irevin Skrevet 1 time siden #23841 Skrevet 1 time siden Jaddah123 skrev (1 time siden): Nå skal hun visst være med på et nytt løp, men 5 km. Får håpe det går bedre da👍 Det er et fornuftig og realistisk mål i hvertfall.
Jaddah123 Skrevet 1 time siden #23842 Skrevet 1 time siden irevin skrev (9 minutter siden): Det er et fornuftig og realistisk mål i hvertfall. Absolutt.
Jaddah123 Skrevet 1 time siden #23843 Skrevet 1 time siden Når jeg ser jogginga hennes på venninnas konto, så lurer jeg på hvordan det er mulig å jogge saktere enn folk går. Kanskje ikke så rart hun brukte unormalt lang tid på løpet da. 1
Lileep Skrevet 50 minutter siden #23844 Skrevet 50 minutter siden Den videoen var faktisk litt trist å se på, for hun vil så gjerne, hun prøver å så hardt å bli den hun ønsker.. men videoen viser ei som såvidt klarer å jogge sist i mål. Håper virkelig hun klarer å oppnå det hun ønsker ved neste løp, og ikke lover å ta med følgerne på veien og dermed legge lista kjempehøyt atter en gang. Det må være bedre for HD å jobbe med dette på egenhånd, og kanskje da slippe presset om å prestere.
Babyface Skrevet 40 minutter siden #23845 Skrevet 40 minutter siden Hvordan kan en overvektig og veldig dårlig trent person ha troverdighet som pt? Jeg forstår ikke at hun har kunder.
irevin Skrevet 33 minutter siden #23846 Skrevet 33 minutter siden Lileep skrev (14 minutter siden): Den videoen var faktisk litt trist å se på, for hun vil så gjerne, hun prøver å så hardt å bli den hun ønsker.. men videoen viser ei som såvidt klarer å jogge sist i mål. Håper virkelig hun klarer å oppnå det hun ønsker ved neste løp, og ikke lover å ta med følgerne på veien og dermed legge lista kjempehøyt atter en gang. Det må være bedre for HD å jobbe med dette på egenhånd, og kanskje da slippe presset om å prestere. Fulgte Aurora Hoff på sin første 5 km jeg, som hun la ut på IG tidligere i vår. For en prestasjon, selv om det ikke gikk fort. Hun har da forberedt seg og opplevde både mestring og ekte glede virker det som👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå