Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
23 minutter siden, Emmy_H skrev:

Jeg forventer ikke at en blogger skal noe som helst på det personlige plan, men at de skal opptre som profesjonelle bedriftseiere og følge norsk lov. Det er det jeg oppfattet som useriøst i debatten, at man går på brukere son person. Jeg er ikke en offentlig person og jeg har rett til å ytre meg på lik linje med andre. 

Dette forventer jeg av kommersielle aktører. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tenker "sett utenfra!"  at bloggerkritikeren hadde blitt tatt mer seriøst  hvis  de hadde  ikke vært så voldsomme i kritikken. Det skrives flere 100 innlegg i mnd, Der alt skal kritiseres  latterliggjøres og kommenteres "Kom å pul meg blikk"  så teit hun ser ut der hun står med halvåpen munn. Gå med nakne føtter i minus grader. Hvordan kan hun ha det travelt, hun har da ingen jobb. Så dårlig hun skriver. Har ingen utdannelse....Så teit hun er med babystemme. Så puteklein hun er på tv, jeg blir flau på hennes vegne og ting gjentas i det uendelige. Har man ikke noe å skrive om dras det gjerne frem flere år gamle uttalelser. Dette er eksempler fra CBE  men det samme kan ses i andre tråder om bloggere.

Slik jeg ser det  er det mer  eller mindre latterliggjøring og pirk gjennom hele tråden, som ødelegger for den seriøse debatten. Den drukner i alle usaklighetene  som skrives  og det er omfanget  like mye som de enkelte innleggene som gjøre hele tråden blir mer eller mindre en "heksejakt "i mine øyne. 

Jeg er klar over at det er mange som skriver i disse trådene, og alle ikke er like mye med på usaklighetene, men i det store og hele er det dette som fester  seg  , og er det inntrykket jeg sitter igjen med. når jeg leser innleggene i trådene. 

Anonymkode: e6445...3ea

Er så enig i dette, det er det jeg har også har forsøkt å få frem.

Og som jeg har skrevet tidligere - det er ikke så enkelt som at det er vanntette skott mellom smålig pirking og saklig kritikk. De kan ofte begge komme fra samme brukere, begge deler får masse likes og graderingen mellom "smålig pirking" og "saklig kritikk" er ofte flytende og ganske grå.

Grunnen til at jeg (og antagelig flere) sauser det sammen til et kollektivt "dere" er jo nettopp både pga denne flytende overgangen samt den utrolige mengden, som også nevnes i det siterte innlegget. Det føles ikke og oppfattes ikke lenger som saklig kritikk når det er med i denne store og vedvarende gryta med daglige kommentarer fra så mange over så lang tid. Det er som sagt ikke bare selve innholdet i hvert enkelt innlegg som er problemet, men det totale omfanget.

Hvis jeg ønsker å skrive en saklig kritikk om innvandrerpolitikken, og ønsker å bi tatt seriøst, så går jeg ikke til Resett.no eller Document.no. Jeg skriver heller ikke mine innlegg i en lang tråd på KG under Aktuelt hvor det er tonnevis med "se hva muslimene gjorde i dag"-type innlegg hver dag. Det er jo som å be om at mine innlegg skal forsvinne i dragsuget og at jeg skal bli assosisert med den type useriøse innlegg og holdninger.

Anonymkode: 85d9e...1a3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
On 3/8/2019 at 11:38 PM, pøbelsara said:

Hun har 100 % styring på hva hun publiserer. At hun velger å publisere pirkekommentaree for å sursvare etterpå, er jo et bevisst valg - på bedriftens plattform. 

Hvorfor i all verden gjør hun det? 

On 3/9/2019 at 12:02 AM, Tørst said:

CBE vrøvler om tacofredag og kvinnedagen igjen, ispedd tre nesten like bilder av seg selv, malplassert gapesmilende over kjøkkenfjøla og til mindreårige. Det er det mest pretensiøset vrøvlet jeg har hørt om tacofredag som "tradisjon" inni et innlegg om kvinnedagen og summa summarum: henne selv (pyntet med to døtre). 

On 3/9/2019 at 12:23 AM, Xstrella said:

Er det hun fremstilles som. Til pynt og glede. Men til hvem? Det er 2019. Trofékoner er ut. 

On 3/9/2019 at 7:04 AM, Halle-Palle said:

Reaksjoner og kommentarer på barnas skiferdigheter osv er jo et resultat av at de eksponerer dem, naturlig nok. Vil de ikke at barna skal diskuteres bør de heller ikke fortelle så mye om dem. 

Hun publisere slike kommentarer for å få fansen til å gå i forsvar og for å skape trafikk i kommentarfeltet. Det er jo utrolig få kommentarer på hvert innlegg? Om hun har titusenvis av lesere er det ikke litt merkelig at det bare er 10-12 stk som legger igjen kommentarer som kan slippe gjennom nåløyet? 

On 3/9/2019 at 10:47 AM, Minnie Mus said:

Sikkert pirk altså, men jeg reagerer på at frua lager mat og baker uten hansker når ho har disse lange falske neglene. Bakteriebombe av verste sort, veldig uhygenisk. Når jeg har lange negler, bruker jeg engangshansker under matlaging.

On 3/9/2019 at 10:55 AM, Halle-Palle said:

Hun er tilsynelatende ikke veldig hygienisk, mtp det du nevner, falske vipper når hun har øyebetennelse, valse rundt i svette (?) treningsklær, ben og rumpe på kjøkkenbenk osv. 

Passer ikke helt inn i det delikate og fluffyrosa livet i villaen. 

On 3/9/2019 at 10:22 PM, Firestone said:

Skjønner at de prøver å få opp temperaturen i kommentarfeltet, i går hadde de under 22 000 lesere. Spår innlegg om innredet barnerom veldig snart. 

On 3/9/2019 at 10:41 PM, Emmy_H said:

Eller en delikat bildebonanza av  mindreårige. Under 22.000 lesere er lite. 

On 3/10/2019 at 3:27 PM, Gulleplutt said:

Ref. siste innlegg. Så mye mer søt, sjarmerende og ekte hun framstår på disse bildene som er tatt i en naturlig, sosial setting og med ganske vanlige klær! Stor kontrast til de "perfekte", glansa og gørrkjedelige bildene som vanligvis presenteres på bloggen. Det er de samme motivene igjen og igjen og sjelden noe som overrasker. Livløst og usjarmerende. Jeg tror både bedriften og personene bak hadde fremstått som mye mer likandes hvis de ikke var så ekstremt opptatt av perfeksjon, perfeksjon og atter perfeksjon. Bortsett fra når det kommer til språket da..

On 3/11/2019 at 1:36 PM, Viking-girl said:

Naturlig og avslappet er absolutt ikke synonymt med CBE! Er det noe jeg ikke tenker når jeg ser henne så er det naturlig og avslappet. Virkelig ikke. 

On 3/11/2019 at 8:49 PM, Mrs Robinson said:

For deres del håper jeg at de aldri blir nødt å kombinere en 8-4/9-5-jobb med henting i barnehage/SFO. DA hadde de fått sjokk 

On 3/12/2019 at 4:04 PM, Gasellen said:

HAH!!! 😂

🎵Money money money 🎶

On 3/12/2019 at 4:45 PM, Snaskesnusken said:

Det er ikke mye refleksjon i Blogglandia .

On 3/13/2019 at 11:28 AM, Isild said:

Sjelden jeg er innom bloggen, men nå måtte jeg jo bare sjekke hva dette var.. Og det jeg sitter igjen med er: "De spiser da utrolig mye squash, tomater og blåbær???" Dagens lærdom der altså! Det ville jeg nemlig ikke visst dersom jeg IKKE fulgte med i svingene her.. 

Spøk til side. Uinteressant å se i kjøleskapet, men det er fint å se at de har et helt normalt et :) 

On 3/13/2019 at 3:48 PM, Bestemorskogmus said:

Synes  "...spennende, alt annet enn kjedelig,..." er en flott måte å omtale dagens middag på (fnis 😄 😗) Ble fire ord ekstra, og lengre innlegg 👍 

On 3/13/2019 at 9:36 PM, Inocybe said:

Men CBE har tidligere benektet at gulvets nåværende tilstand har det minste å gjøre med hennes beslutning om mørkt gulv. Det var de første håndverkerne som ikke gjorde jobben skikkelig (eller noe i den duren) så det måtte lysnes rett etterpå. Er hvert fall ikke bloggerens feil at gulvet har blitt så stygt. Nemlig. :jolie:

On 3/13/2019 at 10:38 PM, Liver said:

Er så fascinerende at ei voksen dame på over 30 med en journalist utdannelse i bunn er så ræva i å skrive tekster. De er så tunge å lese seg gjennom, og litt vel muntlige. 

Sammen med nesten identiske bilder av en lite karismatisk modell så blir innleggene ganske platte. 

On 3/13/2019 at 10:45 PM, Lopploella said:

Hvor mange innlegg har de egentlig hatt om at de sitter på kafé? 

On 3/14/2019 at 12:10 AM, Tørst said:

Bare "ungene", "barna", datter, sønn, navn. Jeg vet ikke, ser at det ikke er helt gjennomtenkt. Men jeg loller altså litt inni meg hver gang hun har skrevet om "jentene" sine. Kanskje hun gjør det så ofte, jeg vet ikke. Det er så utleverende, samtidig som om det gir kjønn veldig mye å si. Jeg har gutt, og ville aldri sagt "gutten min" til noen andre enn ham. Føles så personlig. Invaderende. Snakker jeg om ham til bekjente, bruker jeg navn. Hadde jeg hatt fem unger, og skulle omtalt dem i flokk (hvorfor det, egentlig, snakker man ikke om barna sine individuelt?) så hadde jeg nok sagt noe sånt som "alle avleggerne mine har vært på ferie i Helleas sammen med morfaren sin". 

Men bare glem dette. Skjønner at det er jeg som er litt rar her 😁

On 3/15/2019 at 10:06 PM, Aquarius04 said:

Hør hør! Jeg kunne ikke tenke meg å bytte med henne for noe. Men: jeg synes det er surt at hun tjener millioner mens sykepleiere, lærere og andre som i mine øyne har mye viktigere jobber tjener smuler i forhold. 

Forøvrig nytt sussebilde med datteren i siste blogginnlegg i dag. «Idyllen» når nye høyder. 

3 hours ago, Bestemorskogmus said:

Enten er geografikunnskapene til frua elendige, eller så bekrefter hun hvor løselig omgang med sannheten hun har. Hun skriver "Hei fra Dovre".  Det er riktig. Så spør noen i kommentarfeltet hvor hytta er. Så svarer hun Grimsdalen/Rondane. Men hytta er fremdeles på Dovre. Rondane er å dra på en DEL..... 

2 hours ago, Line1301 said:

Er det vanlig å ta seg en drink med små barn i nærheten? Synes dette er litt på kanten. Tror barn generelt er vare for at foreldrene forandrer sinnsstemning under drikking. Synes ikke dette hører hjemme på en hyttetur med barn. 

1 hour ago, Lopploella said:

Det ser bare så rart ut å alltid ha full fotomakeup, til og med på skitur. 

1 hour ago, Bestemorskogmus said:

Grøss, ja!!! Blir ikke anorakken farget i halsen av alt "klinet"?? 

Ser det er flere som etterlyser dokumentasjon på hva som er sladder og hets. Det var vanskeligere å finne konstruktive innlegg i f.eks CBE tråden over to uker for å si det sånn. Leser man det her utenfra så er det som å se noen med kikkert som uffer og akker seg over hvordan nabodama på vei til postkassen går kledd. Resten handlet vel om over 2-3 sider om det var innafor om hun omtalte barna sine for "jentene". De verste til å eksponerer og omtale barna er jo nettopp brukerne i Rampelys-forumet. Det er helt utrolig at man ikke kan se det selv, og ikke evner å ta til seg noe som helst kritikk.

Alt jeg kan se er unødvendig sladder hvertfall. Jeg klarer ikke helt å se det samfunnsyttige ved det å sitte med lupe og sladre om alt det bloggere foretar seg på daglig basis og faktisk tro man gjør en viktig jobb, og ikke minst, tro at man beskytter barna ved å dikte opp "worst case scenario" historier eller opplyse om hver eneste gang barna er avbildet: "I dag ble det lagt ut nussebilde"? De aller fleste som leser blogger tenker da ikke i de baner i det hele tatt.

Tror de oppriktig at barna vil takke dem for dette engasjementet når de blir større?

Anonymkode: 10c9e...064

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser det er flere som etterlyser dokumentasjon på hva som er sladder og hets. Det var vanskeligere å finne konstruktive innlegg i f.eks CBE tråden over to uker for å si det sånn. Leser man det her utenfra så er det som å se noen med kikkert som uffer og akker seg over hvordan nabodama på vei til postkassen går kledd. Resten handlet vel om over 2-3 sider om det var innafor om hun omtalte barna sine for "jentene". De verste til å eksponerer og omtale barna er jo nettopp brukerne i Rampelys-forumet. Det er helt utrolig at man ikke kan se det selv, og ikke evner å ta til seg noe som helst kritikk.

Alt jeg kan se er unødvendig sladder hvertfall. Jeg klarer ikke helt å se det samfunnsyttige ved det å sitte med lupe og sladre om alt det bloggere foretar seg på daglig basis og faktisk tro man gjør en viktig jobb, og ikke minst, tro at man beskytter barna ved å dikte opp "worst case scenario" historier eller opplyse om hver eneste gang barna er avbildet: "I dag ble det lagt ut nussebilde"? De aller fleste som leser blogger tenker da ikke i de baner i det hele tatt.

Tror de oppriktig at barna vil takke dem for dette engasjementet når de blir større?

Er det virkelig sladder å påpeke det at de ikke har den minste anelse om hvordan en normal arbeidshverdag for folk flest ser ut? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på, at hadde jeg bare vært litt bedre til å tegne, så skulle jeg starta en blogg som posta ukentlige satiretegninger av reklamepushende påvirker og det som rører seg i dette universet.

Det hadde garantert blitt ramaskrik om hets, hat og mobbing. 

Sånn til tross for at satire er en god for kommentar på aktuelle begivenheter, og en langvarig tradisjon innen f.eks det politiske landskapet. Hver dag på side tre i Aftenposten blir norske politikere og deres gjøren og laden hetset og mobbet. Ja, eller en satiretegning, som det også kalles.

I denne tråden derimot, så er klare eksempler på satire omkring enkelte bloggeres offentlige fremtreden, forsøkt brukt som bevis for 'hets'.

I kommentarfeltet hos Asti ble det igår lagt fram denne kommentaren som et eksempel på 'hets':
“Men trenger de å ha noen artikler om henne i det hele? Hva har hun å bidra med i samfunnsdebatten?”

Noe som, i mine øyne, er et helt fair spørsmål, hva har denne ex-bloggeren av erfaringer og bakgrunn som gjør hennes stemme spesielt viktig å løfte fram i samfunnsdebatten? 

https://influencere.wordpress.com/2019/03/16/anne-brith-om-kritikerne/#comments

Men når kritikk blir hat og hets, satire blir mobbing, så fordummes hele debatten.  Helt vanlige språklige virkemidler blir ikke mulig å bruke, selv om satire ellers er ansett som å være et viktig grep for å sette samfunnsspørsmål på spissen. Selv rett fram spørsmål tolkes som 'hets'.

Ytringsrommer for de som ønsker å diskuterer ulike spørsmålsstilinger rundt reklamebaserte innholdsleverandører har krympet, betraktelig.  Det er faktisk i seg selv en skremmende utvikling. Som sagt, hadde jeg vært litt bedre på tegning, ville jeg starta en blogg med ukentlige satiretegniner. Sånn for å jobbe litt for å åpne opp ytringsrommet igjen. Mulig det får bli satire i ord istedet...? 

For det mange i denne tråden egentlig holder på med er egentlig 'tone policing' - noe vi bør være virkelig på vakt for. Om en ikke ytrer seg akkurat på den måten, hyppigheten og innholdet som en eller annen udefinerbar gruppe som ønsker å bestemme ønsker (her gjerne bloggere og folk i deres nærhet) så skal en ikke få lov til å ytre seg eller mene noe som helst, og alt en noensinne har sagt skal ugyldiggjøres av den grunn alene.

Dette er en stygg tendens til 'tone policine', og er en hersketeknikk. Dessverre har den hatt virkning på både meg og flere andre. Hvordan skal en argumentere imot følelsesmessige argumenter og gråt? Vi burde faktisk ikke godta det. 

'

Sitat

Kritikk blir hat. Satire blir mobbing. Krangel blir krig. Velkommen til bloggerverdenen.

https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/l1jK57/Kritikk-blir-hat-Satire-blir-mobbing-Krangel-blir-krig-Velkommen-til-bloggerverdenen

Anonymkode: 0ba1f...b70

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke funnet dokumentasjon på hets eller trakkasering men omtale av en reklamekatalog og narrativet som bedriftens eiere presenterer på egen kommersielle blogg. 

Kommersielle bloggere som blir omtalt på rampelys evner ikke å reflektere over skadeomfanget deres virke  har for dem selv eller mindreårige som de bruker for å skape engasjement rundt eget virke. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okey, så premisset for denne tråden er at bloggere blir hetset via Rampelyset av forumets brukere. Du fant ikke hetsen som du nå selv bekrefter. Og det er... ikke bra det også?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mrs Robinson said:

Er det virkelig sladder å påpeke det at de ikke har den minste anelse om hvordan en normal arbeidshverdag for folk flest ser ut? 

Ja, det synes jeg det er når hensikten er å få frem hvor lite de gjør (etter at bloggeren sier at de har en travel hverdag) i forhold til andre med normal jobb...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det flere her igjen bommer på er at dere kommenterer og vurderer hvert enkelt innlegg som om det var det eneste innlegget som sto. Dere glemmer å se helheten, som er nevnt flere ganger. Omfanget av denne type daglig pirking og latterligjøring.

I tillegg, det at flere ikke klarer å se noe som helst galt med det som siteres her, forteller meg at dere er langt inn i bobla og ikke klarer å se hvordan dette ser ut utenfra. Derfor står jeg fortsatt ved min tidligere uttalelse om å miste gangsyn og normal anstendighet. For det er hva som skjer når man havner i en boble hvor denne type kommentarer hver dag blir normalisert til man ikke lenger reagerer eller ser noe galt med det.

• Liker 3
Skrevet

Bør Vy anmelde meg for hets og trakkassering da jeg har ytret meg kritisk ovenfor navnebytte og pengebruken som dette medfører, AB 064? 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det synes jeg det er når hensikten er å få frem hvor lite de gjør (etter at bloggeren sier at de har en travel hverdag) i forhold til andre med normal jobb...

Men de HAR jo det?!? 

Det er da ingen andre mennesker i Norge som har f.eks frisørtime og trening som en del av sin arbeidshverdag! At de selv føler de har en travel dag er helt ok, men det er et HÅN ovenfor f.eks utslitte og underbemanna sykepleiere og barnehageansatte som jobber til de stuper! 

Krenkelsessamfunnet altså! 

• Liker 8
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser du har stertet denne sitatsamlingen din av hva du meir er sladder og hets med et sitat fra meg. Du kan mer enn gjerne ta for deg det jeg har skrevet der, og påpeke nøyaktig hva av det som er sladder eller hets? Det du siterer fra meg er en konkret jeg har skrevet en konkret kommentar til noe hun har postet i bloggen sin - så jeg vil gjerne at du viser nøyaktig hva som er hets og hva som er sladder i kommentaren min. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men altså - det er jo faktisk sannheten? 

Skal en ikke engang kunne sammenlikne det offentlige dokumenterte arbeidsbyrden med hva en normalarbeidsdag er, når bloggeren selv påstår at de har det særlig travelt....?

Dette er jo ikke sladder - men del av en faktisk kritikk av det narartivet som skapes, og hvor fraskåret et vanlig liv blogguniverset er. Som for meg, er en del av samfunnsdebatten omkring bloggere. 

Og nå mener jeg ikke være retorisk eller kranglete eller noe, dette er kommentarer jeg helt oppriktig leser helt annerledes enn deg.

Takk for at du tok deg tiden til å lete fram et utvalg du reagerer på, det vil jeg gjerne si - det gjør diskusjonen lettere synes jeg. Personlig, så reagerer jeg ikke negativt på noen av disse kommentarene, så det sier noe om hvor uhyre forskjellig en leser ting.

Men - hvorfor skal din tolkning være mer riktig enn min, eller moderatorkorpset...? 

• Liker 5
Skrevet

Nei, det er ikke sladder da bloggeren selv presenterer dette på egen blogg. Å stille seg kritisk når utsagn ikke passer overens med kart og terreng er ikke sladder. 

Hva er agendaen din? At bloggere skal drifte virke sitt uten kritikk? Lovvbrudd og eksponering av mindreårige uten samtykkekompetanse skal bare få fortsette? Dette argumenterer du for? I tillegg har du i denne tråden anklaget brukere for å hetse men kan ikke vise til dokumentasjon.. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men - hvorfor skal din tolkning være mer riktig enn min, eller moderatorkorpset...? 

Siden man etterspør dokumentasjon: Det er allment kjent at gruppedynamikk endrer psykologien i oss og gjør at vi går lenger enn vi ville gjort alene. Det ekstreme blir normalisert slik at meninger og atferder som virker normalt innenfor en gruppe vil virke rart eller ekstremt utenfor en gruppen.

https://www.aftenposten.no/meninger/i/AlqKq/Hva-grupper-gjor-med-individer

https://www.smp.no/familieogoppvekst/Norsk-forsker-Var-obs-pa-disse-fire-typene-gruppemobbing-12036b.html

https://en.wikipedia.org/wiki/Group_dynamics

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mrs Robinson said:

Men de HAR jo det?!? 

Det er da ingen andre mennesker i Norge som har f.eks frisørtime og trening som en del av sin arbeidshverdag! At de selv føler de har en travel dag er helt ok, men det er et HÅN ovenfor f.eks utslitte og underbemanna sykepleiere og barnehageansatte som jobber til de stuper! 

Krenkelsessamfunnet altså! 

Du mener at når noen sier de har en travel hverdag så er det et hån mot de som har lengre og tyngre arbeidsdag?

Hvem er krenka? :popcorn:

• Liker 5
Skrevet

Siden man etterspør dokumentasjon: Det er allment kjent at gruppedynamikk endrer psykologien i oss og gjør at vi går lenger enn vi ville gjort alene. Det ekstreme blir normalisert slik at meninger og atferder som virker normalt innenfor en gruppe vil virke rart eller ekstremt utenfor en gruppen.

https://www.aftenposten.no/meninger/i/AlqKq/Hva-grupper-gjor-med-individer

https://www.smp.no/familieogoppvekst/Norsk-forsker-Var-obs-pa-disse-fire-typene-gruppemobbing-12036b.html

https://en.wikipedia.org/wiki/Group_dynamics

Verdt å lese! 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener at når noen sier de har en travel hverdag så er det et hån mot de som har lengre og tyngre arbeidsdag?

Når det er åpenlyst for alle som ikke lever i villa-bobla at de IKKE har en travel arbeidsdag, er det et hån, ja  

Finnes ikke krenka da jeg ikke er berørt av denne hverdagen. De som blir krenka på frueparets vegne derimot.. 

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det vitner om at kart og terreng ikke passer overens med utsagn!

Er du klar over at kommersielle bloggere driver en forretningsvirksomhet, registrert i Brønnøysundregisteret? Vi kritiserte måten de velger å drifte bedriften sin.

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Når det er åpenlyst for alle som ikke lever i villa-bobla at de IKKE har en travel arbeidsdag, er det et hån, ja  

Finnes ikke krenka da jeg ikke er berørt av denne hverdagen. De som blir krenka på frueparets vegne derimot.. 

Det er vel heller pinlig å observerer at bedriften presentere seg selv som målgruppen de ønsker å hendvende seg til.

Reklamekataloger har da alltid blitt diskutert..

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...