Needleader97 Skrevet 14. februar 2023 #16521 Del Skrevet 14. februar 2023 Siden SoMe er så slitsomt for henne, og hun har holdt det gående i rundt 10 år og det virker som hun snakker om pause fra SoMe ... men har hun noensinne tatt pause? Selv rett etter fødselen? Eller har hun holdt det gående hele tiden? Jeg er selv overvektig og ble tipset om å følge henne for inspo men kjenner bare på frustrasjon fra henne. "Elsk deg selv (selv om jeg har tatt slankeoperasjon). Elsk deg selv (men jeg sliter med overspising). Elsk deg deg selv og kle deg som du vil (selv om jeg sjelden er fornøyd med garderoben min)... jeg sliter med budskape hennes. 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 14. februar 2023 #16522 Del Skrevet 14. februar 2023 1 hour ago, Laia said: Du fikk helt rett 😅 Er det mulig 😅 kom den instaposten bare pga innlegget her, eller er det noe hun pleier å poste hvert år? Husker ikke 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 14. februar 2023 #16523 Del Skrevet 14. februar 2023 Lileep skrev (4 minutter siden): Er det mulig 😅 kom den instaposten bare pga innlegget her, eller er det noe hun pleier å poste hvert år? Husker ikke 🫣 Hun poster det hvert år... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 14. februar 2023 #16524 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) Lileep skrev (26 minutter siden): Er det mulig 😅 kom den instaposten bare pga innlegget her, eller er det noe hun pleier å poste hvert år? Husker ikke 🫣 Og….jeg glemte at noen også nevnte tiaraen, de også fikk helt rett 👑😅 Husker ikke jeg heller, men at det følges med her inne tror jeg ikke er usannsynlig (ref. tema som har blitt diskutert her, som «tilfeldigvis» mange har spurt om rett etterpå. Omnia-samarbeidet er ett eksempel). Endret 14. februar 2023 av Laia 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. februar 2023 #16525 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) Laia skrev (2 timer siden): Det demonstrerer bare hvor lite hun egentlig mener av det hun sier vedrørende eksponering av barn. Jeg hadde et håp at hun var kommet til en erkjennelse. Men det fremstår som som om hun bare hengte seg på bølgen av kritikk som oppsto i kjølvannet av IG-saken for å holde seg «pop» og relevant. For meg fremstår hun nå som en person som står igjen med null troverdighet. Det koker vel ned til at hun gjør ALT for å holde seg relevant, og som jeg har nevnt før så er det lettbent underholdning innenfor temaer som faktisk er blodig alvor. Endret 14. februar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 14. februar 2023 #16526 Del Skrevet 14. februar 2023 Laia skrev (4 minutter siden): Og….jeg glemte at noen også nevnte tiaraen, de også fikk helt rett 👑😅 Husker ikke jeg heller, men at det følges med her inne tror jeg ikke er usannsynlig (ref. tema som har blitt diskutert her, som «tilfeldigvis» mange har spurt om rett etterpå. Omnia-samarbeidet er ett eksempel). Det var visst meg det...synsk må vite 🤣😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 14. februar 2023 #16527 Del Skrevet 14. februar 2023 Beatbox skrev (7 minutter siden): Det var visst meg det...synsk må vite 🤣😂 Mystic Mac predict these things 🔮😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 14. februar 2023 #16528 Del Skrevet 14. februar 2023 Laia skrev (1 time siden): Mystic Mac predict these things 🔮😅 Nostradamus og jeg😂😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 14. februar 2023 #16529 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) Lill skrev (2 timer siden): Det koker vel ned til at hun gjør ALT for å holde seg relevant, og som jeg har nevnt før så er det lettbent underholdning innenfor temaer som faktisk er blodig alvor. Uff ja, er jo blitt underholdning. Noen ganger føler jeg kontoen ligner en parodi🙈Men, nå er det sagt, så syns jeg synd på HD altså. Hun var jo veldig inspirerende før syns jeg med enkle treningsprogram, litt mote og du er bra nok som du er osv. Nå ramler jo hele kontoen hennes sammen, for er jo overtatt av både reels og reklame. Jeg også mister troverdigheten til mye av det som legges ut. Hun gjør alt så komplisert for seg selv. Endret 14. februar 2023 av irevin 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. februar 2023 #16530 Del Skrevet 15. februar 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 15. februar 2023 #16531 Del Skrevet 15. februar 2023 Hvasierdu skrev (22 timer siden): I dag kommer det enten story eller innlegg om at hun føler seg som 27 år, eller ser ut som 27 år... GØY!