Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
H3rmann skrev (13 timer siden):

Nå har det jo seg dessverre slik at dette ikke bare handler om HD selv lenge. Det er "åpenbart" at hun "kan noe for" å ha dratt inn 3 barn i kaoset sitt, som da inkluderer å enten være suicidal eller bruke suicidalitet som clickbait. Så nei her er det ikke bare å "la være å følge".

Hadde du likt å få dine tidligste leveår eksponert med fullt navn og bilde, sammen med en salig blanding av eksplisitt og suicidal content? Siden du er så opptatt av psykiske lidelser og hvor vanskelige de er å behandle, hva for grunnlag tror du slike VALG legger for barnas psykisk helse fremover?

Hvis dere synes synd på ungene hennes kunne dere jo for eksempel latt være å lage et arkiv av alle flyktige stories hun noensinne poster med side opp og ned av analyse av dem. Men siden du spurte, så tror jeg hadde blitt ganske forbanna om jeg fant ut at vilt fremmede hadde psykoanalysert familien vår i et tiår, ja.

Uansett, så lenge «løsningen» deres å skrive stygge ting om henne på internett som verken stopper eksponeringen eller sykdommen, om noe blir det bare verre. Så ingen vits å sette seg på noen høy hest. 

Endret av Pinnsvine
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pinnsvine skrev (22 minutter siden):

Hvis dere synes synd på ungene hennes kunne dere jo for eksempel latt være å lage et arkiv av alle flyktige stories hun noensinne poster med side opp og ned av analyse av dem. Men siden du spurte, så tror jeg hadde blitt ganske forbanna om jeg fant ut at vilt fremmede hadde psykoanalysert familien vår i et tiår, ja.

Uansett, så lenge «løsningen» deres å skrive stygge ting om henne på internett som verken stopper eksponeringen eller sykdommen, om noe blir det bare verre. Så ingen vits å sette seg på noen høy hest. 

Nå MÅ du slutte å kun gå inn her for å bedrive brukerdebatt! Rapporter både deg og meg nå igjen. Du er her for å angripe andre brukere. Legg av!

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Pinnsvine skrev (31 minutter siden):

😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Pinnsvine skrev (15 timer siden):

Eneste måten å stoppe "psykoanalyseringen" på  er at hun faktisk slutter å poste om barn, psyke etc. 

En klarer ikke å få absolutt alle som følger henne (eller andre som  eksponerer seg på some)  til å kollektivt slutte å følge, kikke, mene og kommentere. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
MiniMjau skrev (13 minutter siden):

Eneste måten å stoppe "psykoanalyseringen" på  er at hun faktisk slutter å poste om barn, psyke etc. 

En klarer ikke å få absolutt alle som følger henne (eller andre som  eksponerer seg på some)  til å kollektivt slutte å følge, kikke, mene og kommentere. 

Ja og nettopp dette er grunnen til at hun blir diskutert her inne, fordi hun ELSKER å eksponere seg selv. Om det så går på bekostning av de rundt henne. Men det bryr hun seg jo ikke om!

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Vet hun fortsatt ikke hva mannen liker best på «jenter» etter så mange år sammen🤷‍♀️ Dårlig reel som vanlig.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
On 12/12/2025 at 11:36 PM, Pinnsvine said:

Du drar den vanlige regla om at den ene personen som VELGER å forårsake problemet med sin dårlige oppførsel er et uskyldig offer, mens de som reagerer på den dårlige oppførselen er det egentlige problemet.  Og om bare ingen reagerte så ville ting implisitt løst seg. 

Hvis du tror upassende materiale som legges ut online er "flyktig" så tar du kraftig feil. Slikt kan være omtrent umulig å bli kvitt selv for IT-eksperter. 

Nei, det finnes ingen "løsning" på HDs psyke, hun har ettertrykkelig dokumentert i over et tiår at hun ikke har evne og vilje til å følge noe behandlingsopplegg. Men det bør jo definitivt være en diskusjon om hva samfunnet skal foreta seg når folk oppfører seg sånn her. 

Endret av H3rmann
  • Nyttig 3
Skrevet

Tror dere disse influenserne følger med på trådene om de? 🤭

Skrevet
Lurendreieren skrev (5 minutter siden):

Helene sin ektemann har jo kommentert her med jevne og ujevne mellomrom. 

• Liker 3
Skrevet
Lurendreieren skrev (6 minutter siden):

Absolutt. Mannen hennes har egen bruker her inne.

• Liker 3
Skrevet
Sugar&Spice skrev (Akkurat nå):

Helene sin ektemann har jo kommentert her med jevne og ujevne mellomrom. 

Aha :)

Jeg måtte google Helene Drage da jeg ikke hadde hørt navnet og denne tråden kom opp som nr 2. Så da kan man jo regne med det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...