Gjest Stupebrett Skrevet 23. mai 2020 #3721 Del Skrevet 23. mai 2020 1 time siden, Superrosa skrev: Jeg har fått veldig god hjelp de gangene jeg har vært hos Change med BH men det som er anbefalt for rett støtte osv er altfor stramt for meg, jeg bare orker ikke å ha på BH'ene over lengre tid.. Så jeg kjøper strengt tatt alltid "feil" til meg selv med vilje. Jeg liker at det ikke er pinstramt rundt og på stroppene. BH-butikker skal alltid presse deg inn i de rareste størrelsene, så du får minst mulig omkrets rundt brystet og størst mulig cupstørrelse. Siden ingen vanlige butikker har 65F cup må du da fortsette å handle i nisjebutikker resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superrosa Skrevet 23. mai 2020 #3722 Del Skrevet 23. mai 2020 34 minutter siden, Stupebrett said: BH-butikker skal alltid presse deg inn i de rareste størrelsene, så du får minst mulig omkrets rundt brystet og størst mulig cupstørrelse. Siden ingen vanlige butikker har 65F cup må du da fortsette å handle i nisjebutikker resten av livet. Haha, sant det 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 23. mai 2020 #3723 Del Skrevet 23. mai 2020 Eneste jeg syns var rart på Change, var at jeg ikke trengte ta av meg bh'en når dama skulle måle meg. Tenker at det blir riktig gjort når man ser puppene i sin helhet, kan måle omkrets og på det bredeste punktet. Lettere å anslå hvilke typer bh'er som vil passe meg om jeg ønsker behag, løft osv. Jeg hadde ikke hatt problemer med å slippe damene løs og la dama på butikken måle. Ble målt med bh på, og da hadde jeg så klart også feil størrelse på den bh'en jeg hadde på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 23. mai 2020 #3724 Del Skrevet 23. mai 2020 11 minutter siden, Lirah skrev: Eneste jeg syns var rart på Change, var at jeg ikke trengte ta av meg bh'en når dama skulle måle meg. Tenker at det blir riktig gjort når man ser puppene i sin helhet, kan måle omkrets og på det bredeste punktet. Lettere å anslå hvilke typer bh'er som vil passe meg om jeg ønsker behag, løft osv. Jeg hadde ikke hatt problemer med å slippe damene løs og la dama på butikken måle. Ble målt med bh på, og da hadde jeg så klart også feil størrelse på den bh'en jeg hadde på. Bhstørrelser skal måles med bh på😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 23. mai 2020 #3725 Del Skrevet 23. mai 2020 8 minutter siden, Birdo skrev: Bhstørrelser skal måles med bh på😊 Har sett noen steder at man skal måle uten.. Jeg gjorde det selv hjemme, og kjøpte bh i størrelsen jeg fikk, og den satt som et skudd. Var ikke samme størrelse jeg fikk anbefalt hos Change. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koya Skrevet 23. mai 2020 #3726 Del Skrevet 23. mai 2020 3 timer siden, Stupebrett skrev: BH-butikker skal alltid presse deg inn i de rareste størrelsene, så du får minst mulig omkrets rundt brystet og størst mulig cupstørrelse. Siden ingen vanlige butikker har 65F cup må du da fortsette å handle i nisjebutikker resten av livet. Dette har jeg også opplevd. Er flere ganger de har kommet med helt vilt store cuper for mine bryst. De skulle ha meg inni en 65 F cup forrige gang jeg var der,og brystet mitt fylte ikke halve cupen engang 😑endte opp med å prøve på egenhånd og kom frem til at D var mer en nok. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 23. mai 2020 #3727 Del Skrevet 23. mai 2020 50 minutter siden, Koya skrev: Dette har jeg også opplevd. Er flere ganger de har kommet med helt vilt store cuper for mine bryst. De skulle ha meg inni en 65 F cup forrige gang jeg var der,og brystet mitt fylte ikke halve cupen engang 😑endte opp med å prøve på egenhånd og kom frem til at D var mer en nok. 😅 Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 24. mai 2020 #3728 Del Skrevet 24. mai 2020 *Screenshot og kan dermed ikke linkes til* Hun har vært på tiktok siden 25.april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 24. mai 2020 #3729 Del Skrevet 24. mai 2020 For et utrolig teit innlegg nå vedr. det å gå med bar mage. Foruten at det igjen setter fokus på kropp, skjønner vel de fleste at det er enklere å gå med bar mage etter å ha gått ned masse etter en slankeoperasjon? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 24. mai 2020 #3730 Del Skrevet 24. mai 2020 10 minutter siden, cerruti skrev: For et utrolig teit innlegg nå vedr. det å gå med bar mage. Foruten at det igjen setter fokus på kropp, skjønner vel de fleste at det er enklere å gå med bar mage etter å ha gått ned masse etter en slankeoperasjon? Hun( og alle andre) kan da gå sånn uansett antall kg. Pent er det ikke, men det er ingen lov som sier at hun ikke kan gå sånn. Høres sånn ut noen ganger på henne. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 24. mai 2020 #3731 Del Skrevet 24. mai 2020 2 timer siden, Pollen skrev: Hun( og alle andre) kan da gå sånn uansett antall kg. Pent er det ikke, men det er ingen lov som sier at hun ikke kan gå sånn. Høres sånn ut noen ganger på henne. Ja, jeg bryr meg null om hva andre måtte ønske å gå med. Jeg reagerer på kroppsfokus, og indirekte sies det vel her at nå er det greit å gå med, men ikke i en høyere vektklasse... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. mai 2020 #3732 Del Skrevet 24. mai 2020 (endret) Nå har hun visst inngått samarbeid med frisk uten sukker🤷🏻♀️ Endret 24. mai 2020 av Birdo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panfobi Skrevet 24. mai 2020 #3733 Del Skrevet 24. mai 2020 Akkurat nå, Birdo skrev: Nå har hun visst inngatt samarbeid med frisk uten sukker🤷🏻♀️ Det har hun jo gjort helt siden hun begynte dette prosjektet for flere uker siden, men det er først nå hun begynner å merke det som annonser. 🙄 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 24. mai 2020 #3734 Del Skrevet 24. mai 2020 Har alltid følt jeg skimter "sokkemerker" rundt midjen hennes når hun poster bilder med kort topp og bar mage. Som at strikken i buksen sitter altfor stramt. Det kan jo være det skyldes noe annet men på bildet fra 19 mars ser jo buksen smertefullt trang ut??😳😳 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 24. mai 2020 #3735 Del Skrevet 24. mai 2020 53 minutter siden, alix skrev: Har alltid følt jeg skimter "sokkemerker" rundt midjen hennes når hun poster bilder med kort topp og bar mage. Som at strikken i buksen sitter altfor stramt. Det kan jo være det skyldes noe annet men på bildet fra 19 mars ser jo buksen smertefullt trang ut??😳😳 Ja, hun hadde vel hatt på seg en litt trang bukse da. Det har jeg innimellom også. Jeg får også sånne merker da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 25. mai 2020 #3736 Del Skrevet 25. mai 2020 8 timer siden, alix skrev: Har alltid følt jeg skimter "sokkemerker" rundt midjen hennes når hun poster bilder med kort topp og bar mage. Som at strikken i buksen sitter altfor stramt. Det kan jo være det skyldes noe annet men på bildet fra 19 mars ser jo buksen smertefullt trang ut??😳😳 Hun har noe løs hud. Kan være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 25. mai 2020 #3737 Del Skrevet 25. mai 2020 Stilig med den nye yt-videoen hennes.. 4 uker uten sukker! Er ikke mange dagene siden hun sa hun spiste softis med karamellsaus, og jeg mener å huske hun spiste noe kake for ikke så lenge siden også! Selv om det bare er en skje eller to, så er det fortsatt sukker man spiser 🤣 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 25. mai 2020 #3738 Del Skrevet 25. mai 2020 Selvfølgelig har hun aldri fått så rask resultater på sukkerstopp før. Hun har jo ikke vært sponset🤷♀️ Da er jo alt så mye bedre, fantastisk og flott. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 25. mai 2020 #3739 Del Skrevet 25. mai 2020 (endret) Jeg lurer på om hun har betalt 10000 kr for kurs, eller fått det sponsa. Privatøkonomien deres bryr ikke meg men alle vet hvorfor jeg lurer på dette. Sier hun noe om det i videoen? Lagt til: når jeg tenker meg om så betyr det egentlig ikke noe om hun har betalt 10000 kr for dette kurset. Jeg syns personlig det er bortkasta å betale så vanvittig mye for noe man sannsynligvis kan finne gratis på nettet, og som man kan få hjelp med av fastlege og psykolog, eventuelt ernæringsfysiolog. Jeg har heller ikke tro på å ekskludere sukker og karbohydrater fra kosten HELT, og det er jo det som er litt av poenget med å leve uten sukker. Jeg ser at Helene er langt ifra streng på dette punktet, noe som forsåvidt er greit men jeg syns det blir for tidlig å skryte av forandringene bare fire uker etter. MEN det er hennes forandringer og ting hun opplever, så hun gjør som hun vil. Endret 25. mai 2020 av Lirah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superrosa Skrevet 25. mai 2020 #3740 Del Skrevet 25. mai 2020 Hun sier i videoen at hun har ingått et samarbeid "fra nå av" (ved innspilling av videoen) til Youtube. Altså etter 4 uker. Videoen er merket med Annonse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå