Gå til innhold

Cock cage til mannen?


Julia76

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å si at jeg dusjer hver dag ofte morgen og eventuelt kveld. Lengste jeg har hatt det på var 3 dager i strekk. 

Men vil du helst at mannen din aldri runker eller får utløsning uten deg eller er det mere at du vil kunne kontrollere det noen ganger? Jeg får ikke lov å få orgasme uten henne til stede, men dere trenger jo ikke dra den like langt🙈

Anonymkode: 0979f...0bd

Takk for seriøst svar :)

Har tenkt litt mer på det etter jeg skrev første posten, og kanskje jeg er litt dominant av meg...… Kunne kanskje tenke meg at han brukte kukbur mer eller mindre hele tiden, slik at jeg kan kontrollere runkingen hans også, tanken tenner meg litt :)

Men, som sagt, er usikker på hvordan jeg kan legge det frem for han, og få han med på idèen, slik at han kan prøve det ut på byturer og kortere perioder først...? Trenger råd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Julia76 skrev:

Takk for seriøst svar :)

Har tenkt litt mer på det etter jeg skrev første posten, og kanskje jeg er litt dominant av meg...… Kunne kanskje tenke meg at han brukte kukbur mer eller mindre hele tiden, slik at jeg kan kontrollere runkingen hans også, tanken tenner meg litt :)

Men, som sagt, er usikker på hvordan jeg kan legge det frem for han, og få han med på idèen, slik at han kan prøve det ut på byturer og kortere perioder først...? Trenger råd 

Du kan bare si det som det er at du tenner på å være litt domina og blir kåt av tanken på å bestemme når han skal få utløsning.🙂 Så kan du friste med at han skal få noe deilig når du låser han ut osv hehe. Men vær obs på at han kan snike seg til å runke i dusjen hvis du låser han ut for å dusje. Jeg gjorde det i starten, men så tok hun meg på fersken en gang, og etter det får jeg ikke lov å dusje uten oppsyn.😅

Anonymkode: 0979f...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært spennende å prøvd et slikt utstyr. Tenker utløsningen blir mye sterkere når en så får lov 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd et slikt og det er fullt mulig å få utløsning selv om kuken er innelåst. Det blir litt som "ruinert orgasme" men like fullt mulig. Jeg er nok litt kinky av meg og dette tenner meg. Det er jo bare å spørre om han vil prøve en slik sexlek en periode. Viktig å kjøpe et som er litt behagelig å ha på. De finnes både i plast og metall. Tror jeg ville gått for plast siden det er lettere og kan også brukes i sikkerhetskontrollen på flyplasser, dog uten hengelås, men med et slik plastlås med kode på. Det er bare å søke på kukbur eller cuck cage så ser du hva som finnes.

Anonymkode: f5fdc...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd et slikt og det er fullt mulig å få utløsning selv om kuken er innelåst. Det blir litt som "ruinert orgasme" men like fullt mulig. Jeg er nok litt kinky av meg og dette tenner meg. Det er jo bare å spørre om han vil prøve en slik sexlek en periode. Viktig å kjøpe et som er litt behagelig å ha på. De finnes både i plast og metall. Tror jeg ville gått for plast siden det er lettere og kan også brukes i sikkerhetskontrollen på flyplasser, dog uten hengelås, men med et slik plastlås med kode på. Det er bare å søke på kukbur eller cuck cage så ser du hva som finnes.

Anonymkode: f5fdc...d6c

Men hva med størrelsen? 

Anonymkode: 69cb8...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva med størrelsen? 

Anonymkode: 69cb8...2f2

Gjør et søk som jeg anbefaler. Fås i mange ulike størrelser og fasonger. Ulempen er at man må sitte når man skal pisse 😁

Anonymkode: f5fdc...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør et søk som jeg anbefaler. Fås i mange ulike størrelser og fasonger. Ulempen er at man må sitte når man skal pisse 😁

Anonymkode: f5fdc...d6c

🚾

Anonymkode: 69cb8...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, en liten oppdatering på denne før dere som følger tråden:

Siden sist har jeg snakket med typen om at jeg vil gjerne at han skulle prøve kukbur for min skyld, slik at jeg ikke skulle være så mistenksom når han var borte fra meg på reiser. Han reagerte positivit, og sa han ble faktisk litt tent av tanken at jeg skulle styre hans ereksjoner og orgasmer, og ville selvfølgelig prøve dette om det gjorde meg roligere og mindre masete når han var på tur.

Vi fant et på nett, veldig likt det jeg hadde bilde av på første posten, men med en ring ekstra slik at det ble litt lengere.

Når det kom, så prøvde han det, og hadde det faktisk på 2 døgn i strekk. Litt fomling med en megaereksjon når han skulle ta det på, men det gikk etter litt venting. Kjente at jeg ble våt selv når jeg hadde nøkkelen gjemt og visste at jeg hadde kontroll over han de to dagene. Det ble en god runde på han når det kom av ;) Tydelig at han også syntes det hadde vært pirrende å gå med.

Det neste nå blir å ha det på han når han er på tur, så får vi se hvordan det funker, han er positiv i allefall.

Er det andre som har erfaringer med kukbur de vil dele?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2019 den 13.56, Julia76 skrev:

Hei, en liten oppdatering på denne før dere som følger tråden:

Siden sist har jeg snakket med typen om at jeg vil gjerne at han skulle prøve kukbur for min skyld, slik at jeg ikke skulle være så mistenksom når han var borte fra meg på reiser. Han reagerte positivit, og sa han ble faktisk litt tent av tanken at jeg skulle styre hans ereksjoner og orgasmer, og ville selvfølgelig prøve dette om det gjorde meg roligere og mindre masete når han var på tur.

