Gå til innhold

Stort kjønnsorgan


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er vel stor en altfor liten benevnelse.  😯

Anonymkode: 21bd1...277

Å?

Anonymkode: 9b519...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når man blir tilbudt sommerjobb som tunnel? 🤔

Anonymkode: b0222...807

Eller parkeingsgarasje😂😂

Anonymkode: 20670...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra ts: Jeg stilte et enkelt spørsmål som gir absurde svar.  😯

Anonymkode: 21bd1...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22-25cm og tykk,var det galt svar? Har prøvd flere.Og er trang og liten. Men ingen fyller meg mer opp.De er for store.Det er deilig.Men skal jeg si hva som er perfekt for meg? 18-20cm. Men når mannen kan sitt i sengen teller mer.Så lenge snabelen ikke er veldig liten eller tynn

Anonymkode: 6f14a...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

22-25cm og tykk,var det galt svar? Har prøvd flere.Og er trang og liten. Men ingen fyller meg mer opp.De er for store.Det er deilig.Men skal jeg si hva som er perfekt for meg? 18-20cm. Men når mannen kan sitt i sengen teller mer.Så lenge snabelen ikke er veldig liten eller tynn

Anonymkode: 6f14a...5e3

Hvordan i huleste får du plass til en stor tykk penis på denne størrelsen hvis du er trang og liten?🤔 Er selv mann med ganske stor og sliter med at den bunner lenge før jeg får inn hele penisen. Er ganske frustrerende når man er kåt og vil ha vill sex. Får aldri gnidd mot klitorisen pga dette så må enten fingre samtidig eller bruke en liten klitorisvibrator. Mitt inntrykk er at svært få jenter liker at den blir for stor og blir sår og vil ha mindre sex fordi de gruer seg til å ha sex pga størrelsen. Kan være gøy en gang i blant men ikke til hverdags som exen min sa. 

Anonymkode: 20670...8f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i huleste får du plass til en stor tykk penis på denne størrelsen hvis du er trang og liten?🤔 Er selv mann med ganske stor og sliter med at den bunner lenge før jeg får inn hele penisen. Er ganske frustrerende når man er kåt og vil ha vill sex. Får aldri gnidd mot klitorisen pga dette så må enten fingre samtidig eller bruke en liten klitorisvibrator. Mitt inntrykk er at svært få jenter liker at den blir for stor og blir sår og vil ha mindre sex fordi de gruer seg til å ha sex pga størrelsen. Kan være gøy en gang i blant men ikke til hverdags som exen min sa. 

Anonymkode: 20670...8f4

Fra TS : ifølge definisjonen har du da et stort kjønnsorgan. Endelig et vettug innlegg!  😛

Anonymkode: 21bd1...277

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i huleste får du plass til en stor tykk penis på denne størrelsen hvis du er trang og liten?🤔 Er selv mann med ganske stor og sliter med at den bunner lenge før jeg får inn hele penisen. Er ganske frustrerende når man er kåt og vil ha vill sex. Får aldri gnidd mot klitorisen pga dette så må enten fingre samtidig eller bruke en liten klitorisvibrator. Mitt inntrykk er at svært få jenter liker at den blir for stor og blir sår og vil ha mindre sex fordi de gruer seg til å ha sex pga størrelsen. Kan være gøy en gang i blant men ikke til hverdags som exen min sa. 

Anonymkode: 20670...8f4

Får ikke hele inn..Og sliter med å få den inn. MEN fylles opp til de så grader.Ohhhyeah! Har en på 18 no og det er mer enn stort nok :)

Anonymkode: 6f14a...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får ikke hele inn..Og sliter med å få den inn. MEN fylles opp til de så grader.Ohhhyeah! Har en på 18 no og det er mer enn stort nok :)

Anonymkode: 6f14a...5e3

Fra TS : også et fint innspill! 

Anonymkode: 21bd1...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt over 17cm lang kombiner med over 14cm i omkrets er stort. Over 20 cm og over 15 cm omkrets er veldig stort. Over 20 cm lang og over 16 cm omkrets er digert.

min erfaring fra dildoer og damer som har fortalt om hvor store de har knullet. Ingen jeg har møtt har knullet kuk på 15cm i omkrets. Men flere har knullet kuker fra 18-22cm. Men ofte ikke så tykke da...

Anonymkode: 30737...cae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎16‎.‎03‎.‎2019 den 1.38, AnonymBruker skrev:

Definisjonsspørsmål: Når kan et kjønnsogan kalles stort? 

Anonymkode: 21bd1...277

om det gjelder en kvinnes kjønnsorgan : Nå du ikke kan finne igjen Teslaen og oppdager at du har parkert i feil garasje......

Anonymkode: 278f0...eac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

om det gjelder en kvinnes kjønnsorgan : Nå du ikke kan finne igjen Teslaen og oppdager at du har parkert i feil garasje......

Anonymkode: 278f0...eac

Den var ikke morsom engang!  👎

Anonymkode: 21bd1...277

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt over 17cm lang kombiner med over 14cm i omkrets er stort. Over 20 cm og over 15 cm omkrets er veldig stort. Over 20 cm lang og over 16 cm omkrets er digert.

min erfaring fra dildoer og damer som har fortalt om hvor store de har knullet. Ingen jeg har møtt har knullet kuk på 15cm i omkrets. Men flere har knullet kuker fra 18-22cm. Men ofte ikke så tykke da...

Anonymkode: 30737...cae

Hadde disse damene med seg målband i sengen og kontrollmålte, eller tok de det for god fisk hva slasken fortalte de?😂

Anonymkode: 20670...8f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.3.2019 den 19.42, AnonymBruker skrev:

Hadde disse damene med seg målband i sengen og kontrollmålte, eller tok de det for god fisk hva slasken fortalte de?😂

Anonymkode: 20670...8f4

Skal huske å si til neste date at hun må ta med målebånd.  😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mine 23 x 18,5 cm får jeg alltid høre at jeg er velutrustet med en diger penis. Min erfaring er at kvinnene oppnår sterkere og lengre orgasmer, og er lite villige til å gå tilbake til mindre peniser. 

DigBic 

Anonymkode: 344b3...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Med mine 23 x 18,5 cm får jeg alltid høre at jeg er velutrustet med en diger penis. Min erfaring er at kvinnene oppnår sterkere og lengre orgasmer, og er lite villige til å gå tilbake til mindre peniser. 

DigBic 

Anonymkode: 344b3...e2b

Du går på repeat.

Anonymkode: 58f1d...ce7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du går på repeat.

Anonymkode: 58f1d...ce7

Ja, enig! Sikkert hakk i plata, som vi sa i gamle dager før denne fordummende it-alderen gjorde sitt inntog. 😬

Anonymkode: 21bd1...277

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med mine 23 x 18,5 cm får jeg alltid høre at jeg er velutrustet med en diger penis. Min erfaring er at kvinnene oppnår sterkere og lengre orgasmer, og er lite villige til å gå tilbake til mindre peniser. 

DigBic 

Anonymkode: 344b3...e2b

Jeg tror du må løfte dine språklige ferdigheter litt før du får folk til å tro at du er den du utgir deg for 😁

 Sitter her og ler når det går opp for meg at enkelte blir så fascinert av det jeg kan formidle at de begynner å utgi seg for å være meg i opptil flere tråder. 👍🏻😎

Folk, dette er en person som kjører en kampanje i alle tråder hvor han/hun utgir seg for å være meg.

 DigBic

Anonymkode: b0222...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du må løfte dine språklige ferdigheter litt før du får folk til å tro at du er den du utgir deg for 😁

 Sitter her og ler når det går opp for meg at enkelte blir så fascinert av det jeg kan formidle at de begynner å utgi seg for å være meg i opptil flere tråder. 👍🏻😎

Folk, dette er en person som kjører en kampanje i alle tråder hvor han/hun utgir seg for å være meg.

 DigBic

Anonymkode: b0222...807

Må le av at du tyr til sverting fordi du kjenner på mindreverdigkomplekser 😆 Du får ha det gøy med å signere etter meg. Feel free 😆 Ikke alle tåler at en velutrustet mann uttaler seg. 

Jeg blir stadig angrepet, og unnlater derfor ofte å nevne størrelsen min i mange tråder. Denne tråden handlet om store kjønnsorgan, og du forflytter bare fokuset over på feil tema. La oss heller svare ts på spørsmålet, og ikke irritere oss over andre som er mer velutstyrt😉 

DigBic 

Anonymkode: 344b3...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du må løfte dine språklige ferdigheter litt før du får folk til å tro at du er den du utgir deg for 😁

 Sitter her og ler når det går opp for meg at enkelte blir så fascinert av det jeg kan formidle at de begynner å utgi seg for å være meg i opptil flere tråder. 👍🏻😎

Folk, dette er en person som kjører en kampanje i alle tråder hvor han/hun utgir seg for å være meg.

 DigBic

Anonymkode: b0222...807

Ja, denne it-tilværelsen er skummel. Snart våkner du opp og er en annen. Og penisen din er plutselig en mikro. 😥

Anonymkode: 21bd1...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...