Gjest meya84 Skrevet 15. april 2005 #21 Skrevet 15. april 2005 gjest, er du christian-fan? hehe.. bare lurte
Ephemera Skrevet 15. april 2005 #22 Skrevet 15. april 2005 Jeg kan ikke fatte at Cindy gikk ut idag - hun var favoritten min... Nå håper jeg på Eva eller Tone. Jeg har ikke sansen for Jorun...
Gjest LoisLane Skrevet 15. april 2005 #23 Skrevet 15. april 2005 Country-faktoren var utolig lav i dag! Det tok hvertfall kaka da Cindy annonserte at hun skulle synge Whitney i dag igjen! Dolly Parton hadde denne før Whitney. Jeg er ikke spesielt lei meg for at Cindy forsvant, selv om Christian burde ha gått før henne. Hun har vist en god framgang, men har hun ikke en litt harry smak?
Gjest Lilleulv Skrevet 15. april 2005 #24 Skrevet 15. april 2005 Fjortis!! Fjortis!! hehe, jaja hver sin smak!
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #25 Skrevet 15. april 2005 hehe, jaja hver sin smak! Liker ham ikke, jeg, men synes bare det var litt morsomt at en som syntes noen som likte ham var fjortiser, kom med slike fjortisbegrunnelser
Gjest Lilleulv Skrevet 15. april 2005 #26 Skrevet 15. april 2005 Liker ham ikke, jeg, men synes bare det var litt morsomt at en som syntes noen som likte ham var fjortiser, kom med slike fjortisbegrunnelser Har litt inntrykk av at han er et typsik fjortis-idol bare... Kommer videre selv om han ikke synger noe bra, men fordi fjortis-jentene sitter der med kontantkorta sine. Irriterende opplegg egentlig, man burde heller stemt UT den dårligste... men igjen; mindre penger i TV2 sin kasse.
Elanor Skrevet 15. april 2005 #27 Skrevet 15. april 2005 Dolly Parton hadde denne før Whitney. Det er JEG fult klar over. Cindy derimot, anonserte at hun skulle synge Whitney Housten. Og så la hun til i en bisetning at Dolly Parton hadde skrevet den. Men hun sang den jo som Whitney, med samme frasering.
Gjest Cerise Skrevet 16. april 2005 #28 Skrevet 16. april 2005 Cindy var ikke min favoritt, men syns for eksempel Christian burde gått ut før henne!
Gjest Cerise Skrevet 16. april 2005 #29 Skrevet 16. april 2005 Cindy var ikke min favoritt, men syns for eksempel Christian burde gått ut før henne!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #30 Skrevet 16. april 2005 Aldri vært noe glad i Cindy så det var greit hun gikk ut!
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2005 #31 Skrevet 16. april 2005 Fikk ikke sett og hørt alle i går, men jeg syns det var merkelig at Cindy røk før Christian...For han har da vitterlig ingen stemme man har lyst til å høre på ei hel plate??? :klø: Det har forsåvidt ikke så mange av de andre deltakerne heller, bortsett fra Cindy og Erik, kanskje - men nå er jo Cindy borte, så... Heier på Eva jeg - syns ikke hun sang så fint i går, men likevel. Erik var rå i går - godt han ikke havna i stolen, for det fortjente han heller ikke. SYND at ikke Christian røk. K
fiesta Skrevet 16. april 2005 #32 Skrevet 16. april 2005 Helt sykt at Cindy måtte gå. Av de som satt i stolen så burde det ikke vært tvil om hvem som burde gå. Eva. Og av de andre så burde Ali gå. Ingen av de er noen popstjerne.
Gjest Melk Skrevet 16. april 2005 #33 Skrevet 16. april 2005 Dolly Parton hadde denne før Whitney. Men Dolly -versjonen er jo helt annerledes enn Whitney-versjonen, og Cindy sang definitivt Whitney. Syne sigrunnen kun Tone sang country i går. Leit Cindy måtte gå, men jeg synes nivået i år er høyt. Og så lenge alle jenter dåner av kjekke gutter og stemmer på dem, så går det slik. Jeg heier på Jorunn, men Erik var jo helt fantastisk i går.
Gjest Seleena Skrevet 16. april 2005 #34 Skrevet 16. april 2005 Kunne godt kjøpt plata til Erik. Han har en utrolig sinnsyk bra stemme! Helt klart favoritten min når det gjelder det vokalmessige. Men vil ikke at han skal vinne idol, KUN fordi jeg tror det ødelegger hans perfekte image. 3. hadde vert flott. Litt leit at Cindy røk i går. Eva eller Christian kunne røket før henne. Skjønner ikke hvofor Eva kom så langt egentlig. Hun er jo ikke idol.... Cindy derimot. Jorun har hele "pakka", som dommerene sier, men har tapt seg litt. Desverre! Til syvende og sist så mener jeg at Malin burde vunnet Idol 2005! Få henne inn igjen.
Gjest Seleena Skrevet 16. april 2005 #35 Skrevet 16. april 2005 Er det noen plasser jeg kan høre Erik sin Hurt-tolkning igjen? Gratis.
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #36 Skrevet 16. april 2005 Så langt syntes jeg Erik er best i dag... Det var i hvert fall en country-låt! Egentlig ikke - Hurt var vel originalt en Nine Inch Nails-låt, og det at Johnny Cash hadde en tolkning av den gjør den ikke til country etter min mening. Fin låt er det uansett, og Erik var flink. Fikk ellers lyst til å trøkke hatten ned over ørene til de historieløse programlederne som ikke var tydelige om sangen(e)s opphav - neste år framstiller de det vel som at alle låtene er originale idol-låter Enig i Melks resonnement om hvorfor gutta får bli mens flinke jenter blir stemt ut. Cindy virket ikke som den vasseste blyanten i Guds penal, men fin stemme har hun. I motsetning til et par av gutta.
Gjest meya84 Skrevet 16. april 2005 #37 Skrevet 16. april 2005 nå har jeg sittet å sett reprisen av idol. å altså, neste gang må christian ut!! han har jo den dårligste stemmen av dem som er igjen... :-x *oppgitt*
Lady Lovelylocks Skrevet 16. april 2005 #38 Skrevet 16. april 2005 Cindy var ikke min favoritt' date=' men syns for eksempel Christian burde gått ut før henne![/quote'] Helt enig.
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2005 #39 Skrevet 16. april 2005 Fikk ellers lyst til å trøkke hatten ned over ørene til de historieløse programlederne som ikke var tydelige om sangen(e)s opphav Hun Tone Elise(?) sa jo at Nine Inch Nails har originalen Erik var best igår,..gleder meg til å høre han synge Beatles neste fredag
sirka Skrevet 18. april 2005 #40 Skrevet 18. april 2005 Jorun har hele "pakka", som dommerene sier, men har tapt seg litt. Desverre! Jenta har jo slite med vondt i halsen lenge nå, så hun safer nok en del. Blir egentlig mer og mer imponert over henne og har byttet ut Ali med henne som favoritt. Også er hun jo veldig sjarmerende da, ujålete og morsom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå