Gå til innhold

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sophie1988 skrev (På 17.7.2025 den 0.17):

Seriøst?

Ja, seriøst. Ingen vits å fat shame….

Videoannonse
Annonse
Skrevet
cerruti skrev (8 timer siden):

Ja, seriøst. Ingen vits å fat shame….

Ikke helt innafor din kommentar heller, selv om den ikke er direkte fatshaming... 

IMG_5186.jpeg

• Nyttig 1
Skrevet

Har aldri opplevd maken til NOEN som klager så mye som det Helene gjør. Det er helt sykt. Må blokkere, blir deprimert av å klikke meg innom. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
RandiO skrev (1 time siden):

Har aldri opplevd maken til NOEN som klager så mye som det Helene gjør. Det er helt sykt. Må blokkere, blir deprimert av å klikke meg innom. 

Ikke mye som blir fremhevet som noe bra eller positivt nei. Å skulle det være noe fint, avsluttes det alltid med ett men. Og så ett eller annet som er negativ ladet. Må.vøre fryktelig slitsomt for både henne selv, og de nære rundt henne. Slike suger jo livsgnisten ut av deg. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
cerruti skrev (På 8.7.2025 den 11.40):

Hun la ut nå at hun merker at hun har fått smalere bein blant annet. Og vi som har fulgt henne lenge, har vel inntrykk av at det egentlig er hva alt dreier seg om.

Hun synes også det er rart at ikke flere er på senter midt i fellesferien for å få inn rutiner. Her prøver hun nok å selge inn programmet sitt som snart starter.

Vel, det er nok mange som er på ferie og bruker ferien til litt andre ting…

Heh, ja det er «kjemperart» når sommervarmen koker utenfor og kalenderen viser fellesferie 😅 Men jeg har sett at flere treningsinfluensere har vært ute og minnet folk på at man ikke må glemme å opprettholde treningen i ferien siden «det er nå man legger grunnlaget for høsten». Altså en versjon av det HD sier. Ikke umulig at hun er blitt «inspirert», det blir hun jo stadig vekk. Har dog ikke sett noen som mener at ferien skal brukes til å lage gode rutiner og uppe treningsgamet, det har handlet mer om å holde seg i gang og ikke sette seg til i en hagestol, spise skit og drikke vin daglig i fire ferieuker. For da blir det fort en lang vei tilbake.

Jeg har ikke trent en eneste økt hele ferien, men ser av pulsklokka at jeg har beveget meg nesten 7 mil så langt denne uka likevel. Har også spist og drukket godt, og uten dårlig samvittighet.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (På 19.7.2025 den 19.29):

Heh, ja det er «kjemperart» når sommervarmen koker utenfor og kalenderen viser fellesferie 😅 Men jeg har sett at flere treningsinfluensere har vært ute og minnet folk på at man ikke må glemme å opprettholde treningen i ferien siden «det er nå man legger grunnlaget for høsten». Altså en versjon av det HD sier. Ikke umulig at hun er blitt «inspirert», det blir hun jo stadig vekk. Har dog ikke sett noen som mener at ferien skal brukes til å lage gode rutiner og uppe treningsgamet, det har handlet mer om å holde seg i gang og ikke sette seg til i en hagestol, spise skit og drikke vin daglig i fire ferieuker. For da blir det fort en lang vei tilbake.

Jeg har ikke trent en eneste økt hele ferien, men ser av pulsklokka at jeg har beveget meg nesten 7 mil så langt denne uka likevel. Har også spist og drukket godt, og uten dårlig samvittighet.

Men dette er jo et faktisk godt råd da. Det er rolige treningssentre (ofte) og hvis man ikke har et intenst ferieopplegg er det ofte lettere å finne tid til en tur på treningssenter enn i en travel hverdag.

jada du kan gå på tur og stå og tulle med strikker på terrassen eller fylte brusflasker eller alt det greiene folk driver med men om man LIKER å trene på senter, hvorfor ikke? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Pinnsvine skrev (1 time siden):

Men dette er jo et faktisk godt råd da. Det er rolige treningssentre (ofte) og hvis man ikke har et intenst ferieopplegg er det ofte lettere å finne tid til en tur på treningssenter enn i en travel hverdag.

jada du kan gå på tur og stå og tulle med strikker på terrassen eller fylte brusflasker eller alt det greiene folk driver med men om man LIKER å trene på senter, hvorfor ikke? 

Jeg syns ærlig talt ikke at det er det særlig godt råd å bruke den fineste tiden av året til å «komme i gang» på et klamt treningssenter. Kom deg heller ut og beveg deg! Dra i klatrepark! Balanser på en sup! Få ræven opp av domstolen og lek med ungene eller hunden! Så holder du deg i gang gjennom sommeren, eller er kanskje til og med i litt bedre form enn da den startet når treningssenteret kaller til høsten.

Jeg syns også at det er et paradoks at en som fronter et treningsopplegg som kalles «HverdagSterk» - hvor tanken etter hva jeg forstår er at du skal klare å passe opplegget inn i en alminnelig travel hverdag - satser så tungt på at all treningen skal gjøres med fasiliteter du på oppsøke treningssenter for å finne. Selv virker det som at hun bruker mye tid på trening, dvs ikke selve treningen, men totalen av å drasse seg til trening, trene litt, og drasse seg hjem. Tipper at hun hadde hatt like mye utbytte av noen enklere økter hjemme, og det tror jeg faktisk at følgerne hennes hadde hatt også, for målet med dette opplegget er vel helst aktivitet for å få en kropp som fungerer, og ikke bodysculpting.

Og en siste ting: Liker hun egentlig å trene på senter? Liker hun egentlig å trene i det hele tatt, eller er det bare et virkemiddel for å nå målet om å bli mindre?

Endret av Tripptrapp1
  • Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (21 timer siden):

Jeg syns ærlig talt ikke at det er det særlig godt råd å bruke den fineste tiden av året til å «komme i gang» på et klamt treningssenter. Kom deg heller ut og beveg deg! Dra i klatrepark! Balanser på en sup! Få ræven opp av domstolen og lek med ungene eller hunden! Så holder du deg i gang gjennom sommeren, eller er kanskje til og med i litt bedre form enn da den startet når treningssenteret kaller til høsten.

Jeg syns også at det er et paradoks at en som fronter et treningsopplegg som kalles «HverdagSterk» - hvor tanken etter hva jeg forstår er at du skal klare å passe opplegget inn i en alminnelig travel hverdag - satser så tungt på at all treningen skal gjøres med fasiliteter du på oppsøke treningssenter for å finne. Selv virker det som at hun bruker mye tid på trening, dvs ikke selve treningen, men totalen av å drasse seg til trening, trene litt, og drasse seg hjem. Tipper at hun hadde hatt like mye utbytte av noen enklere økter hjemme, og det tror jeg faktisk at følgerne hennes hadde hatt også, for målet med dette opplegget er vel helst aktivitet for å få en kropp som fungerer, og ikke bodysculpting.

Og en siste ting: Liker hun egentlig å trene på senter? Liker hun egentlig å trene i det hele tatt, eller er det bare et virkemiddel for å nå målet om å bli mindre?

Hun har tidligere godt ut i Some og sagt at hun ikke liker å trene. De gangene hun legger ut at hun er på senter, så er mitt inntrykk at hun trener litt (for det er jo bedre enn ingenting)., ta noen bilder, drasse seg hjem for deretter legge ut et dårlig innlegg. 

• Nyttig 6
Skrevet

Den «dype» refleksjonen rundt trening og datteren på 3(?) år? 

• Liker 4
Skrevet
cerruti skrev (25 minutter siden):

Den «dype» refleksjonen rundt trening og datteren på 3(?) år? 

Dette er det tristeste Dragen noen sinne har lagt ut. Hun forstår ikke at barnet vil ha tilknytning og søker kontakt for Drage prioriterer trening fremfor barnet. Så hun sharenter for harde livet og tror det er "goals" at barnet ønsker kontakt via trening. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg hadde nok prioritert å blitt med barnet på det hun hadde hatt lyst til, om det så hadde vært lek, sykkeltur, lekeplassen eller noe annet - men hadde ikke rullet ut matte til barnet og forklart at «mamma må ut av huset for å trene, så kan du trene her til mamma er tilbake» .. Det går faktisk ann å være aktiv med barna - mye god trening i det, og barna lærer nok bedre å like aktivitet gjennom lek og moro - enn å forbinde det med en fraværende mor 😉

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
keiserenernaken skrev (2 timer siden):

Dette er det tristeste Dragen noen sinne har lagt ut. Hun forstår ikke at barnet vil ha tilknytning og søker kontakt for Drage prioriterer trening fremfor barnet. Så hun sharenter for harde livet og tror det er "goals" at barnet ønsker kontakt via trening. 

Så mye var ordene hennes verdt. 

Glem ikke «En viktig avgjørelse» posten hennes på Instagram 2. juli. Der erklærte hun bl.a. at hun ikke lenger ønsket å dele små drypp av informasjon engang. Og at det hun kom til å dele om å være mamma og småbarnsmor skulle være på generelt grunnlag. 

Men her er hun igjen. I full gang med utlevering av personlig og sårbar informasjon om datteren. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Laia skrev (23 minutter siden):

Så mye var ordene hennes verdt. 

Glem ikke «En viktig avgjørelse» posten hennes på Instagram 2. juli. Der erklærte hun bl.a. at hun ikke lenger ønsket å dele små drypp av informasjon engang. Og at det hun kom til å dele om å være mamma og småbarnsmor skulle være på generelt grunnlag. 

Men her er hun igjen. I full gang med utlevering av personlig og sårbar informasjon om datteren. 

Selvfølgelig, hun greier da ikke å holde det hun lover. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (På 22.7.2025 den 23.16):

Hvorfor det, hvis man liker å trene på senter?? Det har vært 30 grader i hele juli. Det er helt jævlig å gjøre noe som helst ute. På treningssenteret er det AC og helt fint. For oss som er en del hjemme i ferien kan man fint gjøre andre ting på dagtid og trene morgen/kveld. Det er faktisk mye enklere med mer overskudd og mindre tidsklemme. La nå folk få bestemme det selv. Jeg trenger tung styrke og får ingenting ut av hjemmetrening. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Hmmm...hun sier at hun var den som hatet gym på skolen og gjorde alt for å slippe gymtimene...men var det ikke du HD som var i norgestoppen i svømming når du var ungdom?🤔

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Det der er sharenting. Og når du gjør det så skal du få respons. Jeg synes du gjør feil Drage! For en som har tusen lavterskel "hjemme er like bra som senter" økter så trener man da på matta hjemme med treåringen og ikke ut av huset. Man stuper kråke, situps, planke, monsterwalks, hoftehev ++ så man er aktive sammen. Så tar man den tunge økta når ungene er i seng på kvelden mens den andre er hjemme. Dere er to, dagtid bør prioriteres til barna, så kan "innsovningstimen" og resten av kvelden brukes til egentid.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Fenomen skrev (2 timer siden):

Hvorfor det, hvis man liker å trene på senter?? Det har vært 30 grader i hele juli. Det er helt jævlig å gjøre noe som helst ute. På treningssenteret er det AC og helt fint. For oss som er en del hjemme i ferien kan man fint gjøre andre ting på dagtid og trene morgen/kveld. Det er faktisk mye enklere med mer overskudd og mindre tidsklemme. La nå folk få bestemme det selv. Jeg trenger tung styrke og får ingenting ut av hjemmetrening. 

Les igjen. Jeg har ikke sagt ett ord om at folk ikke skal få trene inne 365 dager i året om det er det de ønsker. Jeg har sagt at jeg syns det er et dårlig råd å oppfordre folk til å trene inne når det er helt nydelig å være ute. Det er null problem å trene på det nivået HD gjør uten ac, og jeg har heller ikke påstått at man skal trene når sola står høyest på himmelen. 

• Nyttig 3
Skrevet

Lip syncing reels bør du gi deg med, Helene. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (19 timer siden):

Les igjen. Jeg har ikke sagt ett ord om at folk ikke skal få trene inne 365 dager i året om det er det de ønsker. Jeg har sagt at jeg syns det er et dårlig råd å oppfordre folk til å trene inne når det er helt nydelig å være ute. Det er null problem å trene på det nivået HD gjør uten ac, og jeg har heller ikke påstått at man skal trene når sola står høyest på himmelen. 

Det er ikke ett dårlig råd fordi du ikke liker det. Det er ett råd du ikke liker - det er en vesentlig forskjell. 

• Nyttig 2
Skrevet
RandiO skrev (2 timer siden):

Lip syncing reels bør du gi deg med, Helene. 

Det er noe ALLE influencere bør gi seg med.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...