Gå til innhold

50-års gave til min mamma


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Min mamma blir snart 50 år, og jeg har selvfølgelig lyst til å gi henne noe personlig og spesielt.

Nå har det seg slik at jeg er student, og det er i perioder vanskelig å få endene til å møtes, så jeg har ikke råd til å kjøpe en veldig dyr gave.

Ikke vet jeg hva jeg skal kjøpe til henne heller, så kanskje dere kan komme med noen gode tips til meg?

Tenkte jeg kunne bruke ca 500 kr på gaven.

Så snille dere..gi meg noen gode råd! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest siri piri

hva med en 'skjemme bort' gave? gavekort på spa-dag, på en massasje, el l? da får du nok litt for 500.

Du kan jo komplementere med et hjemmelaget gavekort også for eksempel? (Kjæresten min fikk blant annet 'klippekort' på oppvask, badvask og slikt i sexy undertøy! suksess!) det er uansett mye man kan lage hjemme som ikke koster så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Jeg kjøpte et gavekort på 600 kr. på hudpleie/aromaterapi-salong til mamma til jul en gang, det er nok den beste gaven hun har fått ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide med sånne gavekort.

Har gitt det til mamma et par ganger. Problemet var at hun aldri kom seg dit, og ble litt snurt over at hun ikke kunne bruke gavekortet som var 2 år gammelt da hun endelig fikk rotet seg til salongen... (Tror det løste seg, da.)

Hvis mamman din har badekar, kan du jo kjøpe en spa-pakke til den prisen. Kjøp noen duftlys og en del andre pene kubbelys. Fargebad eller urtebad eller noe annet snacks til å ha i badekaret. Fancy bodylotion, pleiende såpe, en god skrubbekrem, alt mulig rart til å kose seg på badet.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svarene hittil.

Mamma har ikke badekar dessverre, men det var likevel en veldig god ide.

Hun fikk kremer og slikt av meg til jul, så det blir kanskje litt dumt å komme med noe av det samme til bursdagen?

Uansett, så er det noe å tenke på, så tusen takk.

Flere tips? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg feiret 50 års dagen min igår, og tenkte jeg kunne fortelle hva jeg fikk:

Foruten X-antall vinflasker (nam nam), boksjekker, gavekort på 5 kinobilletter og noen pynteting,- hadde broren min ringt rundt til mange av gjestene og spurt om de ville gi meg 50-lapper tilsvarende det de hadde tenkt å kjøpe gave for? (Siden jeg har alt jeg trenger). Jeg fikk overrakt en kurv hvor jeg først la merke til noen ekle silkeroser, men så oppdaget jeg hva kurven gjemte: Det tøyt av sammenkrøllete 50-lapper i den!!! Da jeg telte opp i dag var det 3.200,-!! + 30 euro :danse: Helt utrolig! Kjempeidè til etterfølgelse! Det kan jo f.eks bli en Sydentur.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...