Snublefot62 Skrevet 17. mars 2023 #16881 Del Skrevet 17. mars 2023 HD har åpenbart mistet seg og sin identitet. Det hun holder på med nå er krampetrekk og desperate forsøk på å fenge noen eller få til noe. Og det er vel det som er livskrisen hennes, og åpenbart noe hun ikke vil snakke om følgerene sine om i frykt for å ødelegge potensiell fremtidig vekst. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 17. mars 2023 #16882 Del Skrevet 17. mars 2023 En del tidligere bloggere har ikke klart overgangen til Instagram så godt. HD er en av dem, CBE er et annet eksempel. Mens blogginnleggene til tider kunne være underholdende/nyttige/morsomme, passer ikke formatet Instagram dem like bra. Det blir for kort, hos HD er det daglig rom for å mistolke eller misforstå hva hun egentlig mener. I bloggen ble det lagt ned en viss arbeidsinnsats for å ha god kontakt med følgerne, mens det nå nærmest gis korte oppdateringer om dagens mentale helsetilstand, hvor sliten man er, at man har trent tidligere og nå drikker kaffe. Reklamemengden blir også veldig tydelig hvis man ikke er flink nok til å pakke det inn. Blir litt som stumfilm-stjernene som ikke overlevde da talefilm kom. Stemmen var ikke god nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 17. mars 2023 #16883 Del Skrevet 17. mars 2023 Finlay skrev (2 timer siden): En del tidligere bloggere har ikke klart overgangen til Instagram så godt. HD er en av dem, CBE er et annet eksempel. Mens blogginnleggene til tider kunne være underholdende/nyttige/morsomme, passer ikke formatet Instagram dem like bra. Det blir for kort, hos HD er det daglig rom for å mistolke eller misforstå hva hun egentlig mener. I bloggen ble det lagt ned en viss arbeidsinnsats for å ha god kontakt med følgerne, mens det nå nærmest gis korte oppdateringer om dagens mentale helsetilstand, hvor sliten man er, at man har trent tidligere og nå drikker kaffe. Reklamemengden blir også veldig tydelig hvis man ikke er flink nok til å pakke det inn. Blir litt som stumfilm-stjernene som ikke overlevde da talefilm kom. Stemmen var ikke god nok. Dette er det største problemet til flere eks-bloggere. AR, CBE og HD er kanskje de beste eksemplene på profiler som raste ned i kvalitet så fort bloggen ble borte. Pilotfrue går vel også litt innenfor her mener jeg. De som virkelig har klart overgangen til nye plattformer er Camilla og Julie Lorentzen. Der kunne de overnevnte funnet litt inspirasjon. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 17. mars 2023 #16884 Del Skrevet 17. mars 2023 (endret) *blueberry* skrev (3 timer siden): Dette er det største problemet til flere eks-bloggere. AR, CBE og HD er kanskje de beste eksemplene på profiler som raste ned i kvalitet så fort bloggen ble borte. Pilotfrue går vel også litt innenfor her mener jeg. De som virkelig har klart overgangen til nye plattformer er Camilla og Julie Lorentzen. Der kunne de overnevnte funnet litt inspirasjon. Det er helt tydelig at Camilla og Julie er på et helt annet nivå med tanke på å få til å engasjere følgerne sine (på en positiv måte). Det ser man også på mengde likes og kommentarer (antall likes ofte i størrelsesorden 100 000-200 000!). Nå har til og med Helene startet å skjule antall likes på flere av sine poster (CBE har allerede gjort det lenge). En handling som dekker over lavt engasjement vil jeg tro. I en reklamepost med skincityofficial, postet for 4 dager siden, er antall likes ikke skjult og viser 34 usle 👍. Det er omtrent samme respons jeg får på poster på min IG konto med 250 følgere. Endret 17. mars 2023 av Laia 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 17. mars 2023 #16885 Del Skrevet 17. mars 2023 (endret) Laia skrev (5 timer siden): Det er helt tydelig at Camilla og Julie er på et helt annet nivå med tanke på å få til å engasjere følgerne sine (på en positiv måte). Det ser man også på mengde likes og kommentarer (antall likes ofte i størrelsesorden 100 000-200 000!). Nå har til og med Helene startet å skjule antall likes på flere av sine poster (CBE har allerede gjort det lenge). En handling som dekker over lavt engasjement vil jeg tro. I en reklamepost med skincityofficial, postet for 4 dager siden, er antall likes ikke skjult og viser 34 usle 👍. Det er omtrent samme respons jeg får på poster på min IG konto med 250 følgere. Hun har lite likes på innleggene sine. De fleste skjønner at det 90 prosent reklame på den kontoen, så da gidder man ikke å engasjere seg 🤷♀️ Endret 17. mars 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 17. mars 2023 #16886 Del Skrevet 17. mars 2023 (endret) Lill skrev (6 timer siden): Hun har lite likes på innleggene sine. De fleste skjønner at det 90 prosent reklame på den kontoen, så da gidder man ikke å engasjere seg 🤷♀️ Hu har da en del likes der hun er i undertøy da … og det er der en ser disse av det andre kjønnet både liker og kommenterer 🙈 Venter i grunn på nytt bilde sittende på gulvet i undertøy og kimono 🤪 Endret 17. mars 2023 av Fredrikstad71mod 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 18. mars 2023 #16887 Del Skrevet 18. mars 2023 Jeg fulgte HD i starten av hennes Instagram-karriere, men avfulgte for lenge siden. At noen fortsatt følger dette, unnskyld meg, men rent ut ressurssvake mennesket, skjønner jeg ikke. 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidstrøyte Skrevet 18. mars 2023 #16888 Del Skrevet 18. mars 2023 Era Vulgaris skrev (12 timer siden): Jeg fulgte HD i starten av hennes Instagram-karriere, men avfulgte for lenge siden. At noen fortsatt følger dette, unnskyld meg, men rent ut ressurssvake mennesket, skjønner jeg ikke. Hva legger du i å være ressurssvak? For meg er det begrepet en ganske voldsom beskrivelse av en person som gjerne sliter med problemer med mat/helse, men som ellers fungerer greit. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 18. mars 2023 #16889 Del Skrevet 18. mars 2023 Tidstrøyte skrev (51 minutter siden): Hva legger du i å være ressurssvak? For meg er det begrepet en ganske voldsom beskrivelse av en person som gjerne sliter med problemer med mat/helse, men som ellers fungerer greit. Hun virker ikke å fungere greit på noe nivå, synes jeg. 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 19. mars 2023 #16890 Del Skrevet 19. mars 2023 Dagens reel; joda HD folk orker ansiktet ditt, eller trynet som du velger å kalle det. Det folk har fått nok av er barneeksponering, umerket reklame, sykelig oppmerksomhetsbehov, dobbelthet og sutring om det meste. For ikke å snakke om angrep på influencere hvor du faktisk gjør det samme selv. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidstrøyte Skrevet 19. mars 2023 #16891 Del Skrevet 19. mars 2023 Era Vulgaris skrev (11 timer siden): Hun virker ikke å fungere greit på noe nivå, synes jeg. Hun er i jobb da i hvert fall, og det er sikkert andre ting hun mestrer i livet også. Selv om det vi ser er endel vansker/klaging. Jeg jeg hadde ikke brukt beskrivelsen ressurssvak om HD, hun er vel sånn midt på treet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 19. mars 2023 #16892 Del Skrevet 19. mars 2023 Hva er dette veiskille som er så hemmelig? Skilsmisse? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 19. mars 2023 #16893 Del Skrevet 19. mars 2023 Rom for å spekulere virker det som siden A blir sagt utallige ganger, men aldri B... 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 19. mars 2023 #16894 Del Skrevet 19. mars 2023 Tidstrøyte skrev (57 minutter siden): Hun er i jobb da i hvert fall, og det er sikkert andre ting hun mestrer i livet også. Selv om det vi ser er endel vansker/klaging. Jeg jeg hadde ikke brukt beskrivelsen ressurssvak om HD, hun er vel sånn midt på treet. Ok. Ingen utdanning, står kun i stillinger hvem som helst kan få, leier bolig fortsatt, sliter med psyken og livet generelt, eksponerer mindreårig daglig for klikk, går høyt ut med store mål hele tiden og feiler hver gang, mannen har hovedansvar for hus, hjem og oppfølging av barn, mens hun syter om mangel på egentid. Jeg vil ikke kalle det midt på treet, men vi har alle ulik målestokk for hva ressurser innbærer, virker det som. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidstrøyte Skrevet 19. mars 2023 #16895 Del Skrevet 19. mars 2023 Era Vulgaris skrev (13 minutter siden): Ok. Ingen utdanning, står kun i stillinger hvem som helst kan få, leier bolig fortsatt, sliter med psyken og livet generelt, eksponerer mindreårig daglig for klikk, går høyt ut med store mål hele tiden og feiler hver gang, mannen har hovedansvar for hus, hjem og oppfølging av barn, mens hun syter om mangel på egentid. Jeg vil ikke kalle det midt på treet, men vi har alle ulik målestokk for hva ressurser innbærer, virker det som. Enig i den beskrivelsen du kommer med. Og jeg hadde kanskje ikke beskrevet HD som ressurssterk. Men slik jeg opplever det er HD på linje med mange andre som kan synes livet er utfordrende. Jeg synes også at å leie bolig eller stå i «jobber hvem som helst kan få» ikke bør være målestokken på suksess her i livet. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 19. mars 2023 #16896 Del Skrevet 19. mars 2023 Tidstrøyte skrev (3 minutter siden): Enig i den beskrivelsen du kommer med. Og jeg hadde kanskje ikke beskrevet HD som ressurssterk. Men slik jeg opplever det er HD på linje med mange andre som kan synes livet er utfordrende. Jeg synes også at å leie bolig eller stå i «jobber hvem som helst kan få» ikke bør være målestokken på suksess her i livet. De fleste andre deler ikke dette for å tjene penger, derav «ressurssvak». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 19. mars 2023 #16897 Del Skrevet 19. mars 2023 Hvasierdu skrev (29 minutter siden): Hva er dette veiskille som er så hemmelig? Skilsmisse? Lite trolig. Da hun nevnte dette veiskillet for et par dager siden, var det merket som #karriere. (Hvis det ikke er flere veiskiller på gang da😂) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Måsies Skrevet 19. mars 2023 #16898 Del Skrevet 19. mars 2023 Era Vulgaris skrev (58 minutter siden): Ok. Ingen utdanning, står kun i stillinger hvem som helst kan få, leier bolig fortsatt, sliter med psyken og livet generelt, eksponerer mindreårig daglig for klikk, går høyt ut med store mål hele tiden og feiler hver gang, mannen har hovedansvar for hus, hjem og oppfølging av barn, mens hun syter om mangel på egentid. Jeg vil ikke kalle det midt på treet, men vi har alle ulik målestokk for hva ressurser innbærer, virker det som. Hva ER denne besettelsen knyttet til at mannen bidrar mest hjemme? Er kvinner gift med menn som bidrar mest i husholdningen mislykkede? Hadde dette vært omvendt hadde ingen omtalt mannen hennes som en taper på Internett likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 19. mars 2023 #16899 Del Skrevet 19. mars 2023 Tidstrøyte skrev (45 minutter siden): Enig i den beskrivelsen du kommer med. Og jeg hadde kanskje ikke beskrevet HD som ressurssterk. Men slik jeg opplever det er HD på linje med mange andre som kan synes livet er utfordrende. Jeg synes også at å leie bolig eller stå i «jobber hvem som helst kan få» ikke bør være målestokken på suksess her i livet. Poenget mitt er at hun er en «påvirker», og da er det naturlig å spørre seg hvem som lar seg påvirke av dette? Hvorfor følge henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 19. mars 2023 #16900 Del Skrevet 19. mars 2023 Måsies skrev (5 minutter siden): Hva ER denne besettelsen knyttet til at mannen bidrar mest hjemme? Er kvinner gift med menn som bidrar mest i husholdningen mislykkede? Hadde dette vært omvendt hadde ingen omtalt mannen hennes som en taper på Internett likevel. Bidrar? Han gjør jo alt. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå