Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sassya skrev (30 minutter siden):

Hun kan umulig ha gått ned 13 kg på 3 måneder. Ser ingen forskjell på det hun har lagt ut på de månedene. Ser ut som hun bruker de samme klærne også. Tror ikke det er mulig å gå ned ca 1 kg i uka med hennes opplegg uten 💉

Det er dessuten altfor raskt nedgang. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fenomen skrev (1 time siden):

Det er dessuten altfor raskt nedgang. 

Ja ikke sant, tenker det samme. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Durancell skrev (12 timer siden):

Kommer ALDRI til å bli brukt. Er kun treningssenter som er bra nok. 

Dette er hennes tredje walkingpad…De andre ble jo ikke byttet ut pga slitasje akkurat…

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Sassya skrev (14 timer siden):

Hun kan umulig ha gått ned 13 kg på 3 måneder. Ser ingen forskjell på det hun har lagt ut på de månedene. Ser ut som hun bruker de samme klærne også. Tror ikke det er mulig å gå ned ca 1 kg i uka med hennes opplegg uten 💉

Hvilke sosiale medier har hun lagt ut dette på?? Lurer nesten på om jeg er blokkert, da jeg ikke får med meg noe😂

• Liker 1
Skrevet
Lillemor1982 skrev (Akkurat nå):

Hvilke sosiale medier har hun lagt ut dette på?? Lurer nesten på om jeg er blokkert, da jeg ikke får med meg noe😂

Vi er visst flere som er blokkert😂 Dragen tåler ikke konstruktiv kritikk, da er det enkleste å bare blokkere alle som stiller spørsmål.

• Nyttig 3
Skrevet
Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Jeg så det på hennes story på facebook

Skrevet
Lillemor1982 skrev (2 timer siden):

Hun la det ut på stories på Instagram. 

Skrevet

Hvorfor drar hun alltid fram six pack når hun skal forklare hvorfor det ikke har noe å si ift å være pt? Det er ikke bare magen hennes som er stor, hvis hun tror det. Hun er overvektig all over og klarer ikke gjennomføre sine egne øvelser en gang. Og de 13 kiloene. Come on HD. 

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet

Alle må vel vite at det nå er Helene-time! Nå skal vekta ned, så hun kan søke om å få strammet opp kroppen. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Durancell skrev (22 minutter siden):

Hvorfor drar hun alltid fram six pack når hun skal forklare hvorfor det ikke har noe å si ift å være pt? Det er ikke bare magen hennes som er stor, hvis hun tror det. Hun er overvektig all over og klarer ikke gjennomføre sine egne øvelser en gang. Og de 13 kiloene. Come on HD. 

Fordi det her hennes største drøm. Å bli fit, tynn, trent og ha synlige kragebein og six pack. Det er grunnen til at hun drar frem det jevnlig. 

Hun har elendig gjennlmføringsevne, hun er kronisk negativ og har fryktelig dårlig form og utførelse på det hun viser i sosiale medier rundt trening og øvelser. Det er ett reelt problem når det kommer til hennes rolle som personlig trener/coach og troverdighet. Og ikke minst denne delen med mental trening, der hun selv ikke er i stand til å ta ansvar for egen mental helse. Og dette dokumenteres stort sett hver dag i sosiale medier, på samme konto som hun selger inn sitt eget program med treng og mentale verktøy. 

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)
panzerpølsa skrev (1 time siden):

der hun selv ikke er i stand til å ta ansvar for egen mental helse.

Nettopp! Hun har i årevis prøvd det ene etter det andre i jakten på slank kropp. Og nå snakker hun om den reisen hun har vært på uten å nevne at grunnen til at hun nå veier mindre er operasjon og medisiner, men nesten legger at hun ikke har sixpack på svangerskap. I tillegg forteller hun oss konstant hvor negativ hun er, at alt er vanskelig og at hun må ha masse hjelp. Ergo; jeg tror jeg velger en pt med mer positiv, motiverende utstråling og orden på livet. 

Endret av cerruti
  • Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Igjen så får hun det til å kun handle om vekta.. at hun har fått fra 150 kg til der hun er i dag og derfor er god pt! Når hadde antall kilo vektnedgang noe som helst med hvor god pt man er? Hun viser jo gjennom alle videoer at hun sliter med å utføre samtlige øvelser, puster og peser og er ikke på topp i sin fysiske form. Er jo det som blir kommentert også, at hennes fysiske form er såpass dårlig til å selge seg selv som PT og selge programmer. Skal man jobbe som PT og selge program man selv følger, så burde formen være hakke bedre hvis det skal være troverdig. . 

Men i kjent HD stil er det kun utseende og antall kilo som er viktig og kun det alt handler om. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
cerruti skrev (2 timer siden):

Alle må vel vite at det nå er Helene-time! Nå skal vekta ned, så hun kan søke om å få strammet opp kroppen. 

Ja da må hun ned ganske mye! De er veldig strenge på det,i hvert fall om hun skal få det dekket. Det regner jeg jo nesten med at hun har tenkt. 

• Nyttig 3
Skrevet

Bukplastikk dekkes vel kun dersom det gir henne medisinske utfordringer i dag, og først ETTER at hun har gått ned i vekt?

• Nyttig 3
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (16 minutter siden):

Bukplastikk dekkes vel kun dersom det gir henne medisinske utfordringer i dag, og først ETTER at hun har gått ned i vekt?

Hun har ikke sjans til å få en konsultasjon med det offentlige pr dags dato. Å det er snakk om mye kg som må av før det er aktuelt. 

• Nyttig 5
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (24 minutter siden):

Det er helt riktig , de er meget nøye på bmi før operasjoner som hudfjerning og brystreduksjon osv . De fjerner også bare løs hud. Altså de fettsuger ikke eller syr magemuskler. 

• Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring. 

Sol, admin. 

Skrevet

Jeg fekk beskjed om at jeg måtte være vektstabil i 2 år før jeg la meg på bordet 🤷🏻‍♀️

• Nyttig 3
Skrevet
Rosasko skrev (Akkurat nå):

Jeg fekk beskjed om at jeg måtte være vektstabil i 2 år før jeg la meg på bordet 🤷🏻‍♀️

Ja de har egne krav for de som er slankeoperert og de som har gått ned på egenhånd . Men vektstabil vil jeg vel ikke påstå at hun har vært noen gang i 2 år . Så lenge jeg har fulgt henne har det vært jojo. Nei hun får ikke noe time i det hele tatt før hun er i nærheten av rett bmi . Dette uttaler jeg meg om fordi jeg både har gått mye ned i vekt og har fått utført noen slike operasjoner. Men selvinnsikt kunne jo vært greit i denne sammenheng og det vil jeg ikke kalle det når hun mener hun pr nå er en kandidat for hudfjerning på magen . 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 timer siden):

Ja man må ha en BMI på 28 for å få hjelp i det offentlige. Enten om det er hudfjerning eller brystreduksjon. Og man må ha vært vektstabil ganske lenge

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...