MiniMjau Skrevet 7 timer siden #23881 Skrevet 7 timer siden Andrea59 skrev (7 minutter siden): Tenker at det vel krever mer energi/er mer slitsomt å jogge langsomt enn å gå i samme tempo? Uten at jeg har prøvd 😛 Ja, det vil jeg faktisk tro. 1 1
panzerpølsa Skrevet 5 timer siden #23882 Skrevet 5 timer siden Jaddah123 skrev (2 timer siden): Skjønner ikke hvordan det er mulig å jogge så sakte😅 Fortsatt 100% raskere enn alle som ikke deltok. Bare en tankevekker. 1 4
miss summers Skrevet 4 timer siden #23883 Skrevet 4 timer siden Jeg løper selv, og vil egentlig ikke kritisere Helene for at hun forsøkte. Det jeg tenker er at hun har gått for hardt ut, og ikke lært seg løpeteknikk eller hvordan man forbereder seg på løp. Ikke at det er noen spesifikke regler for det, men løpesteg, tempo, sko etc. Alt betyr noe. Jeg så forresten noen kommentere dette med næring. Jeg løper best på tom mage, og en 10 km trenger jeg ingen mat/næring før eller under, ei heller drikke. Det betyr ikke at andre ikke trenger det. Som sagt, det er ingen fasit. Men man må ha en plan. Jeg klarer ikke løpe på den hastigheten, det blir rolig gange for min del. Jeg har muligens lengre ben enn henne, så at jeg går betyr ikke at hun ikke kan jogge - om hun er lav. Poenget mitt, man kan ikke sammenligne seg selv med andre. 1 3
Jaddah123 Skrevet 4 timer siden #23884 Skrevet 4 timer siden panzerpølsa skrev (42 minutter siden): Fortsatt 100% raskere enn alle som ikke deltok. Bare en tankevekker. Absolutt ingen tankevekker. 2 4
panzerpølsa Skrevet 4 timer siden #23885 Skrevet 4 timer siden Jaddah123 skrev (7 minutter siden): Absolutt ingen tankevekker. Så du tenker det er innafor å latterliggjøre i stedet? Hun fullførte, det syns jeg faktisk er innafor å gi henne ros for. 1 2
Lileep Skrevet 4 timer siden #23886 Skrevet 4 timer siden panzerpølsa skrev (16 minutter siden): Så du tenker det er innafor å latterliggjøre i stedet? Hun fullførte, det syns jeg faktisk er innafor å gi henne ros for. Det har hun også fått, fra flere her inne. Samtidig må det også være lov å kritisere måten hun har lagt frem ting på i tiden før løpet som nå viser seg å ikke være sannheten. 2 4
panzerpølsa Skrevet 3 timer siden #23887 Skrevet 3 timer siden Lileep skrev (18 minutter siden): Det har hun også fått, fra flere her inne. Samtidig må det også være lov å kritisere måten hun har lagt frem ting på i tiden før løpet som nå viser seg å ikke være sannheten. Er en forskjell på å kritisere, å latterliggjøre som jeg peker på. Å le av fart/tempo, gjøre narr av det, er ikke innafor uansett mener jeg. Å jeg er svært kritisk til det meste hun legger ut. Men syns ikke man skal gjøre rent narr av en person som faktisk gjennomførte, selv om det gikk sakte. Det er lavmål. 3
Jaddah123 Skrevet 3 timer siden #23888 Skrevet 3 timer siden panzerpølsa skrev (5 minutter siden): Er en forskjell på å kritisere, å latterliggjøre som jeg peker på. Å le av fart/tempo, gjøre narr av det, er ikke innafor uansett mener jeg. Å jeg er svært kritisk til det meste hun legger ut. Men syns ikke man skal gjøre rent narr av en person som faktisk gjennomførte, selv om det gikk sakte. Det er lavmål. Hadde hun vært en helt vanlig, overvektig person som hadde funnet ut at hun skulle ta tak i helsa si, så hadde der vært noe annet. Men hun er pt, selger treningsopplegg og elsker å trene. Blir for dumt. 8 5
panzerpølsa Skrevet 3 timer siden #23889 Skrevet 3 timer siden (endret) Jaddah123 skrev (3 minutter siden): Hadde hun vært en helt vanlig, overvektig person som hadde funnet ut at hun skulle ta tak i helsa si, så hadde der vært noe annet. Men hun er pt, selger treningsopplegg og elsker å trene. Blir for dumt. Det som blir for dumt er å håne fart/tempo. Uavhengig av hvem det gjelder. Hun selger ikke løpeprogram. Endret 3 timer siden av panzerpølsa 1 3
MiniMjau Skrevet 3 timer siden #23890 Skrevet 3 timer siden panzerpølsa skrev (23 minutter siden): ..... Hun selger ikke løpeprogram. Nei, ikke ennå.... 5
Jaddah123 Skrevet 3 timer siden #23891 Skrevet 3 timer siden panzerpølsa skrev (19 minutter siden): Det som blir for dumt er å håne fart/tempo. Uavhengig av hvem det gjelder. Hun selger ikke løpeprogram. De fleste klarer å gå 10 km på 1,5 time. 2
panzerpølsa Skrevet 2 timer siden #23892 Skrevet 2 timer siden Jaddah123 skrev (10 minutter siden): De fleste klarer å gå 10 km på 1,5 time. Å det rettferdiggjør latterliggjøring mener du? 1
irevin Skrevet 2 timer siden #23893 Skrevet 2 timer siden panzerpølsa skrev (9 minutter siden): Å det rettferdiggjør latterliggjøring mener du? Jeg syns ikke det er latterliggjøring av tiden hennes her inne. Det blir konstantert fakta. Hun har i forkant delt forberedelser osv til løpet, hun er PT og selger allsidig treningsprogram. Da forventer man litt mer enn en tid de fleste som aldri har trent før ville ha klart 1 2
Jaddah123 Skrevet 14 minutter siden #23894 Skrevet 14 minutter siden Litt merkelig at hun ikke rekker å trene denne uka når hun har tredemølle hjemme og oppfordrer andre til hjemmetrening. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå