Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Lill :) said:

Har hun begynt i et annet firma? Samme bransjen som før?

Hun jobber nå i Ice, og ikke via et annet firma 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kattedama
Lileep skrev (4 timer siden):

Hun jobber nå i Ice, og ikke via et annet firma 🙂

Utifra det hun forteller så virker det som en bra jobb, skjønner ikke hvorfor lage så mye fuzz ut av det. Hun skriver at det er muligheter for hjemmekontor og at de tilrettelegger. Ikke får hun personalansvar heller, så det høres ut som en god deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Lill :) said:

Utifra det hun forteller så virker det som en bra jobb, skjønner ikke hvorfor lage så mye fuzz ut av det. Hun skriver at det er muligheter for hjemmekontor og at de tilrettelegger. Ikke får hun personalansvar heller, så det høres ut som en god deal.

Var ikke meningen å lage noe fuzz. Jeg bare stussa bare på hun sier en ting og gjør noe annet 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Lileep skrev (1 minutt siden):

Var ikke meningen å lage noe fuzz. Jeg bare stussa bare på hun sier en ting og gjør noe annet 😉

Nei, det var ikke du som lagde fuzz. Det var HD og hennes såkalte livskrise rundt jobbbytte 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det overtenking i fokus og en av årsakene til at hun trenger alenetid. Men altså.... Et voksent menneske tenker sånn ca 35 000 tanker i løpet av dagen. Er det da ingen voksne som kan realitetsorientere vår utslitte blogger om hvordan voksenlivet egentlig fungerer 😉tiden for Disneyland og enhjørninger er antakelig forbi... Herfra og de neste to tiårene må egne behov alltid veies opp mot noen andres. Slutt å syt! 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Finlay
Jammf skrev (1 time siden):

Nå er det overtenking i fokus og en av årsakene til at hun trenger alenetid. Men altså.... Et voksent menneske tenker sånn ca 35 000 tanker i løpet av dagen. Er det da ingen voksne som kan realitetsorientere vår utslitte blogger om hvordan voksenlivet egentlig fungerer 😉tiden for Disneyland og enhjørninger er antakelig forbi... Herfra og de neste to tiårene må egne behov alltid veies opp mot noen andres. Slutt å syt! 

Hun virket oppriktig glad over den nye jobben, og det var koselig å se.

Bare synd at påskeferien MÅ innledes med den sedvanlige negativiteten. Synes forøvrig problemene virker noe oppkonstruerte. For ikke å snakke om SMÅ!

"Burde jeg prioritere trening eller vaske skittentøy? Synes de i barnehagen jeg er en dårlig mor som ikke henter så ofte?"

Hvis dette er tanker som “tar fullstendig overhånd,” så burde hun kanskje snakke med profesjonelle. Jeg klarer ikke helt å ta det på alvor faktisk😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (6 timer siden):

Hun virket oppriktig glad over den nye jobben, og det var koselig å se.

Bare synd at påskeferien MÅ innledes med den sedvanlige negativiteten. Synes forøvrig problemene virker noe oppkonstruerte. For ikke å snakke om SMÅ!

"Burde jeg prioritere trening eller vaske skittentøy? Synes de i barnehagen jeg er en dårlig mor som ikke henter så ofte?"

Hvis dette er tanker som “tar fullstendig overhånd,” så burde hun kanskje snakke med profesjonelle. Jeg klarer ikke helt å ta det på alvor faktisk😂

Føltes veldig lite autentisk da jeg leste. For ikke å snakke om; helt uinteressant.

Endret av cerruti
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sozzen skrev (47 minutter siden):

"Hei søte søte dere"...

🙈🙈🙈🙈

Fjortis-syndrom much 🙄.. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley

Nå er det så mye repetering av god nok som man er-greier at jeg får inntrykk av at hun faktisk ikke tror på det selv, men prøver desperat. Eller kanskje det er reklame på trappene igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily Of the Valley skrev (38 minutter siden):

Nå er det så mye repetering av god nok som man er-greier at jeg får inntrykk av at hun faktisk ikke tror på det selv, men prøver desperat. Eller kanskje det er reklame på trappene igjen? 

Repeat-knappen har hengt seg opp...🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finlay skrev (20 minutter siden):

Men spre positiv energi - DET gjør hun😂

32E8627F-399C-4AB9-9672-FB03D539E456.jpeg

Hvor er den positive energien til HD? Er det noen som bør gjøre et forsøk på å prøve det, så er det vel henne for er ikke mye positivt å spore på kontoen hennes🙈Nok en smakløs kommentar fra en som kaller seg influencer

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hun ikke hva hun skriver eller svarer på lenger? * Takk for det søta ❤️ *...til en mannlig følger😂😂

Endret av Beatbox
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fett nok

Hun damen som er sensurert ut der er jo en gjenganger i Helenes kommentarfelt, og skriver alltid kritiserende og småekle ting, og skal alltid komme med velmenende "råd" som egentlig bare er små stikk. Klassisk sånn som føler seg bedre med seg selv om de bare får skrevet noe litt småslemt til noen andre først. 

At Helene ikke har blokkert henne for lenge siden skjønner jeg ikke, sånne folk burde en ikke interagere med i det hele tatt det er bare giftig. Og der mener jeg at Helene sin praksis er feil, fordi hun legger ut innhold på et nettsted det er gratis å være på, og som folk ikke har betalt for, og dersom DE ikke liker det så er det jo bare å avfølge. I hvert fall når de begynner å gnage i kommentarfeltene.,

Endret av Fett nok
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
502 Bad Gateway

502 Bad Gateway

cloudflare
Gjest Fett nok

I tillegg, ang dette med "livskrise" som folk har hatt det festlig med å latterliggjøre i noen uker nå.

Dere er klar over at dette for eksempel kan være på grunn av for eksempel nedbemanninger/oppsigelser på grunn av at bedriften sliter, eller for eksempel en opprivende konflikt på jobben, med noen som kan ha vært skikkelig fæle? Jobben er en stor %andel av livene til folk og man er jo avhengig av inntekt for å klare seg. Skjønner ikke at folk synes det er HELT SYKT at jobb og personlig økonomi kan oppfattes som en livskrise av noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett nok skrev (8 minutter siden):

Hun damen som er sensurert ut der er jo en gjenganger i Helenes kommentarfelt, og skriver alltid kritiserende og småekle ting, og skal alltid komme med velmenende "råd" som egentlig bare er små stikk. Klassisk sånn som føler seg bedre med seg selv om de bare får skrevet noe litt småslemt til noen andre først. 

At Helene ikke har blokkert henne for lenge siden skjønner jeg ikke, sånne folk burde en ikke interagere med i det hele tatt det er bare giftig. 

Helt enig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fett nok
Orly skrev (10 minutter siden):

Helt enig!

Det er jo nesten litt morsomt. En haug med folk som stuper inn i kommentarfeltene

• Du plages kanskje av noe, men har du prøvd å ikke gjøre det? Det gjør jeg ;)
  • (bokstavelig talt på insta) burde ikke du være litt mindre på insta?
  • Jeg synes du overdriver, jeg synes dessuten at du burde skjerpe deg og dette er ingenting å ta på vei for. Og jeg er en vilt fremmed person som ikke kjenner verken deg eller livet ditt, så jeg vet hva du snakker om
  • Dette er en kommentar med masse hjerter ❤️ fordi nå skal jeg pushe på et ømt punkt ❤️ som jeg vet du prøver å unngå å snakke om ❤️ og i stedet for å ta hensyn til det så skal vi plage deg litt ❤️❤️ så hva skjer med livskrisen/omnia-samarbeidet/et eller annet som trolig ikke går så bra akkurat nå? Hvis du svarer noe annet enn hjertelig kommer jeg til å poste screenshots på KG etterpå

Også blir de blodig fornærmet når folk ikke tar imot dette med åpne armer og vennlighet. Jeg lurer oppriktig på hvordan de er rundt andre folk til vanlig, for om de er bare en tiendedel så giftige i virkeligheten så forstår jeg hvor fritiden til å være antifans i kommentarfelt kommer fra, for å si det sånn-

Endret av Fett nok
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Fett nok skrev (22 minutter siden):

Det er jo nesten litt morsomt. En haug med folk som stuper inn i kommentarfeltene

• Du plages kanskje av noe, men har du prøvd å ikke gjøre det? Det gjør jeg ;)
  • (bokstavelig talt på insta) burde ikke du være litt mindre på insta?
  • Jeg synes du overdriver, jeg synes dessuten at du burde skjerpe deg og dette er ingenting å ta på vei for. Og jeg er en vilt fremmed person som ikke kjenner verken deg eller livet ditt, så jeg vet hva du snakker om
  • Dette er en kommentar med masse hjerter ❤️ fordi nå skal jeg pushe på et ømt punkt ❤️ som jeg vet du prøver å unngå å snakke om ❤️ og i stedet for å ta hensyn til det så skal vi plage deg litt ❤️❤️ så hva skjer med livskrisen/omnia-samarbeidet/et eller annet som trolig ikke går så bra akkurat nå? Hvis du svarer noe annet enn hjertelig kommer jeg til å poste screenshots på KG etterpå

Også blir de blodig fornærmet når folk ikke tar imot dette med åpne armer og vennlighet. Jeg lurer oppriktig på hvordan de er rundt andre folk til vanlig, for om de er bare en tiendedel så giftige i virkeligheten så forstår jeg hvor fritiden til å være antifans i kommentarfelt kommer fra, for å si det sånn-

Hvis man som influenser nærmest daglig øser ut sine problemer og dilemmaer på Instagram for 30 000 mennesker, samtidig som man veldig ofte spør "Hva tenker du om dette? Hva ville du ha gjort?", så må man nesten regne med å få svar og råd, også i de tilfellene man ikke ønsker det. Da tenker jeg ikke på de “velmenende”, som helt tydelig bare er ondskapsfulle.

Ser jo at HD ofte tolker gode kommentarer i verste mening, og svarer passiv aggressivt. Noe som igjen fører til at følgeren som kommenterte blir irritert, kanskje andre følgere blander seg, og det baller på seg. Til alle kommentarene plutselig slettes.

Ellers enig i det du sier om livskrise, vi aner heller ikke hva det er, og det er ingen grunn til å latterliggjøre. Samtidig tenker jeg det er totalt unødvendig å fortelle at man står i en livskrise, hvis man ikke vil dele. Da kan man heller holde hele krisen privat, så slipper man innblanding både på KG og i eget kommentarfelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...