Lileep Skrevet 15. februar 2022 #11021 Del Skrevet 15. februar 2022 3 minutter siden, *blueberry* said: Det hadde vært mer troverdig om vi hadde sett walking paden mer enn to ganger på 13 uker. Og da gjerne i en treningssetting, og ikke bare hvordan man setter den sammen. Hadde hun f.eks. dokumentert noen av øktene på story hadde jeg tenkt at denne bruker hun og kan stå innefor, men det har det ikke vært noe av. Nettopp! Og det går igjen i omtrent alt hun reklamerer for. Brukes kun når bildet/videoen blir tatt og aldri igjen. Hvordan hun kan ha danna seg et inntrykk og mening på å ta på seg et plagg en gang, eller gå 2 min på ei mølle er noe jeg ikke kan forstå.. men nå er det jo samme dama som reklamerte så varmt for ei trille til barn over 6mnd, når hun var i 2.trimester.. den fantastiske vogna har vi vel aldri sett igjen, selv om barnet nå er gammel nok til å bruke den 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 15. februar 2022 #11022 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) Lileep skrev (19 minutter siden): Nettopp! Og det går igjen i omtrent alt hun reklamerer for. Brukes kun når bildet/videoen blir tatt og aldri igjen. Hvordan hun kan ha danna seg et inntrykk og mening på å ta på seg et plagg en gang, eller gå 2 min på ei mølle er noe jeg ikke kan forstå.. men nå er det jo samme dama som reklamerte så varmt for ei trille til barn over 6mnd, når hun var i 2.trimester.. den fantastiske vogna har vi vel aldri sett igjen, selv om barnet nå er gammel nok til å bruke den Influencere påstår de lever av å dokumentere sitt liv og sin hverdag, og da må vi ta utgangspunkt i feed og story. HD sin kanal viser barn, besøk, handling, rants og «dødtid» i story. I feeden går det i barn, kosthold, spiseforstyrrede tanker, tunge tider, besøk, check ins (hei, god mandag…osv), handling og noen reels om kropp/ barn. I tillegg kommer reklame, der er det alt fra baby/barne- utstyr/ mat, keto kosthold/kosttilskudd, kjoler og turklær til walkings pads og treningsklær. Disse produktene ser vi sjelden i «hverdagen» til HD. Unntakene er noen av barneproduktene (barnevogn og bilstol ser vi av og til på tur) og klær fra Ellos. Ellos er kanskje den mest troverdige reklamen hun har og hun er god på plus size fashion. Resten blir lite troverdig fordi det kun dukker opp i egne reklameinnlegg. Jeg vet at man må merke hverdagsinnlegg/ story også, men man ser god forskjell på disse to. Må si at det er helt greit om HD sin hverdag er slik den fremstår, men da bør hun velge produkter som passer hennes hverdag og ikke alt som gir penger på konto. Endret 15. februar 2022 av *blueberry* 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 15. februar 2022 #11023 Del Skrevet 15. februar 2022 Summeer skrev (2 timer siden): Hva i alle verden skal man med walkingpad i stua til å gå på mens baby sover når man har "verdens beste vogn " og hund som må luftes? Og turklær sponset for n'te gang? Kom deg ut!!!! Og rydd opp brukte tåteflasker med melk i 🤢🤮 Eh man kan da vel gjøre begge deler, Mange som gjør det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 15. februar 2022 #11024 Del Skrevet 15. februar 2022 Orly skrev (35 minutter siden): Eh man kan da vel gjøre begge deler, Mange som gjør det. Hun bruker ikke den, for det hadde blitt dokumentert. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 15. februar 2022 #11025 Del Skrevet 15. februar 2022 Summeer skrev (3 timer siden): Hva i alle verden skal man med walkingpad i stua til å gå på mens baby sover når man har "verdens beste vogn " og hund som må luftes? Og turklær sponset for n'te gang? Kom deg ut!!!! Og rydd opp brukte tåteflasker med melk i 🤢🤮 Når man ser på de to bildene på Instagram blir jeg direkte flau over hvordan hun har "rotet" i stua for å få frem budskapet at selv om man har små barn så kan man få tid til å trene. Enda mer flaut når gjenstandene på magisk vis har byttet plass fra første til andre bilde🤦🏻♀️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 15. februar 2022 #11026 Del Skrevet 15. februar 2022 camie skrev (2 minutter siden): Når man ser på de to bildene på Instagram blir jeg direkte flau over hvordan hun har "rotet" i stua for å få frem budskapet at selv om man har små barn så kan man få tid til å trene. Enda mer flaut når gjenstandene på magisk vis har byttet plass fra første til andre bilde🤦🏻♀️ Hahaha jeg la merke til det samme! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 15. februar 2022 #11027 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) camie skrev (4 minutter siden): Når man ser på de to bildene på Instagram blir jeg direkte flau over hvordan hun har "rotet" i stua for å få frem budskapet at selv om man har små barn så kan man få tid til å trene. Enda mer flaut når gjenstandene på magisk vis har byttet plass fra første til andre bilde🤦🏻♀️ Er så tydelig lagt der for bilde/budskap. Kjøper ikke et sekund at den dama bruker den der. Endret 15. februar 2022 av Luckie 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 15. februar 2022 #11028 Del Skrevet 15. februar 2022 Spesielt at ikke engang ledningen er satt i på det ene bildet, men det jeg reagerer mest på er at dette er faktisk ikke den samme som hun reklamerte for for 13 uker siden. Hun har oppgradert til en nyere (og sikkert dyrere) type uten at vi har sett den gamle på 13 uker. Dette bekrefter hun i kommentarfeltet. Troverdighet = 0. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 15. februar 2022 #11029 Del Skrevet 15. februar 2022 46 minutter siden, *blueberry* said: Spesielt at ikke engang ledningen er satt i på det ene bildet, men det jeg reagerer mest på er at dette er faktisk ikke den samme som hun reklamerte for for 13 uker siden. Hun har oppgradert til en nyere (og sikkert dyrere) type uten at vi har sett den gamle på 13 uker. Dette bekrefter hun i kommentarfeltet. Troverdighet = 0. Hun har sikkert ikke sett det selv engang, det med kontakten 🙈 har hun filmet seg selv når hun bruker den? Hun fikk muligens tilbud om en dyrere spons, og da går det jo ikke an å takke nei.. kan jo tjene en pen slant på å selge «nesten ubrukt» på Finn om et par uker 🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 15. februar 2022 #11030 Del Skrevet 15. februar 2022 camie skrev (1 time siden): Enda mer flaut når gjenstandene på magisk vis har byttet plass fra første til andre bilde🤦🏻♀️ Ikke bare det, men på magisk vis er det kommet til enda en gjenstand på bilde 2😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 15. februar 2022 #11031 Del Skrevet 15. februar 2022 Lileep skrev (47 minutter siden): Hun har sikkert ikke sett det selv engang, det med kontakten 🙈 har hun filmet seg selv når hun bruker den? Hun fikk muligens tilbud om en dyrere spons, og da går det jo ikke an å takke nei.. kan jo tjene en pen slant på å selge «nesten ubrukt» på Finn om et par uker 🙈 Hun bruker den såvidt på storyfilmen. Har ikke sett noe til slik bruk siden forrige reklame for 13 uker siden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 15. februar 2022 #11032 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) «Heldigvis har jeg fremdeles walking paden fra…». Nei, hun har ikke fremdeles den samme walking paden. Hun innrømmer jo i kommentarfeltet at hun har «oppgradert» etter noen spør om hvilken dette er siden det ikke er den samme. Her synes jeg faktisk teksten i story er litt misvisende. Er det for å overbevise folk at hun har brukt den jevnlig? Endret 15. februar 2022 av *blueberry* 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 15. februar 2022 #11033 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) 14 minutter siden, *blueberry* said: Hun bruker den såvidt på storyfilmen. Har ikke sett noe til slik bruk siden forrige reklame for 13 uker siden. Hun har også kamuflert lyden fra den såkalte stillegående med å legge musikk over. Når hun først bruker stillegående osv som begrunnelse til å kjøpe denne, så kunne hun i det minste hatt med lyden. For hva som er stillegående er ikke likt for alle. Dessuten så er det jo forskjell på, beklager å si det, store og små personer. Tipper stillegående står i beskrivelsen på nettet. Men det betyr ikke at den er det for alle.. er rett og slett nysgjerrig på hvor lite lyd den lager hvis hun jogger, ikke bare går søndagstur på den.. Endret 15. februar 2022 av Lileep 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 15. februar 2022 #11034 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) Lileep skrev (48 minutter siden): Hun har også kamuflert lyden fra den såkalte stillegående med å legge musikk over. Når hun først bruker stillegående osv som begrunnelse til å kjøpe denne, så kunne hun i det minste hatt med lyden. For hva som er stillegående er ikke likt for alle. Dessuten så er det jo forskjell på, beklager å si det, store og små personer. Tipper stillegående står i beskrivelsen på nettet. Men det betyr ikke at den er det for alle.. er rett og slett nysgjerrig på hvor lite lyd den lager hvis hun jogger, ikke bare går søndagstur på den.. Ser ut som hun har den på speed 2.0 så da burde den ikke bråke noe særlig i det hele tatt. Jeg savner ofte mer detaljer fra HD sine reklamer. Hvilke speeds er det på den? Hva menes med stillegående? Er den stødig? Kan man løpe? Vektbegrensning? Det er det samme med turtøyet fra fitliving, rett og slett altfor lite praktisk info. Jeg vil i alle fall vite mer av spesifikasjonene om et produkt hvis jeg skal bruke en del penger. Litt av grunnene til at jeg liker anmeldelser fra personer er jo at de viser ofte mer det praktiske enn beskrivelsen på nett. HD gjør ikke det. Endret 15. februar 2022 av *blueberry* 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 15. februar 2022 #11035 Del Skrevet 15. februar 2022 Dette at hun ikke har brukt forrige pad er jo ren fanfiction. hun sier ingenting om det, selv om terapeuten i kommentarfeltet prøver å lure henne utpå med div ledende spørsmål. Hun sier at den nye bråket mindre og at den er mer behagelig å bruke. Håper hun terapeuten er mer etterrettelig i jobbsammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 15. februar 2022 #11036 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) Bobleplasten skrev (7 minutter siden): Dette at hun ikke har brukt forrige pad er jo ren fanfiction. hun sier ingenting om det, selv om terapeuten i kommentarfeltet prøver å lure henne utpå med div ledende spørsmål. Hun sier at den nye bråket mindre og at den er mer behagelig å bruke. Håper hun terapeuten er mer etterrettelig i jobbsammenheng. Det er tre forskjellige mennesker i kommentarfeltet som lurer på ting, det er jo ikke så rart når disse walking padene ikke er vist i HDs hverdag. Jeg aner ikke om hun bruker de eller ikke, men HD er en livsstilsinfluencer og dokumenterer hverdagen sin. Da antar man at det som reklameres for, men aldri dukker opp i hverdagsstory eller innlegg sjelden blir brukt. HD velger selv om hun vil dele, men hun må også tenke over hvordan hun fremstår. Med to forskjellige walking pader på 13 uker og ingen hverdagsdokumentasjon (kun ett reklameinnlegg per walking pad) så blir det lite troverdig. Endret 15. februar 2022 av *blueberry* 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 15. februar 2022 #11037 Del Skrevet 15. februar 2022 Poenget er at folk i tråden her er minst like lite etterrettelige som det de anklager Helene for å være. Det skrives at hun «innrømmer å ikke bruke den i kommentarfeltet» som om det er en ting hun faktisk har sagt, hun deler også erfaringene med forrige modell, når det i realiteten handler om ti lag med egen tolkning basert på observasjoner man har gjort. Det har hun, objektivt og beviselig ikke gjort, men lysten for å «ta henne» for ting (hva som helst) overstyrer det å faktisk ærlig gjengi det hun sier alle kan jo være enig i at walking pads er trolig et produkt som de færreste normalt friske voksne trenger, men det blir noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 15. februar 2022 #11038 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) Bobleplasten skrev (6 minutter siden): Poenget er at folk i tråden her er minst like lite etterrettelige som det de anklager Helene for å være. Det skrives at hun «innrømmer å ikke bruke den i kommentarfeltet» som om det er en ting hun faktisk har sagt, hun deler også erfaringene med forrige modell, når det i realiteten handler om ti lag med egen tolkning basert på observasjoner man har gjort. Det har hun, objektivt og beviselig ikke gjort, men lysten for å «ta henne» for ting (hva som helst) overstyrer det å faktisk ærlig gjengi det hun sier alle kan jo være enig i at walking pads er trolig et produkt som de færreste normalt friske voksne trenger, men det blir noe annet Nei, jeg skrev at hun innrømmer i kommentarfeltet at dette ikke er den samme. For på story skriver hun «jeg har fremdeles walking paden fra xxx». Det er villedende når det er to forskjellige produkter. Hun delte originalt ingen nyttig informasjon om produktet eller forskjellen på de to før folk spurte i kommentarfeltet. Å dra inn hvilken målgruppe som trenger et produkt eller ikke er unødvendig av deg. Ingen andre har snakket om dette. Endret 15. februar 2022 av *blueberry* 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 15. februar 2022 #11039 Del Skrevet 15. februar 2022 Luckie skrev (4 timer siden): Hun bruker ikke den, for det hadde blitt dokumentert. Mener du ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 15. februar 2022 #11040 Del Skrevet 15. februar 2022 Bobleplasten skrev (32 minutter siden): Poenget er at folk i tråden her er minst like lite etterrettelige som det de anklager Helene for å være. Det skrives at hun «innrømmer å ikke bruke den i kommentarfeltet» som om det er en ting hun faktisk har sagt, hun deler også erfaringene med forrige modell, når det i realiteten handler om ti lag med egen tolkning basert på observasjoner man har gjort. Det har hun, objektivt og beviselig ikke gjort, men lysten for å «ta henne» for ting (hva som helst) overstyrer det å faktisk ærlig gjengi det hun sier alle kan jo være enig i at walking pads er trolig et produkt som de færreste normalt friske voksne trenger, men det blir noe annet At HD har «løpt» i en halvtime på denne saken og at hun «elsker» å trene er vel en sannhet med modifikasjoner. Hvorfor viser ikke HD at hun løper på denne saken? Vi kan vel alle enes om at dette er en ræva reklame og at hun faktisk er uredelig når hun ikke informerer om at dette er enn annen modell en den opprinnelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå