Beatbox Skrevet 15. mars 2023 #16861 Del Skrevet 15. mars 2023 mumrikk1 skrev (9 minutter siden): Hun bør hvertfall reflektere over hendelsen men tror neppe hun gjør det heller🤣 Tydelig at hun har gjort det og funnet ut at som vanlig er det de andre som er ufine og dumme🙄😂 Skjerpings HD!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 15. mars 2023 #16862 Del Skrevet 15. mars 2023 Fokus er nok flyttet for lenge siden til en mer hyggelig agenda med jåååååååååsa headset inkl. kaninører. Antakelig for å være den kuleste dama på jobb. Ække så komplisert det da vettu. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 16. mars 2023 #16863 Del Skrevet 16. mars 2023 11 hours ago, mumrikk1 said: Hun bør hvertfall reflektere over hendelsen men tror neppe hun gjør det heller🤣 HD later som det aldri har skjedd og starter dagen med å igjen fortelle hvor dritt livet har vært siste ukene.. for ørtende gang. Kan si litt, men ikke alt.. hva med å tie det stille heller, og snakke om/unnskylde oppførselen igår? Ingen trenger en påminnelse om hvor fælt det har vært. Det folk trenger er å se at HD er voksen nok til å innrømme feil, unnskylde seg og reflektere over hvordan kanalen/hun fremstår i SoMe! 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 16. mars 2023 #16864 Del Skrevet 16. mars 2023 (endret) I begynnelsen før hun begynte og tjene penger så var hun dedikert til og hjelpe overvektige med tips om kosthold og trening, men når berømmelsen dukket opp og inntekten begynte og bli større da ble hun som mange andre "influensere", høy på pæra og opptatt av "quick cash grab" opplegg da var det mange som begynte og hetse henne, og da begynte hun med sutingen og klagingen sin hun gikk ned 60 kilo og det var da hun begynte med det tullet at hun følte seg for slank, og at hun savnet de store bicepsene da la hun på seg 25-30 kilo og mente på at det fins noe kalt "sunn overvekt", men det er genene som avgjør når du "tar kvelden" en onkel av meg fortalte at han kjente en som spiste sunt og jogget, han datt om med hjertestans ble 50 eller 51 hadde aldri rørt snus, tobakk og narkotika han hadde drukket en gang og da ble han full etter det rørte han aldri alkohol igjen Endret 16. mars 2023 av Nailpolish4life 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 16. mars 2023 #16865 Del Skrevet 16. mars 2023 Nailpolish4life skrev (18 minutter siden): I begynnelsen før hun begynte og tjene penger så var hun dedikert til og hjelpe overvektige med tips om kosthold og trening Dette. Det skal være åpenhet rundt overspising, fødselsdepresjon, livskriser og generelt det meste som er tungt, og som mange sliter med. Åpenhet er bra, bevares, men ser ikke helt hvordan dette skal hjelpe andre på noen måte, da hun aldri foreslår gode verktøy. Det forekommer sjelden noe som kan hjelpe andre som sliter med det samme. HDs før -til tider inspirerende- Instagram, er blitt et sted hun kan hanke inn sympati, hjerter og kommentarer som -"Dette sliter jeg også med! Akkurat sånn har jeg det!" Et sted som ikke bygger noen opp, bare et sted folk sammen kan klage over hvor tungt livet er. Og når følgere kommer med gode innspill, og foreslår løsninger, ja da sletter hun det! Rare greier😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 16. mars 2023 #16866 Del Skrevet 16. mars 2023 Lileep skrev (1 time siden): HD later som det aldri har skjedd og starter dagen med å igjen fortelle hvor dritt livet har vært siste ukene.. for ørtende gang. Kan si litt, men ikke alt.. hva med å tie det stille heller, og snakke om/unnskylde oppførselen igår? Ingen trenger en påminnelse om hvor fælt det har vært. Det folk trenger er å se at HD er voksen nok til å innrømme feil, unnskylde seg og reflektere over hvordan kanalen/hun fremstår i SoMe! Kanalen består nå av : eksponering av barn, sutring og knebling av folk som kommenterer..i skjønn forening!! 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 16. mars 2023 #16867 Del Skrevet 16. mars 2023 Finlay skrev (1 minutt siden): Dette. Det skal være åpenhet rundt overspising, fødselsdepresjon, livskriser og generelt det meste som er tungt, og som mange sliter med. Åpenhet er bra, bevares, men ser ikke helt hvordan dette skal hjelpe andre på noen måte, da hun aldri foreslår gode verktøy. Det forekommer sjelden noe som kan hjelpe andre som sliter med det samme. HDs før -til tider inspirerende- Instagram, er blitt et sted hun kan hanke inn sympati, hjerter og kommentarer som -"Dette sliter jeg også med! Akkurat sånn har jeg det!" Et sted som ikke bygger noen opp, bare et sted folk sammen kan klage over hvor tungt livet er. Og når følgere kommer med gode innspill, og foreslår løsninger, ja da sletter hun det! Rare greier😄 Ikke rart i det hele tatt!! Hun elsker jo offerrollen og sympatien hun får. Smekk på fingrene til de som prøver å bidra til et bedre liv og en lettere hverdag!!..* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 16. mars 2023 #16868 Del Skrevet 16. mars 2023 Finlay skrev (9 minutter siden): Dette. Det skal være åpenhet rundt overspising, fødselsdepresjon, livskriser og generelt det meste som er tungt, og som mange sliter med. Åpenhet er bra, bevares, men ser ikke helt hvordan dette skal hjelpe andre på noen måte, da hun aldri foreslår gode verktøy. Det forekommer sjelden noe som kan hjelpe andre som sliter med det samme. HDs før -til tider inspirerende- Instagram, er blitt et sted hun kan hanke inn sympati, hjerter og kommentarer som -"Dette sliter jeg også med! Akkurat sånn har jeg det!" Et sted som ikke bygger noen opp, bare et sted folk sammen kan klage over hvor tungt livet er. Og når følgere kommer med gode innspill, og foreslår løsninger, ja da sletter hun det! Rare greier😄 Før baserte hun seg mer på å dele kunnskap (treningsvideoer bl.a.), mens nå baserer hun seg på erfaring. Erfaring gir mye oppmerksomhet på kort sikt, men kunnskap gir en mer stabil og lojal følgerbase. Kunnskapsbasert deling er også mindre kontroversielt, og man vil tjene mer på reklameinnleggene i mellom innholdet så lenge reklamen er relevant. Slik det er nå med kun erfaring, og reklame for alt mulig er det bare rot, ingen rød tråd og flyktige følgere. Det er ingen sammenheng mellom innhold og reklame, og engasjement per post er veldig ulikt. Som et eksempel kan man nevne Emilie Nereng som en kunnskapsbasert profil som i små doser deler noe personlig, og har relevant reklame. Den bedriften har et jevnt engasjement på sine poster, hvor de som skiller seg ut (har mange flere likerklikk f.eks.) er få. Det er gjerne de få personlige som får mest engasjement, men det er fordi basen er solid og disse innleggene kommer en gang i blant. Helene Drage har som bedrift ingen skikkelig base. Når man ikke har en god kunnskapsbasert base blir det til at man desperat prøver å holde på folk gjennom sympati og personlige innlegg. Når det blir for mye av dette og lite annet så blir ting rotete, man får kritikk og blir kontroversiell fordi personlige temaer ofte er mer kritikkverdige og gjenkjennbare. Jo mer man må vektlegge denne metoden jo mer intime detaljer fra eget liv må deles og da trår man fort over noen grenser. I Helene sitt tilfelle er barneeksponering den siste grensen hun har trådd over, og det viser hvor desperat hun som profil er nå. Hun har falt i mange år, og nå er hun på vei til å bli den nye AR og klamrer seg til alt hun kan få av oppmerksomhet. Desperasjon er inget godt virkemiddel fordi det lyser så godt gjennom og det gjør folk flest irritable. Derfor er denne tråden også så aktiv til tross for at hun «bare» har en liten by til følgere. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 16. mars 2023 #16869 Del Skrevet 16. mars 2023 Lileep skrev (2 timer siden): HD later som det aldri har skjedd og starter dagen med å igjen fortelle hvor dritt livet har vært siste ukene.. for ørtende gang. Kan si litt, men ikke alt.. hva med å tie det stille heller, og snakke om/unnskylde oppførselen igår? Ingen trenger en påminnelse om hvor fælt det har vært. Det folk trenger er å se at HD er voksen nok til å innrømme feil, unnskylde seg og reflektere over hvordan kanalen/hun fremstår i SoMe! Jeg rakk å lese kommentarene i går og jeg personlig syns de var saklige. ISTEDET sletter hun kommentarene, og jeg syns virkelig også synd på hun som kom et råd som funket for henne, men som HD tolket som en fasit. HD er en influenser som tjener penger og har et antall følgere og er det slik hun behandler følgerene sine, ja da skjønner jeg jo også at vennene uteblir privat. I går fremsto hun som svært useriøs og tok ikke kritikk når en annen følger konfronterte henne med FUS. Det er virkelig en skam hele hennes oppførsel og bærer preg av at hun må ha store problemer, rett og slett. Men hun elsker oppmerksomheten hun får også fra tid til annen i media, og derfor er det nok vanskelig å slutte helt å eksponere seg for SoMe. Må ikke glemme den spleisen hun hadde for noen år tilbake hvor følgerene gav penger. Takken er at så fort kritikken kommer, så blokkerer hun kanskje en følger (ikke meg altså) som faktisk var raus nok til å gi om dere skjønner hva jeg mener. Sier ikke at det har skjedd altså, men hva om? Det er det jeg mener når du er en offentlig person så må du tåle å bli konfrontert med hva DU SELV går ut med, men klart om følgere trakkaserer, mobber, hetser osv. så blir saken en annen. Hun eller de som konfronterte henne i går kunne jeg ikke se var hverken sjikanerende eller nedlatende, de stilte helt legitime spørsmål til et svar hun SELV svarte bastant på at hun mente en følger måtte være forsiktig med å komme med en «fasit». Ingen andre enn hun selv tolket det slik tror jeg. Hun kan jo ikke være lett å jobbe med av profesjonelle når hun ikke evner å LYTTE! Hun har jo vært til behandling på DPS; funket ikke, jojoslanking; funket ikke, forkurs ifm kosthold ifm slankeoperasjon hun tok; gadd ikke (hennes egne ord) for hun kunne nok om dette, slankeoperasjon; funket ikke (og JA - jeg sier det ikke funket, for det funket ikke for spiseforstyrrelsen), Saxenda prøvde hun skjule, FUS; funket ikke; ROS; funket ikke siden hun ikke «hadde tid» til å jobbe med det, OMNIA - hører vi lite om;…..Altså, jeg ønsker henne alt godt, men hun burde helt klart legge om «attituden» sin ganske kraftig og få opp øynene fra tlf og sosiale medier og VÅKNE opp til LIVET ! 5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 16. mars 2023 #16870 Del Skrevet 16. mars 2023 Føler at hun ikke liker å høre at andre har klart det. Det får hun til å bare føle seg "mislykket". Men det er hun som bygger kanalen sin på dette, og da må det jo være rom for deling av ulike meninger og samtaler rundt tema. Hvis ikke er det ikke noe poeng å dele... 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 16. mars 2023 #16871 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg synes det er rart at hun reagerte så sterkt på at noen andre delte sin erfaring, hun skrev jo "for meg" også. Jeg skjønner godt når noen får piggene ute om andre sier "Jamen, det er jo bare å... ", men det var overhodet ikke tilfellet her. Og så å slette hele diskusjonen er og merkelig, hun klager jo av og til over at folk ikke kommenterer. Det er kanskje ikke så rart. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 16. mars 2023 #16872 Del Skrevet 16. mars 2023 Nikea skrev (1 time siden): Jeg synes det er rart at hun reagerte så sterkt på at noen andre delte sin erfaring, hun skrev jo "for meg" også. Jeg skjønner godt når noen får piggene ute om andre sier "Jamen, det er jo bare å... ", men det var overhodet ikke tilfellet her. Og så å slette hele diskusjonen er og merkelig, hun klager jo av og til over at folk ikke kommenterer. Det er kanskje ikke så rart. Det er kanskje best om hun stenger kommentarfeltene med en gang heretter. Hun tåler jo ikke tilbakemeldinger, og inntrykket man får av henne av å lese svarene hennes ødelegger bare mer for henne bedriftsmessig, og helt sikker også mentalt. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 16. mars 2023 #16873 Del Skrevet 16. mars 2023 Hvasierdu skrev (1 time siden): Føler at hun ikke liker å høre at andre har klart det. Det får hun til å bare føle seg "mislykket". Men det er hun som bygger kanalen sin på dette, og da må det jo være rom for deling av ulike meninger og samtaler rundt tema. Hvis ikke er det ikke noe poeng å dele... Her tror jeg du treffer spikeren på hodet! Hun er skikkelig sjalu på de som klarer det og dermed kommer alle piggene ut. Hun vil bli slank, det er klart og tydelig og det er det strengt tatt ikke noe i veien med. Men hun klarer det ikke. Hun har snart vært igjennom alle triksene i boka, går på igjen og igjen, men det er opp som en løve ned som en fell hver gang. Jeg synes det er kjempeleit at hun hoppet av ROS for det er antagelig det eneste som vil kunne hjelpe henne med spiseforstyrrelsen. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 16. mars 2023 #16874 Del Skrevet 16. mars 2023 (endret) 26 minutter siden, Lizard said: Her tror jeg du treffer spikeren på hodet! Hun er skikkelig sjalu på de som klarer det og dermed kommer alle piggene ut. Hun vil bli slank, det er klart og tydelig og det er det strengt tatt ikke noe i veien med. Men hun klarer det ikke. Hun har snart vært igjennom alle triksene i boka, går på igjen og igjen, men det er opp som en løve ned som en fell hver gang. Jeg synes det er kjempeleit at hun hoppet av ROS for det er antagelig det eneste som vil kunne hjelpe henne med spiseforstyrrelsen. Helt enig. Men HD er ute etter raske resultater, det har hun alltid vært. Noe som krever langvarig innsats, fullt fokus og tøffe utfordringer er hun tydelig ikke interessert i. Det har hun ikke tid til ifølge henne selv.. Tipper ROS ville innebære å logge av SoMe, og ha full fokus på det mentale, og som alle vet så er SoMe mer viktig en datteren og familien så å logge av skjer aldri Endret 16. mars 2023 av Lileep 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 16. mars 2023 #16875 Del Skrevet 16. mars 2023 HD er jo også av typen influenser som veldig ofte spør følgerne sine om råd for å få engasjement. Hva tror du? Hva tenker dere om dette? Synes du det er riktig å…? Mange av følgerne er dermed vant til å dele tanker og erfaringer rundt det ene og det andre i kommentarfeltet hennes. Det må jo føles nærmest som å bli slått over kjeften, når du får kommentaren din vrengt til noe helt annet enn hva du sa, du kommer med et velment råd, og får høre at DU er ræva på å ta i mot tips o.l. Det må oppleves urettferdig og sårende. Ikke minst risikabelt for HD, som er avhengig av disse menneskene hvis hun skal ha inntekt på kanalene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 16. mars 2023 #16876 Del Skrevet 16. mars 2023 Lizard skrev (40 minutter siden): Her tror jeg du treffer spikeren på hodet! Hun er skikkelig sjalu på de som klarer det og dermed kommer alle piggene ut. Hun vil bli slank, det er klart og tydelig og det er det strengt tatt ikke noe i veien med. Men hun klarer det ikke. Hun har snart vært igjennom alle triksene i boka, går på igjen og igjen, men det er opp som en løve ned som en fell hver gang. Jeg synes det er kjempeleit at hun hoppet av ROS for det er antagelig det eneste som vil kunne hjelpe henne med spiseforstyrrelsen. Ikke noe galt i å bli tynn, men hun kan jo godt være ærlig om det istedenfor å fronte «pluss zize» så lenge HUN SELV ikke er fornøyd med å være det. Det skinner voldsomt igjennom og tenker da på følgerene hennes. Hun hadde fått mer engasjement ved en ærlig tilnærming til det. Det er noe hoverende over henne hver gang hun setter igang med nytt prosjekt. Også blir det HELT STILLE de gangene hun faller av. Hun har jo kjempeutfordring, det skjønner jo alle! Det er evnen å tak som mangler og ydmykheten å gi de gangene hun failer. ALLE vil vel gi henne velmenende råd, vi alle ser jo hvor mye vekta plager henne. Hun er jo totalt energiløs i tillegg, og det skjønner jeg. Sier ikke at alle overvektige er energiløse, men alt blir jo lettere med mindre å bære på. Jeg har vært og er overvektig selv, men etter tap av selv noen få kg føles jo alt lettere. Hun er nok ikke lat, men jeg tror nok hun er utrolig tiltaksløs for ALT, ABSOLUTT ALT er jo et ORK for henne. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 16. mars 2023 #16877 Del Skrevet 16. mars 2023 irevin skrev (33 minutter siden): Ikke noe galt i å bli tynn, men hun kan jo godt være ærlig om det istedenfor å fronte «pluss zize» så lenge HUN SELV ikke er fornøyd med å være det. Det skinner voldsomt igjennom og tenker da på følgerene hennes. Hun hadde fått mer engasjement ved en ærlig tilnærming til det. Det er noe hoverende over henne hver gang hun setter igang med nytt prosjekt. Også blir det HELT STILLE de gangene hun faller av. Hun har jo kjempeutfordring, det skjønner jo alle! Det er evnen å tak som mangler og ydmykheten å gi de gangene hun failer. ALLE vil vel gi henne velmenende råd, vi alle ser jo hvor mye vekta plager henne. Hun er jo totalt energiløs i tillegg, og det skjønner jeg. Sier ikke at alle overvektige er energiløse, men alt blir jo lettere med mindre å bære på. Jeg har vært og er overvektig selv, men etter tap av selv noen få kg føles jo alt lettere. Hun er nok ikke lat, men jeg tror nok hun er utrolig tiltaksløs for ALT, ABSOLUTT ALT er jo et ORK for henne. Ja, det er veldig dobbeltmoralsk desverre. Og veldig lett å skjønne hva hun egentlig mener og føler om situasjonen. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 16. mars 2023 #16878 Del Skrevet 16. mars 2023 Sååå ufattelig teit med den reelsen idag🤦🏽♀️ Dronninga av «Si a men ikke b» Sikkeert derfor hun har så mange forskjellige tiaraer og kroner 🤦🏽♀️ 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 17. mars 2023 #16879 Del Skrevet 17. mars 2023 Elisiaflisa skrev (7 timer siden): Dronninga av «Si a men ikke b» Livet har vært så tungt i det siste...ja, det er som en livskrise (kan ikke si hva det dreier seg om altså!) Har fått så mange spørsmål om denne kjolen, så linker til den igjen. Og så tror jeg en viktig avgjørelse er tatt, men så får jeg en telefon som setter alt på hodet (kan ikke si hva det er dessverre!) Goodiebox dere! Link her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 17. mars 2023 #16880 Del Skrevet 17. mars 2023 Finlay skrev (27 minutter siden): Livet har vært så tungt i det siste...ja, det er som en livskrise (kan ikke si hva det dreier seg om altså!) Har fått så mange spørsmål om denne kjolen, så linker til den igjen. Og så tror jeg en viktig avgjørelse er tatt, men så får jeg en telefon som setter alt på hodet (kan ikke si hva det er dessverre!) Goodiebox dere! Link her. Livskrise...* kjolen som ble borte i posten *..Setter alt på hodet * får ikke lagd enda en klein reel hvor jeg linker til den kjolen som ble borte i posten*..Livet er hardt ass!!🙄😂 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå