Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere avfeier det med at noen en gang kom med en enkeltkommentar om utseende. Dere vet veldig godt at dette ikke er tilfelle og at mange av bloggerne blir kritisert og latterilggjort for det minste de sier og gjør hver eneste dag.

Anonymkode: 85d9e...1a3

• Liker 6
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere avfeier det med at noen en gang kom med en enkeltkommentar om utseende. Dere vet veldig godt at dette ikke er tilfelle og at mange av bloggerne blir kritisert og latterilggjort for det minste de sier og gjør hver eneste dag.

Javel? Hvor?

Jeg synes det er skikkelig dumt at du velger å kjøre denne linjen akkurat nå. I dag er det nemlig en viktig debatt som foregår om akkurat dette - på flere fronter - og det blir trolig støyete at du insisterer på at det er så mye usaklig kritikk overlat på en dag hvor det foregår en utrolig viktig debatt om dette rundt den nyslåtte forfatteren og tidligere bloggeren jeg nevnte over her.

Hennes strategi er å ugyldiggjør all kritikk hun får fordi noen visstnok i følge henne sa noe stygt om munnen hennes på KG for fire år siden. Det er IKKE greit. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 9
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil ikke komme noen vei. Du vet sikkert det men.. 🙂

Jeg har konkludert med at mange der inne ikke har riktig selvforståelse. De skjønner rett og slett ikke hva latterligjøring og usaklig kritikk er. Det er der det stopper opp. De forstår rett og slett ikke. 

Det skulle stå språkforståelse. Men hvorfor ikke selvforståelse 🙂

Endret av SoWhat?
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Just now, SoWhat? said:

Du vil ikke komme noen vei. Du vet sikkert det men.. 🙂

Jeg har konkludert med at mange der inne ikke har riktig selvforståelse. De skjønner rett og slett ikke hva latterligjøring og usaklig kritikk er. Det er der det stopper opp. De forstår rett og slett ikke. 

Ja, jeg vet det. Så vet ikke hvorfor jeg fortsetter. :P

Jeg tror det handler om at man havner litt i en boble der inne, og mister litt perspektiv på det man skriver og leser. Det kan man se på hvordan forsvaret har endret seg. Før var flere enige i at det var en del innlegg som var støy og gikk i veien for det som var saklig, så ble man mindre og mindre enig i dette før man nå til slutt både avfeier at det i det hele tatt finnes og latterliggjøring blir forsvart i trådene med at "man blir så frustrert når bloggerne ikke hører".

Takhøyden blir høyere og mer og mer blir innafor som tidligere ikke var det. Så i den boblen så ser man ikke hvordan dette ser ut utenfra.

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet det. Så vet ikke hvorfor jeg fortsetter. :P

Jeg tror det handler om at man havner litt i en boble der inne, og mister litt perspektiv på det man skriver og leser. Det kan man se på hvordan forsvaret har endret seg. Før var flere enige i at det var en del innlegg som var støy og gikk i veien for det som var saklig, så ble man mindre og mindre enig i dette før man nå til slutt både avfeier at det i det hele tatt finnes og latterliggjøring blir forsvart i trådene med at "man blir så frustrert når bloggerne ikke hører".

Takhøyden blir høyere og mer og mer blir innafor som tidligere ikke var det. Så i den boblen så ser man ikke hvordan dette ser ut utenfra.

Tror det vil bli forandringer der inne. Hun som representere Kg i ukeslutt ( husker ikke navnet ) kom med noen innrømmelser. Tror de diskuterer dette etter at det er blitt kjent i media. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? said:

Tror det vil bli forandringer der inne. Hun som representere Kg i ukeslutt ( husker ikke navnet ) kom med noen innrømmelser. Tror de diskuterer dette etter at det er blitt kjent i media. 

Å, hvilke innrømmelser da?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å, hvilke innrømmelser da?

Det var drøye kommentarer som var blitt stående. Blant annet hsdde brukerne satt kallenavn på barna til en blogger da det ble regel om å ikke nevne barns navn 😮 drøyt som f....

Og at det var andre ting som var blitt stående som burde vært moderert bort. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det var drøye kommentarer som var blitt stående. Blant annet hsdde brukerne satt kallenavn på barna til en blogger da det ble regel om å ikke nevne barns navn 😮 drøyt som f....

Jeg har egentlig mistet troen på at det vil komme noen endringer. Til det er de som er der inne for langt fjernet fra ønske om selvkritikk. Hvorfor endre noe når man selv er hellig overbevist om at det man gjør er riktig, til og med samfunnsnyttig?

• Liker 4
Skrevet

Jeg har egentlig mistet troen på at det vil komme noen endringer. Til det er de som er der inne for langt fjernet fra ønske om selvkritikk. Hvorfor endre noe når man selv er hellig overbevist om at det man gjør er riktig, til og med samfunnsnyttig?

Kg må ta til etterretning hvilke forum de ønsker å bli assosiert med. Tenker jeg. Det har vært rettet ekstremt mye kritikk mot Rampelyset, så de bør foreta seg noe. For skams skyld. Jeg hadde ikke hatt problemer med å si til folk irl at jeg var medlem her om det ikke var for det forumet. Jeg vil ikke bli assosiert med det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kg må ta til etterretning hvilke forum de ønsker å bli assosiert med. Tenker jeg. Det har vært rettet ekstremt mye kritikk mot Rampelyset, så de bør foreta seg noe. For skams skyld. Jeg hadde ikke hatt problemer med å si til folk irl at jeg var medlem her om det ikke var for det forumet. Jeg vil ikke bli assosiert med det. 

Jeg har ikke noe stort håp om at det blir gjort noe, men vi får se. Jeg synes det er skammelig både at man velger å delta i, og at KG tillater, daglig forfølgelse og hets av bloggere og alt de gjør. Det er organisert mobbing, forkledd som "saklig kritikk av bedriften".

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ikke noe stort håp om at det blir gjort noe, men vi får se. Jeg synes det er skammelig både at man velger å delta i, og at KG tillater, daglig forfølgelse og hets av bloggere og alt de gjør. Det er organisert mobbing, forkledd som "saklig kritikk av bedriften".

Ja vi får se. 

Jeg vet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, SoWhat? skrev:

Det med kallenavnene, er bare trist , og at de  fikk holde på så lenge. Skammelig er det og helt sikkert belastende for barna. Spesielt med tanke på hvor gamle de er. De står fremdeles i eldre  innlegg. Bare det at de ikke enset at det kunne være belastende for barna viser hvor langt inne de er i sin egen boble,  der all kritikk  og latterliggjøring er innafor.

Selv gjemmer  de seg anonymt på nett, og er så hårsåre for kritikk rettet mot dem selv .Ironisk med tanke på all den kritikken som de selv skriver daglig i disse trådene, og som disse bloggerne bare må tåle  .og svarer de tilbake , så er de frekke. 

Håper virkelig det blir en endring. Ting  må bli slått mye hardere ned på, Når man leser mange av disse innleggene, virker ofte som det å "ta"  bloggeren er det som er driven.

Anonymkode: e6445...3ea

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det med kallenavnene, er bare trist , og at de  fikk holde på så lenge. Skammelig er det og helt sikkert belastende for barna. Spesielt med tanke på hvor gamle de er. De står fremdeles i eldre  innlegg. Bare det at de ikke enset at det kunne være belastende for barna viser hvor langt inne de er i sin egen boble,  der all kritikk  og latterliggjøring er innafor.

Selv gjemmer  de seg anonymt på nett, og er så hårsåre for kritikk rettet mot dem selv .Ironisk med tanke på all den kritikken som de selv skriver daglig i disse trådene, og som disse bloggerne bare må tåle  .og svarer de tilbake , så er de frekke. 

Håper virkelig det blir en endring. Ting  må bli slått mye hardere ned på, Når man leser mange av disse innleggene, virker ofte som det å "ta"  bloggeren er det som er driven.

Anonymkode: e6445...3ea

Ja, det der var noe av det drøyeste. Og de "engasjerer" seg i at bloggere legger ut bilde av sine barn! Er det mulig.

Greit å engasjere seg i hvorvidt barn skal bli eksponert! Men når de gjør sånt selv. Det er horribelt.

En annen ting er at barna vokser opp og ser alt som er skrevet. Nitrist med slik "omtale" av barna og også foreldrene, men det tenker de tydeligvis ikke på. Når jeg har konfrontert med det, svarer de at det må bloggerne "tåle" fordi de er offentlige. Dobbeltmoral så det svir i øynene. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Two wrongs doesn't make one right. 

Der har du helt rett! Man selger ikke ut sine mindreårige på nett, eller skyver de foran seg for å få sympati. Ei heller bruker de for å tjene penger, for å angripe de som er kritiske i etterkant. 

Anonymkode: 0e968...50a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blant annet....

Fordi du klikker inn, bidrar til å holde liv i det som du er slik i mot.

Hadde ingen besøkt bloggen hadde det heller ikke vært grunnlag for bloggen.

Anonymkode: 97668...2cf

Jeg klikker meg aldri på blogger, men at folk sitter å forsvarer en blogger som er så til de grader diskreditert gjennom dokumentasjon sier jo sitt om forsvarerne. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ingen feilinformasjon. Ja, det er drøyt! 

Det er feilinformasjon når du hevder at mindreårige har fått fæle kallenavn på KG. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Der har du helt rett! Man selger ikke ut sine mindreårige på nett, eller skyver de foran seg for å få sympati. Ei heller bruker de for å tjene penger, for å angripe de som er kritiske i etterkant. 

Shit, verste eksempel på mangel på selvinnsikt jeg har sett i et svar. Dette grenser til fanatisme. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er feilinformasjon når du hevder at mindreårige har fått fæle kallenavn på KG. 

Jeg skrev kallenavn. Har ikke brukt ordet "fæle". 

Når det blir en regel om å ikke skrive om barn, så bør en lett forholde seg til det. En bør lett forstå regelen. Men nei. Da settes et kallenavn på, så en kan skrive om dem likevel. Flott holdning 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg skrev kallenavn. Har ikke brukt ordet "fæle". 

Når det blir en regel om å ikke skrive om barn, så bør en lett forholde seg til det. En bør lett forstå regelen. Men nei. Da settes et kallenavn på, så en kan skrive om dem likevel. Flott holdning 

Det ble ikke skrevet om barna, men om foreldres eksponering av sine mindreårige barn i sine kanaler i sosiale medier.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klikker meg aldri på blogger, men at folk sitter å forsvarer en blogger som er så til de grader diskreditert gjennom dokumentasjon sier jo sitt om forsvarerne. 

Jeg forsvarer ingen, jeg påpeker at hvis ingen klikker så vil problemet dø ut.

Men du sitter altså og kritiserer basert på rykter og ikke noe du selv har sett?

Anonymkode: 97668...2cf

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...