*blueberry* Skrevet 17. september 2022 #14461 Del Skrevet 17. september 2022 lillehammeren skrev (1 time siden): Ja, akkurat som 90% av alle andre i verden som trener. Er virkelig vanlige folk mer opptatt av å dokumentere trening enn å faktisk trene? Dette var nytt for meg. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 17. september 2022 #14462 Del Skrevet 17. september 2022 30 minutter siden, *blueberry* said: Er virkelig vanlige folk mer opptatt av å dokumentere trening enn å faktisk trene? Dette var nytt for meg. Men er nå HD så opptatt av det? Ved styrketrening er det viktig med pauser mellom settene, om hun tar et bilde eller to i pausene er vel ingen krise? Det var galt når hun gikk hardt ut med treningen, så var det galt at hun ikke trente og nå er det jammen galt at hun viser at hun trener igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 17. september 2022 #14463 Del Skrevet 17. september 2022 Albbas skrev (6 minutter siden): Men er nå HD så opptatt av det? Ved styrketrening er det viktig med pauser mellom settene, om hun tar et bilde eller to i pausene er vel ingen krise? Det var galt når hun gikk hardt ut med treningen, så var det galt at hun ikke trente og nå er det jammen galt at hun viser at hun trener igjen. Hun « viser» vel ikke at hun trener? Hun tar selfies. Uansett så er det bra at hun har kommet over dørstokkmila, for den er tung. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 17. september 2022 #14464 Del Skrevet 17. september 2022 Just now, Lill said: Hun « viser» vel ikke at hun trener? Hun tar selfies. Uansett så er det bra at hun har kommet over dørstokkmila, for den er tung. Hun viser at hun er på trening. Ser seriøst ikke problemet. Skjønner ikke behovet for å konstruere problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 17. september 2022 #14465 Del Skrevet 17. september 2022 Albbas skrev (2 minutter siden): Hun viser at hun er på trening. Ser seriøst ikke problemet. Skjønner ikke behovet for å konstruere problemer. Problemet var vel at det er totalt uinteressant med x antall selfies fra et treningsenter. Hva med å faktisk vise hva man trener? Når man først har en PT utdanning liksom. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 17. september 2022 #14466 Del Skrevet 17. september 2022 Albbas skrev (12 minutter siden): Men er nå HD så opptatt av det? Ved styrketrening er det viktig med pauser mellom settene, om hun tar et bilde eller to i pausene er vel ingen krise? Det var galt når hun gikk hardt ut med treningen, så var det galt at hun ikke trente og nå er det jammen galt at hun viser at hun trener igjen. Jeg har ikke sagt noe om HD, du får spørre @tullerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 17. september 2022 #14467 Del Skrevet 17. september 2022 Er det noen som skjønner hvorfor hun nå i det siste konsekvent skjuler antall likes på vanlige bilder, mens lar det stå på reels? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 17. september 2022 #14468 Del Skrevet 17. september 2022 (endret) Lily Of the Valley skrev (1 time siden): Er det noen som skjønner hvorfor hun nå i det siste konsekvent skjuler antall likes på vanlige bilder, mens lar det stå på reels? Regner med det er (avslørende) dårlig engasjement på bilder? Hun har jo selv sagt hun når ut til flere med reels, så det er det hun pusher mest på med, selv om tross alt 90% (eller hva det var) av følgerne ønsker bilder i stedet. Endret 17. september 2022 av hufsaaaaa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 17. september 2022 #14469 Del Skrevet 17. september 2022 hufsaaaaa skrev (1 time siden): Regner med det er (avslørende) dårlig engasjement på bilder? Hun har jo selv sagt hun når ut til flere med reels, så det er det hun pusher mest på med, selv om tross alt 90% (eller hva det var) av følgerne ønsker bilder i stedet. Tror ikke det går ann å slå av på reels? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 17. september 2022 #14470 Del Skrevet 17. september 2022 mumrikk1 skrev (1 time siden): Tror ikke det går ann å slå av på reels? Det gir mening, for hun får ca like mange likes på bilder som på reels. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøkkelost77 Skrevet 18. september 2022 #14471 Del Skrevet 18. september 2022 Ah, nytt samarbeid! Med akkeB ! Veldig proft at at hun ikke speil vender videoen og innbiller seg samtidig at hun kunne godt ha en mindre størrelse i genseren.. «Nei, det burde du faktisk ikke ha, Helene» Ny uke i morgen med mange flotte reels tenker jeg. Hun burde dessuten virkelig slutte med disse POV: reels. Det ser og blir altfor kleint. Happy søndag! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 18. september 2022 #14472 Del Skrevet 18. september 2022 Nøkkelost77 skrev (28 minutter siden): Ah, nytt samarbeid! Med akkeB ! 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 18. september 2022 #14473 Del Skrevet 18. september 2022 Merket i story, umerket i feed😂 og nei.. genseren kunne ikke vært en størrelse mindre, buksen derimot hadde sittet penere om den var en størrelse større☺️ 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 18. september 2022 #14474 Del Skrevet 18. september 2022 (endret) mumrikk1 skrev (5 minutter siden): Merket i story, umerket i feed😂 og nei.. genseren kunne ikke vært en størrelse mindre, buksen derimot hadde sittet penere om den var en størrelse større☺️ Lurer på hva denne samarbeidspartneren tenker om manglende merking av reklame? Endret 18. september 2022 av Lill :) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 18. september 2022 #14475 Del Skrevet 18. september 2022 Buksa er for liten iallefall, lommene spriker.... Og hva med alle de fantastiske bara joggedressene, hvor ble det av dem??? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 18. september 2022 #14476 Del Skrevet 18. september 2022 (endret) «Klærne er sã behagelige, passformen er utrolig og storrelsene er sapass gode at du fint kan gà ned en storrelse etter min mening Jeg elsker ogsä at Bekka bruker modeller i ulike storrelser sà man kan fà en feeling pà hvordan plaggene vil sitte® « Hva mener hun med at størrelsene er såpass gode? Er det romslig hun skal frem til? Hun begrunner ikke hvorfor man fint kan gå ned en størrelse.. kan jo være flere grunner til at noen sier det. Vidde, lengde, bredde på ermene osv osv. Altså jeg skjønner jo at hun mener det er pga den var for «stor» for henne, poenget mitt er hvor elendig hun er på å reklamere for noe. Ang å bruke ulik størrelse på modellene, som hun elsker; burde hun ikke da være litt nøye på å velge størrelser som passer? For er jo veldig dårlig reklame mtp buksa. Den sitter ikke fint og gir ikke meg lyst til å kjøpe en slik bukse. HD: Hvis du først skal skryte av at et merke bruker ulike størrelse på kropper; og selv skal reklamere for dette merket; vær ærlig med deg selv og velg en størrelse som sitter fint på den kroppen du er tildelt. Ikke velg en størrelse som sitter fint på en kropp man ønsker å ha! Endret 18. september 2022 av Lileep 13 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 18. september 2022 #14477 Del Skrevet 18. september 2022 (endret) Som overvektig selv så kjenner jeg meg igjen i det å skulle overbevise seg selv og andre om mindre størrelser enn det som faktisk er reelt. Jeg gjorde mye av det før, helt til at jeg innså at det er kun meg selv jeg lurer. Jeg syns det er veldig synlig at hun ikke er i nærheten av få gjort noe med spiseforstyrrelsen sin og det hun driver med nå er skadelig for andre. Endret 18. september 2022 av Lily Of the Valley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjooffen Skrevet 18. september 2022 #14478 Del Skrevet 18. september 2022 Hvis hun har bestilt den joggedressen i sin normale str og den er romslig…så må jeg opp to str for å få den til å sitte som den skal. Seriøst, den er jo pinetrang..og nei..du kan IKKE gå ned en str i denne frøken… 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 18. september 2022 #14479 Del Skrevet 18. september 2022 Sjooffen skrev (56 minutter siden): Hvis hun har bestilt den joggedressen i sin normale str og den er romslig…så må jeg opp to str for å få den til å sitte som den skal. Seriøst, den er jo pinetrang..og nei..du kan IKKE gå ned en str i denne frøken… Buksa var åletrang ja, men sikkert mye finere om hun hadde gått OPP en str el to. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 18. september 2022 #14480 Del Skrevet 18. september 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå