Gå til innhold

Menn vil ikke ha barn nå til dags?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt nysgjerrig, føler ingen menn er interessert i å få barn. Er trossalt svært ung enda, 22 men begynner å kjenne at jeg ønsker meg barn etterhvert... Men min tidligere forhold på 6 år har ikke sett for seg barn i framtiden, og heller ikke nåværende virker interessert. Min nåværende er 33 år gammel, 1 år forhold, og tenkte at han vil naturlig ønske seg om noen år, men tviler. Nå er det ikke  hastverk, men med alle innleggene på kvinneguiden der mannen ikke ønsker seg barn så lurer jeg på om det er vits å investere tid i håp om at de skifter mening (noe som jeg tror sjeldent skjer?). Hvordan tok du opp praten om barn? litt bekymret for å skremme på noen måte ved å ta alvorsprat om baby i framtiden når det er bare 1 år langt forhold.

Anonymkode: b4ff2...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vært i forhold fra du var 14-15...? 

Du stresser med noe som neppe blir et problem. Når både du og din daværende partner er både sikrere på forholdet og eldre.

Ikke veldig vanlig at verken menn eller kvinner ikke ønsker seg barn. Når de er i 30-årene+

Anonymkode: e7ead...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du vært i forhold fra du var 14-15...? 

Du stresser med noe som neppe blir et problem. Når både du og din daværende partner er både sikrere på forholdet og eldre.

Ikke veldig vanlig at verken menn eller kvinner ikke ønsker seg barn. Når de er i 30-årene+

Anonymkode: e7ead...2e3

Fra 13 årsalderen, kjærester 4 år og samboere 3 år, følelsene dabbet av men er nok venner idag. :) 

Du har vel rett, ble nok stresset med alle innleggene om lange forhold der mannen var ikke interessert i barn likevel.. Litt småstresset når jeg legger mye i forhold og partneren virker tilfreds på tanken å være barnløs hele livet. 

Anonymkode: b4ff2...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner fler som angrer bittert på Barn, glad jeg Slapp unna -Serr.

a.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det folk som ikke ønsker et barn.det må man jo snakke om tidlig i forholdet og avklare! Det er ikke gitt at en person som er klar på at de ikke ønsker barn  noen gang bare skifter mening. Men å ikke ønske barn "akkurat nå" er jo helt vanlig. I tjueåra var uansett ikke barn aktuelt for mange. De fleste jeg kjenner begynte med barn 30+, også vi. Her var det faktisk mannen som ønsker barn mest og det snakket vi om allerede på de første dagene. 

Snakk med mannen du. Ønsker han virkelig ikke barn noengang, og det er viktig for det meg barn, så må dere jo snakke om det. 

Anonymkode: 9e6b5...329

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Litt nysgjerrig, føler ingen menn er interessert i å få barn. Er trossalt svært ung enda, 22 men begynner å kjenne at jeg ønsker meg barn etterhvert... Men min tidligere forhold på 6 år har ikke sett for seg barn i framtiden, og heller ikke nåværende virker interessert. Min nåværende er 33 år gammel, 1 år forhold, og tenkte at han vil naturlig ønske seg om noen år, men tviler. Nå er det ikke  hastverk, men med alle innleggene på kvinneguiden der mannen ikke ønsker seg barn så lurer jeg på om det er vits å investere tid i håp om at de skifter mening (noe som jeg tror sjeldent skjer?). Hvordan tok du opp praten om barn? litt bekymret for å skremme på noen måte ved å ta alvorsprat om baby i framtiden når det er bare 1 år langt forhold.

Anonymkode: b4ff2...6f3

Etter et helt år burde det virkelig ikke være noe problem å ta opp. I alle mine forhold er barn noe vi har snakket om siden helt fra starten. Det er jo et helt naturlig tema. 

Anonymkode: 9e6b5...329

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Albbas

Etter ett år er det helt innafor å ta opp barn som tema! Helst før så man slipper å kaste bort år etter år hvis den ene ikke vil ha barn. 

Du trenger ikke legge det frem som at du vil ha barn NÅ - men legg det frem som at du ønsker barn i fremtiden og lurer på hva han tenker om barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn vil ikke ha barn NÅ, men ombestemmer seg når de blir 40++ og oppdager plutselig at de ikke er lengre er attraktive partnere for de unge kvinnene som ønsker barn og de kvinnene som er nærmere i alder har allerede barn og er ferdig med babytiden... 

Alternativt vil de gjerne ha barn, men de vil hverken betale eller ta noen av jobben med barna. De vil være tivolipappa...

Anonymkode: 2295f...4ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at kjæresten din på 33 burde ha kommet på et sted der han har en plan i forhold til det og at ett år i forhold er nok til å vite om han ser for seg barn med deg. Du er såpass ung at det ikke haster for din del. Men tenker at du bør bruke den aldersfordelen til å finne en partner som faktisk VIL ha barn, når familie er viktig for deg. Snakk med han, og ta deg selv så seriøst at du eventuelt dumper han om han ikka vil ha/kommer med noe vissvass om "kanskje én gang". Du er 11 år yngre enn han og du vet hva du vil. Han burde i alle fall vite hva han vil. Du kommer ikke til å få noe igjen for å danse etter menns pipe her i livet. Jakt på de tingene DU vil ha, og eliminer de som vil noe helt annet så tidlig som mulig. 

Anonymkode: faa32...20f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvor dere finner alle disse mannfolka som ikke vil ha familie?

Jeg for min del er i gang med barn igjen med mann nr. 2  etter at far til mine eldste barn dessverre døde for noen år siden. Og dette er de to eneste forholdene jeg har vært i, så det er ikke sånn at jeg har måttet lete i all evighet for å finne disse to heller.

Kanskje det er fordi jeg ikke bare kaster meg inn i forhold med hvem som helst, men velger menn jeg virkelig har kjemi med og som jeg passer sammen med på alle måter? Jeg har aldri lett etter en mann og aldri vært desperat etter å være i et forhold. Jeg har levd livet mitt på egen hånd og så har jeg tilfeldigvis truffet menn som alt har klaffet med. Hadde jeg ikke truffet dem ville jeg uansett hatt et veldig fint liv helt alene.

Anonymkode: 745aa...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde den praten på en av våre første dater. Jeg er 22, han er 30. Jeg ønsket ikke vente mange år, og han var veldig klar. Men det var viktig for meg å vite hvor vi lå i løypa ganske tidlig, for jeg kunne aldri vært sammen med noen som «ikke vet» hva de vil. 

Håper det ordner seg for deg❤️

Anonymkode: 04b92...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får få deg en frozen baby i Danmark. Ikke alltid bra kvalitet, men er vel sånn det blir etterhvert.

Anonymkode: 8cdb8...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Livet er for kort til å gå glipp av det fineste av alt. Dump useriøse menn snarest og kast bort minst mulig tid og krefter på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Får få deg en frozen baby i Danmark. Ikke alltid bra kvalitet, men er vel sånn det blir etterhvert.

Anonymkode: 8cdb8...657

Å? De frozen babyene jeg kjenner er av kjempekvalitet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hind skrev:

Å? De frozen babyene jeg kjenner er av kjempekvalitet :) 

Ikke de jeg har sett.

Anonymkode: 8cdb8...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ThotSlayer

Det er ganske enkelt:

Det koster alt for mye i form av energi og det man får tilbake er ikke verdt det. Så har man masekjerringa i tilegg og sex en gang i uka om man er heldig. 

Mye bedre å være singel eller å ha løse forbindelser med damer. Så er man i større grad fri til å disponere tiden sin som man ønsker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...