Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå har hun endret på reklamen og tatt med at den ikke kan brukes over tatoveringer( og selvfølgelig slettet den kritiske kommentaren), så det vil vel egentlig si at hun aldri kan bruke den selv på beina. Bra reklame HD. Som vanlig🙄 

Endret av Luckie
  • Liker 23
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Luckie skrev (4 minutter siden):

Nå har hun endret på reklamen og tatt med at den ikke kan brukes over tatoveringer( og selvfølgelig slettet den kritiske kommentaren), så det vil vel egentlig si at hun aldri kan bruke den selv på beina. Bra reklame HD. Som vanlig🙄 

..og * ment som illustrasjon*...Jammen da viser du den på et ben/en legg uten tatoveringer da vettu HD!! Troverdigheten hennes er på det absolutte nullpunkt! 

• Liker 30
Skrevet
Orly skrev (10 timer siden):

https://www.tv2.no/a/14022883/

13 åringen var en av de som ikke fikk den hjelpen , så å påstå at man får øyeblikkelig hjelp provoserer meg også , for det får man ikke!

Orly skrev (2 timer siden):

Dere sier man får hjelp med engang, jeh sier ikke alle får det og legger ved Link til en sak.

Ja jeg tilhører samme foretak å kan si det

Da bør du kanskje være tydeligere på hva du mener, for din formulering i første sitat tilsier at ingen får øyeblikkelig hjelp. 

• Liker 8
Skrevet
Cappuccino skrev (3 timer siden):

Da bør du kanskje være tydeligere på hva du mener, for din formulering i første sitat tilsier at ingen får øyeblikkelig hjelp. 

Må du gi deg, sto ingenting om at ingen får hjelp!

• Liker 2
Skrevet
Luckie skrev (6 timer siden):

«Blir man noen gang vant til å sitte ute med puppen i offentligheten»? Tydeligvis, siden du viser puppen til dine 27 tusen følgere. Puppen/e må alltid være med. 

Synes hun det er problematisk?

I så fall går det faktisk an å amme uten å blotte hele puppen. Man MÅ ikke dra genseren opp til armhulen😅

Skrevet

Syns det var bra hun kom seg på trening i dag jeg👍Den tiden jeg har fulgt HD så virker det for meg at fysisk aktivitet og interessen hennes for fysisk aktivitet ikke akkurat ligger latent for henne. Syns jeg leser mellom linjene at det for henne er et «nødvendig onde». Tror også at vekten hennes plager henne såpass at det meste blir tungt; dessverre. Hun har det ikke bra med seg selv om dagen og det er trist å se. Syns hun var inspirerende før, men det er hun ikke lenger. Det er jo ingenting som er positivt, INGENTING og det er leit å se. Hun må virkelig jobbe tror jeg for å få det bedre med seg selv. Jeg ønsker henne lykke til og måtte hun lykkes

• Liker 18
Skrevet

Jeg har aldri hørt noen som har maset så gjentakende om at formen har endret seg gjennom en graviditet som henne. Og da fra en tilsynelatende helt gjennomsnittlig form. 

• Liker 15
Gjest Kattedama
Skrevet
Orly skrev (1 time siden):

Du skrev at «ingen får hjelp». Hvordan skal man tolke det annerledes? 

Gjest Kattedama
Skrevet
irevin skrev (41 minutter siden):

Syns det var bra hun kom seg på trening i dag jeg👍Den tiden jeg har fulgt HD så virker det for meg at fysisk aktivitet og interessen hennes for fysisk aktivitet ikke akkurat ligger latent for henne. Syns jeg leser mellom linjene at det for henne er et «nødvendig onde». Tror også at vekten hennes plager henne såpass at det meste blir tungt; dessverre. Hun har det ikke bra med seg selv om dagen og det er trist å se. Syns hun var inspirerende før, men det er hun ikke lenger. Det er jo ingenting som er positivt, INGENTING og det er leit å se. Hun må virkelig jobbe tror jeg for å få det bedre med seg selv. Jeg ønsker henne lykke til og måtte hun lykkes

Jeg er enig. Den negativiteten som er hovedinnholdet på hennes sosiale medier har vart i flere måneder. Hva slags inspirasjon er det? Hvor ble det av humoren, treningsgleden, de gode refleksjonene? Innleggene som ble postet med glimt i øyet (selvironisk)? 

Skrevet
Lill :) skrev (16 minutter siden):

Jeg er enig. Den negativiteten som er hovedinnholdet på hennes sosiale medier har vart i flere måneder. Hva slags inspirasjon er det? Hvor ble det av humoren, treningsgleden, de gode refleksjonene? Innleggene som ble postet med glimt i øyet (selvironisk)? 

Jeg vil tro at det som viser så godt igjennom er hennes psykiske helseproblemer. De har vart en stund og hun klarer ikke å skjule det i innholdet sitt. 

• Liker 13
Skrevet
Lill :) skrev (49 minutter siden):

Det er en del av depresjonen. Hun burde logge ut, fokusere på seg selv og familien. 

• Liker 14
Skrevet
neon_sun skrev (Akkurat nå):

Det er en del av depresjonen. Hun burde logge ut, fokusere på seg selv og familien. 

Det er foreslått mange ganger. Det blir tatt som en fornærmelse. 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Hennes siste insta story. Altså det er lov å være deprimert, å ikke ha det greit. Men det vi reagerer på er jo hvordan hun klager på alt som for eksempel mangel på bilder på et allerede fint ammerom, vær og vind uansett om det er varmt eller såkalt kaldt, fire ukes ventid for psykolog og ikke minst hvordan hun forventer hun skal kunne klare det samme som før svangerskapet, bare etter 4 måneder. Hvor vanskelig skal det være å forstå at det fort kan gå 1 år før hun kommer seg der hun var fysisk? Hvorfor ikke akseptere kroppen fortsatt er på "utlån"? Hun vil ikke gå på den hoop greia for hun ikke føler seg like erfaren som før? Hva slags holdning er det? Hun sier hun er hele tida klar over at det er "teit" det hun føler, men hvorfor ikke prøve snu litt på tankemønsteret sitt da? Det er jo faktisk mulig! Skremmende at hun ikke skal til psykolog bare fordi hun må vente fire uker, hun har jo ikke selvinnsikt når hun ikke ser selv hun sårt trenger den hjelpa. Hun skal fikse det selv mener hun. Synes nå for mannens skyld som er slik en fantastisk tålmodig og omsorgsfull mann og far, fortjener at hun er den beste versjonen av seg selv, og det blir hun kun av å faktisk få hjelp, for dette her ser ikke ut til å gå stortsett lenger. 

Endret av EtLiteTroll
  • Liker 27
Skrevet
Orly skrev (3 timer siden):

Du skriver jo at det er feil å påstå at man får øyeblikkelig hjelp, for det får man ikke. 

Det er en generalisering, og i mine øyne betyr det at ingen får øyeblikkelig hjelp. 

• Liker 5
Skrevet
Cappuccino skrev (7 timer siden):

Du skriver jo at det er feil å påstå at man får øyeblikkelig hjelp, for det får man ikke. 

Det er en generalisering, og i mine øyne betyr det at ingen får øyeblikkelig hjelp. 

Det er din olkning , dere skriver man får hjelp om man truer med selvmord, så det høres ut som alle får det og det er feil, da legger jeg ved link med noen som ikke får det. Men dey skal dere tolke som dere vil og hakke i hjel , men å skrive man får hjelp skal være greit, alle får ikke hjelp, enkelt og greit. Nå er jeg ferdig med diskusjonen.

• Liker 2
Skrevet
Orly skrev (5 timer siden):

Det er din olkning , dere skriver man får hjelp om man truer med selvmord, så det høres ut som alle får det og det er feil, da legger jeg ved link med noen som ikke får det. Men dey skal dere tolke som dere vil og hakke i hjel , men å skrive man får hjelp skal være greit, alle får ikke hjelp, enkelt og greit. Nå er jeg ferdig med diskusjonen.

Å "true med selvmord" er noe helt annet enn å faktisk gjøre et forsøk på å ta sitt eget liv. 

• Liker 11
Skrevet
Frøken Scott skrev (39 minutter siden):

Å "true med selvmord" er noe helt annet enn å faktisk gjøre et forsøk på å ta sitt eget liv. 

Nettopp.

Det er viktig å se forskjellen på selvmordstanker (som faktisk er ganske vanlig), planer og forsøk. 

Det HD fortalte om var forsøk.

Skrevet

Tenk at mannen hennes ikke hadde gjort klart pumpa hennes sånn at hun kunne pumpe med en gang hun kom hjem… Håper virkelig det var ironi eller tull. Vanskelig å skjønne innimellom, siden det meste er negativt. 

• Liker 16
Skrevet
hvermerjeg skrev (4 minutter siden):

Tenk at mannen hennes ikke hadde gjort klart pumpa hennes sånn at hun kunne pumpe med en gang hun kom hjem… Håper virkelig det var ironi eller tull. Vanskelig å skjønne innimellom, siden det meste er negativt. 

Var ikke det helt tydelig ironi? 

• Liker 4
Skrevet
hvermerjeg skrev (5 minutter siden):

Tror ikke det var tull nei

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...