Beatbox Skrevet 17. januar 2024 #19601 Del Skrevet 17. januar 2024 arnoyb skrev (21 minutter siden): Helene er så negativ! Det er ingen undertone av lykke å spore, ikke engang i de (få) positive postene hun har. Om man prøver å bare smile når livet og ting skjer så blir dagene så mye bedre! Om hun innser viktigheten av tiden med ungen og at hun blir så fort stor. (Å slutter å dele ungen!!) Om hun fokuserer på alle de fine tingene hun garantert har i livet, å ikke vektlegger negativiteten, tenk så fine dagene hennes kunne vært! Jeg blir helt svett av all surkinga! Hun har vært sånn siden den dagen hun begynte å blogge. Det er bitching, sutring og " stakkars meg " i uskjønn forening🙄 Og det skinner så igjennom det påtatte smilet hvor dønn ulykkelig jeg opplever at hun er...På tide å gi seg HD! 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 17. januar 2024 #19602 Del Skrevet 17. januar 2024 Synes hun tar influenseransvaret sitt til nye høyder når hovedinnholdet er å snakke om været....😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 17. januar 2024 #19603 Del Skrevet 17. januar 2024 Jammf skrev (2 minutter siden): Synes hun tar influenseransvaret sitt til nye høyder når hovedinnholdet er å snakke om været....😅 😅😅😅, har hun tatt værkurs i helgen🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 17. januar 2024 #19604 Del Skrevet 17. januar 2024 arnoyb skrev (1 time siden): Helene er så negativ! Det er ingen undertone av lykke å spore, ikke engang i de (få) positive postene hun har. Om man prøver å bare smile når livet og ting skjer så blir dagene så mye bedre! Om hun innser viktigheten av tiden med ungen og at hun blir så fort stor. (Å slutter å dele ungen!!) Om hun fokuserer på alle de fine tingene hun garantert har i livet, å ikke vektlegger negativiteten, tenk så fine dagene hennes kunne vært! Jeg blir helt svett av all surkinga! Ikke for å være frekk, men et smil hjelper lite når man har det tungt.. jeg ser ikke helt at Helene klager så mye jeg, ikke slik at det irriterer meg. Jeg lurer på hva det er dere ser, som ikke jeg ser. Jeg er selv en positiv person, så det er ikke det heller. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 17. januar 2024 #19605 Del Skrevet 17. januar 2024 Måsies skrev (4 timer siden): De aller fleste treningssenter har jo aldersgrenser nettopp på grunn av dette. Det er jo helt kurant å ha med unger på trening som oppfører seg greit, men de som disse reglene er laget for er jo nettopp de som har unger som bare flyr rundt uten oppsyn, og da kan det gå skikkelig galt. Men det er jo ikke noe farligere for barn på et treningssenter enn andre steder så lenge man følger med, snarere tvert imot, tunge ting som kan velte eller falle ned for eksempel er jo ofte dårligere sikret i et gjennomsnittlig hjem enn på et gym. Det er helt sant at det også er farer i hjemmet, men dette har vel med ansvaret treningssenterene har selv å gjøre. Akkurat som man ikke slipper inn et småbarn i hvilken som annet bedriftslokale som representerer en eller annen form for fare/risiko. I hjemmet er det foreldrene som har hovedansvaret. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 18. januar 2024 #19606 Del Skrevet 18. januar 2024 HD sin tiktok video i går … sitter med heile melkespanna ute og spør de stakkars få mannfolka , dem faste følgerene som alltid kommenterer hos hu om «hvorfor date meg/filteret» …… erre mulig 🙈 Synes synd på mannen Hennes men Kansje han synes det er helt ok å dele hu med hele verden i sin desperasjon på oppmerksomhet å få anerkjennelse av random mannfolk 🤦🏾♀️ 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 22. januar 2024 #19607 Del Skrevet 22. januar 2024 Viktig å trosse alt av advarsler, for å kjøre til gymmen idag. Kanskje la de som faktisk er nødt å bruke bilen få ha veien tilgjengelig? Blir så matt.. "jeg skal bare". Toppen av egoisme som vanlig 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 22. januar 2024 #19608 Del Skrevet 22. januar 2024 Finnwife skrev (7 minutter siden): Viktig å trosse alt av advarsler, for å kjøre til gymmen idag. Kanskje la de som faktisk er nødt å bruke bilen få ha veien tilgjengelig? Blir så matt.. "jeg skal bare". Toppen av egoisme som vanlig Reagerte jeg på og. «Ukas første seier». Hun har trent fast i 3 uker. Kunne kanskje tatt litt knebøy osv hjemme. Samtlige vgs. er stengt, men hun må på trening og deretter skryte av seg selv. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 22. januar 2024 #19609 Del Skrevet 22. januar 2024 cerruti skrev (1 time siden): Reagerte jeg på og. «Ukas første seier». Hun har trent fast i 3 uker. Kunne kanskje tatt litt knebøy osv hjemme. Samtlige vgs. er stengt, men hun må på trening og deretter skryte av seg selv. ...og brukt denne walkingpaden/ klesstativet hun reklamerer for...Myye bedre å kjøre på glatte veier, selv etter massive henstillinger om å la det være🙄 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 22. januar 2024 #19610 Del Skrevet 22. januar 2024 (endret) Beatbox skrev (1 time siden): ...og brukt denne walkingpaden/ klesstativet hun reklamerer for...Myye bedre å kjøre på glatte veier, selv etter massive henstillinger om å la det være🙄 Men da får hun jo ikke klaga på vær og føre må vite. Kan ikke begripe at noen vil fremstå så gjennomført negativ. Det sytes og klages på ett eller annet hele tiden. Og det er akkurat passe tonedøvt å klage på at strømmen går, det er kaldt eller at det er glatt, når halve verden står i krig. Men kan jo alltids slenge inn en liten notis om de stakkars folkene som dør, innimellom klagene og reklamene. Endret 22. januar 2024 av panzerpølsa 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 22. januar 2024 #19611 Del Skrevet 22. januar 2024 panzerpølsa skrev (14 minutter siden): Men da får hun jo ikke klaga på vær og føre må vite. Kan ikke begripe at noen vil fremstå så gjennomført negativ. Det sytes og klages på ett eller annet hele tiden. Og det er akkurat passe tonedøvt å klage på at strømmen går, det er kaldt eller at det er kaldt, når halve verden står i krig. Men kan jo alltids slenge inn en liten notis om de stakkars folkene som dør, innimellom klagene og reklamene. Spot on!! 👏👏👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. januar 2024 #19612 Del Skrevet 22. januar 2024 Helene Klage. 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 22. januar 2024 #19613 Del Skrevet 22. januar 2024 loffen skrev (27 minutter siden): Helene Klage. 😅😅👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 22. januar 2024 #19614 Del Skrevet 22. januar 2024 cerruti skrev (8 timer siden): Reagerte jeg på og. «Ukas første seier». Hun har trent fast i 3 uker. Kunne kanskje tatt litt knebøy osv hjemme. Samtlige vgs. er stengt, men hun må på trening og deretter skryte av seg selv. For å legge til litt mere … her har avisa opplyst fra lørdag at alle skolebusser ikke vil gå og at alle elever skal holde seg hjemme pga været som ville ventes natt til mandag . Men nå virker det jo ikke som HD er den skarpeste kniven i skuffen … noen enkle grep er å lese avisa el å gå inn på kommunens sider og bli litt opplyst så Kansje det tennes noen lys i den bursdags krona hu bruker som er «tom» for lys fra før 🙏🏼 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 22. januar 2024 #19615 Del Skrevet 22. januar 2024 (endret) Beatbox skrev (På 17.1.2024 den 12.52): 😅😅😅, har hun tatt værkurs i helgen🤔 Absolutt ikke 🤣🤣🤣Som nå 🤪 Endret 22. januar 2024 av Fredrikstad71mod 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 22. januar 2024 #19616 Del Skrevet 22. januar 2024 Fredrikstad71mod skrev (25 minutter siden): For å legge til litt mere … her har avisa opplyst fra lørdag at alle skolebusser ikke vil gå og at alle elever skal holde seg hjemme pga været som ville ventes natt til mandag . Men nå virker det jo ikke som HD er den skarpeste kniven i skuffen … noen enkle grep er å lese avisa el å gå inn på kommunens sider og bli litt opplyst så Kansje det tennes noen lys i den bursdags krona hu bruker som er «tom» for lys fra før 🙏🏼 Når det gjelder HD så er det MEG, MEG og atter MEG som gjelder 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 22. januar 2024 #19617 Del Skrevet 22. januar 2024 irevin skrev (28 minutter siden): Når det gjelder HD så er det MEG, MEG og atter MEG som gjelder Amen til det 🙏🏼 For meg er det unga først , så deler jeg å kællen nr 2 sammen ❤️ Sammen er vi sterke uansett hvem den nærmeste er 😅 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 22. januar 2024 #19618 Del Skrevet 22. januar 2024 Er det noen her som ser de postene som HD legger ut på Tik Tok el ? Legger hu opp igjen til spekulasjoner om brudd med @Krølltang89 ?? Hu har jo tidligere sagt og blåst opp om rykter på insta at folk spekulerer så mye om hennes «liv» der rykter har vært både om det ene og andre derav brudd m mannen ….., men på siste innlegg legger hu vel opp til det selv ???? Der siste innlegget hu starter med å si « Vis jeg har en soulmates , har ikke troa på evig kjærlighet» 😳 øøøhhhh … trodde kjærsten/mannen i mitt/ditt/vårt liv var det ?? Assa …. Hva er meninga med en sånn post ? Tilbake til «all reklame dårlig/som bra» .. jo flere følgere jo bedre koste hva det vil ? 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 23. januar 2024 #19619 Del Skrevet 23. januar 2024 Fredrikstad71mod skrev (12 timer siden): Er det noen her som ser de postene som HD legger ut på Tik Tok el ? Legger hu opp igjen til spekulasjoner om brudd med @Krølltang89 ?? Hu har jo tidligere sagt og blåst opp om rykter på insta at folk spekulerer så mye om hennes «liv» der rykter har vært både om det ene og andre derav brudd m mannen ….., men på siste innlegg legger hu vel opp til det selv ???? Der siste innlegget hu starter med å si « Vis jeg har en soulmates , har ikke troa på evig kjærlighet» 😳 øøøhhhh … trodde kjærsten/mannen i mitt/ditt/vårt liv var det ?? Assa …. Hva er meninga med en sånn post ? Tilbake til «all reklame dårlig/som bra» .. jo flere følgere jo bedre koste hva det vil ? Syns nesten det er mest stusselig at det bare er grisete menn som kommenterer og viser engasjement på postene hennes. Men det er kanskje det hun ønsker? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ratched Skrevet 23. januar 2024 #19620 Del Skrevet 23. januar 2024 panzerpølsa skrev (23 minutter siden): Syns nesten det er mest stusselig at det bare er grisete menn som kommenterer og viser engasjement på postene hennes. Men det er kanskje det hun ønsker? For morro skyld gikk jeg raskt gjennom kommentarfeltet på alle postene hennes nå i januar og må si at det stort sett kun er kvinner som poster komentarer hos henne. Er det egentlig sant det du sier her? 🤷🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå