Gå til innhold

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vegglampe skrev (2 timer siden):

Nå har jeg ikke sett hva som er publisert fra helene. Men er ett treningssenter som er mye omtalt på some nå for kles reglene sine. Blant annet for å nekte medlemmene sine å trene i korte shortser og sportsbher.  De har truffet algoritmen min hardt på TikTok. 😅

Ja har sett artikkelen selv.

Jeg har ikke noen sterke meninger om det, utenom at jeg selv alltid hadde villet respektere regler eller kleskode som gjaldt for hvilket som helst sted jeg var gjest. 

• Liker 2
Skrevet
Vegglampe skrev (5 timer siden):

Nå har jeg ikke sett hva som er publisert fra helene. Men er ett treningssenter som er mye omtalt på some nå for kles reglene sine. Blant annet for å nekte medlemmene sine å trene i korte shortser og sportsbher.  De har truffet algoritmen min hardt på TikTok. 😅

Det er jo ikke det det er snakk om. Hun mener at man skal tørre å gå i shorts selv om man ikke er tynn, har cellulitter osv. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Vegglampe skrev (8 timer siden):

OT, men jeg heier på disse treningssentrene. Det er faktisk grunn til å  trene halvnaken annet enn for å tilfredsstille sitt eget behov for oppmerksomhet. 

Har ikke sett reklamen til HD jeg heller, men jeg regner med at hun har kopiert poengene til noen andre: Det er ok å gå i den shortsen selv om man ikke er en veltrent slank person, selv om man har cellulitter eller dissende lår. #bodypositivism

• Liker 2
Skrevet

Da var det jammen løst gitt! 

Damen måtte bare ha litt søvn så var verden bra igjen.

Livet med barn er hardt forstår jeg.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
hubbabubba00 skrev (9 timer siden):

Da var det jammen løst gitt! 

Damen måtte bare ha litt søvn så var verden bra igjen.

Livet med barn er hardt forstår jeg.

HD er til stor motivasjon for meg når det gjelder måten jeg skal UNNGÅ å ovenfor venner, familie og kollegaer å fremstå på. Hun har åpenbart problemer, det er leit, og fra tid til annen suger livet til både alle og enhver. Det er greit å være ærlig (som hun er så opptatt av), men for all del vær 100% ÆRLIG ! Hun fremstår som så lite troverdig i det meste hun legger ut, at det er hele grunnen til at jeg ikke greier ta henne seriøst på noe som helst måte. Det irriterer meg nesten at jeg har meninger om det, men når det innimellom pushes reklame og at hennes «liv» er noe hun tjener penger på (sikkert ikke største inntekten, men PRINSIPPET), burde influenserverden vært rimelig regulert. Værste jeg også vet er eksponeringen av barn også. Utleverer så mye informasjon, at det hjelper lite å «sladde» ansiktet. Man bør skjerme barna helt ! Når innleggene kommer innimellom disse «griseinnleggene» så blir det skivebom for meg. Hadde jeg vist disse til kollegaene mine i vaktboksen på jobb hvor det ferdes både kvinner og menn hadde jeg vært kritisk til hva jeg hadde delt da det er mye fokus på krenkende seksuelle «ytringer». For noen er det helt greit, andre ser ikke humoren i det i hele tatt pga ulike preferanser

Tillegg; «underbuksehumor» er jeg ikke motstander av, men når der blir «hele tiden» så tror jeg ikke alle kollegaene mine hadde syns det hadde vært like morsomt hele tiden

Endret av irevin
  • Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Mye fokus på sovepiller om dagen. Er det virkelig nødvendig å nevne hver kveld at hun har tatt sovepiller? 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Lileep skrev (54 minutter siden):

Mye fokus på sovepiller om dagen. Er det virkelig nødvendig å nevne hver kveld at hun har tatt sovepiller? 

Er jo det som er løsningen denne gangen.

• Liker 3
Skrevet
Lileep skrev (2 timer siden):

Men har ikke hun to babyer og en liten en? Så nå må Mads ta hånd om alle 3 om natten for mor bruker sovetabletter? I så fall burde vel han være sykmeldt pga mors psykiske problemer? Det er jo et mareritt med søvn for de fleste med baby og særlig når man har to pluss en liten en til. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Bilde er hentet fra HD sin IG konto. 
Så det er verdt å være trøtt nå pluttselig?🙈🙈

Hun som gnager om den søvnen HELE TIDEN og er forleden da var det ikke måte på hvor livet snudde med god søvn, hadde jeg nok heller prioritert søvn enn å sitte oppe og blant annet scrolle. 

Lagt til; trøtte mødre er vel ikke ensbetydende med at de er oppe så sent, eller?

IMG_9548.jpeg

Endret av irevin
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
irevin skrev (1 minutt siden):

Hun som gnager om den søvnen HELE TIDEN og er forleden da var det ikke måte på hvor livet snudde med god søvn, hadde jeg nok heller prioritert søvn enn å sitte oppe og blant annet scrolle. 

IMG_9548.jpeg

Er bare dagens kopi fra andre TikTokere.

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

" Jeg fikk et spørsmål isted om hvordan stativet på lekematten holder seg på plass"

Det gjorde hun helt sikkert 🤣

Takk og lov at influencere får så mye rare spørsmål og som passer akkurat til det de skal reklamere litt for ..

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
irevin skrev (27 minutter siden):

Lagt til; trøtte mødre er vel ikke ensbetydende med at de er oppe så sent, eller?

IMG_9548.jpeg

En ting skal hun ha. Hun får det virkelig til å høres ut som det er helt grusomt å ha barn. 

• Liker 11
  • Nyttig 9
Skrevet
hubbabubba00 skrev (9 timer siden):

En ting skal hun ha. Hun får det virkelig til å høres ut som det er helt grusomt å ha barn. 

Jeg sitter ofte å scroller å ser reels på kvelden når ungene har lagt seg. Liker masse slike i samme bane, hvor hardt småbarnslivet er. Men jeg vet at disse er satt på spissen å jeg kunne aldri lagt ut noe slikt da jeg vet at det bare er i perioder man er sliten, å jeg må ikke ha fri fra barna for å "være meg selv". Synes denne fremstillinga er bare trist. De som har reine kontoer til tema å lager humor av det er bare gøy. Men å blande trening, vekt, seksuelt innhold barn å hele smørja for følgere bare som en hobby,, det synes jeg ikke er innafor!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Det snur fort hos Drage. Fra alt er bare dritt til mye bedre over natten. Søvn var visst nøkkelen denne gangen. Men må fortsatt sitte lenge i bilen før hun orker å trene. Det er pt’en sin det💪

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
hvaduikkeser skrev (4 minutter siden):

Det snur fort hos Drage. Fra alt er bare dritt til mye bedre over natten. Søvn var visst nøkkelen denne gangen. Men må fortsatt sitte lenge i bilen før hun orker å trene. Det er pt’en sin det💪

Og med en troverdighet på det absolutte nullpunkt..🙄

• Liker 6
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet
Beatbox skrev (26 minutter siden):

Og med en troverdighet på det absolutte nullpunkt..🙄

Det er på nullpunktet når hun senest forrige uke ikke orket stå opp av senga en gang…

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Nå blir det vel keto for alle pengene også😉Hun som er så langt nede, så skulle man tro at man ikke burde gape over alt med en gang. Så fort hun har to gode dager, så er det «bånn gass». Det hun ikke forstår eller VIL forstå er at fallhøyden er så stor når hun ikke lykkes og det er oppriktig vondt å se. Men hun evner nok ikke se det på det punktet hun er nå. Hun som går til behandling pr tiden har nok fått noen tips og råd og tror neppe det er å kjøre på slik hun gjør. Da er jo da man fort kan undre over troverdigheten om hun faktisk går til behandling, er det virkelig svangerskapsdepresjon hun har, eller er det «bare» det at hun så gjerne vil få til trening og kost for å bli slank, men feiler på veien i målet om å kamuflere «jeg-trener-ikke-for-å-bli-tynn-altså» også er det så greit å skylde på noe for å få empati….

Jeg greier liksom ikke la vær å kritisere, men poenget med kritikken min er jo å belyse hva slags bransje influencere er. Jeg er redd influencere påfører andre og ikke minst seg selv både spiseforstyrrelser, psykiske lidelser, tvang mm i måten de formidler ting på !

Endret av irevin
Ble dobbeltføring
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
irevin skrev (4 timer siden):

eller er det «bare» det at hun så gjerne vil få til trening og kost for å bli slank, men feiler på veien i målet om å kamuflere «jeg-trener-ikke-for-å-bli-tynn-altså» også er det så greit å skylde på noe for å få empati….

Du skrev akkurat det inntrykket jeg har og.  Det kan jo hende hun nå starter med «hjelp» for metthetsfølelsen også siden hun ikke ammer. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun skrev vel her om dagen at ting nå er mye bedre og bla bla bla.. men hun har jo overhode ikke løst problemene når det er sovepiller som er løsningen! Det er kun brannslukking, en hjelp i den tyngste perioden. Hun promoterer jo disse pillene som løsningen på alt. Men å gå på sovepiller er en kortvarig løsning for å ikke bli avhengig, og hun er jo ikke blitt bedre før hun kan sove en natt gjennom uten noe som helst hjelp. Først da er hun på vei til å bli bedre 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Lileep skrev (40 minutter siden):

Hun skrev vel her om dagen at ting nå er mye bedre og bla bla bla.. men hun har jo overhode ikke løst problemene når det er sovepiller som er løsningen! Det er kun brannslukking, en hjelp i den tyngste perioden. Hun promoterer jo disse pillene som løsningen på alt. Men å gå på sovepiller er en kortvarig løsning for å ikke bli avhengig, og hun er jo ikke blitt bedre før hun kan sove en natt gjennom uten noe som helst hjelp. Først da er hun på vei til å bli bedre 

Dronninga av kortsiktige løsninger👸 Alt skal være så lettvint som mulig. Kommer snart en ny nedtur.

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...