Lileep Skrevet 19. september 2022 #14481 Skrevet 19. september 2022 (endret) Syns introen til reklamen om denne joggedressen er både tåpelig og avslørende! Hun sier hun har hatt lyst til å prøve klær fra merket lenge, og nå fikk hun endelig sjansen for å prøve. Da stiller jeg meg selv noen spørsmål; er varen såpass dyr at hun ikke har hatt råd til å kjøpe det selv? Reklamerer hun kun fordi hun får det sponset? Hvor reel er skrytet om klærne, når hun selv ikke har vært villig til å kjøpe det selv, tiltross for et høyt ønske om å prøve klærne. Skrytes det kun fordi hun har signert en kontrakt? Hadde hun anbefalt merket uten å få betalt? Jeg syns innlegga hennes virker veldig lite gjennomtenkt, og blir mer og mer tydelig at omtrent alt gjøres for penger.. Når det omtrent starter en gjettekonkurranse om et «personlig» innlegg ender opp i reklame, da burde hun kanskje ta hintet? For hun leser jo her inne, så hun får jo garantert med seg hva følgerene mener. Endret 19. september 2022 av Lileep 22 12
Malindalin Skrevet 19. september 2022 #14482 Skrevet 19. september 2022 Lileep skrev (48 minutter siden): Syns introen til reklamen om denne joggedressen er både tåpelig og avslørende! Hun sier hun har hatt lyst til å prøve klær fra merket lenge, og nå fikk hun endelig sjansen for å prøve. Da stiller jeg meg selv noen spørsmål; er varen såpass dyr at hun ikke har hatt råd til å kjøpe det selv? Reklamerer hun kun fordi hun får det sponset? Hvor reel er skrytet om klærne, når hun selv ikke har vært villig til å kjøpe det selv, tiltross for et høyt ønske om å prøve klærne. Skrytes det kun fordi hun har signert en kontrakt? Hadde hun anbefalt merket uten å få betalt? Jeg syns innlegga hennes virker veldig lite gjennomtenkt, og blir mer og mer tydelig at omtrent alt gjøres for penger.. Når det omtrent starter en gjettekonkurranse om et «personlig» innlegg ender opp i reklame, da burde hun kanskje ta hintet? For hun leser jo her inne, så hun får jo garantert med seg hva følgerene mener. Kjempeteit og vi vet jo hun aldri kommer til å bruke det i etterkant. Alle de klærne som ikke er treningstøy og kjoler hun har reklamert for, har vi aldri sett igjen. For eksempel de jeansene som var DE BEEEESTE! Aldri sett henne i noe annet enn kjole og treningstøy og hvis det er tilfelle at hun faktisk bruker noe annet, vis det fram da vel 😃 11 2
mumrikk1 Skrevet 19. september 2022 #14483 Skrevet 19. september 2022 Jeg mistet rett og slett smaken på de klærne nå..🥴 6
Beatbox Skrevet 19. september 2022 #14484 Skrevet 19. september 2022 Lileep skrev (4 timer siden): Syns introen til reklamen om denne joggedressen er både tåpelig og avslørende! Hun sier hun har hatt lyst til å prøve klær fra merket lenge, og nå fikk hun endelig sjansen for å prøve. Da stiller jeg meg selv noen spørsmål; er varen såpass dyr at hun ikke har hatt råd til å kjøpe det selv? Reklamerer hun kun fordi hun får det sponset? Hvor reel er skrytet om klærne, når hun selv ikke har vært villig til å kjøpe det selv, tiltross for et høyt ønske om å prøve klærne. Skrytes det kun fordi hun har signert en kontrakt? Hadde hun anbefalt merket uten å få betalt? Jeg syns innlegga hennes virker veldig lite gjennomtenkt, og blir mer og mer tydelig at omtrent alt gjøres for penger.. Når det omtrent starter en gjettekonkurranse om et «personlig» innlegg ender opp i reklame, da burde hun kanskje ta hintet? For hun leser jo her inne, så hun får jo garantert med seg hva følgerene mener. 599,- for overdelen og 599,- for buksa
Lileep Skrevet 19. september 2022 #14485 Skrevet 19. september 2022 4 minutter siden, Beatbox said: 599,- for overdelen og 599,- for buksa Poenget mitt var mer at hun skaper rom for alle disse spørsmålene med å lage elendig salgsannonse. Og i mine øyne er hun da en dårlig selger. Lagt litt mer tid bak tekst, fått med mer info osv, så hadde muligens annonsen virka litt mer seriøs 6
Beatbox Skrevet 19. september 2022 #14486 Skrevet 19. september 2022 Lileep skrev (17 minutter siden): Poenget mitt var mer at hun skaper rom for alle disse spørsmålene med å lage elendig salgsannonse. Og i mine øyne er hun da en dårlig selger. Lagt litt mer tid bak tekst, fått med mer info osv, så hadde muligens annonsen virka litt mer seriøs Helt riktig!! At noen gidder å sponse henne er helt merkelig.. 4
Nøkkelost77 Skrevet 19. september 2022 #14487 Skrevet 19. september 2022 (endret) Og vi er tilbake til problemkonstruering. Det er umulig at hun ble fortalt på treningssenter at hun har «stygge lår» og «burde ikke gå i shorts». Hvis det hadde skjedd, er det trakassering og det er faktisk uønsket oppførsel på senter. Jeg vil i hvert fall ikke trene på en senter hvor folk holder på med slik! Men: sa tidligere innlegg ikke at hun var helt alene på trening? At hun var der før alle andre…? Har hun misforstått og egentlig mente at hun/han som kommenterte om shortsen henne egentlig vel fordi alle ser at blod sirkulering er nesten umulig med en slik pølsetrang shorts? Ser hun virkelig ikke at hun bruker klær som turniké..? Og hvorfor filme reels på senter…? Kleint og upasselig. Endret 19. september 2022 av Nøkkelost77 16 3
Summeer Skrevet 19. september 2022 #14488 Skrevet 19. september 2022 Jeg tror ikke på at noen sa at hun hadde stygge lår idag, og hun var rett ut i hæppyhæppy tiktok reel. Vedder på at dette er konstruert. 14 1
Orly Skrevet 19. september 2022 #14489 Skrevet 19. september 2022 Den svarte kjolen fra Lindex var fin synes jeg. 2
Gjest Finlay Skrevet 19. september 2022 #14490 Skrevet 19. september 2022 Nøkkelost77 skrev (38 minutter siden): Og vi er tilbake til problemkonstruering. Det er umulig at hun ble fortalt på treningssenter at hun har «stygge lår» og «burde ikke gå i shorts». Hvis det hadde skjedd, er det trakassering og det er faktisk uønsket oppførsel på senter. Jeg vil i hvert fall ikke trene på en senter hvor folk holder på med slik! Det høres merkelig ut. Kanskje ikke helt troverdig? Men - det er jo typisk HD: I dag fikk jeg høre…. Folk sier… Mange mener.... Får meldinger om… Så tar hun utgangspunkt i det hun har "fått slengt i trynet", og lager en hissig reel der hun setter "avsender" på plass, blir hyllet i kommentarfeltet, samtidig som følgerne bare -"At folk ikke kan oppføre seg? Hva feiler det folk??"🙄 Det er jo sånn hun jobber når hun lager disse "personlige" innleggene. OM hun virkelig har fått kommentarer om lår i dag vites ikke. Hun burde rapportert til ledelsen ved senteret i så fall.
lama13 Skrevet 19. september 2022 #14491 Skrevet 19. september 2022 Summeer skrev (40 minutter siden): Jeg tror ikke på at noen sa at hun hadde stygge lår idag, og hun var rett ut i hæppyhæppy tiktok reel. Vedder på at dette er konstruert. Det blir vel som det med amme-historien hun lagde. At Nei, ingen har sagt det til meg akkurat, men det skjer med andre hele tiden og det er er viktig tema! 7
lama13 Skrevet 19. september 2022 #14492 Skrevet 19. september 2022 Det var veldig beleilig for henne hvordan dette tilfeldigvis skjedde i dag, mens hun var alene på treningssenteret og hvordan hun klarte å finne en reeltrend som passet temaet, rakk og filme reelen mens hun enda var der SAMTIDIG som hun rakk å skifte både trenings-BH og neglelakk. Bøyer meg i støvet! 16 3
Gjest Kattedama Skrevet 19. september 2022 #14493 Skrevet 19. september 2022 lama13 skrev (22 minutter siden): Det var veldig beleilig for henne hvordan dette tilfeldigvis skjedde i dag, mens hun var alene på treningssenteret og hvordan hun klarte å finne en reeltrend som passet temaet, rakk og filme reelen mens hun enda var der SAMTIDIG som hun rakk å skifte både trenings-BH og neglelakk. Bøyer meg i støvet! I call bullshit fra HD.
cerruti Skrevet 19. september 2022 #14494 Skrevet 19. september 2022 Og der hun viser fram beina og magen osv gjøres det avgjort fordi hun er veldig fornøyd med seg selv. Så pakkes det inn i et budskap for at det forhåpentligvis vil få oppmerksomhet, og at selv-skrytet skal bli mer spiselig. 6 2
Jolanda Skrevet 19. september 2022 #14495 Skrevet 19. september 2022 De midjebeltene er så grusomme. Ingen på 30 går sånn. 13 5
Malindalin Skrevet 19. september 2022 #14496 Skrevet 19. september 2022 Jolanda skrev (27 minutter siden): De midjebeltene er så grusomme. Ingen på 30 går sånn. Ingen uansett alder 🙃 10 2
Orly Skrevet 19. september 2022 #14497 Skrevet 19. september 2022 Malindalin skrev (1 minutt siden): Ingen uansett alder 🙃 Å joda, flere som går med de ser jeg 1 1
Gjest Kattedama Skrevet 19. september 2022 #14498 Skrevet 19. september 2022 Orly skrev (2 timer siden): Å joda, flere som går med de ser jeg Dokumentasjon på dette!
Rubella Skrevet 19. september 2022 #14499 Skrevet 19. september 2022 (endret) De midjebeltene er ganske «avleggs», i hvert fall. Husker jeg brukte det i sånn 2010-2011, og selv da begynte det å bli litt «ut». Tenker dog at om ting er in eller ikke ikke er så farlig så lenge man trives selv! Imidlertid synes jeg den reelen hvor hun viser hvor mye finere en kjole ble med midjebelte virka mot sin hensikt - synes hun så 10 ganger finere og mer classy (og slankere!) ut uten 😅 https://www.instagram.com/reel/CihLEvRDj2L/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Endret 19. september 2022 av Rubella 15 3
Sol Rampelyset Skrevet 20. september 2022 #14500 Skrevet 20. september 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring og krenkende innlegg. Sol, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå