Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Regner med folk er så oppegående at dei skjønner at hun spiser mer. Hun blir jo ikke akkurat mindre.. Bak kameraet ligger nok snop, og andre måltider 🤫

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosasko skrev (45 minutter siden):

Regner med folk er så oppegående at dei skjønner at hun spiser mer. Hun blir jo ikke akkurat mindre.. Bak kameraet ligger nok snop, og andre måltider 🤫

Hun har ikke akkurat blitt større i løpet av 2023 nei. Og når hun er en offentlig profil (bedriftskonto) må man gå utifra hva hun deler, ikke hva hun holder privat. Folk lar seg inspirere av hva andre legger ut, ikke hva de ikke legger ut. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Måsies
Rosasko skrev (10 timer siden):

Hei hei hei, når Helene går ned i vekt holder vi oss i venstrefil, takk. 😎

image.png.c3973bc254a5e91a6fe804762235b212.png

image.png.987c30b7549a4ec38d469a3aff8aeaf7.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måsies skrev (2 timer siden):

Hei hei hei, når Helene går ned i vekt holder vi oss i venstrefil, takk. 😎

image.png.c3973bc254a5e91a6fe804762235b212.png

image.png.987c30b7549a4ec38d469a3aff8aeaf7.png

Husk at det ikke er de samme som kommenterer i «øst og vest…»

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, GhostHug said:

75øre ble plutselig til 7,5 kr pr kWh😅

Det var prisen idag, mellom 17-18 kosta 1 kWh 751 øre, dvs 7,50kr 😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lileep skrev (19 minutter siden):

Det var prisen idag, mellom 17-18 kosta 1 kWh 751 øre, dvs 7,50kr 😉

I alle dager? Jeg betalte 179 øre mellom 17-18! Trodde ikke det var mulig med så stor forskjell? Sørlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GhostHug said:

I alle dager? Jeg betalte 179 øre mellom 17-18! Trodde ikke det var mulig med så stor forskjell? Sørlandet.

Joda, kan være stor forskjell. Her fra dagen idag på Østlandet 

var  visst 741 og ikke 751 🤪 men helt sjukt uansett 

IMG_8509.jpeg

Endret av Lileep
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (4 minutter siden):

Joda, kan være stor forskjell. Her fra dagen idag på Østlandet 

var  visst 741 og ikke 751 🤪 men helt sjukt uansett 

IMG_8509.jpeg

Da må jeg bare legge meg flat. My bad😂 Vanskelig å se for seg at prisen kunne være så mye høyere😶

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en positiv og inspirerende dag på Dragnes Instagram. Kan noen forklare meg hvem i alle dager som har noen interesse av å høre om at Drage har magekramper, eller manglende vann på kjøkken? Hva er det å legge ut på en bedriftskonto? 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, panzerpølsa said:

For en positiv og inspirerende dag på Dragnes Instagram. Kan noen forklare meg hvem i alle dager som har noen interesse av å høre om at Drage har magekramper, eller manglende vann på kjøkken? Hva er det å legge ut på en bedriftskonto? 

Bedriftskonto? Hun lever da ikke av å instagramme?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (Akkurat nå):

Drage reklamerer og har samarbeid som hun tjener penger og tjenester på, derav bedriftskonto. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hvalstad45 said:

Hun har selv sagt det er jobben hennes 👍

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Lileep said:

Hun har selv sagt det er jobben hennes 👍

Kan hun leve av det !?
Trodde hun bare var en av ørten folk som deler altfor mye på sosiale medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at hun har liten magesekk siden den er fysisk fjernet og ikke kommer tilbake. Så en kyllingfilet og litt tilbehør er faktisk en passende porsjon for en slankeoperert. (Nå har eg ikke sett bilder av hennes mat.)

Det som ødelegger er nok jevn småspising gjennom dagen av mat/snacks  siden man har en sånn mage..da blir totalen lett for høy. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Moongirl said:

Husk at hun har liten magesekk siden den er fysisk fjernet og ikke kommer tilbake. Så en kyllingfilet og litt tilbehør er faktisk en passende porsjon for en slankeoperert. (Nå har eg ikke sett bilder av hennes mat.)

Det som ødelegger er nok jevn småspising gjennom dagen av mat/snacks  siden man har en sånn mage..da blir totalen lett for høy. 

Det er feil. Hun har ikke fjernet hele, men deler av den. Og den delen som er igjen kan utvides igjen.

«Kan magesekken utvide seg etter gastric sleeve?

Over tid vil magesekken utvide seg noe og det blir plass til mer mat. Pass da på at du ikke fristes til å spise for store porsjoner slik at magesekken strekkes.»

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lileep skrev (9 minutter siden):

Det er feil. Hun har ikke fjernet hele, men deler av den. Og den delen som er igjen kan utvides igjen.

«Kan magesekken utvide seg etter gastric sleeve?

Over tid vil magesekken utvide seg noe og det blir plass til mer mat. Pass da på at du ikke fristes til å spise for store porsjoner slik at magesekken strekkes.»

Ser det kunne misforstås på måten eg skrev det på...ja, hele er ikke fjernet. Men, største delen av den!Ca.80%!!

Vanlige porsjoner kan man ALDRI spise igjen! Og magesekken kan bare utvides noe, som er minimalt egentlig.For det som er borte er ikke koblet vekk, men skjært av og tatt ut av kroppen.

Dette har eg lang erfaring med.

Ikke bra at en slankeoperert deler sine porsjoner med "vanlige" folk, for det blir så feil. Del oppskrifter og matglede, men ikke må ikke fokusere på mengde.

Endret av Moongirl
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Moongirl said:

Ser det kunne misforstås på måten eg skrev det på...ja, hele er ikke fjernet. Men, største delen av den!Ca.80%!!

Vanlige porsjoner kan man ALDRI spise igjen! Og magesekken kan bare utvides noe, som er minimalt egentlig.For det som er borte er ikke koblet vekk, men skjært av og tatt ut av kroppen.

Dette har eg lang erfaring med.

Ikke bra at en slankeoperert deler sine porsjoner med "vanlige" folk, for det blir så feil. Del oppskrifter og matglede, men ikke må ikke fokusere på mengde.

Mulig det er veldig individuelt da, for jeg kjenner til fler som spiser helt normale porsjoner som alle andre, selv etter operasjon. Vel å merke flere år siden operasjonen. De spiser like mye som meg, og ja jeg vet de er operert 😉

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (7 timer siden):

Mulig det er veldig individuelt da, for jeg kjenner til fler som spiser helt normale porsjoner som alle andre, selv etter operasjon. Vel å merke flere år siden operasjonen. De spiser like mye som meg, og ja jeg vet de er operert 😉

Kan det være at de har tatt en Gastric bypass operasjon og ikke en sleeve? Hos de er ikke den manglende magesekken skjært vekk og tatt ut av kroppen! Er ikke fysisk mulig at en sleeve-magesekk blir vanlig igjen, selv etter mange år. Men ja...det går fint an å spise feil mat..og lite og ofte...og gå opp i vekt på den måten..

Og hva er en normal porsjon....kan jo diskuteres...og noe mat "fyller lite"...og man kan spise mer.av. Derfor bør matmengde ikke være i fokus hos influencere!

Endret av Moongirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Moongirl said:

Og hva er en normal porsjon....kan jo diskuteres...og noe mat "fyller lite"...og man kan spise mer.av. Derfor bør matmengde ikke være i fokus hos influencere!

Dette er jeg helt enig i. Er absolutt ingen grunn til å vise mengden man spiser, spesielt ikke hvis influenceren selv rett før har klaga over hvor mye det ødelegger for henne osv hvis det kommer kommenterer på mengde eller innhold 😉 helt greit å vise mat, oppskrifter osv.. men å vise mengden inspirerer ingen, sannsynligvis trigger det bare. 

Endret av Lileep
  • Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...