👌😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 15. februar 2023 #16532 Del Skrevet 15. februar 2023 Finlay skrev (26 minutter siden): GØY!👌😂 Det er like gøy som å se dokumentaren * Havet...dråpe for dråpe *....😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 15. februar 2023 #16533 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Tydeligvis vært et dødsfall som har preget henne siste tiden. Til og med det er ikke grunn nok for henne til å logge av SoMe 😔 Endret 15. februar 2023 av Lileep 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 15. februar 2023 #16534 Del Skrevet 15. februar 2023 Lileep skrev (2 timer siden): Tydeligvis vært et dødsfall som har preget henne siste tiden. Til og med det er ikke grunn nok for henne til å logge av SoMe 😔 Jeg lurer på når hun skal opplyse om at hun har hatt/får medisinsk behandling i tillegg til samarbeidet med Omnia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 15. februar 2023 #16535 Del Skrevet 15. februar 2023 Lill skrev (8 minutter siden): Jeg lurer på når hun skal opplyse om at hun har hatt/får medisinsk behandling i tillegg til samarbeidet med Omnia. Enig! Jeg skjønner ikke at hun som ifølge seg selv har slitt/sliter så mye med vekt, kan stå inne for å villede følgerne sine på denne måten. Siden hun reklamerer for det ene og det andre, og målet tydeligvis er å gå ned i vekt, er det på tide at dette kommuniseres helt tydelig. Isteden lures nye følgere til å tro at resultater skyldes kun FUS, Omnia eller annet. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 16. februar 2023 #16536 Del Skrevet 16. februar 2023 Auuch...#grwm....ikke matchende undertøy, støvete sko, beige veske og krampeglis....ikke mye fashion inspo der syns jeg. Oppmerksomhetsinnlegg as usual 🙄 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 16. februar 2023 #16537 Del Skrevet 16. februar 2023 Beatbox skrev (48 minutter siden): Auuch...#grwm....ikke matchende undertøy, støvete sko, beige veske og krampeglis....ikke mye fashion inspo der syns jeg. Oppmerksomhetsinnlegg as usual 🙄 Sjelden jeg kommenterer på klesvalg siden jeg tenker at smaken er som baken, men jeg ville valgt en lys BH under en hvit overdel. Syns det ser tacky ut med en så mørk BH under noe som er veldig gjennomsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 16. februar 2023 #16538 Del Skrevet 16. februar 2023 (endret) Lily Of the Valley skrev (9 minutter siden): Sjelden jeg kommenterer på klesvalg siden jeg tenker at smaken er som baken, men jeg ville valgt en lys BH under en hvit overdel. Syns det ser tacky ut med en så mørk BH under noe som er veldig gjennomsiktig. Helt enig, hvit eller hudfarvet BH...Joda, smaken er som baken, men når man skal inspirere eller tipse om style/fashion...da bør man kunne slike elementære ting tenker jeg.. Endret 16. februar 2023 av Beatbox 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 16. februar 2023 #16539 Del Skrevet 16. februar 2023 (endret) Beatbox skrev (7 minutter siden): Helt enig, hvit eller hudfarvet BH...Joda, smaken er som baken, men når man skal inspirere eller tipse om style/fashion...da bør man kunne slike elementære ting tenker jeg.. Hvit er ikke noe godt valg for det vil synes enda mer enn rødt under lys overdel. Hudfarget er det beste valget. Endret 16. februar 2023 av *blueberry* 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 16. februar 2023 #16540 Del Skrevet 16. februar 2023 *blueberry* skrev (15 minutter siden): Hvit er ikke noe godt valg for det vil synes enda mer enn rødt under lys overdel. Hudfarget er det beste valget. Aldri for sent å lære 😊 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå