Gjest Kattedama Skrevet 3. juli 2022 #13221 Skrevet 3. juli 2022 (endret) Ser at HD er tilbake med å eksponere mindreårig på daglig basis. Ikke noe sjokkerende over det egentlig , det er helt i tråd med resten av konseptet hennes. Sier en ting og gjør noe helt annet. Endret 3. juli 2022 av Lill :)
Lileep Skrevet 3. juli 2022 #13223 Skrevet 3. juli 2022 Hadde hun bare fulgt disse rådene, oppfordringene osv selv så hadde kanskje alt virket mer ekte. Får inntrykk av at hun prøver desperat å byggen en fasade. Hadde hun for en gangs skyld klart å være ærlig i mer enn ett innlegg tror jeg hun hadde klart å begynne å engasjere, hjelpe og inspirere ingen. 8
Gjest Kattedama Skrevet 3. juli 2022 #13224 Skrevet 3. juli 2022 cerruti skrev (1 time siden): Disse reelsene er så lite troverdige… 💯
Hvasierdu Skrevet 3. juli 2022 #13225 Skrevet 3. juli 2022 (endret) Føler helene hele tiden legger vekt på at alt hun gjør "feil" er fordi hun er mamma...#mombrain Endret 3. juli 2022 av Hvasierdu 3
Hvasierdu Skrevet 3. juli 2022 #13226 Skrevet 3. juli 2022 Men det går igjen det å ikke se ting selv, og hele tiden unnskylde. Og at alt er andre sin feil. 2
Sol Rampelyset Skrevet 3. juli 2022 #13227 Skrevet 3. juli 2022 Tråden er ryddet for krenkende innlegg og manglende kildehenvisning. Sol, admin.
*blueberry* Skrevet 3. juli 2022 #13228 Skrevet 3. juli 2022 Kjøpte ikke de ny (brukt)bil når HD var gravid pga plass? Gikk den så fort til helvete at den måtte byttes ut før to år har gått? 🤯 6
mumrikk1 Skrevet 3. juli 2022 #13229 Skrevet 3. juli 2022 Dette kjolegalskapet er helt villt! Nå leter hun etter ny kjole. Bare vent, den dukker nok opp med annonselink den også!! og for en ræva reklame for bilstol! Lite troverdig. Hun sier hun er sååå fornøyd men at hun skal sjekke at hun har montert riktig😂 at hun ikke hører hvor dumt det er selv? 11
Lileep Skrevet 3. juli 2022 #13230 Skrevet 3. juli 2022 56 minutter siden, mumrikk1 said: Dette kjolegalskapet er helt villt! Nå leter hun etter ny kjole. Bare vent, den dukker nok opp med annonselink den også!! og for en ræva reklame for bilstol! Lite troverdig. Hun sier hun er sååå fornøyd men at hun skal sjekke at hun har montert riktig😂 at hun ikke hører hvor dumt det er selv? Det dukket opp annonselink 4 min etterpå 🥸 6
Hvasierdu Skrevet 3. juli 2022 #13231 Skrevet 3. juli 2022 De kjøpte bil før babyen var født pga plass. Den solgte relativt raskt, og så kjøpte de en elbil. Nå er den elbilen tydeligvis ødlagt eller noe 2
Hvasierdu Skrevet 3. juli 2022 #13232 Skrevet 3. juli 2022 Helene skylder på at tiden ikkje strekker til pga #momlife. Men det er hun som vil på harryhandel, så ikke "skyld" dette på at "fordi eg er mor" så har eg ikke tid til å farge hår 12
Jolanda Skrevet 4. juli 2022 #13233 Skrevet 4. juli 2022 Skikkelig troverdig når hun reklamerte for en annen bilstol for noen noen uker siden.. 8
Lunabelle Skrevet 4. juli 2022 #13234 Skrevet 4. juli 2022 Jolanda skrev (1 time siden): Skikkelig troverdig når hun reklamerte for en annen bilstol for noen noen uker siden.. Hun er vel generelt ikke akkurat sett på som en med høy troverdighet. Troverdigheten hennes er ikke eksisterende. 16 2
Gjest tullerikke Skrevet 4. juli 2022 #13235 Skrevet 4. juli 2022 Når dro noen av de to på jobbtur i 1 uke?
Laia Skrevet 4. juli 2022 #13236 Skrevet 4. juli 2022 tullerikke skrev (7 minutter siden): Når dro noen av de to på jobbtur i 1 uke? Tipper det snart også kommer et spørsmål i kommentarfeltet om hvor kjolen er fra, som enten vil bli besvart på DM (skjer ofte har jeg observert). Alternativt kommer spørsmålet opp i en ny spørsmålsrunde der det tilfeldigvis også dukker opp annonselink. 8 1
Lileep Skrevet 4. juli 2022 #13237 Skrevet 4. juli 2022 43 minutter siden, tullerikke said: Når dro noen av de to på jobbtur i 1 uke? Aldri.. hun konstruerer problemer/situasjoner. Er ikke første gang. Husker hun lagde en stor sak av å amme offentlig, hvor hun etterhvert sa det aldri hadde skjedd henne men kunne skje. 13 1
irevin Skrevet 4. juli 2022 #13238 Skrevet 4. juli 2022 Hvasierdu skrev (14 timer siden): Helene skylder på at tiden ikkje strekker til pga #momlife. Men det er hun som vil på harryhandel, så ikke "skyld" dette på at "fordi eg er mor" så har eg ikke tid til å farge hår Tiden hennes strakk jo ikke til FØR hun fikk barn heller. Må jo bli det komplette kaos for henne når barnet skal på skole med lekser, og fritidsaktiviteter. Er noen år med barn som virkelig er hektiske og da tror jeg man kommer langt med rutiner og planlegging for nettopp å få tiden til ihvertfall FØLES strekke mere til. De bor i liten leilighet med sikkert minimal med hage osv., så at tiden ikke strekker til for henne kan jeg nesten ikke skjønne…Men, jakten på perfekte kjoler tar tid og bruke av SoMe. Tar meg i det selv, men Vipps så er liksom snittet mitt på over fire timer (!!!) pr dag på tlf. Og jeg er ikke influenser. Men, en bruker tid på å sjekke «SoMe», og jeg prøver avvende meg med tlf i så stor grad. I uansett; jeg har stort hus, i full jobb, diger hage og to barn på 10 og 12 år, men har likevel tid til å følge opp både med hus, matlaging og trening…Alt går med rett prioritering. Men, hun framstår jo ikke akkurat som et «rivjern», så ett godt råd til henne er rutiner, rutiner og rutiner. 16 3
Gjest Finlay Skrevet 4. juli 2022 #13239 Skrevet 4. juli 2022 Merkelig reel den siste der…hun virker jo nærmest stolt, og ikke minst - overlykkelig - over at hun ikke har behov for mer tid med barnet, at hun ikke kunne tenkt seg å ha lengre mammaperm, selv om hun får VELDIG mye kritikk for dette. Og nå altså skal på jobbreise en uke. For det skal hun vel? Lenge siden hun har sett SÅ glad ut😂
Beatbox Skrevet 4. juli 2022 #13240 Skrevet 4. juli 2022 Finlay skrev (26 minutter siden): Merkelig reel den siste der…hun virker jo nærmest stolt, og ikke minst - overlykkelig - over at hun ikke har behov for mer tid med barnet, at hun ikke kunne tenkt seg å ha lengre mammaperm, selv om hun får VELDIG mye kritikk for dette. Og nå altså skal på jobbreise en uke. For det skal hun vel? Lenge siden hun har sett SÅ glad ut😂 The Golden Rasberry is on the way...🙄 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå