Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fredrikstad71mod skrev (11 minutter siden):

Livskrisen handlet om de i hvertfall og ikke kun henne i følge insta på story .. ikke skulle de gå fra hverandre assa som noen lurte på el noe. Så da handler livskrisen om De . Må være de er gravide igjen , må ut av bolig finne ny , el en av de har mista jobben ….. ? Ellers vil jeg jo tenke at en må legge sammen 2 + 2 er lik for å si A ikke B for å få følgerene interessert og holde temperaturen oppe for hennes følgere 😂 

Hun skriver at det ikke handler om henne og han jo.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tessa12 skrev (28 minutter siden):

0C42F66B-54C4-4857-9CF7-F101FA072B08.thumb.jpeg.267b93ea038db3914fca83b05c00c6f4.jpeg

Livskrise for HD er «livet» for oss andre her i verden . Livet blir til mens man går er det noe som heter ❤️

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (33 minutter siden):

0C42F66B-54C4-4857-9CF7-F101FA072B08.thumb.jpeg.267b93ea038db3914fca83b05c00c6f4.jpeg

Den der så ikke jeg men noe annet hun posta om som de og livskrise … når er den posten der du har tatt skjerm dump av blitt posta ? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad71mod skrev (13 minutter siden):

Den der så ikke jeg men noe annet hun posta om som de og livskrise … når er den posten der du har tatt skjerm dump av blitt posta ? 

Før reklamen på neglgreiene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tessa12Var det i helgen el ? Jeg følger henne ikke 24/7 på insta 

Endret av Fredrikstad71mod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fredrikstad71mod said:

Ligger ute enda. Lagt ut for 23 timer siden 

EA3DD98B-B287-4EF1-B368-F09B54E65023.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredrikstad71mod skrev (3 timer siden):

Det var en skrive feil fra HD ….men uansett  forskjell på å si forkjølet og forkjøla her vi bor 😝 Utrolig hva en skal henge seg opp i du 🙏🏼

Det var ikke jeg som kommenterte det først, altså. Hun har dog, etter hva jeg kan huske, alltid skrevet forSkjøla, slik som barn/ungdom snakker, så er nok ikke snakk om en enkeltstående «skrive       feil» . Hun tror nok det både skrives og uttales slik. 🫠

PS. Jeg sier også «forkjøla» med a-ending, det er det helt riktig å både si og skrive. 

Endret av Rubella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad71mod skrev (23 minutter siden):

I går en gang, bare tilfeldig at jeg så den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (12 minutter siden):

Ligger ute enda. Lagt ut for 23 timer siden 

EA3DD98B-B287-4EF1-B368-F09B54E65023.jpeg

Spesielt å skrive om livskriser mens man avslutter med et " 😅 " og poserer med et smil. 

🤦🏼‍♀️

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Tessa12 skrev (1 time siden):

Sånn unngår man altså spekulasjoner👍

Nei HD. Hvis du IKKE ønsker spekulasjoner, så dveler du ikke ved ordet "livskrise" i flere dager,uten å fortelle hva krisen dreier seg om. Da holder du det for deg selv. Disse små dryppene fører jo nettopp til spekulasjoner, og det tror jeg du vet🤣

Husk: DU har heller ikke ytringsPLIKT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 minutt siden):

Nei HD. Hvis du IKKE ønsker spekulasjoner, så dveler du ikke ved ordet "livskrise" i flere dager,uten å fortelle hva krisen dreier seg om. Da holder du det for deg selv. Disse små dryppene fører jo nettopp til spekulasjoner, og det tror jeg du vet🤣

👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Finlay said:

Dette burde noen skrive under innlegget hennes 🫣 men faren er vel blokkering og syting

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Fru Johansen har et spot on innlegg på story om hva sosiale medier/ tjene penger på sosiale medier gjør med folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill :) skrev (6 minutter siden):

Fru Johansen har et spot on innlegg på story om hva sosiale medier/ tjene penger på sosiale medier gjør med folk.

Tror hun er venner med HD, hun følger henne og har vel skjermet henne. Rart hun ikke har skrevet noe om henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
net0ty skrev (2 minutter siden):

Tror hun er venner med HD, hun følger henne og har vel skjermet henne. Rart hun ikke har skrevet noe om henne. 

Det er vel gode grunner til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente hun la ut noe på story jeg før dette innlegget som ble posta nå som Dere viser til 😅 Slik at hun måtte skrive om at «nei da hun og Mats skulle ikke gå fra hverandre» Derav fikk jeg da ett inntrykk av at det handlet om de og ikke andre som det nå står 😬 Ulempen med å legge ut A og når følgere ikke er inne å sjekker opp hver dag så går en tydeligvis forbi B og kan se C el D i hennes føljetong . Og da kan en ende opp som meg da som nå ikke har fått med meg at det ikke gjaldt De 😋🤣🙏🏼

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
net0ty skrev (1 time siden):

Jeg skjermer ingen 😉 Helene har aldri gitt meg noen grunn til å nevne henne spesielt. 

Edit: Det ble jo helt feil å si at jeg ikke skjermer noen, for jeg skjermer sånn sett mange. Det skal en del til før jeg peker direkte på noen ved navn. Det jeg prøvde å si, var at det aldri har vært noen grunn til å peke ut Helene spesielt, i de temaene jeg tar opp.

Endret av FruJohansen
La til tekst
  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
FruJohansen skrev (2 timer siden):

Jeg skjermer ingen 😉 Helene har aldri gitt meg noen grunn til å nevne henne spesielt. 

Edit: Det ble jo helt feil å si at jeg ikke skjermer noen, for jeg skjermer sånn sett mange. Det skal en del til før jeg peker direkte på noen ved navn. Det jeg prøvde å si, var at det aldri har vært noen grunn til å peke ut Helene spesielt, i de temaene jeg tar opp.

Det betyr ikke at det ikke er ting på hennes IG konto som ikke er kredittverdig antar jeg? Selv om hun har få følgere og lite engasjement er det enkelte ting som er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (6 timer siden):

Da vil jeg ikke si du følger henne. Da hadde du nemlig visst om hva du kan ta henne på👍🏼

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Lill :) skrev (10 timer siden):

Anbefaler alle å høre podcasten P3 Dystopia Influencers. Veldig interessant👍

-Influencerkulturen har tagit över alla digitala plattformar och nästlat sig in i våra sociala relationer. Vad händer när vem som helst kan sälja sitt inflytande till högstbjudande?

Hur uppstod fenomenet med influencers? Hur har följarekonomin och inflytelsemarknaden påverkat vår syn på varandra och på oss själva? Och hur förändras vårt samhälle när vänner blir till följare och livet självt ses som ett innehåll?

https://podcasts.apple.com/no/podcast/influencers/id1371967398?i=1000604238466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...