Lopploella Skrevet 16. mai 2021 #6381 Del Skrevet 16. mai 2021 Merkelig den der fototrenden med gravidbilder i tyll og kapper ute i skogen. Som en slags matroneaktige gudinner, eller hva er greia? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 17. mai 2021 #6382 Del Skrevet 17. mai 2021 https://www.tv2.no/a/11453038/ Wannabe Martine Halvorsen 😂😂 Så umodent i en alder av mange og tredve å sutre over sånn. Her vet jeg ikke om noen som møtes til såkalte champagnefrokoster. Familien er og har alltid vært i fokus på slike dager. Og barna er i sentrum. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 17. mai 2021 #6383 Del Skrevet 17. mai 2021 tutsi123 skrev (57 minutter siden): https://www.tv2.no/a/11453038/ Wannabe Martine Halvorsen 😂😂 Så umodent i en alder av mange og tredve å sutre over sånn. Her vet jeg ikke om noen som møtes til såkalte champagnefrokoster. Familien er og har alltid vært i fokus på slike dager. Og barna er i sentrum. Mener hun snakket litt om dette i fjor også. Jeg har heller aldri vært med på champagnefrokost og 17. mai har vært familiedag. Jeg håper Helene ikke tenker så mye på det i dag ❤️. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keiserenernaken Skrevet 17. mai 2021 #6384 Del Skrevet 17. mai 2021 tutsi123 skrev (57 minutter siden): https://www.tv2.no/a/11453038/ Wannabe Martine Halvorsen 😂😂 Så umodent i en alder av mange og tredve å sutre over sånn. Her vet jeg ikke om noen som møtes til såkalte champagnefrokoster. Familien er og har alltid vært i fokus på slike dager. Og barna er i sentrum. Ensomhet er kun for de under tredve? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 17. mai 2021 #6385 Del Skrevet 17. mai 2021 Eller så kan vel Helene prøve å arrangere noe selv istedenfor å klage om det hvert år? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 17. mai 2021 #6386 Del Skrevet 17. mai 2021 keiserenernaken skrev (10 minutter siden): Ensomhet er kun for de under tredve? Ensomhet? Er alle som ikke er på champagnefrokoster ensomme? Det visste jeg ikke 😂😂😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keiserenernaken Skrevet 17. mai 2021 #6387 Del Skrevet 17. mai 2021 tutsi123 skrev (2 minutter siden): Ensomhet? Er alle som ikke er på champagnefrokoster ensomme? Det visste jeg ikke 😂😂😂 Ja, hun skriver om ensomhet i forbindelse med 17.mai. Jeg forstår ikke hvorfor det er kritikkverdig å skrive om ensomhet, uavhengig alder. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 17. mai 2021 #6388 Del Skrevet 17. mai 2021 keiserenernaken skrev (16 minutter siden): Ja, hun skriver om ensomhet i forbindelse med 17.mai. Jeg forstår ikke hvorfor det er kritikkverdig å skrive om ensomhet, uavhengig alder. Jag upplever det mer som att hon skriver om utanförskap än just ensamhet. Hon har ju familj och nu en man att vara med så ensam är hon ju inte, men hon är inte med det där stora kompis-gänget. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lister Skrevet 17. mai 2021 #6389 Del Skrevet 17. mai 2021 tutsi123 skrev (1 time siden): https://www.tv2.no/a/11453038/ Wannabe Martine Halvorsen 😂😂 Så umodent i en alder av mange og tredve å sutre over sånn. Her vet jeg ikke om noen som møtes til såkalte champagnefrokoster. Familien er og har alltid vært i fokus på slike dager. Og barna er i sentrum. Ja, hvem f*en vil delta på en frokost med alkohol. Nei takk. Dette handler kun om å følge saueflokk, sammenligne seg med hvordan andre lever. Klarer ikke å tenke selv, leve selv. Martine Halvorsen har vel suttra om ganske mye via media. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prover91 Skrevet 17. mai 2021 #6390 Del Skrevet 17. mai 2021 Hun kommer til å få ett sjokk når babyen kommer og hun må sette babyen først i rekken. Virker som hun ikke er klar for familielivet. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lister Skrevet 17. mai 2021 #6391 Del Skrevet 17. mai 2021 Hei2016 skrev (8 minutter siden): Jag upplever det mer som att hon skriver om utanförskap än just ensamhet. Hon har ju familj och nu en man att vara med så ensam är hon ju inte, men hon är inte med det där stora kompis-gänget. Ensomhet er jo en følelse, så da bruker man gjerne tid på feil mennesker når man føler seg ensom med andre. Alene er en ting, ensomhet noe annet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lister Skrevet 17. mai 2021 #6392 Del Skrevet 17. mai 2021 Prover91 skrev (Akkurat nå): Hun kommer til å få ett sjokk når babyen kommer og hun må sette babyen først i rekken. Virker som hun ikke er klar for familielivet. For oss som har fulgt henne på nett siden hun startet med blogg rundt 2008 på vg så blir dette spennende 😄 Hun har jo levd et veldig kaotisk liv. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keiserenernaken Skrevet 17. mai 2021 #6393 Del Skrevet 17. mai 2021 Hei2016 skrev (16 minutter siden): Jag upplever det mer som att hon skriver om utanförskap än just ensamhet. Hon har ju familj och nu en man att vara med så ensam är hon ju inte, men hon är inte med det där stora kompis-gänget. Utenforskap er ensomhet. Legger ved wikis definisjon av ensomhet: "Ensomhet er en opplevd følelse av savn etter kontakt med andre mennesker. Det er ikke nødvendigvis en sammenheng mellom det å være ensom og det å være alene. Begrepet ensomhet beskriver en tilstand av ufrivillig mangel på meningsfulle og nære sosiale relasjoner", https://no.m.wikipedia.org/wiki/Ensomhet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 17. mai 2021 #6394 Del Skrevet 17. mai 2021 Driver voksne folk med champagnefrokost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. mai 2021 #6395 Del Skrevet 17. mai 2021 likermegher skrev (38 minutter siden): Driver voksne folk med champagnefrokost? Ja mange gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. mai 2021 #6396 Del Skrevet 17. mai 2021 Hei2016 skrev (1 time siden): Jag upplever det mer som att hon skriver om utanförskap än just ensamhet. Hon har ju familj och nu en man att vara med så ensam är hon ju inte, men hon är inte med det där stora kompis-gänget. Selv om man har familie kan fortsatt føle på ensomhet da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 17. mai 2021 #6397 Del Skrevet 17. mai 2021 Orly skrev (3 minutter siden): Ja mange gjør det Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 17. mai 2021 #6398 Del Skrevet 17. mai 2021 Spar meg. 17. mai er kanskje den dagen i året der man har den mest intense stormen av andre menneskers vellykkede sosiale liv i feeden. For mange er det årets største fest. For andre tid for storfamiliekos. Selvfølgelig vil folk som ikke har store vennegjenger, kanskje har en mer utfordrende familiedynamikk eller liknende kan føle en bismak denne dagen uten at det nødvendigvis betyr at man plagierer noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 17. mai 2021 #6399 Del Skrevet 17. mai 2021 Tror dere som igjen rakker ned på Helene ang klaging, bør gå inn å lese litt mer enn første linja i innlegget ang 17.mai etc. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 17. mai 2021 #6400 Del Skrevet 17. mai 2021 Hun snakker i ene øyeblikket om å være ensom på 17 mai og føle seg utenfor. Det er jo ingen god følelse, det forstår jeg. Men i story på IG i dag så sier hun at hun kunne ikke brydd seg mindre....Jeg tenker hvorfor gjøre så stort nummer ut av det når det egentlig ikke er noe å gjøre noe nummer ut av ? For meg så er hun veldig negativ om dagen, aldri gode dager, alt er et ork og ikke noe energi. Trenger ikke skylde på graviditeten, for negativ har hun vært i lang tid. Syns det er så synd, for jeg syns hun har vært gøy å følge med tips til klær og enkel trening👍Nå er det VM i klaging og leit at hun har det sånn. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå