Beatbox Skrevet 11. april 2023 #17161 Del Skrevet 11. april 2023 Finlay skrev (1 minutt siden): Innlegget om hjemmepåske er vel ca det samme hun skriver hvert år? Som innlegget om at de ikke er invitert til champagnefrokost 17 mai i år heller, eller at hun føler seg som en 27 år gammel prinsesse når hun har bursdag. Ganske forutsigbart😂 Rene NRK-kanalen..." I reprise sender vi nå..."..🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 11. april 2023 #17162 Del Skrevet 11. april 2023 cerruti skrev (37 minutter siden): Hun som er så rask til å angripe (lage content) når media sier noe om slankekurer etter høytider feks… Og se på henne selv nå. Trening etter trening som seff må dokumenteres og en liten porsjon egg til mat. Og fokus på at vektnedgang må til før en begivenhet. Jaja. I hvert fall ærlig nå da om at hun vil ned for å føle seg bra. Hun skyter også mot media for å nøre opp under feriepress. Jeg tror hun ikke hadde brukt det som content om hun pleide å feriere selv… Hun pleier ofte å skryte av stort utvalg i størrelser hos annonsørene (også + sizes), så det kan ikke være der skoen trykker heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 11. april 2023 #17163 Del Skrevet 11. april 2023 cerruti skrev (47 minutter siden): Hun som er så rask til å angripe (lage content) når media sier noe om slankekurer etter høytider feks… Og se på henne selv nå. Trening etter trening som seff må dokumenteres og en liten porsjon egg til mat. Og fokus på at vektnedgang må til før en begivenhet. Jaja. I hvert fall ærlig nå da om at hun vil ned for å føle seg bra. Hun skyter også mot media for å nøre opp under feriepress. Jeg tror hun ikke hadde brukt det som content om hun pleide å feriere selv… Altså, er det dette man lærer gjennom samarbeid med Omnia? Skippertak og vise frem mat på den måten der? 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 11. april 2023 #17164 Del Skrevet 11. april 2023 Lill skrev (1 time siden): Altså, er det dette man lærer gjennom samarbeid med Omnia? Skippertak og vise frem mat på den måten der? Dårlig reklame ihvertfall🤣🤣 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 11. april 2023 #17165 Del Skrevet 11. april 2023 Å jaggu bør noen sette ned foten for alle andre som drar på jobbtur til Roma. Ikke alle har så snille arbeidsgivere, og mange har heller ikke en jobb. De må vi tenke på og media må ta hensyn til at de arbeidsløse/fattige kan føle seg krenket eller utenfor hvis de ikke får dra på jobbtur til utlandet. Jobbturer kan holdes til nærmiljøet. Eller? 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 11. april 2023 #17166 Del Skrevet 11. april 2023 Må jo bare le.. kjolen som satt så fint på henne og hun fikk så mye skryt av, men som hun bare måtte kjøpe i en størrelse mindre, selges plutselig. Var kanskje ikke så fin lenger når størrelsen var viktigst å fokusere på? Hun har et enormt forbruk.. 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 11. april 2023 #17167 Del Skrevet 11. april 2023 Lileep skrev (4 minutter siden): Må jo bare le.. kjolen som satt så fint på henne og hun fikk så mye skryt av, men som hun bare måtte kjøpe i en størrelse mindre, selges plutselig. Var kanskje ikke så fin lenger når størrelsen var viktigst å fokusere på? Hun har et enormt forbruk.. Hun blir bare mer og mer lik Karimaritas, bare at hun styra på med vesker og slanking. Dette kjolestyret er jo ett forsøk på å kjøpe seg bedre følelser. Og dette med størrelse er viktig for henne å presisere, da det tar seg bedre ut med mindre størrelse i hennes hode. Mindre størrelse, bedre selvfølelse. Men uansett hvor mange kjoler hun klikker hjem, endrer det absolutt ingenting. Hun greier fortsatt ikke å ta tak i det reelle problemet, da det er for krevende. Så kjører hun på med skippertak nå og da for så å legge ut at denne gangen blir det ordning. Akkurat som Karimaritas har holdt på i årevis. Uten særlig hell. Dessverre for begge to! Work in silence er mitt tips, til du har jobbet deg inn rutiner og valg som holder. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 11. april 2023 #17168 Del Skrevet 11. april 2023 Og nå må hun gripe fatt i budskapet til Aurora Hoff… Vanskelig å ri to hester… På den ene siden manisk trening, slankemat, brusstopp (FUS igjen?) og ønske om å passe kjole og se smashing ut - ved vektnedgang vel å merke. På den andre siden vil hun være en stemme i motvekt til alt dette, men det klarer hun ikke. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 11. april 2023 #17169 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg har gitt henne opp😂 Som en sier her, det er bare om igjen og om igjen, det samme skjer hvert år. Hun må være det mest forutsigbare mennesket jeg vet om🥱 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 12. april 2023 #17170 Del Skrevet 12. april 2023 Og fortsetter treningen i dag til tross for lite søvn. Er ikke hun utdannet PT? Har et samarbeid med Omnia? Vil være et godt forbilde? Vil ikke de fleste anbefale en utrent person til å ta det gradvis? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 12. april 2023 #17171 Del Skrevet 12. april 2023 14 minutter siden, cerruti said: Og fortsetter treningen i dag til tross for lite søvn. Er ikke hun utdannet PT? Har et samarbeid med Omnia? Vil være et godt forbilde? Vil ikke de fleste anbefale en utrent person til å ta det gradvis? Hun går altfor hardt ut som vanlig. Men sånn er det vel når målet er å se Amazing ut i en kjole om kun 30 dager. Tipper det er streng diett i tillegg. Lærer aldri. Og ikke akkurat positiv reklame for Omnia, for regner jo med dette er opplegg i regi av det. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 12. april 2023 #17172 Del Skrevet 12. april 2023 Lileep skrev (25 minutter siden): Og ikke akkurat positiv reklame for Omnia, for regner jo med dette er opplegg i regi av det. Og her ser vi problemet med et slikt samarbeid. Er dette i regi av Omnia? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. april 2023 #17173 Del Skrevet 12. april 2023 cerruti skrev (47 minutter siden): Og fortsetter treningen i dag til tross for lite søvn. Er ikke hun utdannet PT? Har et samarbeid med Omnia? Vil være et godt forbilde? Vil ikke de fleste anbefale en utrent person til å ta det gradvis? Joda. Utdannet PT. Fordelen hennes med å gå så hardt ut er at hun vil ikke vil lykkes som en følge av å gå for hardt ut (som hun vet), men da kan hun skylde på kropp/form/vondter. Selvtilliten forteller henne at hun ikke klarer det uansett så da er det bedre å ha noe å skylde på i stede for seg selv. Er min teori.. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 12. april 2023 #17174 Del Skrevet 12. april 2023 Snublefot62 skrev (13 minutter siden): Joda. Utdannet PT. Fordelen hennes med å gå så hardt ut er at hun vil ikke vil lykkes som en følge av å gå for hardt ut (som hun vet), men da kan hun skylde på kropp/form/vondter. Selvtilliten forteller henne at hun ikke klarer det uansett så da er det bedre å ha noe å skylde på i stede for seg selv. Er min teori.. Jeg tror hun har sterk tro på å klare det og er så stolt at hun ikke vil innse at dette kanskje ikke er så lurt å dele. Igjen. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fett nok Skrevet 12. april 2023 #17175 Del Skrevet 12. april 2023 cerruti skrev (5 timer siden): Og fortsetter treningen i dag til tross for lite søvn. Er ikke hun utdannet PT? Har et samarbeid med Omnia? Vil være et godt forbilde? Vil ikke de fleste anbefale en utrent person til å ta det gradvis? Du er ikke «utrent» bare fordi du har hatt noen dårlige måneder. Å bruke ferie/fridager der du ikke fanges i hverdagskvernen til å etablere gode vaner er jo kjempelurt. Da kan man sette rutinen, og fortsette lettere når mange ting konkurrerer om oppmerksomheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 12. april 2023 #17176 Del Skrevet 12. april 2023 34 minutter siden, Fett nok said: Du er ikke «utrent» bare fordi du har hatt noen dårlige måneder. Å bruke ferie/fridager der du ikke fanges i hverdagskvernen til å etablere gode vaner er jo kjempelurt. Da kan man sette rutinen, og fortsette lettere når mange ting konkurrerer om oppmerksomheten Hun har ikke trent regelmessig siden før graviditeten, så jo hun er utrent. Uansett, så er det vel ingen som anbefaler å trene hver eneste dag i starten? Jeg har vært innom mange PT’er, og samtlige har anbefalt MINST en hviledag mellom, og helst ikke mer en 2-3 økter første ukene. Skulle tro Omnia hadde en bedre plan enn å starte så voldsomt som HD gjør 14 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. april 2023 #17177 Del Skrevet 12. april 2023 Lileep skrev (7 minutter siden): Hun har ikke trent regelmessig siden før graviditeten, så jo hun er utrent. Uansett, så er det vel ingen som anbefaler å trene hver eneste dag i starten? Jeg har vært innom mange PT’er, og samtlige har anbefalt MINST en hviledag mellom, og helst ikke mer en 2-3 økter første ukene. Skulle tro Omnia hadde en bedre plan enn å starte så voldsomt som HD gjør Faktisk er det vel relativt kjent innen de som driver profesjonelt med trening etterhvert at hvile er minst like viktig som treningen i seg selv. Det er i hvileperioden man bygger muskler/restituerer. Og gir man aldri kroppen tid til å restituere så vil man heller aldri bygge opp musklene igjen eller bygge de sterkere. Jeg kan fint gå på treningssenteret flere dager på rad dersom det passer seg best sånn, men da må jeg og passe på at jeg trener ulike deler av kroppen så kroppen faktisk får hvile. Som helt utrent og gjerne overvektig som i HD sitt tilfelle så må en og ta høyde for ekstra belastning som kroppen gir henne. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fett nok Skrevet 12. april 2023 #17178 Del Skrevet 12. april 2023 Snublefot62 skrev (13 minutter siden): Faktisk er det vel relativt kjent innen de som driver profesjonelt med trening etterhvert at hvile er minst like viktig som treningen i seg selv. Det er i hvileperioden man bygger muskler/restituerer. Og gir man aldri kroppen tid til å restituere så vil man heller aldri bygge opp musklene igjen eller bygge de sterkere. Jeg kan fint gå på treningssenteret flere dager på rad dersom det passer seg best sånn, men da må jeg og passe på at jeg trener ulike deler av kroppen så kroppen faktisk får hvile. Som helt utrent og gjerne overvektig som i HD sitt tilfelle så må en og ta høyde for ekstra belastning som kroppen gir henne. Så lenge du tilpasser intensitet til frekvens, er det omtrent ikke noe som heter "for mye trening". De aller fleste mennesker med sedate liv ellers som har tid og overskudd til det hadde ikke tatt skade av en daglig tur på treningssenteret. Kjører man push/pull split eller noe liknende, er det ingenting i veien for å trene styrketrening hver eneste dag, om man vil det. Kanskje tar man noen dager med bare kardio. Veldig mange ville ironisk nok hatt det mye enklere med å opprettholde en rutine med daglig trening enn to ganger i uken, fordi det er da noe man alltid gjør, hver dag, som å pusse tennene. Så er man der kanskje ikke mer enn 30-45 minutter om gangen. Og med all den gnagingen om at hun skal "ta tak i det psykiske" så er det omtrent ikke noe som er så effektivt som det å komme seg ut av huset og bevege kroppen litt for fysisk og psykisk velvære. Det kan også virke bedre mot spiseforstyrrelser enn bare kognitiv terapi (faktisk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 12. april 2023 #17179 Del Skrevet 12. april 2023 cerruti skrev (5 timer siden): Og her ser vi problemet med et slikt samarbeid. Er dette i regi av Omnia? Jeg har følelsen av at samarbeidet med OMNIA ikke eksisterer lenger jeg….bare en følelse 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. april 2023 #17180 Del Skrevet 12. april 2023 Fett nok skrev (1 minutt siden): Så lenge du tilpasser intensitet til frekvens, er det omtrent ikke noe som heter "for mye trening". De aller fleste mennesker med sedate liv ellers som har tid og overskudd til det hadde ikke tatt skade av en daglig tur på treningssenteret. Kjører man push/pull split eller noe liknende, er det ingenting i veien for å trene styrketrening hver eneste dag, om man vil det. Kanskje tar man noen dager med bare kardio. Veldig mange ville ironisk nok hatt det mye enklere med å opprettholde en rutine med daglig trening enn to ganger i uken, fordi det er da noe man alltid gjør, hver dag, som å pusse tennene. Så er man der kanskje ikke mer enn 30-45 minutter om gangen. Og med all den gnagingen om at hun skal "ta tak i det psykiske" så er det omtrent ikke noe som er så effektivt som det å komme seg ut av huset og bevege kroppen litt for fysisk og psykisk velvære. Det kan også virke bedre mot spiseforstyrrelser enn bare kognitiv terapi (faktisk) Joda. Jeg er enig med deg. Men når kunnskapen på vedkommende, altså HD, virker å være på det nivået som hun legger det på så vil jeg påstå at hun ikke er i stand til å hverken vurdere intensiteten på det hun gjør eller fordeling av treningen i muskelgrupper. Da vil hun, som mange andre, ha best av å faktisk ha restutisjon så musklene og kroppen får bygget seg opp. Det du skriver der med rutine er ekstremt viktig og jeg er overbevist over at mange slutter på trening nettopp pga at de aldri klarer å etablere det som en rutine kroppen faktisk har nytte av. Og forventer. Det er ikke nødvendigvis den som har tøffeste klær eller den mest perfekte burpeen som får best treningsutbytte over tid - eller som møter opp hver gang de har trommet sammen motivasjon - det er den som møter opp hver gang fast som får resultater. Jeg møter på treningssenteret enkelte ganger i dårlig humør, umotivert og trøtt. Men jeg møter opp. HD viser et bilde av noen som går på treningssenter når hun har fått seg nye klær (eller skal få), eller er topp motivert. Resten av dagene i året gidder hun ikke. Og da blir det hverken rutine eller resultater. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå