Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

likermegher skrev (41 minutter siden):

Hun gjør jo ikke det.

Hun gjør jo det....

Screenshot_20210504-133650_Instagram.jpg

Screenshot_20210504-133705_Instagram.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flettfrid skrev (14 minutter siden):

Hun gjør jo det....

Screenshot_20210504-133650_Instagram.jpg

Screenshot_20210504-133705_Instagram.jpg

Ikke forfra. Er det ikke det hun er så stolt over da?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likermegher skrev (3 timer siden):

Ikke forfra. Er det ikke det hun er så stolt over da?

Poenget mitt var fokuset. Ikke om hun faktisk ser gravid ut fra ulike vinkler. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ha en tålmodig arbeidsgiver som tolererer så mye tid på do for å ta selfier. Og at det legges ut bilder fra arbeidsplassen på åpne sosiale medier....

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa hun serr at «det er faktisk ikke alle som synes det er så amazing å ha barn» på story i går?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline1986 skrev (22 minutter siden):

Sa hun serr at «det er faktisk ikke alle som synes det er så amazing å ha barn» på story i går?

Hun kommer til å måtte spise opp alle ordene sine når babyen blir født, for tipper hun blir akkurat en sånn mamma som hun er redd for å bli. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline1986 skrev (25 minutter siden):

Sa hun serr at «det er faktisk ikke alle som synes det er så amazing å ha barn» på story i går?

Det gjorde hun, men nå tar du en setning ut av alt hun skrev der, så da blir det fryktelig feil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, hun sliter jo veldig. Håper hun får hjelp. Dette er faktisk ganske vondt å se på.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (16 minutter siden):

Det gjorde hun, men nå tar du en setning ut av alt hun skrev der, så da blir det fryktelig feil.

Mulig, hørte det bare av noen. Hva sa hun mer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline1986 skrev (2 minutter siden):

Mulig, hørte det bare av noen. Hva sa hun mer da?

Alt står i story på insta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, likermegher said:

Hun kommer til å måtte spise opp alle ordene sine når babyen blir født, for tipper hun blir akkurat en sånn mamma som hun er redd for å bli. 

Man blir jo oppriktig betenkt når hun sier de har prøvd å få barn i et år, og så viser hun kun til negative følelser rundt graviditeten? For all del, mange sliter med div. plager under svangerskapet, men hun høres jo oppriktig ut som at hun allerede angrer på å få barn... Hvis livet var så amazing før hun ble gravid, og hun aldri har hatt et ønske om barn - hvorfor få det da???

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnwife skrev (17 minutter siden):

Man blir jo oppriktig betenkt når hun sier de har prøvd å få barn i et år, og så viser hun kun til negative følelser rundt graviditeten? For all del, mange sliter med div. plager under svangerskapet, men hun høres jo oppriktig ut som at hun allerede angrer på å få barn... Hvis livet var så amazing før hun ble gravid, og hun aldri har hatt et ønske om barn - hvorfor få det da???

Dette skjønner ikke jeg helt, heller!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnwife skrev (1 time siden):

Man blir jo oppriktig betenkt når hun sier de har prøvd å få barn i et år, og så viser hun kun til negative følelser rundt graviditeten? For all del, mange sliter med div. plager under svangerskapet, men hun høres jo oppriktig ut som at hun allerede angrer på å få barn... Hvis livet var så amazing før hun ble gravid, og hun aldri har hatt et ønske om barn - hvorfor få det da???

Helt enig med deg. Personlig prøvde vi i flere år på å bli gravid med ivf forsøk, og nå som jeg er gravid, føler jeg det blir enormt feil av meg å klage på graviditeten. Alle vet at det å være gravid gir endel utfordringer og det er ikke mange mnd det varer.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mest av alt at uttalelsene hennes er triste. Ikke for henne, men for den lille som er på vei. Og så kjenner jeg på en kraftig irritasjon over arrogansen hun utviser overfor sine følgere/lesere. Som prøver å oppmuntre en langt over middels selvopptatt egoist.

Foreløpig er du bare gravid, Helene. Foreløpig har du ingen anelse om hva det er å faktisk være mamma. Det er hjerteskjærende når du uttaler at ikke alle synes det er så stas å være mamma, FØR du engang har prøvd. 

Ja, det kan være tungt og kjipt å være gravid. Ikke alt er rosenrødt for alle. Men, altså...."ikke alle synes det er så amazing å være mamma"?

"Hvis jeg ombestemmer meg når hun er her skal jeg innrømme at jeg tok feil"?

Kanskje på tide å vurdere å dele førsteplassen i livet ditt med noen andre enn deg selv? Dere gjorde et valg. På tide å stå for det valget, og kutte ut den elleville svømmeturen i selvmedlidenhetspølen. 

Jeg kaster opp i munnen min av dette her. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lin11
Frøken Scott skrev (13 minutter siden):

Jeg synes mest av alt at uttalelsene hennes er triste. Ikke for henne, men for den lille som er på vei. Og så kjenner jeg på en kraftig irritasjon over arrogansen hun utviser overfor sine følgere/lesere. Som prøver å oppmuntre en langt over middels selvopptatt egoist.

Foreløpig er du bare gravid, Helene. Foreløpig har du ingen anelse om hva det er å faktisk være mamma. Det er hjerteskjærende når du uttaler at ikke alle synes det er så stas å være mamma, FØR du engang har prøvd. 

Ja, det kan være tungt og kjipt å være gravid. Ikke alt er rosenrødt for alle. Men, altså...."ikke alle synes det er så amazing å være mamma"?

"Hvis jeg ombestemmer meg når hun er her skal jeg innrømme at jeg tok feil"?

Kanskje på tide å vurdere å dele førsteplassen i livet ditt med noen andre enn deg selv? Dere gjorde et valg. På tide å stå for det valget, og kutte ut den elleville svømmeturen i selvmedlidenhetspølen. 

Jeg kaster opp i munnen min av dette her. 

Jeg er enig. Hun er så lite reflektert at man kan få mark av det.  Makan til syting og klaging. Har hun i dere hele tatt reflektert over at hun enda ikke er i mål? Mye av det hun syter og klager på er bagateller hvis ting ikke går greit. Mistet fullstendig respekt for denne bedriften. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prover91 skrev (22 timer siden):

HD er ett typisk eksempel på at det ikke er lurt å vente for lenge med å bli gravid. Hun takler det rett og slett ikke. Kanskje pga hun er midt i 30 årene. Hvis hun hadde vært gravid for 10 år siden, hadde hun sikkert raklet det bedre.

Er hun midt i 30-årene?? Jeg trodde hun var mye yngre enn meg, ikke pga utseendet, men personligheten, selvopptattheten og den totale mangelen på retning i livet... 😳

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner med svar. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt lov og ikke synes det er fantastisk og være gravid, selv om man har prøvd en stund, har gjennomgått IVF osv. Men man trenger ikke og si det eller syte og klage HVER eneste dag. Det er nå for så vidt én ting. Det som er verre er og si at: Det er ikke mitt største ønske og få barn. Men så la vær, da? Kjære vene. Hun virker jo helt på felgen psykisk, og det er ingenting som tilsier at hun får det noe lettere når barnet er født, dessverre. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...