Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Tenker at man kan ikke sammenlikne det å hamstre hos Tights.no med å hamstre matvarer. Matvarer er nødvendig.....det vil jeg ikke påstå noe hos Tights.no er.......HD har driti på draget akkurat her så sorry, men hun kan heller bruke tia på noe mer fornuftig enn akkurat dette......

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å handle proteinbarer, fettforbrennende protein pulver, treningsklær har ingenting med å være usolidarisk! Alle overlever uten disse produktene! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 timer siden, EllaMa skrev:

Du skjønner at Drage tjener penger og har et firma som hun representerer? Hun gjør det ikke ut av sin egen godskap når hun tilgjengeliggjør Beastmode med rabatt i disse Corona-tider, hun gjør det for å tjene penger.

Hadde Tights.no gått ut og sagt få varer på lager og vi har rabatt hadde jeg syntes at det var uetisk, men her kjører de en vanlig kampanje hvor de også forsikrer om at det er ikke behov for å hamstre.

Det er veldig fint at Drage tar tak i ting, men når man snur seg etter vinden for å få mest mulig oppmerksomhet (PR rundt egen person = oppmerksomhet på SOME = penger for bedriften Helene Drage) så har det en tendens til å slå tilbake. 

Det jeg skjønner er at ved å være engasjert og stor i kjeften som HD så skaper man seg fiender. De er nok overalt, både i kommentarfeltet og her på KG. Absurd å henge seg opp i at hun kjører tilbud på beastmode og sammenligner dette med tights.no sin markedsføring i disse Coronatider for å diskreditere HD. Denne tråden kommer til å være KG sin mest useriøse, mtp hvor lite substans det er i kritikken. ALLE kjører tilbud eller prøver å få  hjulet til å gå rundt, men hva er oddsene for at folk gidder å hamstre proteinbarer? tights.no oppfordrer folk til å ikke hamstre proteinbarer? Er vel ment humoristisk fra deres sin side det også. Ja HD er en bedrift, hun engasjerer seg i feltet hun er en del av. Det er ikke noe som er dobbeltmoralsk eller problematisk ved det. At du påstår at hun snur kappen etter vinden er en spekulasjon fra din side. Og spekulasjoner er det MYE av i denne sladre tråden, derav manglende dokumentasjon for påstander om både det ene og det andre. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
30 minutter siden, MiominMio skrev:

Tenker at man kan ikke sammenlikne det å hamstre hos Tights.no med å hamstre matvarer. Matvarer er nødvendig.....det vil jeg ikke påstå noe hos Tights.no er.......HD har driti på draget akkurat her så sorry, men hun kan heller bruke tia på noe mer fornuftig enn akkurat dette......

Det er vel tights.no som har gått ut med at folk ikke skal hamstre proteinbarer.  Så hvem har driti seg ut? Kanskje greit å holde seg til fakta, selv om det ikke passer helt i denne tråden.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
20 minutter siden, Miranda16 skrev:

Å handle proteinbarer, fettforbrennende protein pulver, treningsklær har ingenting med å være usolidarisk! Alle overlever uten disse produktene! 

Ja? Og? Du kan vel kanskje skrive en  Mail til tights.no om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Det er vel tights.no som har gått ut med at folk ikke skal hamstre proteinbarer.  Så hvem har driti seg ut? Kanskje greit å holde seg til fakta, selv om det ikke passer helt i denne tråden.

Går inn på Tights.no og kjøper meg noen proteinbarer jeg.....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
4 minutter siden, MiominMio skrev:

Går inn på Tights.no og kjøper meg noen proteinbarer jeg.....

Ja, det tviler jeg ikke et sekund på.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox

Har sagt det før og sier det igjen..merkelig hvor personlig enkelte tar kritikken av HD..og spesielt de som er ekstremt aktive i andre tråder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
23 minutter siden, Beatbox skrev:

Har sagt det før og sier det igjen..merkelig hvor personlig enkelte tar kritikken av HD..og spesielt de som er ekstremt aktive i andre tråder..

Kan man ikke være aktiv i flere tråder mener du? Står ingenting om det i regelverket til KG? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref den siste videoen hennes på Instagram: er ikke teknikken helt feil? Skal vel ikke «gå» framover med hendene?

 

Skal de ikke gjøres slik?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rubella skrev:

Ref den siste videoen hennes på Instagram: er ikke teknikken helt feil? Skal vel ikke «gå» framover med hendene?

 

Skal de ikke gjøres slik?

 

Alt, absolutt alt var feil ved den videoen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah

Ordentlige burpees er ikke å anbefale om man er sykelig overvektig. Ikke bra for ledd og knær. Sakte burpees derimot (man gjør øvelsen, bare uten å hoppe, eller slik som dragen gjør det, også uten å hoppe) er gull.

Her er det jeg anser som riktig teknikk.... 

 

Endret av Lirah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
53 minutter siden, Hilde444 skrev:

Alt, absolutt alt var feil ved den videoen...

Ja, la oss nå få høre hva som var feil her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til alle som spekulerer rundt vekt: Har dere tenkt på at hun kanskje ser ut nå slik hun gjorde på bilder osv før operasjon? Men nå er hun faktisk slik hun gjennom flatterende poseringer så ut før? Jeg ser i hvert fall kjempeforskjell vektmessig og synes folk må tenke at flere titalls kilo ned er helsegevinst. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg nå synes hun tabba seg ut med Tights.no så må jeg si at jeg synes IKKE noe om at man diskuterer hennes vekt og måten hun gjør øvelser på. Hun gjør en god innsats her synes jeg og folk bør holde seg for gode til å kommentere på dette. Burpees er jo rent he....vte å utføre og da samme hvilken størrelse man er. Jeg er en S og synes det er grusomt. Applauder heller HD som legger ut øvelser og ikke minst viser at man trenger ikke være en XS eller S for å kjøre på med denne typen øvelser. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og krenkende innlegg med svar. 

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er heldigvis mildt rammet av mononukleose,ser det ut til av aktivitetsnivået på SOME. Jeg var innlagt 1 måned på sykehuset,hadde treningsforbud i 1 år.Mistet mange kilo,og tror jeg var knappe 40 kilo på det laveste.Det var en tøff sykdom som jeg ikke unner noen.Det tok noen år før jeg hentet meg igjen.Ble på det sykeste matet med skje med velling for om mulig å få noe annet enn intravenøst.Alt kom opp igjen.Måtte ha en person som støtte på hver side for å komme på do.Beina bar meg ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tutsi123 skrev:

Hun er heldigvis mildt rammet av mononukleose,ser det ut til av aktivitetsnivået på SOME. Jeg var innlagt 1 måned på sykehuset,hadde treningsforbud i 1 år.Mistet mange kilo,og tror jeg var knappe 40 kilo på det laveste.Det var en tøff sykdom som jeg ikke unner noen.Det tok noen år før jeg hentet meg igjen.Ble på det sykeste matet med skje med velling for om mulig å få noe annet enn intravenøst.Alt kom opp igjen.Måtte ha en person som støtte på hver side for å komme på do.Beina bar meg ikke.

Ok

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tutsi123 skrev:

Hun er heldigvis mildt rammet av mononukleose,ser det ut til av aktivitetsnivået på SOME. Jeg var innlagt 1 måned på sykehuset,hadde treningsforbud i 1 år.Mistet mange kilo,og tror jeg var knappe 40 kilo på det laveste.Det var en tøff sykdom som jeg ikke unner noen.Det tok noen år før jeg hentet meg igjen.Ble på det sykeste matet med skje med velling for om mulig å få noe annet enn intravenøst.Alt kom opp igjen.Måtte ha en person som støtte på hver side for å komme på do.Beina bar meg ikke.

Hva har dette i tråden å gjøre? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...