RandiO Skrevet 7 timer siden #21101 Del Skrevet 7 timer siden Er det ingen som kan veilede henne ut av denne syke eksponeringen fra sykdom og sykehus? Det holder nå, Helene. Vi vet at du er sliten. Vi vet at barna dine er premature og har vært mye syke og på sykehus. Vi vet at du står i en utmattende situasjon. Men vi burde ikke vite det! Slutt å eksponer barna dine! Det eneste vi ikke vet nå, er hvordan de ser ut. 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 7 timer siden #21102 Del Skrevet 7 timer siden RandiO skrev (15 minutter siden): Er det ingen som kan veilede henne ut av denne syke eksponeringen fra sykdom og sykehus? Det holder nå, Helene. Vi vet at du er sliten. Vi vet at barna dine er premature og har vært mye syke og på sykehus. Vi vet at du står i en utmattende situasjon. Men vi burde ikke vite det! Slutt å eksponer barna dine! Det eneste vi ikke vet nå, er hvordan de ser ut. Du kanskje kan veilede henne, eller slutte å følge Helene, da slipper du å vite. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 7 timer siden #21103 Del Skrevet 7 timer siden RandiO skrev (19 minutter siden): Er det ingen som kan veilede henne ut av denne syke eksponeringen fra sykdom og sykehus? Det holder nå, Helene. Vi vet at du er sliten. Vi vet at barna dine er premature og har vært mye syke og på sykehus. Vi vet at du står i en utmattende situasjon. Men vi burde ikke vite det! Slutt å eksponer barna dine! Det eneste vi ikke vet nå, er hvordan de ser ut. Og greia her er jo også det at det lyser «meg, meg, meg» av henne hver gang det er noe med barna. Det er aldri «stakkar barnet som er tilbake på sykehuset», «jeg er bekymret for barnet» eller noe i den duren - det er ALLTID «da var JEG tilbake på sykehuset. Er så lei, psyken min blir så dååårlig av det her!» 😡 og alle disse stakkarslige selfiene hver dag med hånda dyttet opp i ansiktet🫡 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 7 timer siden #21104 Del Skrevet 7 timer siden (endret) . Endret 2 timer siden av hvaduikkeser 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 5 timer siden #21105 Del Skrevet 5 timer siden Sophie1988 skrev (1 time siden): Og greia her er jo også det at det lyser «meg, meg, meg» av henne hver gang det er noe med barna. Det er aldri «stakkar barnet som er tilbake på sykehuset», «jeg er bekymret for barnet» eller noe i den duren - det er ALLTID «da var JEG tilbake på sykehuset. Er så lei, psyken min blir så dååårlig av det her!» 😡 og alle disse stakkarslige selfiene hver dag med hånda dyttet opp i ansiktet🫡 Det her. Med barnet/barna så vidt i bakgrunnen, er fokus på seg selv. Og det er så ugreit å blande det sinnsyke fokuset på seg selv og sanking av sympati, med salg av program, diverse samarbeid og reklame for treningstøy og Ellos. Men får slenge ut en reel om hvor tøft det er, og ett innslag om Gaza, så blir det sikkert greit. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnsvine Skrevet 1 time siden #21106 Del Skrevet 1 time siden Må liksom innom her bare for å se at joda det finnes folk fortsatt som har som hobby å skrive fæle ting om en mamma med to prematurbarn inn og ut av sykehuset. Ville vært for dumt om en sånn situasjon trigget empati eller medmenneskelighet eller noe som helst annet 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnsvine Skrevet 1 time siden #21107 Del Skrevet 1 time siden Og før det kommer noe selvrettferdige folk og sier at dette selvfølgelig handler om at de forsøker å skåne barna hennes og grunnen til at dere skriver alle disse stygge tingene om Helene og kroppen hennes og personligheten hennes handler selvfølgelig bare om at dere prøver å hjelpe eller hva dere mener at det gjør så vil jeg bare si at det gjør dere ikke dere gjør alt verre dere lager flere digitale spor dere gjør at oppmerksomheten om innholdet er større enn det de ellers har vært, på toppen av det mobber dere i tillegg 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 1 time siden #21108 Del Skrevet 1 time siden Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 5 minutter siden #21109 Del Skrevet 5 minutter siden (endret) Pinnsvine skrev (1 time siden): Må liksom innom her bare for å se at joda det finnes folk fortsatt som har som hobby å skrive fæle ting om en mamma med to prematurbarn inn og ut av sykehuset. Ville vært for dumt om en sånn situasjon trigget empati eller medmenneskelighet eller noe som helst annet 🤷♀️ Pinnsvine skrev (1 time siden): Og før det kommer noe selvrettferdige folk og sier at dette selvfølgelig handler om at de forsøker å skåne barna hennes og grunnen til at dere skriver alle disse stygge tingene om Helene og kroppen hennes og personligheten hennes handler selvfølgelig bare om at dere prøver å hjelpe eller hva dere mener at det gjør så vil jeg bare si at det gjør dere ikke dere gjør alt verre dere lager flere digitale spor dere gjør at oppmerksomheten om innholdet er større enn det de ellers har vært, på toppen av det mobber dere i tillegg 😆 Jeg må bare spørre: Mener du at fordi hun er mor eller fordi hun har premature barn, så skal hun være fredet fra kritiske kommentarer *punktum*? Mye av det som kritiseres har ingenting med status som mor å gjøre. De har ingenting å gjøre med at de sannsynligvis står i en temmelig stressende situasjon med to små nå. De usjarmerende sidene ved personligheten hennes er de samme som de alltid har vært: Det er like mye klaging, passiv-aggressivitet, hun er like opptatt av seg selv, og hun har det samme enorme behovet for (seksuell) oppmerksomhet. Det blir bare enda verre når klagingen og seksualiteten settes i sammenheng med nettopp rollen som mor. Det er også de samme halvsannhetene hun serverer rundt trening, helse og fremgang som før. De fleste som har fulgt henne med et halvt øye over tid vet jo at de periodene hun kan vise til fremgang (=vektnedgang), så er hovedgrunnen helt andre faktorer enn det påståtte opplegget hun serverer i some. At folk reagerer negativt på hvordan influensere (ikke HD spesielt) nærmest horer ut egne barn i kanalene sine i mer eller mindre desperate forsøk etter å holde seg aktuelle, syns jeg at er helt på sin plass. Det fortjener all kritikk som finns. Det er upassende, og det vitner om null respekt for det lille mennesket som senere må deale med at hele livet deres ligger ute på netter for alle å se. At noen influenserne ikke viser bilde av fjeset til ungene er som et plaster på et beinbrudd når all annen informasjon er tilgjengelig. Men å kommentere stygge ting om kroppen hennes er jeg enig med deg i at folk kan holde seg for gode til. Endret 4 minutter siden av Tripptrapp1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet akkurat nå #21110 Del Skrevet akkurat nå Sophie1988 skrev (7 timer siden): Og greia her er jo også det at det lyser «meg, meg, meg» av henne hver gang det er noe med barna. Det er aldri «stakkar barnet som er tilbake på sykehuset», «jeg er bekymret for barnet» eller noe i den duren - det er ALLTID «da var JEG tilbake på sykehuset. Er så lei, psyken min blir så dååårlig av det her!» 😡 og alle disse stakkarslige selfiene hver dag med hånda dyttet opp i ansiktet🫡 Jøss så forskjellig man kan lese det, ser ikke det du skriver i det hele tatt.. hun skriver jo også at det er sp vondt når de små er syke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå