Gå til innhold

Hater haret hater Kanari!!!!


Dixie

Anbefalte innlegg

Hehe.. Imorgen skal Oslos beste lag knuse LSK på Åråsen! Gleder meg jeg!!!

1 by, 1 lag, LYN FOR ALLTID!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LYN, det minner meg om sånnne Donald-navn som Gampeslappen og Kulelynet :ler: som alltid tapte når Donald spilte på dem.

Vel vel :Gjesp: du kan jo drømme.

FUGLA FUGLA FUGLA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Imorgen skal Oslos beste lag knuse LSK på Åråsen! Gleder meg jeg!!!

1 by, 1 lag, LYN FOR ALLTID!!

Var gøy på kamp, eller? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dixie i.i

Vel, det var litt blandet. Det var gøy å se så mange Bastionen fans på bortekamp! Og det var en hyggelig stemmning blandt oss, og vi hadde en bra tifo. Det er alltid hygelig å se verdens vakreste drakt. i action....

Det som ikke var hyggelig var at bak bortesupporterene var det drita fulle Kanarifans (som bodde i leielighetene) og som utover kampen kom med kommentarer og tilslutt kastet og spyttet på Bastionen. Da det ikke hjelp med tilsnakk måtte Politiet stå der resten av kampen. Skjønner ikke at det er lov, FIFA har regler på hvor stor avstand det skal være mellom supporterene. LSK bør vurdere å flytte bortesupporterene til den andre langsiden. Det var heller ikke så gøy å se Lyn spille dårlig eller sløse bort de få sjansene de hadde....

Jaja, vi får iallefall 3 poeng mot Start neste søndag da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittsekker og fulle folk er det overalt, også blant Kanarifansen. Dessverre.

Men jeg er glad for at det var bare det som gjorde kampen litt traurig for deg. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
(...)Det er alltid hygelig å se verdens vakreste drakt. i action....(...)

Det er da Mjøndalen som har de vakreste draktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da Mjøndalen som har de vakreste draktene?

åhh du mener de gule og svarte? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth

åhh du mener de gule og svarte? :P

Sist jeg så Mjøndalen på Sportsrevyen (begynner å bli en stund siden nå...), hadde de noen ufyselige brune uniformer. Sort og gult er som kjent kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig med Kenneth; Mjøndalens helbrune drakter er klassiske! Bælschtøgge brune drakter og det velklingende kjælenavnet "Bruntrøyene" gav i hvert fall undertegnede assosiasjoner til de smått høyrevridde tullingene i nabobygda Hokksund...

Det hjalp dog da Saihou Sarr (eller noe deromkring) spilte på laget.

Og gult og svart er fine farger, selv om akkurat Lillestrøm for min del gjerne kan deise ned en divisjon eller to.

:sjarmor:

Heia Start,

gult og svart,

vi skal vinne i dag

det er klart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på kampen mellom Start og Lillestrøm på Kristiansand stadion i første serierunde. STARTvant hele 3-1. Det var ikke så alt for mange kanarifugler på tribunene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie i.i

HEY

Dette er en tråd som skal ære Lyn, ikke den andre søpla....

Forresten, gleder meg til å se hvor mange fra "Menigheden" som dukker opp på Ullevål jeg. Snart er nok Start der de hører hjemme på tabellen, nemlig på BUNN og Lyn der de skal være, på topp!!!!

[color=red]1 BY, 1 LAG, LYN FOR ALLTID!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Forresten' date=' gleder meg til å se hvor mange fra "Menigheden" som dukker opp på Ullevål jeg. [/quote']

Det gjør vel kassereren i klubben, også. Litt småflaut å kalle seg hovedstadens lag når man samler færre tilskuere (hjemmefans) enn Sogndal, Bryne, Nybergsund og andre kjente distriktsmetropoler..?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nå lov å håper at Lyn vinner serien. Jeg tror ikke Start heller gjør det. Men om noen år så har de nok sjansen. Og vi fyller nå opp stadion. Allerede 2 og ei halv uke før neste hjemmekamp har de solgt mellom 6000 og 7000 billetter. Det sier jo litt. Etter bare 1 serierunde.Og det blir ikke mindre etter andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie i.i

Det er stor forskjell på å fylle opp en liten stadion med plass til 7-8000 tilskuere og landskamparenaen. Men ja, Lyn har foreløpig ikke den største tilhenger skaren. Men om man ser på vesksten i % fra de rykket opp i tippeligaen så er det lovende. Og når man begynner å spille på Bislett som ikke tar halvparten så mange som Ullevål vil man få en helt annen følse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur nesten at start fyller opp flere plasser på ullevål enn hva lyn kommer til å gjøre....

det sier jo litt om at de har få tilskuere når Brann-supperterne ønsket at lyn skulle vinne semifinalen..fordi da fikk de flere billetter..... (til cup-finalen)

er nok fare for at lyn ikke gjør det så bra i år trur jeg.. (men dere kan gjerne få lov til å slå Vålerenga og Rosenborg da,, det gjør meg ingenting :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie i.i

Det er ikke så lett å få tid til å gå på kamp når det kolliderer med seilaser, ridestevner, golfturneringer og bandytrening vet du!!!!

Neida, jeg vet vi forløpig er få, men vi blir fler og fler og det er jo bra!!! Forløpig var det 10-12 startsupportere som hadde meldt seg på bortetur, så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...