Vi fant et på nett, veldig likt det jeg hadde bilde av på første posten, men med en ring ekstra slik at det ble litt lengere.

Når det kom, så prøvde han det, og hadde det faktisk på 2 døgn i strekk. Litt fomling med en megaereksjon når han skulle ta det på, men det gikk etter litt venting. Kjente at jeg ble våt selv når jeg hadde nøkkelen gjemt og visste at jeg hadde kontroll over han de to dagene. Det ble en god runde på han når det kom av ;) Tydelig at han også syntes det hadde vært pirrende å gå med.

Det neste nå blir å ha det på han når han er på tur, så får vi se hvordan det funker, han er positiv i allefall.

Er det andre som har erfaringer med kukbur de vil dele?

Bruker det hver dag hele året. Får ikke lov å runke alene eller når jeg er borte fra henne. Hun har sex med andre avantil. Har et par faste sexpartnere som knuller henne nå og da.

Anonymkode: 0979f...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ønske å kontrollere partneren sin i så stor grad pga sjalusi setter tankene hen på diagnoser man helst ikke vil forbindes med. Klarer du ikke å se at motivasjonen din bak dette kontrollprosjektet er totalt feil? 

Anonymkode: ccfab...0ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at noen kvinner ønsker å ha kontroll på mannen sin på denne måten. Når det gjelder sex har menn ofte få hemninger og lite selvkontroll, da kan det være greit at kvinnen styrer. Ikke bare for å få kontroll, men også for at hun skal føle seg trygg på at han er klar når hun ønsker.

Anonymkode: f30d5...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner godt at noen kvinner ønsker å ha kontroll på mannen sin på denne måten. Når det gjelder sex har menn ofte få hemninger og lite selvkontroll, da kan det være greit at kvinnen styrer. Ikke bare for å få kontroll, men også for at hun skal føle seg trygg på at han er klar når hun ønsker.

Anonymkode: f30d5...0a2

Jeg klarer ikke å styre meg så bedre å la dama styre dette, selv om det er slimtsomt å være kåt og ikke kan runke.

Anonymkode: 0979f...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker det av og til i forbindelse med planlagt naughtyness, for eksempel når vi skal ut eller hvis jeg skal ha treff med en annen mann. Vi praktiserer det ikke i det daglige, men heller når vi vil ha litt ekstra gøy; som regel bare for en kveld. Konseptet gjør oss begge litt ekstra kåte, og det er pirrende å gå med nøkkelen rundt halsen og vite at han får det trangt i buret når jeg teaser ham - eller andre - og å vite at han ikke kan gjøre noe med det før jeg gir ham tillatelse. 

Anonymkode: 77ded...7cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bruker det av og til i forbindelse med planlagt naughtyness, for eksempel når vi skal ut eller hvis jeg skal ha treff med en annen mann. Vi praktiserer det ikke i det daglige, men heller når vi vil ha litt ekstra gøy; som regel bare for en kveld. Konseptet gjør oss begge litt ekstra kåte, og det er pirrende å gå med nøkkelen rundt halsen og vite at han får det trangt i buret når jeg teaser ham - eller andre - og å vite at han ikke kan gjøre noe med det før jeg gir ham tillatelse. 

Anonymkode: 77ded...7cc

Høres pirrende ut med litt planlagt naughyness/cuckolding. Kan jeg spørre hvordan dere kom på å introdusere bur, var det ditt eller hans initiativ? Hva slags bur har dere?

Anonymkode: b1834...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bruker det av og til i forbindelse med planlagt naughtyness, for eksempel når vi skal ut eller hvis jeg skal ha treff med en annen mann. Vi praktiserer det ikke i det daglige, men heller når vi vil ha litt ekstra gøy; som regel bare for en kveld. Konseptet gjør oss begge litt ekstra kåte, og det er pirrende å gå med nøkkelen rundt halsen og vite at han får det trangt i buret når jeg teaser ham - eller andre - og å vite at han ikke kan gjøre noe med det før jeg gir ham tillatelse. 

Anonymkode: 77ded...7cc

Gi nøkkelen til "den 2.mannen" og la han styre din mann og ditt sitt felkes sexliv. Tipper du får et annet perspektiv på livet.

Anonymkode: 1d758...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2019 den 13.56, Julia76 skrev:

Det neste nå blir å ha det på han når han er på tur, så får vi se hvordan det funker, han er positiv i allefall.

 

 

Hva slags turer er det snakk om? Han kan ikke gå gjennom sikkerhetskontrollen på en flyplass med den greia på, hvis det er av  metall. Da hyler jo alle alarmer og han blir nektet.

Anonymkode: 619de...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags turer er det snakk om? Han kan ikke gå gjennom sikkerhetskontrollen på en flyplass med den greia på, hvis det er av  metall. Da hyler jo alle alarmer og han blir nektet.

Anonymkode: 619de...b23

Når de sjekker mannen og finner ut at han har "rømt fra hjemme soning" vil de daue av latter. Hver gang han passerer sikkerhetssonen vil de huske han igjen. Alfa hannen blant sikkerhets folkenr vil kontakte deg og ta en hjemme kontroll.

Anonymkode: 1d758...678

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...