Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Lileep skrev (15 timer siden):

Hun viser både Snickers, Kinder og diverse andre sjokoladebarer. Så ikke «bare en liten Kinder der i gården nei», er jo det flere reagerer på. En som sliter så mye med sukkeravhengighet skal spise feks en snickersbar daglig, og komme frem til hva da? 

Hun kjøpte ihvertfall inn mer enn nok sjokolade for 30 dager🤪

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at noen stiller spørsmål rundt "øvelsene" hun deler på Instagram. Dette er hovedgrunnen til at man aldri skal stole blindt på noe man ser en influenser deler på nett. Totalt ubrukelige øvelser, som bare er sløsing med tid. Alle disse forsøkene på å vise noe nytt og spennede har veldig lite for seg, og at en utdannet PT legger ut noe sånn, sier litt om nivået. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun skal reklamere for klær, burde hun stå rolig og snu seg sakte rundt, istedenfor alt det fjaset med armer, vrikking, påklistret glis osv som gjør det bare umulig å se hvordan kjolen virkelig er. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, panzerpølsa said:

Så bra at noen stiller spørsmål rundt "øvelsene" hun deler på Instagram. Dette er hovedgrunnen til at man aldri skal stole blindt på noe man ser en influenser deler på nett. Totalt ubrukelige øvelser, som bare er sløsing med tid. Alle disse forsøkene på å vise noe nytt og spennede har veldig lite for seg, og at en utdannet PT legger ut noe sånn, sier litt om nivået. 

Hele videoen ble fjernet 🫣

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (3 minutter siden):

Så useriøst opplegg….

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (46 minutter siden):

Hvis dette er nivået på opplegget hennes, kommer hun ikke langt. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, panzerpølsa said:

Hva slags øvelser var det hun viste frem? 

Jeg har inntrykk av at det er litt mye frem og tilbake med ulike øvelser og stadig nye øvelser, noe som kan være ganske forvirrende for nybegynnere (som det virker som hun retter seg mot). Og mye fokus på underkropp. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, issoras said:

Hva slags øvelser var det hun viste frem? 

Jeg har inntrykk av at det er litt mye frem og tilbake med ulike øvelser og stadig nye øvelser, noe som kan være ganske forvirrende for nybegynnere (som det virker som hun retter seg mot). Og mye fokus på underkropp. 

Hun viste en øvelse som skulle være god for «øverste del av rumpa». Så stilte en annen en del spørsmål rundt denne øvelsen, hvor vedkommende påpeker direkte feil, med god forklaring osv, og stiller HD en del spørsmål om hvorfor HD mener ditt og datt. HD svarer først, og det kommer videre fler spørsmål som da tydeliggjør mye feil i det HD viser og skriver. Dette svarer ikke HD på, men velger heller å slette alt. 

Vedkommende som stilte spørsmål osv var verken ufin eller kunnskapsløs. Stilte gode spørsmål og begrunnet grundig hvorfor ting var feil og med forslag til forbedring. Men HD likte tydeligvis ikke å bli retta på 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Lileep said:

Hun viste en øvelse som skulle være god for «øverste del av rumpa». Så stilte en annen en del spørsmål rundt denne øvelsen, hvor vedkommende påpeker direkte feil, med god forklaring osv, og stiller HD en del spørsmål om hvorfor HD mener ditt og datt. HD svarer først, og det kommer videre fler spørsmål som da tydeliggjør mye feil i det HD viser og skriver. Dette svarer ikke HD på, men velger heller å slette alt. 

Vedkommende som stilte spørsmål osv var verken ufin eller kunnskapsløs. Stilte gode spørsmål og begrunnet grundig hvorfor ting var feil og med forslag til forbedring. Men HD likte tydeligvis ikke å bli retta på 

Hm, jeg ble så nysgjerrig, er det en øvelse hun har vist før? Det var ikke den hvor hun sitter på en kasse og drar opp en manual med kort bevegelse i ryggen? 

Jeg syns HD kan være inspirerende i forhold til trening fordi hun viser litt andre øvelser enn mange andre, og hun ikke overkompliserer ting. Men samtidig er jeg skeptisk til at sammensetningen er så god at det er verdt 600 kroner måneden. 😬 Hvorfor skal man trene øverste del av rumpa i et hektisk småbarnsliv liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (7 timer siden):

Det var på ingen måte ufin eller skarp kritikk, men her ble hun faktisk svarskyldig, å da er det enklere å slette enn å innrømme at det her ble tull. For er det en ting som gjelder innen trening, og særlig av de store musklene, så er det full strekk av muskelen. Now hennes "øvelser" ikke ga. Og dette med å hele tiden skulle finne nye og morsomme øvelser gjort på helt merkelige måter, har ingenting for seg. Man må gjøre de samme øvelsene om igjen og igjen. Skjønner ønsket om å fremstå som ny og spennede, men her er der ikke sånn det funker. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (3 minutter siden):

Hm, jeg ble så nysgjerrig, er det en øvelse hun har vist før? Det var ikke den hvor hun sitter på en kasse og drar opp en manual med kort bevegelse i ryggen? 

Jeg syns HD kan være inspirerende i forhold til trening fordi hun viser litt andre øvelser enn mange andre, og hun ikke overkompliserer ting. Men samtidig er jeg skeptisk til at sammensetningen er så god at det er verdt 600 kroner måneden. 😬 Hvorfor skal man trene øverste del av rumpa i et hektisk småbarnsliv liksom? 

Men der er jo akkurat det hun gjør, altså overkompliserer øvelser som allerede er gode som de er, med dårligere utfall/resultat. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, issoras said:

Jepp er den, samme videoen ligger lenger tilbake. Mulig min insta tuller, men det lå en video etter sjokoladekuren, med denne øvelsen, hvor en følger stiller spørsmål og retter på HD. Den ble fjerna. 

Et av spørsmålene hun fikk var hva hun mener med øverste del av rumpa. For det finnes ikke, men HD svarte aldri på det. Sletta alt istedenfor å stå i det og kanskje innrømme feil. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er printscreens før først kommentarene ble slettet, deretter hele videoen. Gode spørsmål og overhodet ingen kritikk. (Kilde: Instagram helenedrage)

IMG_4073.jpeg

IMG_4074.jpeg

IMG_4075.jpeg

IMG_4076.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (12 timer siden):

Når hun skal reklamere for klær, burde hun stå rolig og snu seg sakte rundt, istedenfor alt det fjaset med armer, vrikking, påklistret glis osv som gjør det bare umulig å se hvordan kjolen virkelig er. 

Og det benet som alltid skal settes i kryss og ikke bare litt i kryss men så langt ut til siden som mulig. Ser nesten tissatrengt ut. Å hvis det ikke er i kryss så skal det ut til siden. Hun står aldri med begge bena rett. Det ser veldig ut som hun er veldig usikker ut. Er ikke så lenge siden hun la ut en video der hun skriver om posering at hun ikke er redd for å posere i naturlige posititur og legge det ut på insta. Men det gjør hun jo aldri. 

Screenshot_20240526_182539_Instagram.jpg

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veslemy2006 skrev (24 minutter siden):

Og det benet som alltid skal settes i kryss og ikke bare litt i kryss men så langt ut til siden som mulig. Ser nesten tissatrengt ut. Å hvis det ikke er i kryss så skal det ut til siden. Hun står aldri med begge bena rett. Det ser veldig ut som hun er veldig usikker ut. Er ikke så lenge siden hun la ut en video der hun skriver om posering at hun ikke er redd for å posere i naturlige posititur og legge det ut på insta. Men det gjør hun jo aldri. 

Screenshot_20240526_182539_Instagram.jpg

Alle forstår at hun gjør det for å se slankere ut...

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Beatbox said:

Alle forstår at hun gjør det for å se slankere ut...

Men hun gjør jo ikke det.. hun ser bare ekstremt tissetrengt ut og ukomfortabel. Men hun TROR vel alle lar seg lure.. hun som sier hun ikke er redd for å vise hvordan hun faktisk ser ut, poserer seg ihjel på alle bilder. Hun sliter nok mer enn hun vil innrømme til seg selv

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lileep skrev (6 minutter siden):

Men hun gjør jo ikke det.. hun ser bare ekstremt tissetrengt ut og ukomfortabel. Men hun TROR vel alle lar seg lure.. hun som sier hun ikke er redd for å vise hvordan hun faktisk ser ut, poserer seg ihjel på alle bilder. Hun sliter nok mer enn hun vil innrømme til seg selv

Usikkerheten er så tydelig... hun fremstår alt annet enn trygg på seg selv. På tide å gi seg tenker jeg..

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (15 timer siden):

Hva slags øvelser var dette og hva var feil? Jeg fikk den ikke med meg.

Red: Sorry, så ikke at det allerede var lagt ut.

Endret av Jolanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jolanda said:

Hva slags øvelser var dette og hva var feil? Jeg fikk den ikke med meg 

Ligger bilder over 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra at hun faktisk får litt kritiske spørsmål når hun legger ut ting som åpenbart er feil.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...