Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Porselen
Skrevet

De ungene som stemmer ser kun på hvordan deltakerne synger den dagen det stemmes, de ser ikke på hvordan de har klart seg før. De lever i nuet.

Eva har en slags kjølig eleganse, og tør ikke helt å slippe seg løs, men har en vakker stemme som hun har god kontroll på.

Tone vet jeg ikke helt (noe jeg ikke tør si høyt til min datter på 7), Erik har en flott stemme og kunne godt kjøpt meg en plate med han. Jorunn synes vel jeg også har tapt seg litt, men gir henne litt kredit pga. halsproblemer. Christian blir litt boyband (og det tør jeg heller ikke si høyt hjemme), og Ali blir kanskje litt ensformig i lengden til tross for fin stemme.

Det ble vel litt mye Whitney for Cindy (min datter koste seg da hun måtte gå), men hun hadde en flott stemme. Jeg vet ikke hvem jeg synes skal vinne nå, var klarere på dette tidligere.

Noen glemt nå? 6 stk. igjen stemmer vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har likt Erik hele tiden, men etter denne køntri-fredagen er han min store favoritt! Makan til fremføring!

Skrevet

Eva er utrolig profesjonell, men hun smiler på samme måte som deltakere i missekonkurranser gjør i det de får beskjed om at de ikke går videre. Ser litt skummelt ut.

Skrevet

Heier fremdeles på Jorun, fordi hun har fin stemme, masse sjarm og er nydelig å se på :sjarmor:

Men Eva og Erik håper jeg også når langt, for selv om det er noe ved oppførselen til begge to som jeg ikke helt liker (overlegenhet? likegyldighet?) så har de utrolig bra stemmer begge to.

Ali er så ENSFORMIG. Christian er en dårlig boybandetterligning og Tone safer hele tiden og imponerer lite.

Når det gjelder at Cindy måtte gå.. Jeg skulle gjerne hatt henne oppe på 4. plass, for hun synger bra. Men siden hun irriterer meg halvt ihjel når hun åpner munnen for noe annet enn å synge, så er jeg egentlig litt glad for å bli kvitt henne.

Og til slutt må jeg si jeg er fryktelig skuffet over sangvalgene på fredag. Det er jo så mange fine countrysanger der ute! Og så mange pop-versjoner av countrysanger de hadde valgt da.. *oppgitt*

Gjest Anonymous
Skrevet

Interessant å se på, men svært lite ordentlig country. Rart at Erik fikk lov til å synge Hurt, og at ingen hadde sagt fra til hun som sang Whitney istedet for Parton at hun måtte skifte stil. Har de ikke musikalske veiledere som hjelper dem med å øve??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...