skeiv-ostepop Skrevet 7 timer siden #23721 Skrevet 7 timer siden Jaddah123 skrev (5 minutter siden): Flaks for HD at hun har med seg en superpositiv person som kan pushe henne💪 Så hun løper/deltar?
Jaddah123 Skrevet 7 timer siden #23722 Skrevet 7 timer siden skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Så hun løper/deltar? Ja. HD er uvanlig positiv selv, men hun tar seg nok rimelig sammen nå🤭
Laia Skrevet 7 timer siden #23723 Skrevet 7 timer siden Tror det går an å følge løpet (og resultatet) fortløpende her: https://live.ultimate.dk/desktop/front/index.php?eventid=7069 Finnes noen sorteringsfunksjoner på siden. Jeg er usikker på hvilken aldersklasse hun stiller i, men fant henne ikke blant de 100 ledende i klassen kvinner 35-39 iallfall. Fant henne på deltagerlisten ved søk.
Jaddah123 Skrevet 6 timer siden #23724 Skrevet 6 timer siden Laia skrev (17 minutter siden): Tror det går an å følge løpet (og resultatet) fortløpende her: https://live.ultimate.dk/desktop/front/index.php?eventid=7069 Finnes noen sorteringsfunksjoner på siden. Jeg er usikker på hvilken aldersklasse hun stiller i, men fant henne ikke blant de 100 ledende i klassen kvinner 35-39 iallfall. Fant henne på deltagerlisten ved søk. Har bikket en time nå, så er vel ikke så lenge til de er i mål. 1
Jaddah123 Skrevet 6 timer siden #23726 Skrevet 6 timer siden Fenomen skrev (2 minutter siden): Er ikke 1:30 veldig sakte på 10 km? Ikke hvis man går. Men løpe det på 1:30, så ja. Ser den raskeste brukte under 30 min.
Fenomen Skrevet 6 timer siden #23727 Skrevet 6 timer siden Jaddah123 skrev (2 minutter siden): Ikke hvis man går. Men løpe det på 1:30, så ja. Ser den raskeste brukte under 30 min. Jeg skjønner ikke helt poenget med å stille om man skal gå hele veien men det er nå meg. 6 3
Jaddah123 Skrevet 6 timer siden #23728 Skrevet 6 timer siden Fenomen skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke helt poenget med å stille om man skal gå hele veien men det er nå meg. Tipper hun kommer til å jogge ganske mye, fordi hun som er med pusher på. HD klarer mye mer enn hun vil, men orker ikke fordi ingen pusher henne, så derfor blir det «litt er bedre enn ingenting». 1 1
Sommerfuul Skrevet 6 timer siden #23729 Skrevet 6 timer siden Jaddah123 skrev (23 minutter siden): Tipper hun kommer til å jogge ganske mye, fordi hun som er med pusher på. HD klarer mye mer enn hun vil, men orker ikke fordi ingen pusher henne, så derfor blir det «litt er bedre enn ingenting». 49.24 på 5 km. Estimert 1.38 står det. Så er vel i mål innen de neste 10-15 min kanskje.
Babyface Skrevet 6 timer siden #23730 Skrevet 6 timer siden Det er ikke så voldsomt komplisert å søke. Hun er ikke i mål ennå og mellomtiden på 5 km er drøyt 49 minutter.
Jaddah123 Skrevet 6 timer siden #23731 Skrevet 6 timer siden De har vel omtrent 1 min på seg for å klare målet nå.
Fenomen Skrevet 6 timer siden #23733 Skrevet 6 timer siden Jaddah123 skrev (18 minutter siden): De har vel omtrent 1 min på seg for å klare målet nå. Var ikke målet 1:30? 1
Jaddah123 Skrevet 5 timer siden #23734 Skrevet 5 timer siden Fenomen skrev (3 minutter siden): Var ikke målet 1:30? Jo. Hun er i elendig form. At hun har løpt 7 km på mølla er i hvert fall ikke sant. 3 5
Fenomen Skrevet 5 timer siden #23735 Skrevet 5 timer siden Jaddah123 skrev (5 minutter siden): Jo. Hun er i elendig form. At hun har løpt 7 km på mølla er i hvert fall ikke sant. Men sluttiden er vel 1:43? Eller misforstår jeg 1
Babyface Skrevet 5 timer siden #23736 Skrevet 5 timer siden Elendig tid, jo da, men hun har hvertfall gått i halvannen time, det er mer enn hva jeg har gjort i dag. 8 1 3
Jaddah123 Skrevet 5 timer siden #23737 Skrevet 5 timer siden Fenomen skrev (1 minutt siden): Men sluttiden er vel 1:43? Eller misforstår jeg Stemmer det.
Jaddah123 Skrevet 5 timer siden #23738 Skrevet 5 timer siden Babyface skrev (1 minutt siden): Elendig tid, jo da, men hun har hvertfall gått i halvannen time, det er mer enn hva jeg har gjort i dag. Bra hun gjennomførte.
Laia Skrevet 5 timer siden #23740 Skrevet 5 timer siden Jeg tror det ble dårligste tid og sisteplass så langt jeg kan se, men bra at hun gjennomførte 👏 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå