Gå til innhold

Har du som dame hatt kompis som runket til deg eller bilde av deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei veninne som jeg har et veldig åpent vennskap til. Vi snakker om alt, og hun gir meg sextipps og vi kan prate om alt angående sex og ellers. Hun kan gjerne prøve klær og undertøy å få meg til å vurdere antrekkene hennes. Hun er typisk veeldig pen og de fleste ser på henne som drømmedama. Hun merket at jeg fikk ståkuk en gang hun skulle vise meg noe nytt undertøy, og plutselig spurte hun om jeg ville runke til henne. Ble litt flau og sjenert når hun sa det, så ble ikke til at jeg runket da, men på kvelden fikk jeg snap med bilde av henne i samme undertøy, og sa at "nå har du noe å kose deg med i kvell", og et blinkefjes. Hva burde jeg tolke av dette? Kan det bety at hun kanskje vil ha sex med meg eller bare ville hun tease meg litt? Hadde selvfølgelig vært en drøm å runke til henne eller ha sex med henne, men tør ikke ta initaivet fordi litt redd for a det ikke blir noe av. Skal møte henne til uken så litt spent på hva som vil skje da. Har dere damer sendt undertøysbilder til kompiser før eller er dette et unormalt tilfelle?😅 Iallefall aldri opplevd noe slikt før, så derfor jeg lurer.

Anonymkode: 66434...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og dyna di var våt når du våkna?

Anonymkode: 9ad6b...aec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok bare en teaser.

Anonymkode: 9215e...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare spørsmålet: nei, ikke så vidt jeg vet. Men jeg er venneløs, sååå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er nok bare en teaser.

Anonymkode: 9215e...e23

Ja mulig hun bare syns det er gøy å tease meg på tull, men håper jo hun legger litt mere i det da😅

Anonymkode: 66434...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja mulig hun bare syns det er gøy å tease meg på tull, men håper jo hun legger litt mere i det da😅

Anonymkode: 66434...7ae

Sjansen for å må sex øker jo om du ronker foran henne,da blir hun skikkelig kåt og kanskje vil hjelpe til :)

Anonymkode: 9215e...e23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjansen for å må sex øker jo om du ronker foran henne,da blir hun skikkelig kåt og kanskje vil hjelpe til :)

Anonymkode: 9215e...e23

Hehe ja kanskje verdt å ta sjangsen å runke til henne. Hun gjør meg iallefall veldig kåt når hun prøver sexy undertøy forran meg så tror svært få menn hadde klart å unngå å bli kåt av en sånn setting🙈😅

Anonymkode: 66434...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ei veninne som jeg har et veldig åpent vennskap til. Vi snakker om alt, og hun gir meg sextipps og vi kan prate om alt angående sex og ellers. Hun kan gjerne prøve klær og undertøy å få meg til å vurdere antrekkene hennes. Hun er typisk veeldig pen og de fleste ser på henne som drømmedama. Hun merket at jeg fikk ståkuk en gang hun skulle vise meg noe nytt undertøy, og plutselig spurte hun om jeg ville runke til henne. Ble litt flau og sjenert når hun sa det, så ble ikke til at jeg runket da, men på kvelden fikk jeg snap med bilde av henne i samme undertøy, og sa at "nå har du noe å kose deg med i kvell", og et blinkefjes. Hva burde jeg tolke av dette? Kan det bety at hun kanskje vil ha sex med meg eller bare ville hun tease meg litt? Hadde selvfølgelig vært en drøm å runke til henne eller ha sex med henne, men tør ikke ta initaivet fordi litt redd for a det ikke blir noe av. Skal møte henne til uken så litt spent på hva som vil skje da. Har dere damer sendt undertøysbilder til kompiser før eller er dette et unormalt tilfelle?😅 Iallefall aldri opplevd noe slikt før, så derfor jeg lurer.

Anonymkode: 66434...7ae

Herregud, ta mot til deg og knull henne. Hva er galt med deg? 

Anonymkode: 34279...04c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud, ta mot til deg og knull henne. Hva er galt med deg? 

Anonymkode: 34279...04c

Thats how niggas end up in jail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Alterego666 skrev:

Fortell henne hvordan du runker til bildene. Se hvilken reaksjon du får.

Detaljert beskrivelse eller at jeg bare koset meg med bildene? Kanskje si hva jeg syns var mest sexy med bildene osv?🙂 

Anonymkode: 66434...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Detaljert beskrivelse eller at jeg bare koset meg med bildene? Kanskje si hva jeg syns var mest sexy med bildene osv?🙂 

Anonymkode: 66434...7ae

Føl deg fram. Entusiasme -> mer detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som hun flørter med deg. 

Anonymkode: 6a710...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang sier du at du gjerne viser henne hvordan du gjør det. Men betingelsen må være at hun viser deg hvordan hun gjør det....samtidig.

Anonymkode: c8580...3a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Lisa2400 skrev:

Gi henne Detaljer. Alt ligger i detaljene :*

Skal møte henne i morgen, så er litt spent. Men håper det går bra og at det ikke blir kleint etter hun sendte de bildene😅

Anonymkode: 66434...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal møte henne i morgen, så er litt spent. Men håper det går bra og at det ikke blir kleint etter hun sendte de bildene😅

Anonymkode: 66434...7ae

Ikke detaljer til meg, men til henne 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lisa2400 skrev:

Ikke detaljer til meg, men til henne 😂😂

Haha men hvordan detaljer skal jeg utlevere til henne😂🙈 bare si jeg likte bildene og syns de var fine, eller enda mere detaljert?

Anonymkode: 66434...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha men hvordan detaljer skal jeg utlevere til henne😂🙈 bare si jeg likte bildene og syns de var fine, eller enda mere detaljert?

Anonymkode: 66434...7ae

Litt mer detaljert så hun skjønner at du har ronket til bildene.

Anonymkode: 9215e...e23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...