Tidstrøyte Skrevet 19. mars 2023 #16921 Del Skrevet 19. mars 2023 net0ty skrev (30 minutter siden): «For oss føles det som en livskrise», er vel hennes måte å si hun er gravid på? Hm, jeg vil jo egentlig ikke spekulere i hva HD mener, siden det muligens er engasjement rundt denne livskrisen hun ønsker. Men nå går jeg rakt i fella, jeg tror ikke det er noen «vanlig» livskrise på gang. Kanskje det er meldt glatte veier i morgen, er de seint ute med å bestille påskeferie eller kanskje jobben skal bytte lokaler? Uansett, det HD kaller livskrise oppfattes kanskje som noe dagligdags for andre. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 19. mars 2023 #16922 Del Skrevet 19. mars 2023 Tidstrøyte skrev (7 minutter siden): Hm, jeg vil jo egentlig ikke spekulere i hva HD mener, siden det muligens er engasjement rundt denne livskrisen hun ønsker. Men nå går jeg rakt i fella, jeg tror ikke det er noen «vanlig» livskrise på gang. Kanskje det er meldt glatte veier i morgen, er de seint ute med å bestille påskeferie eller kanskje jobben skal bytte lokaler? Uansett, det HD kaller livskrise oppfattes kanskje som noe dagligdags for andre. Der er vi enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 20. mars 2023 #16923 Del Skrevet 20. mars 2023 Tidstrøyte skrev (8 timer siden): Hm, jeg vil jo egentlig ikke spekulere i hva HD mener, siden det muligens er engasjement rundt denne livskrisen hun ønsker. Men nå går jeg rakt i fella, jeg tror ikke det er noen «vanlig» livskrise på gang. Kanskje det er meldt glatte veier i morgen, er de seint ute med å bestille påskeferie eller kanskje jobben skal bytte lokaler? Uansett, det HD kaller livskrise oppfattes kanskje som noe dagligdags for andre. Noe sånt. Eller så er det ingen livskrise, men det kan åpenbart ikke gå en dag uten at noe "står på". Ser jo at også denne krisen følges tett av reklameinnlegg, som alltid etter disse personlige postene. Skulle det være en reell livskrise, så finnes det hjelp å få, og andre veier å gå enn tåkete antydninger i sosiale medier. Driver man egentlig å poster drøssvis av reklameinnlegg på Instagram hvis man står i en LIVSKRISE?? Har man ork til det? Er det ingen krise, men en situasjon som oppleves vanskelig, finnes det også hjelp å få. (Uansett kan man alltids starte med å ta seg selv litt i nakkeskinnet.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 20. mars 2023 #16924 Del Skrevet 20. mars 2023 HD...det skrives forkjølet.....Ikke vær fjortis og skriv forskjøla🙄.... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 20. mars 2023 #16925 Del Skrevet 20. mars 2023 Beatbox skrev (2 timer siden): HD...det skrives forkjølet.....Ikke vær fjortis og skriv forskjøla🙄.... Her skriver hun nok som vi uttaler det i Fredrikstad med dialekt , forkjøla 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 20. mars 2023 #16926 Del Skrevet 20. mars 2023 Fredrikstad71mod skrev (1 minutt siden): Her skriver hun nok som vi uttaler det i Fredrikstad med dialekt , forkjøla 😅 Hun skrev «forskjøla» med s 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 20. mars 2023 #16927 Del Skrevet 20. mars 2023 Rubella skrev (1 time siden): Hun skrev «forskjøla» med s Det var en skrive feil fra HD ….men uansett forskjell på å si forkjølet og forkjøla her vi bor 😝 Utrolig hva en skal henge seg opp i du 🙏🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 20. mars 2023 #16928 Del Skrevet 20. mars 2023 Fredrikstad71mod skrev (23 minutter siden): Det var en skrive feil fra HD ….men uansett forskjell på å si forkjølet og forkjøla her vi bor 😝 Utrolig hva en skal henge seg opp i du 🙏🏼 Det er ikke første gangen HD skriver forskjøla..... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 20. mars 2023 #16929 Del Skrevet 20. mars 2023 Dagens reel fra HD. Hun forstår at folk har forskjellige meninger selvom hun spør etter de. Likevell mener hun følgerne bør holde de for seg selv😂 Det gir mening mtp diskusjonen i kommentarfeltet her om dagen…😆 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 20. mars 2023 #16930 Del Skrevet 20. mars 2023 mumrikk1 skrev (17 minutter siden): Dagens reel fra HD. Hun forstår at folk har forskjellige meninger selvom hun spør etter de. Likevell mener hun følgerne bør holde de for seg selv😂 Det gir mening mtp diskusjonen i kommentarfeltet her om dagen…😆 Javel nei🤔🙄😂 Bare gøy å kneble folk lizzm.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 20. mars 2023 #16931 Del Skrevet 20. mars 2023 Hun har heller ikke noe ytringsplikt med at hun må si at hun er i en livskrise... Som igjen legger opp til spekulasjoner siden hun ikke sier noe mer. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 20. mars 2023 #16932 Del Skrevet 20. mars 2023 mumrikk1 skrev (38 minutter siden): Dagens reel fra HD. Hun forstår at folk har forskjellige meninger selvom hun spør etter de. Likevell mener hun følgerne bør holde de for seg selv😂 Det gir mening mtp diskusjonen i kommentarfeltet her om dagen…😆 Ja, er noe dritt med de følgerne altså! Når man deler noe, så må man da kunne forvente at folk holder kjeft i det minste!🤣 Sånn generelt: -Når gikk det fra ønsket om å ha god kontakt, og være ydmyk ift. folk som faktisk gidder å følge, som skaffer deg disse sårt tiltrengte grunkene, til å se på følgerne som brysomme insekter, som utidig blander seg i livet man selv blottlegger? Følgere er blitt et nødvendig onde. Mennesker man helst ikke vil høre et pip fra (med unntak av ♥️ og 🔥). Nå tenker jeg ikke trolling og hat, men helt vanlige kommentarer. Ser det hos flere influensere, om noen er uenig, eller drister seg til å komme med innvendinger - ja, da er piggene straks ute😅 Selv om kommentaren kan være både høflig og velment. Til syvende og sist er jo influenseren avhengig av følgernes interesse for å kunne drive med dette. Utidig nebbing er neppe noe sjakktrekk i så måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 20. mars 2023 #16933 Del Skrevet 20. mars 2023 Beatbox skrev (1 time siden): Det er ikke første gangen HD skriver forskjøla..... Men ille måne da … hu har da jo masse skrive feil som ellers da 😅 Jeg så bare ikke poenget med at det skulle nevnes her i tråden nå 🤗 Er ikke alle som i «voksen» alder som ennå har skjønt skj , sj osv fra skolen … 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 20. mars 2023 #16934 Del Skrevet 20. mars 2023 Fredrikstad71mod skrev (2 minutter siden): Men ille måne da … hu har da jo masse skrive feil som ellers da 😅 Jeg så bare ikke poenget med at det skulle nevnes her i tråden nå 🤗 Er ikke alle som i «voksen» alder som ennå har skjønt skj , sj osv fra skolen … 😂😂 Sånn skjedekollisjon type skrivefeil 😁 Jeg vet hun har flere skrivefeil, bare får krampe når noen skriver forskjøla 🙄😂😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 20. mars 2023 #16935 Del Skrevet 20. mars 2023 mumrikk1 skrev (1 time siden): Dagens reel fra HD. Hun forstår at folk har forskjellige meninger selvom hun spør etter de. Likevell mener hun følgerne bør holde de for seg selv😂 Det gir mening mtp diskusjonen i kommentarfeltet her om dagen…😆 Me My self and I er jo HD i sitt nøtteskall her . Leste det selv der på insta og en får jo sine tanker om HD selv hva hu er/har av mentale handlinge/tanker/er i grunn 😬 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 20. mars 2023 #16936 Del Skrevet 20. mars 2023 Beatbox skrev (Akkurat nå): 😂😂 Sånn skjedekollisjon type skrivefeil 😁 Jeg vet hun har flere skrivefeil, bare får krampe når noen skriver forskjøla 🙄😂😂😂 Ser den 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 20. mars 2023 #16937 Del Skrevet 20. mars 2023 Finlay skrev (25 minutter siden): Ja, er noe dritt med de følgerne altså! Når man deler noe, så må man da kunne forvente at folk holder kjeft i det minste!🤣 Sånn generelt: -Når gikk det fra ønsket om å ha god kontakt, og være ydmyk ift. folk som faktisk gidder å følge, som skaffer deg disse sårt tiltrengte grunkene, til å se på følgerne som brysomme insekter, som utidig blander seg i livet man selv blottlegger? Følgere er blitt et nødvendig onde. Mennesker man helst ikke vil høre et pip fra (med unntak av ♥️ og 🔥). Nå tenker jeg ikke trolling og hat, men helt vanlige kommentarer. Ser det hos flere influensere, om noen er uenig, eller drister seg til å komme med innvendinger - ja, da er piggene straks ute😅 Selv om kommentaren kan være både høflig og velment. Til syvende og sist er jo influenseren avhengig av følgernes interesse for å kunne drive med dette. Utidig nebbing er neppe noe sjakktrekk i så måte. Det er nok ikke tilfeldig at dette kommer nå, like etter at det gikk varmt i kommentarfeltet og hun fjernet alt. Da er det også lett å tenke at de meningene hun sikter til i reelen er fra det kommentarfeltet og de var helt innafor. Ikke noe hets eller hat, men erfaringer og konstruktive meninger. Titt og ofte spør hun om tilbakemeldinger fra følgere, men hvem gidder å engasjere seg hos en profil med utallige reels i temaet «jeg har ikke spurt om din mening så hold kjeft». For dette er ikke første reelen med dette temaet. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 20. mars 2023 #16938 Del Skrevet 20. mars 2023 *blueberry* skrev (1 minutt siden): Det er nok ikke tilfeldig at dette kommer nå, like etter at det gikk varmt i kommentarfeltet og hun fjernet alt. Da er det også lett å tenke at de meningene hun sikter til i reelen er fra det kommentarfeltet og de var helt innafor. Ikke noe hets eller hat, men erfaringer og konstruktive meninger. Titt og ofte spør hun om tilbakemeldinger fra følgere, men hvem gidder å engasjere seg hos en profil med utallige reels i temaet «jeg har ikke spurt om din mening så hold kjeft». For dette er ikke første reelen med dette temaet. Livskrisen handlet om de i hvertfall og ikke kun henne i følge insta på story .. ikke skulle de gå fra hverandre assa som noen lurte på el noe. Så da handler livskrisen om De . Må være de er gravide igjen , må ut av bolig finne ny , el en av de har mista jobben ….. ? Ellers vil jeg jo tenke at en må legge sammen 2 + 2 er lik for å si A ikke B for å få følgerene interessert og holde temperaturen oppe for hennes følgere 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 20. mars 2023 #16939 Del Skrevet 20. mars 2023 (endret) Fredrikstad71mod skrev (5 minutter siden): Livskrisen handlet om de i hvertfall og ikke kun henne i følge insta på story .. ikke skulle de gå fra hverandre assa som noen lurte på el noe. Så da handler livskrisen om De . Må være de er gravide igjen , må ut av bolig finne ny , el en av de har mista jobben ….. ? Ellers vil jeg jo tenke at en må legge sammen 2 + 2 er lik for å si A ikke B for å få følgerene interessert og holde temperaturen oppe for hennes følgere 😂 Og hun må passe på å få klemt inn masse reklame mellom livskrise og kjefting på folk som ytrer seg. Når man trodde at det ikke kunne bli mer negativitet, så kommer dette. Endret 20. mars 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 20. mars 2023 #16940 Del Skrevet 20. mars 2023 Fredrikstad71mod skrev (9 minutter siden): Livskrisen handlet om de i hvertfall og ikke kun henne i følge insta på story .. ikke skulle de gå fra hverandre assa som noen lurte på el noe. Så da handler livskrisen om De . Må være de er gravide igjen , må ut av bolig finne ny , el en av de har mista jobben ….. ? Ellers vil jeg jo tenke at en må legge sammen 2 + 2 er lik for å si A ikke B for å få følgerene interessert og holde temperaturen oppe for hennes følgere 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå