Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Ratched said:

For morro skyld gikk jeg raskt gjennom kommentarfeltet på alle postene hennes nå i januar og må si at det stort sett kun er kvinner som poster komentarer hos henne. Er det egentlig sant det du sier her? 🤷🏻‍♀️

De 6 siste videoene på tiktok (jeg gadd ikke sjekke lenger bakover da poenget kommer tydelig frem på disse få videoene) har kun kommentarer fra menn…da type «fin kløft» «masse hjerter» «kan jeg date deg» osv.. så ja det stemmer, og hun digger det nok. 

Endret av Lileep
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lileep skrev (21 minutter siden):

De 6 siste videoene på tiktok (jeg gadd ikke sjekke lenger bakover da poenget kommer tydelig frem på disse få videoene) har kun kommentarer fra menn…da type «fin kløft» «masse hjerter» «kan jeg date deg» osv.. så ja det stemmer, og hun digger det nok. 

Ah ok, jeg er aldri innom kontoen hennes på TikTok.

Edit: Måtte inn å se. Enorm forskjell i klientell i kommentarfeltet på TikTok og Insta! 😅

Endret av Ratched
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ratched said:

Ah ok, jeg er aldri innom kontoen hennes på TikTok.

Edit: Måtte inn å se. Enorm forskjell i klientell i kommentarfeltet på TikTok og Insta! 😅

Jepp, og innholdet deretter også. Tiltok er mye mer «løsaktig» enn Instagram. Men veldig tydelig at hun søker den type oppmerksomhet, det viser fokuset hun har på alle kanalene, dog tiltok er nok den desidert «groveste». 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ratched skrev (1 time siden):

For morro skyld gikk jeg raskt gjennom kommentarfeltet på alle postene hennes nå i januar og må si at det stort sett kun er kvinner som poster komentarer hos henne. Er det egentlig sant det du sier her? 🤷🏻‍♀️

Hvorfor skulle jeg lyve mener du? Er da bare å gå inn på TikTok å se selv. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun virkelig ikke vil ha spekulasjoner rundt seg selv og hennes privatliv, bør hun virkelig lese gjennom og vurdere både en og to ganger om hun skal poste. For de siste dagene så legger hun virkelig opp til spekulasjoner rundt å det å være singel. Se bare på posten idag hvor hun gratulerer barnefar med dagen.. kun som pappa til felles barn. Ikke som ektemann osv som er ganske så naturlig å gjøre. Da legges det opp til spekulasjoner, spesielt når man ser det i sammenheng med alle disse løsaktige tiktok’ene siste tiden. Hun trenger seriøst hjelp! 

• Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se på Helene sine to hovedkanaler Instagram og TikTok er som å se på to ulike livsperioder. Minner litt om filmen «sliding doors». På Instagram er hun mamma og kone med treningshobby (og sliten psyke med en del klaging). På TikTok er hun singel, barnløs og «ready to mingle» med sine likesinnede partyvenninner. Slik fremstår det i alle fall for meg. 

De to plattformene har helt ulike målgrupper og man kan jo lure på hvorfor. 

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, h/k said:

Hvor lenge er det egentlig mulig å ha influensa? 

Noen kan være sjuke i 1-2 uker med influensa 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

h/k skrev (1 time siden):

Hvor lenge er det egentlig mulig å ha influensa? 

Det kan man ha ganske lenge, et par uker og så kan det være etterdønninger (slitnhet og utmattelse) som kan sitte i, i flere uker etter en heftig influensarunde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (På 23.1.2024 den 11.11):

Hvis hun virkelig ikke vil ha spekulasjoner rundt seg selv og hennes privatliv, bør hun virkelig lese gjennom og vurdere både en og to ganger om hun skal poste. For de siste dagene så legger hun virkelig opp til spekulasjoner rundt å det å være singel. Se bare på posten idag hvor hun gratulerer barnefar med dagen.. kun som pappa til felles barn. Ikke som ektemann osv som er ganske så naturlig å gjøre. Da legges det opp til spekulasjoner, spesielt når man ser det i sammenheng med alle disse løsaktige tiktok’ene siste tiden. Hun trenger seriøst hjelp! 

Så den posten, og det er absolutt *ingenting* der som går meg til å tenke at hun er singel. Muligen hun har sagt noe annet andre steder, men det må være lov å omtale ektemannen som en fantastisk pappa til sine barn uten at det skal problematiserer.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sarah93 skrev (2 timer siden):

Så den posten, og det er absolutt *ingenting* der som går meg til å tenke at hun er singel. Muligen hun har sagt noe annet andre steder, men det må være lov å omtale ektemannen som en fantastisk pappa til sine barn uten at det skal problematiserer.

Se det i sammenheng med TikTok kanalen hennes så gir det mer slike vibes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Sarah93 said:

Som nevnt over, sees det i sammenheng med alle henne SoMe kanaler, dvs tiktok, Snapchat og  insta så er det ikke vanskelig å tenke i de baner overhode. Derfor jeg skriver at hun bør tenke igjennom det hun legger ut på samtlige plasser. Den ene posten alene er ikke «farlig og gir vibber», men den sett i sammenheng med alt det andre hun har postet siden før jul.. det gir rom for spekulasjoner for å si det sånn. 

Endret av Lileep
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (3 timer siden):

Som nevnt over, sees det i sammenheng med alle henne SoMe kanaler, dvs tiktok, Snapchat og  insta så er det ikke vanskelig å tenke i de baner overhode. Derfor jeg skriver at hun bør tenke igjennom det hun legger ut på samtlige plasser. Den ene posten alene er ikke «farlig og gir vibber», men den sett i sammenheng med alt det andre hun har postet siden før jul.. det gir rom for spekulasjoner for å si det sånn. 

Nå er det vel ikke så veldig stort engasjement på noen av kanalene hennes, så det er kanskje ett desperat forsøk på å få litt oppmerksomhet. Det er da bare klaging og reklame på Instagram, og disse idiotiske filter-greiene med kløft i fokus på TikTok. Ikke akkurat noe å skrive hjem om. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ja nå lar hu ihvertfall disse  mannfolka  leve i håpet om å få en date da 🤣 Nå har hu endra teksten på profilen Tik Tok fra «eneste gifte venninna i flokken av single venninner»  🥳 Og hu lar «oss» følgere fra alle hennes SoMe kontoene spekulere mere 😂 Men det er jo nettop det hu vil og ønsker …. All oppmerksomhet/trafikk negativ el positiv inn på sia hennes 😅  Må være dårlige tider der med så desperate tiltak ?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Fredrikstad71mod said:

Ja ja nå lar hu ihvertfall disse  mannfolka  leve i håpet om å få en date da 🤣 Nå har hu endra teksten på profilen Tik Tok fra «eneste gifte venninna i flokken av single venninner»  🥳 Og hu lar «oss» følgere fra alle hennes SoMe kontoene spekulere mere 😂 Men det er jo nettop det hu vil og ønsker …. All oppmerksomhet/trafikk negativ el positiv inn på sia hennes 😅  Må være dårlige tider der med så desperate tiltak ?

Håper bare dattera slipper å oppleve motgang pga det mora gjør. Har en tenåring selv, hvor de på skolen fikk i oppgave å søke på nettet ved å bruke navnet sitt i søkefeltet. Var en fortvila tenåring som kom hjem fordi det hadde dukket opp to bilder, fra en familieside. Skulle ikke mer til. Tenker med skrekk på hva HD sin datter vil finne ved å bare søke på navnet sitt… men det bryr vel HD seg ikke om, kløft og oppmerksomhet er viktigere 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (13 timer siden):

Håper bare dattera slipper å oppleve motgang pga det mora gjør. Har en tenåring selv, hvor de på skolen fikk i oppgave å søke på nettet ved å bruke navnet sitt i søkefeltet. Var en fortvila tenåring som kom hjem fordi det hadde dukket opp to bilder, fra en familieside. Skulle ikke mer til. Tenker med skrekk på hva HD sin datter vil finne ved å bare søke på navnet sitt… men det bryr vel HD seg ikke om, kløft og oppmerksomhet er viktigere 

Jeg har 2 store barn nå selv  så husker godt da jeg var nyskilt å kom på internett da de var i 10 , 13 års alderen. Det var drit kleint for de at jeg hadde halvparten av pætt/kløft som det HD viser i dag  🙈 Og de var drit flaue av «kleine» mannfolk som kommenterte på bilder . Jeg var skilt men tenker HD er jo gift så det må jo være enda jævlig for ungen å se når den tiden kommer … el vil sånt være helt greit om 10 år ? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (På 29.1.2024 den 15.11):

Nå er det vel ikke så veldig stort engasjement på noen av kanalene hennes, så det er kanskje ett desperat forsøk på å få litt oppmerksomhet. Det er da bare klaging og reklame på Instagram, og disse idiotiske filter-greiene med kløft i fokus på TikTok. Ikke akkurat noe å skrive hjem om. 

Skaper nok helt sikkert et voldsomt engasjement med innlegg nr 299 om mensen….Kjenner HD sin mens mer enn min egen snart🙈😳😳Følger henne ikke men «dukket opp» og tenkte se om det var noe «nytt». Ække det….

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...