Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Der det virkelig noen som er interessert i å høre om influencernes fødsler? Det gjelder ikke bare HD, men alt skal deles. Som om de tror de er de eneste som har født eller er noen spesielle personer som har klart en fødsel. Det er ikke noe verre for de enn for andre. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den siste reelen må faktisk være noe av det dummeste hun har lagt ut og noe som ikke har skjedd. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (2 timer siden):

Der det virkelig noen som er interessert i å høre om influencernes fødsler? Det gjelder ikke bare HD, men alt skal deles. Som om de tror de er de eneste som har født eller er noen spesielle personer som har klart en fødsel. Det er ikke noe verre for de enn for andre. 

Veldig mange influensere tror selv at de er veldig spesielle, med en typisk ovenfra og ned-holdning. Og uten å nevne navn på noen spesielle så er jo eksibisjonisme og narsissisme veldig utbredt blant disse, der all oppmerksomhet er bra oppmerksomhet. Vise seg fram uansett om det er interessant for andre eller ikke. Skummel trend! Og ikke minst ufattelig lite originalt.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hun ikke bare logge av nå og konse om de 3 barna hun har? Utenkelig at det skulle komme noe positivt…

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (23 timer siden):

Nei det er kjedelig ,men de tror de er spesielle 😪

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (På 7.12.2024 den 21.34):

Den siste reelen må faktisk være noe av det dummeste hun har lagt ut og noe som ikke har skjedd. 

Jeg måtte inn å se den nå….La meg spå HD 2025; fødselsdepresjon, «tunge tider», mangel på egentid, kropp, keto i spedd med litt trening hist og her, «hvordan får alle andre tid…osv»., «tungt å være mor, men jeg er ikke negativ altså», sorg over å ikke lenger være gravid, «kan noen relatere», «har det ikke så bra»…Tror ikke HD sin konto anno 2025 blir nominert til årets optimist, men la meg ta en titt på denne tiden av året i 2025 på kontoen hennes og la meg overraske. Jeg syns hun burde logge av. Ta vare på sin lille familie. Tror det er en hinsides jobb å få tvillinger, og innleggene hennes er jo så negative og bedrøvlige at hun tror på dem selv. Egne innlegg gjør henne ikke godt, og hun er jo ikke en inspirasjon for mange andre heller vil jeg tro.

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

irevin skrev (43 minutter siden):

Jeg måtte inn å se den nå….La meg spå HD 2025; fødselsdepresjon, «tunge tider», mangel på egentid, kropp, keto i spedd med litt trening hist og her, «hvordan får alle andre tid…osv»., «tungt å være mor, men jeg er ikke negativ altså», sorg over å ikke lenger være gravid, «kan noen relatere», «har det ikke så bra»…Tror ikke HD sin konto anno 2025 blir nominert til årets optimist, men la meg ta en titt på denne tiden av året i 2025 på kontoen hennes og la meg overraske. Jeg syns hun burde logge av. Ta vare på sin lille familie. Tror det er en hinsides jobb å få tvillinger, og innleggene hennes er jo så negative og bedrøvlige at hun tror på dem selv. Egne innlegg gjør henne ikke godt, og hun er jo ikke en inspirasjon for mange andre heller vil jeg tro.

Nå var det den hun la ut for 2 dager siden jeg refererte til, men helt enig med du har skrevet. Er akkurat det som kommer til å skje. HD i et nøtteskall. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (8 minutter siden):

Det går i filter, gni seg i ansiktet, kaste på håret og sutre, sutre, sutre. 

Du glemte all reklame som pushes mellom klaginga. Helt hinsides, og så dårlig reklame for samarbeidspartnere. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (3 minutter siden):

Du glemte all reklame som pushes mellom klaginga. Helt hinsides, og så dårlig reklame for samarbeidspartnere. 

De reklamene hun legger ut er faktisk helt krise. Skikkelig dårlig er det. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan hun være ”skikkelig lei” etter én uke på sykehus? De er født i uke 32. Det er litt for mye forlangt å forvente at de skal hjem allerede.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (41 minutter siden):

Hvordan kan hun være ”skikkelig lei” etter én uke på sykehus? De er født i uke 32. Det er litt for mye forlangt å forvente at de skal hjem allerede.

Hun har da vært der lenger enn en uke. Var jo innlagt lenge før de ble født. Må da være lov å si man er lei, ingen trives på sykehus, men hun vil jo være der til barna er stabile. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leoline skrev (8 minutter siden):

Hun har da vært der lenger enn en uke. Var jo innlagt lenge før de ble født. Må da være lov å si man er lei, ingen trives på sykehus, men hun vil jo være der til barna er stabile. 

Ja, det er sant, men det er uansett maks to uker. De aller fleste som er innlagt med premature barn sitter ikke og klager på hvor lei DE er.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fenomen skrev (2 minutter siden):

Ja, det er sant, men det er uansett maks to uker. De aller fleste som er innlagt med premature barn sitter ikke og klager på hvor lei DE er.

Ok, det visste jeg ikke. Men det er lov å være lei, hun er jo ærlig da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leoline skrev (15 minutter siden):

Ok, det visste jeg ikke. Men det er lov å være lei, hun er jo ærlig da.

Ja, men problemet er at hun er altfor ærlig alltid. Hun gjør aldri noe annet enn å klage og tenke på seg selv. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (4 minutter siden):

Ja, men problemet er at hun er altfor ærlig alltid. Hun gjør aldri noe annet enn å klage og tenke på seg selv. 

Har ikke inntrykk av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyene rakk to runder med lungemodningsmedisin og den fikk virke fullt ut. Lungene er det mest umodne, så at de har fått den hjelpen har nok mye å si. Dette vil jo med all overveiende sannsynlighet gå bra. Men mange premature har noe sen utvikling, og kan få noen utfordringer. Men når man deler så mye har man ikke gangsyn på hva som kanskje ikke bør deles.... 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele er bare et merkelig skue. Hver eneste dag er det oppdateringer fra sykehuset, som ofte starter med noe personlig, dvs. noe om hvordan hun føler seg o.l (som oftest negativt),  svare på et par spørsmål, om tvillingene osv. Og så….direkte over på reklamepushing og lange serier av «hva tror du prisen på denne er», «klikket meg denne hjem», «sikler på denne men er den verdt prisen» (klikk her for å finne ut). Dag ut og dag inn. Disse tiradene med annonselinker virker, i mangel på bedre beskrivelse; totalt absurde og malplasserte for meg iallfall, med tanke på den situasjonen der hun er i nå, på sykehus og med prematur fødte tvillinger. Jeg skjønner at det kan bli lange dager og kanskje av og til kjedelig å være på sykehuset, men er det virkelig så viktig å få ut disse totalt uforståelige reklamene?

Endret av Laia
  • Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (49 minutter siden):

Det hele er bare et merkelig skue. Hver eneste dag er det oppdateringer fra sykehuset, som ofte starter med noe personlig, dvs. noe om hvordan hun føler seg o.l (som oftest negativt),  svare på et par spørsmål, om tvillingene osv. Og så….direkte over på reklamepushing og lange serier av «hva tror du prisen på denne er», «klikket meg denne hjem», «sikler på denne men er den verdt prisen» (klikk her for å finne ut). Dag ut og dag inn. Disse tiradene med annonselinker virker, i mangel på bedre beskrivelse; totalt absurde og malplasserte for meg iallfall, med tanke på den situasjonen der hun er i nå, på sykehus og med prematur fødte tvillinger. Jeg skjønner at det kan bli lange dager og kanskje av og til kjedelig å være på sykehuset, men er det virkelig så viktig å få ut disse totalt uforståelige reklamene?

Enig! De der annonselinkene var absurde å legge ut FØR tvillingene kom til verden. Men nå..! «Hva tror du prisen på denne er?». «Jeg hadde aaaldri betalt dette!». Helene, we don’t care, slutt å legge ut vas. Det holder nå!

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leoline skrev (15 timer siden):

Har ikke inntrykk av det.

Da har du ikke fulgt henne særlig lenge.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...