*blueberry* Skrevet 16. februar 2022 #11061 Del Skrevet 16. februar 2022 Nå har ikke jeg barn, men må man ikke pumpe selv om barnet får mme for å unngå melkespreng? Da er det vel kjekt å ha med pumpe på jobben. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 16. februar 2022 #11062 Del Skrevet 16. februar 2022 *blueberry* skrev (6 minutter siden): Nå har ikke jeg barn, men må man ikke pumpe selv om barnet får mme for å unngå melkespreng? Da er det vel kjekt å ha med pumpe på jobben. Hvis man ammer får man melkespreng, eller hvis man pumper seg mange ganger i løpet av dagen (gjerne når baby er nyfødt). Hvis HD velger å pumpe seg selv om barnet ikke vil ammes er det uklokt, med tanke på at hun er/skal på Keto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 16. februar 2022 #11063 Del Skrevet 16. februar 2022 (endret) Lill skrev (3 minutter siden): Hvis man ammer får man melkespreng, eller hvis man pumper seg mange ganger i løpet av dagen (gjerne når baby er nyfødt). Hvis HD velger å pumpe seg selv om barnet ikke vil ammes er det uklokt, med tanke på at hun er/skal på Keto? Vi vet jo ikke hvordan hennes melkeproduksjon er. Kanskje pumping trengs på jobben selv om barnet får mme. Keto har ingenting med pumping å gjøre, vi har jo fått høre at det ikke er for barnet. Produktet har hun jo også vist tidligere så det er jo en av de få tingene hun reklamerer for som vi ser i hverdagen også. Nå har hun også sagt at hun foreløpig spiser sukker fordi 2022 har vært tung og stressende så det hadde uansett ikke vært noen bekymring. Endret 16. februar 2022 av *blueberry* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 16. februar 2022 #11064 Del Skrevet 16. februar 2022 *blueberry* skrev (8 minutter siden): Nå har hun også sagt at hun foreløpig spiser sukker fordi 2022 har vært tung og stressende så det hadde uansett ikke vært noen bekymring. Det hadde jeg ikke fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 17. februar 2022 #11065 Del Skrevet 17. februar 2022 Usikker hvor jeg vil med dette innlegget, men har fulgt henne litt og i 2018 tok hun gastric sleeve. Er det noen av dere her inne som har erfaring med det? Hun har jo svingt veldig i vekt, og jeg trodde kanskje en slik operasjon satte begrensninger på inntak av mat? Dvs hva skal til for at man ikke svinger så veldig? Ser flere som tar GS som «raser» ned, (og klarer holde seg der) og HD gjorde jo også det, men tok jo kort tid i og for seg før hun gikk opp igjen og da var det igang med keto osv. En slik operasjon trodde jeg man ble fulgt opp og rådet til et kosthold kanskje noen av dere vet? Jeg kunne glatt ha falt for «fristelsen» til en GS, men slik jeg kan skjønne det så er det vel vesentlig at hode henger med? Og der kjenner jeg meg så igjen i HD, at «livet skjer» og da tar jeg dårlige valg og kommer inn i en dårlig spiral…Jeg har nok en spiseforstyrrelse ala den HD har, og det er sykt vanskelig å komme ut den, og jeg tenker hvordan komme ut av noe slikt?Og for HD sin del så tror jeg hun hadde kommet bedre ut om hun var ærlig på disse utfordringene istedenfor å bortforklare. De såkalte «helt ærlig» innleggene syns jeg misjonen er god, men hun faller igjennom så ofte. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 17. februar 2022 #11066 Del Skrevet 17. februar 2022 7 minutter siden, irevin said: Usikker hvor jeg vil med dette innlegget, men har fulgt henne litt og i 2018 tok hun gastric sleeve. Er det noen av dere her inne som har erfaring med det? Hun har jo svingt veldig i vekt, og jeg trodde kanskje en slik operasjon satte begrensninger på inntak av mat? Dvs hva skal til for at man ikke svinger så veldig? Ser flere som tar GS som «raser» ned, (og klarer holde seg der) og HD gjorde jo også det, men tok jo kort tid i og for seg før hun gikk opp igjen og da var det igang med keto osv. En slik operasjon trodde jeg man ble fulgt opp og rådet til et kosthold kanskje noen av dere vet? Jeg kunne glatt ha falt for «fristelsen» til en GS, men slik jeg kan skjønne det så er det vel vesentlig at hode henger med? Og der kjenner jeg meg så igjen i HD, at «livet skjer» og da tar jeg dårlige valg og kommer inn i en dårlig spiral…Jeg har nok en spiseforstyrrelse ala den HD har, og det er sykt vanskelig å komme ut den, og jeg tenker hvordan komme ut av noe slikt?Og for HD sin del så tror jeg hun hadde kommet bedre ut om hun var ærlig på disse utfordringene istedenfor å bortforklare. De såkalte «helt ærlig» innleggene syns jeg misjonen er god, men hun faller igjennom så ofte. Alle som tar GS må gjennom kurs om kosthold osv, men HD gjorde omtrent narr av kurset for dette kunne hun. Etter en slik operasjon er det veldig viktig å endre kostholdet sitt til et mer naturlig og sunt kosthold enn det man sannynligvis hadde. Mengdekontroll får man «gratis» i starten men må venne seg til å spise riktig mengde resten av livet. Man må også passe på hva man spiser mtp godteri osv. HD har sagt at sukker/godteri er hennes flukt fra virkeligheten, og da skal det ikke store mengden til om gangen, hvis det pågår gjennom hele dagen. Da vil man gå opp i vekt uavhengig av GS. Så GS er kun et verktøy, all jobben med kosthold følger med resten av livet. Der feiler HD foreløpig dessverre 14 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 17. februar 2022 #11067 Del Skrevet 17. februar 2022 Lokalt, men; Hvorfor trene på Rolvsøy når hun bor i Gressvik? Blir et stykke å kjøre, bommer og bensin tatt i betraktning. Tidsbruken til og fra senteret m.v. Ville tro det er bedre å trene på Gressvik eller i sentrum? Mye som er rimeligere enn SATS også, sånn apropos den pengebruken deres 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 17. februar 2022 #11068 Del Skrevet 17. februar 2022 Finnwife skrev (3 minutter siden): Lokalt, men; Hvorfor trene på Rolvsøy når hun bor i Gressvik? Blir et stykke å kjøre, bommer og bensin tatt i betraktning. Tidsbruken til og fra senteret m.v. Ville tro det er bedre å trene på Gressvik eller i sentrum? Mye som er rimeligere enn SATS også, sånn apropos den pengebruken deres Mer alenetid i bilen hvis man velger treningssenter langt unna hjemmet vettu 🙄 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 17. februar 2022 #11069 Del Skrevet 17. februar 2022 3 minutter siden, Finnwife said: Lokalt, men; Hvorfor trene på Rolvsøy når hun bor i Gressvik? Blir et stykke å kjøre, bommer og bensin tatt i betraktning. Tidsbruken til og fra senteret m.v. Ville tro det er bedre å trene på Gressvik eller i sentrum? Mye som er rimeligere enn SATS også, sånn apropos den pengebruken deres Ren spekulasjon, men kan jo være snakk om spons 😉 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 17. februar 2022 #11070 Del Skrevet 17. februar 2022 Mrshopalot skrev (25 minutter siden): Mer alenetid i bilen hvis man velger treningssenter langt unna hjemmet vettu 🙄 Lileep skrev (25 minutter siden): Ren spekulasjon, men kan jo være snakk om spons 😉 Eller unnskyldning for at tiden ikke strekker til for trening når hverdagen er tilbake 🤷🏽♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 17. februar 2022 #11071 Del Skrevet 17. februar 2022 Kanskje det var det billigste alternativet?selv med elbil og bom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 17. februar 2022 #11072 Del Skrevet 17. februar 2022 Finnwife skrev (19 timer siden): My heritage Helene?? Really!? Nå er det virkelig ikke grenser for hva hun vil reklamere for.. verste er de følgerne som er så tette at de sender inn sitt eget DNA til noe så shady.. spør Forbrukerrådet og Datatilsynet hva de syns om sånt Hva skjer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøfteblomst Skrevet 17. februar 2022 #11073 Del Skrevet 17. februar 2022 Lileep skrev (59 minutter siden): Ren spekulasjon, men kan jo være snakk om spons 😉 Apropos spons, så tipper jeg det snart kommer ett innlegg om børetøyet hun bruker på story i dag 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. februar 2022 #11074 Del Skrevet 17. februar 2022 irevin skrev (1 time siden): Usikker hvor jeg vil med dette innlegget, men har fulgt henne litt og i 2018 tok hun gastric sleeve. Er det noen av dere her inne som har erfaring med det? Hun har jo svingt veldig i vekt, og jeg trodde kanskje en slik operasjon satte begrensninger på inntak av mat? Dvs hva skal til for at man ikke svinger så veldig? Ser flere som tar GS som «raser» ned, (og klarer holde seg der) og HD gjorde jo også det, men tok jo kort tid i og for seg før hun gikk opp igjen og da var det igang med keto osv. En slik operasjon trodde jeg man ble fulgt opp og rådet til et kosthold kanskje noen av dere vet? Jeg kunne glatt ha falt for «fristelsen» til en GS, men slik jeg kan skjønne det så er det vel vesentlig at hode henger med? Og der kjenner jeg meg så igjen i HD, at «livet skjer» og da tar jeg dårlige valg og kommer inn i en dårlig spiral…Jeg har nok en spiseforstyrrelse ala den HD har, og det er sykt vanskelig å komme ut den, og jeg tenker hvordan komme ut av noe slikt?Og for HD sin del så tror jeg hun hadde kommet bedre ut om hun var ærlig på disse utfordringene istedenfor å bortforklare. De såkalte «helt ærlig» innleggene syns jeg misjonen er god, men hun faller igjennom så ofte. En god del går ikke ned sp mye som de skal og en god del går opp igjen veldig fort etter sånne operasjoner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. februar 2022 #11075 Del Skrevet 17. februar 2022 Finnwife skrev (1 time siden): Lokalt, men; Hvorfor trene på Rolvsøy når hun bor i Gressvik? Blir et stykke å kjøre, bommer og bensin tatt i betraktning. Tidsbruken til og fra senteret m.v. Ville tro det er bedre å trene på Gressvik eller i sentrum? Mye som er rimeligere enn SATS også, sånn apropos den pengebruken deres Skal det også kritiseres?? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 17. februar 2022 #11076 Del Skrevet 17. februar 2022 irevin skrev (2 timer siden): Usikker hvor jeg vil med dette innlegget, men har fulgt henne litt og i 2018 tok hun gastric sleeve. Er det noen av dere her inne som har erfaring med det? Hun har jo svingt veldig i vekt, og jeg trodde kanskje en slik operasjon satte begrensninger på inntak av mat? Dvs hva skal til for at man ikke svinger så veldig? Ser flere som tar GS som «raser» ned, (og klarer holde seg der) og HD gjorde jo også det, men tok jo kort tid i og for seg før hun gikk opp igjen og da var det igang med keto osv. En slik operasjon trodde jeg man ble fulgt opp og rådet til et kosthold kanskje noen av dere vet? Jeg kunne glatt ha falt for «fristelsen» til en GS, men slik jeg kan skjønne det så er det vel vesentlig at hode henger med? Og der kjenner jeg meg så igjen i HD, at «livet skjer» og da tar jeg dårlige valg og kommer inn i en dårlig spiral…Jeg har nok en spiseforstyrrelse ala den HD har, og det er sykt vanskelig å komme ut den, og jeg tenker hvordan komme ut av noe slikt?Og for HD sin del så tror jeg hun hadde kommet bedre ut om hun var ærlig på disse utfordringene istedenfor å bortforklare. De såkalte «helt ærlig» innleggene syns jeg misjonen er god, men hun faller igjennom så ofte. Det er ikke helt uvanlig at slankeopererte blir overvektige igjen. – Gjennomsnittspersonen går ned 30 prosent i vekt i løpet av de to første årene, men det er også noen som begynner å legge på seg kort tid etter operasjonen. Et mindretall går mye opp i vekt. Det er også mange som får nei til operasjon i utgangspunktet, fordi de ikke er i stand til å endre livsstilen sin. https://www.nrk.no/sorlandet/slankeopererte-blir-overvektige-1.12685811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 17. februar 2022 #11077 Del Skrevet 17. februar 2022 12 minutter siden, Birdo said: Såklart, må passe på så det ikke går for lang tid mellom irrelevant "kritikk"👌🏻 Er det å stille et spørsmål om hvorfor det ene blir valgt fremfor det andre, ren kritikk? Eneste som kunne vært utelatt er siste setning. Ellers må det da være lov å stille spørsmål og begrunne hvorfor man lurer uten at det skal kritiseres av enkelte her? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 17. februar 2022 #11078 Del Skrevet 17. februar 2022 Lileep skrev (6 minutter siden): Er det å stille et spørsmål om hvorfor det ene blir valgt fremfor det andre, ren kritikk? Eneste som kunne vært utelatt er siste setning. Ellers må det da være lov å stille spørsmål og begrunne hvorfor man lurer uten at det skal kritiseres av enkelte her? Det er unødvendig kritikk av Helene ja, å dra frem pengebruk bare fordi hun er på et treningssenter(som kjent, har hun også blitt heftig kritisert her inne for å aldri vise at hun er på treningssenter lengre, så ja..). Videre slenger det folk seg på med enda mer usakeligheter - «mer alenetid🙄», «fin unnskyldning for å droppe trening pga avstand». Så ja, helt klart dårlig kritikk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 17. februar 2022 #11079 Del Skrevet 17. februar 2022 5 minutter siden, Birdo said: Det er unødvendig kritikk av Helene ja, å dra frem pengebruk bare fordi hun er på et treningssenter(som kjent, har hun også blitt heftig kritisert her inne for å aldri vise at hun er på treningssenter lengre, så ja..). Videre slenger det folk seg på med enda mer usakeligheter - «mer alenetid🙄», «fin unnskyldning for å droppe trening pga avstand». Så ja, helt klart dårlig kritikk. Så du forsvarer din kritikk med blant annet tidligere kritikk, som ingen her har nevnt i denne omgang etter innlegget om treningssenter? Jeg kommenterte med utgangspunkt i innlegget som ble tagget.. ikke alle de andre innlegga etterpå om alenetid osv.. jeg lurte på hva som er kritikk i det ene innlegget! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 17. februar 2022 #11080 Del Skrevet 17. februar 2022 Lileep skrev (40 minutter siden): Så du forsvarer din kritikk med blant annet tidligere kritikk, som ingen her har nevnt i denne omgang etter innlegget om treningssenter? Jeg kommenterte med utgangspunkt i innlegget som ble tagget.. ikke alle de andre innlegga etterpå om alenetid osv.. jeg lurte på hva som er kritikk i det ene innlegget! «Mye som er rimeligere enn SATS også, sånn apropos den pengebruken deres» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå