Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Plutselig så interessert i pulssoner🤪 Hun kaster seg på hva som helst og skal plutselig være ekspert på ting hun ikke mestrer i hele tatt.

• Liker 3
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Miranda16 skrev (2 timer siden):

Er uenig. Å møte til start er ingen seier. Når man setter seg så urealistiske mål, hvordan kjenner man på mestring når man ikke klarer å gjennomføre? Hun vet så godt at 10k er 100% urealistisk så hvorfor sette seg  i en situasjon hvor man er dømt til å mislykkes? Hun sammenligner seg med andre influencere om har forutsettingene for å faktisk gjennomføre. Hun hopper på alle trender og har 0 selvinnsikt ikke har hva som kreves. Nå la hun ut at hun opplever press at hun jobbe mot Hyrox. Nei, ingen forenter dette!

Ingen seier for deg.

Men om du konstant sier du skal gjøre noe og ikke engang begynner, så vil bare det å møte opp være en seier i mi bok. Ingen seier på gjennomføring, det er neste hinder for henne.

Jeg er kritisk til det hun viser, snakker om å legger ut - jeg mener hun er totalt feil person til å snakke om å lære andre om disse tingene - og jeg har ikke trodd at hun kommer til å møte opp til dette løpet. Men om hun faktisk møter så skal hun få et anerkjennende nikk fra min side for det.

Men så er hun engang en PT og selger faktisk mye av dette til følgere og kunder. Så å ikke gjennomføre målet sitt og fullføre løpet vil være en helt egen krise tenker jeg.

• Nyttig 8
Skrevet

Som PT burde hun vel vite at å trene seg opp til en 10 km på to uker er ganske urealistisk. Andre pleier å roe ned de siste 2 ukene før et løp, det er ikke mye å tjene på hardtrening de siste to ukene. Sliter jo mest ut kroppen.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Gjest22 skrev (16 minutter siden):

Som PT burde hun vel vite at å trene seg opp til en 10 km på to uker er ganske urealistisk. Andre pleier å roe ned de siste 2 ukene før et løp, det er ikke mye å tjene på hardtrening de siste to ukene. Sliter jo mest ut kroppen.

Så voldsomt til hardtrening er det vel ikke akkurat. 

• Nyttig 4
Skrevet
Jaddah123 skrev (15 minutter siden):

Så voldsomt til hardtrening er det vel ikke akkurat. 

alt er relativt. 7 km løp for henne, er mye, vil jeg tro. 

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig. Det blir feil om hun gjør det, og det blir feil om hun lar vær. Nå viste det seg at hun kom til å gjennomføre likevel, så da blir det plutselig viktig å fort omdefinere det som veldig problematisk at hun faktisk stilte opp, selv om hun ikke var perfekt forberedt. Som om hun skulle være det eneste mennesket (eller for den saks skyld en PT) i verden som stiller dårlig forberedt til et gateløp. Ingen dør av å løpe / gogge 10 km på et dårlig treningsgrunnlag, i verste fall går det bare sent.

Jeg kjenner i hvert fall selv at dersom jeg hadde visst at jeg hadde et titalls damer som ville følge med på liveresultatene mine fordi de håpet at jeg brøt så de kunne le av det på internett etterpå, hadde jeg fått en ekstra faen i meg for å faktisk fullføre.  

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg blir imponert om hun møter opp og fullfører. 

• Hjerte 2
Skrevet
Pinnsvine skrev (36 minutter siden):

Selvfølgelig. Det blir feil om hun gjør det, og det blir feil om hun lar vær. Nå viste det seg at hun kom til å gjennomføre likevel, så da blir det plutselig viktig å fort omdefinere det som veldig problematisk at hun faktisk stilte opp, selv om hun ikke var perfekt forberedt. Som om hun skulle være det eneste mennesket (eller for den saks skyld en PT) i verden som stiller dårlig forberedt til et gateløp. Ingen dør av å løpe / gogge 10 km på et dårlig treningsgrunnlag, i verste fall går det bare sent.

Jeg kjenner i hvert fall selv at dersom jeg hadde visst at jeg hadde et titalls damer som ville følge med på liveresultatene mine fordi de håpet at jeg brøt så de kunne le av det på internett etterpå, hadde jeg fått en ekstra faen i meg for å faktisk fullføre.  

Det er som vi har sagt før, hun kan aldri vinne. 
Det er om å gjøre å finne noe nytt å pirke på, uansett! 
Og jeg digger at hun gjennomfører og er ærlig på at hun ikke elsker å løpe, har løpt for lite til dette løpet og at hun kommer som hun er, i den formen hun er! 

Heia deg Helene!! Lykke til i morgen 👏🏼🏃🏻‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Pinnsvine skrev (40 minutter siden):

Nå har hun ikke gjennomført enda da, men jeg har troa på at hun blir med. 

• Nyttig 1
Skrevet

Tipper det skjer noe i morra, sånn at hun ikke kommer seg avgårde. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Jaddah123 skrev (54 minutter siden):

Når starter løpet? 

Screenshot_20260411_093615_Google.jpg

• Liker 1
Skrevet
Beatbox skrev (34 minutter siden):

Screenshot_20260411_093615_Google.jpg

Skal hun løpe eliteklassen?

Skrevet
Jaddah123 skrev (1 time siden):

Merkelig stille fra henne.

Bare en patetisk reel om kjønnsorgan..atter en gang🙄

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Beatbox skrev (1 time siden):

Bare en patetisk reel om kjønnsorgan..atter en gang🙄

Hun er ekstremt opptatt av peniser.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Jaddah123 skrev (10 minutter siden):

Hun er ekstremt opptatt av peniser.

Helt innafor å være sexfiksert, men ikke på en bedriftskonto som det hun gjør....blandet med info om barna og annen svada🙄

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Merkelig at hun som hiver seg på reklame om alle mulige produkter ikke har hørt om gluestick til småhår 🫣 hun plages jo så voldtsomt av det, så veldig merkelig hun ikke har funnet ut av det produktet. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Lileep skrev (18 minutter siden):

Merkelig at hun som hiver seg på reklame om alle mulige produkter ikke har hørt om gluestick til småhår 🫣 hun plages jo så voldtsomt av det, så veldig merkelig hun ikke har funnet ut av det produktet. 

Rart hun ikke har fått tips av frisør-mammaen sin🤷‍♀️ Håret hennes er helt krise.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Flaks for HD at hun har med seg en superpositiv person som kan pushe henne💪

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...