hvaduikkeser Skrevet 15. januar #20981 Del Skrevet 15. januar Sassya skrev (1 time siden): Blir for dumt av ei som skal være proff PT. Tar hun ikke seriøst med de rosa katteørene. Er det bare de katteørene som gjør det? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 15. januar #20982 Del Skrevet 15. januar hvaduikkeser skrev (13 minutter siden): Er det bare de katteørene som gjør det? En av mange ting blant annet 🤣 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 16. januar #20983 Del Skrevet 16. januar Nå er det stille om dagen fordi hun ikke har det bra mentalt. Men hun har da lagt ut jevnt med videoer og reels hver eneste dag😆 Alt for oppmerksomhet. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. januar #20984 Del Skrevet 16. januar hvaduikkeser skrev (15 minutter siden): fordi hun ikke har det bra mentalt. Jeg tror hun er nødt til å omdefinere livet sitt. Fokuset bør nå ligge på å være mamma i permisjon. Dropp alt kroppspress hun gir seg selv og heller kunne ta en bolle på en kafé etc. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 16. januar #20985 Del Skrevet 16. januar cerruti skrev (10 minutter siden): Jeg tror hun er nødt til å omdefinere livet sitt. Fokuset bør nå ligge på å være mamma i permisjon. Dropp alt kroppspress hun gir seg selv og heller kunne ta en bolle på en kafé etc. Enig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 16. januar #20986 Del Skrevet 16. januar hvaduikkeser skrev (42 minutter siden): Nå er det stille om dagen fordi hun ikke har det bra mentalt. Men hun har da lagt ut jevnt med videoer og reels hver eneste dag😆 Alt for oppmerksomhet. Stille? Hun har pøst ut innlegg, reels og reklamer for seg selv og alt mulig i fra klær til kosmetikk og interiør verre enn noen sinne. I tillegg til disse halvperverse greiene og informasjon om ungenes tilstand. Men er vel ikke nok tilbakemeldinger eller ros på dette, så da må det til med noe dramatisk igjen. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 16. januar #20987 Del Skrevet 16. januar panzerpølsa skrev (6 minutter siden): Stille? Hun har pøst ut innlegg, reels og reklamer for seg selv og alt mulig i fra klær til kosmetikk og interiør verre enn noen sinne. I tillegg til disse halvperverse greiene og informasjon om ungenes tilstand. Men er vel ikke nok tilbakemeldinger eller ros på dette, så da må det til med noe dramatisk igjen. Jeg blir like overraska hver gang «har det ikke bra om dagen, så derfor er jeg stille» kommer, for det stemmer jo ikke. Hun er veldig aktiv. Men at hun sliter, det tror jeg på. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 16. januar #20988 Del Skrevet 16. januar hvaduikkeser skrev (2 minutter siden): Jeg blir like overraska hver gang «har det ikke bra om dagen, så derfor er jeg stille» kommer, for det stemmer jo ikke. Hun er veldig aktiv. Men at hun sliter, det tror jeg på. Ja, akkurat det er det jo liten tvil om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 16. januar #20989 Del Skrevet 16. januar hvaduikkeser skrev (14 minutter siden): Jeg blir like overraska hver gang «har det ikke bra om dagen, så derfor er jeg stille» kommer, for det stemmer jo ikke. Hun er veldig aktiv. Men at hun sliter, det tror jeg på. Det er vel den eneste sannheten hun har kommet med på veldig veldig lang tid. Bare synd at det mest sannsynlig er forsøk på sympati, og avlogging overhode ikke er aktuelt. Det hue der hadde hatt så godt av å logge helt av SoMe, og kun fokusere på å være mamma og hente seg inn igjen. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 16. januar #20990 Del Skrevet 16. januar Lileep skrev (4 timer siden): Det er vel den eneste sannheten hun har kommet med på veldig veldig lang tid. Bare synd at det mest sannsynlig er forsøk på sympati, og avlogging overhode ikke er aktuelt. Det hue der hadde hatt så godt av å logge helt av SoMe, og kun fokusere på å være mamma og hente seg inn igjen. Enig ! Hun ble mamma til tvillinger og nå er hun trebarnsmor. Jeg tror jeg virkelig hadde brukt lenger tid på å «summe meg» i hverdagen mtp historikken hun har fra før med fødselsdepresjon, ikke nok egentid osv. Det er jo en megastor omveltning for henne. Men istedenfor «mater hun på» med trening og virker meg at NÅ !! NÅ skal hun jobbe med formen! Hun er utdannet PT. Tror hode hennes og det mentale hadde hatt godt av å heller gå lange trilleturer og være sosial i en barselgruppe. Hun virker ikke ha det største nettverket med venner, og det er ikke bare trening som er bra for det mentale, det er like mye det sosiale! Hun har overhode ikke vært «stille», hun har «pumpet» ut i ett. Kontoen hennes bærer ihvertfall preg av at hun bør ta seg en god pause ! 7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 17. januar #20991 Del Skrevet 17. januar Hun har det jo ”aldri” bra mentalt. Over mange, mange år, så er det svært få og korte perioder hvor hun ikke sier at hun har det dårlig mentalt. Jeg har prøvd å si at det virker helt urealistisk og skulle peise på med trening og masse jobb når premature tvillinger er kun 3-4 uker (1. januar) men da var det så mange som sa at det var da bare bra at hun trente osv. Ja, for all del, jeg vet hvor mye det gir. Men, det er en omveltning å gå fra 1-2 barn. Den er desto større fra 1-3 barn. Man trenger å lande litt først, og fokuset bør være på barna og å få familielogistikken til å fungere den første tiden. Fokuset når du har to nyfødte babyer bør ikke være å trene mest mulig. Ja, det er slitsomt, men sånn er livet med små barn. Det må man stå i. Selvfølgelig kan man trene og ha egentid etter hvert, men haster det SÅ mye? 8 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keiserenernaken Skrevet 17. januar #20992 Del Skrevet 17. januar Fenomen skrev (1 time siden): Hun har det jo ”aldri” bra mentalt. Over mange, mange år, så er det svært få og korte perioder hvor hun ikke sier at hun har det dårlig mentalt. Jeg har prøvd å si at det virker helt urealistisk og skulle peise på med trening og masse jobb når premature tvillinger er kun 3-4 uker (1. januar) men da var det så mange som sa at det var da bare bra at hun trente osv. Ja, for all del, jeg vet hvor mye det gir. Men, det er en omveltning å gå fra 1-2 barn. Den er desto større fra 1-3 barn. Man trenger å lande litt først, og fokuset bør være på barna og å få familielogistikken til å fungere den første tiden. Fokuset når du har to nyfødte babyer bør ikke være å trene mest mulig. Ja, det er slitsomt, men sånn er livet med små barn. Det må man stå i. Selvfølgelig kan man trene og ha egentid etter hvert, men haster det SÅ mye? Ja, helt enig. Jeg kan ikke fatte og forstå hvem som vil kjøpe denne app-treningen hennes når de vet hun er nybakt mor til tvillinger, attpåtil premature. Korthuset kommer til å rase. Det er ikke fair mot Drage, babyene eller kundene å peise på med urealistiske PT-tenester og egne mål. Man har barselpermisjon for å ivareta babyer, og jeg ser ikke helt at denne sjongleringen er til barnas beste. 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 17. januar #20993 Del Skrevet 17. januar keiserenernaken skrev (4 timer siden): Ja, helt enig. Jeg kan ikke fatte og forstå hvem som vil kjøpe denne app-treningen hennes når de vet hun er nybakt mor til tvillinger, attpåtil premature. Korthuset kommer til å rase. Det er ikke fair mot Drage, babyene eller kundene å peise på med urealistiske PT-tenester og egne mål. Man har barselpermisjon for å ivareta babyer, og jeg ser ikke helt at denne sjongleringen er til barnas beste. Enig med deg. Jeg har fått tilsendt et gratis treningsprogram og det fristet ikke til noe kjøpe. Det var dårlig kvalitet på filmingen, lys og det tekniske. Få og dårlig øvelser som hun hadde problemer med å gjøre. Og filmen ble helt svart før den var ferdig. Det er en grunn til at man har barselpermisjon som du sier, spesielt når man har fått tvillinger. Logg av og bruk tiden på de nyfødte og familien. Ingen forventer at man skal drive en trenings app i barseltiden. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 17. januar #20994 Del Skrevet 17. januar Jeg får vondt av henne på en måte med hele situasjonen som sikkert ikke er helt lett. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 18. januar #20995 Del Skrevet 18. januar Med 3 barn bør man også ha såpass med bufferkonto at man ikke må gå 2 uker uten vaskemaskin.. Hvis man orker det så er det selvfølgelig greit, men poenget er at man bør ha en god bufferkonto. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 18. januar #20996 Del Skrevet 18. januar Fenomen skrev (1 time siden): Med 3 barn bør man også ha såpass med bufferkonto at man ikke må gå 2 uker uten vaskemaskin.. Hvis man orker det så er det selvfølgelig greit, men poenget er at man bør ha en god bufferkonto. Hvorfor tror du det er pushet en sånn hinsides mendge med reklame og klikk-linker, i tillegg til massiv reklamering for sitt eget opplegg de siste ukene? 90% av det hun legger ut både i story og på profil er rekøame/samarbeid. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 18. januar #20997 Del Skrevet 18. januar Fenomen skrev (1 time siden): Med 3 barn bør man også ha såpass med bufferkonto at man ikke må gå 2 uker uten vaskemaskin.. Hvis man orker det så er det selvfølgelig greit, men poenget er at man bør ha en god bufferkonto. Hvordan kan man ikke ha råd til en vaskemaskin når begge jobber fullt, hun er influencer og tjener sikkert en del på treningsappen også🤷♀️ 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 18. januar #20998 Del Skrevet 18. januar Fenomen skrev (2 timer siden): Med 3 barn bør man også ha såpass med bufferkonto at man ikke må gå 2 uker uten vaskemaskin.. Hvis man orker det så er det selvfølgelig greit, men poenget er at man bør ha en god bufferkonto. Har de vært uten vaskemaskin i to uker med 3 barn? Er ikke rart hun sliten da. Har hun sagt at de har vært det? Har ikke fått med meg det. Trodde hun var sånn business dame jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 18. januar #20999 Del Skrevet 18. januar Hun er jo gla i å shoppe da. Bøker, klær, sminke. Selv om hun kanskje får inn noe med disse sponsede kodene sine, sier hun til stadighet «jeg har x antall av denne buksa, kjøpt med egen rabattkode». Tviler på om eks Ellos sponser med annet enn noen få plagg, ikke rene penger. Pengene krever jo at følgerne shopper, og det er sikkert ikke snakk om de store beløpene. Og selv om hun gir inntrykk av at hun jobber mye, skal man ikke se bort fra at hun har redusert stilling i hovedjobben for å «satse som influenser og på treningsapp». Det siste er ren spekulasjon selvfølgelig, men man har jo hørt om andre influensere som gjør det samme!!! Vil tro det har gått en del penger ut av bufferkonto mtp at de har måtte kjøpt alt av barneutstyr dobbelt opp… Disse har nok ikke mer penger enn hvermannsen, selv om shoppingen hennes kan tilsi no annet 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 18. januar #21000 Del Skrevet 18. januar (endret) Sassya skrev (6 minutter siden): Har de vært uten vaskemaskin i to uker med 3 barn? Er ikke rart hun sliten da. Har hun sagt at de har vært det? Har ikke fått med meg det. Trodde hun var sånn business dame jeg. Hun er karrierekvinne, ifølge henne selv. Kanskje det er leveringstid på vaskemaskin? Endret 18. januar av irevin Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå