cerruti Skrevet 3. februar 2023 #16301 Del Skrevet 3. februar 2023 Bare tull med disse kommentarene. Det er vel på lik linje med at vi alle utsettes for et skjønnhetspress, tenker jeg, og så lager hun det til noe content. Hun har jo gått ned mye, men tydelig at hun vil mer ned. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 3. februar 2023 #16302 Del Skrevet 3. februar 2023 Gjest Bolledeig skrev (På 13.3.2019 den 9.07): Hun har knapt vært twitcher i ti minutter Det heter Twitch. Med mindre du mente Twitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 3. februar 2023 #16303 Del Skrevet 3. februar 2023 22 minutter siden, Inverto said: Det heter Twitch. Med mindre du mente Twitter Hva var poenget med denne kommentaren på noe fra 2019? 🫣 men hun prøvde seg på live gaming ja, så ikke twitter 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. februar 2023 #16304 Del Skrevet 3. februar 2023 For å nevne noe positivt. Mindre av mindreårig i monitor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 3. februar 2023 #16305 Del Skrevet 3. februar 2023 *blueberry* skrev (4 timer siden): Nei Hvorfor skrives det her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 3. februar 2023 #16306 Del Skrevet 3. februar 2023 mumrikk1 skrev (1 minutt siden): Hvorfor skrives det her da? Hun la ut et bilde av at hun ryddet i kjøleskapet, og noen så en pakning av noe som lignet på Saxenda i en skuff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 3. februar 2023 #16307 Del Skrevet 3. februar 2023 Lill skrev (36 minutter siden): For å nevne noe positivt. Mindre av mindreårig i monitor. Så lenge varte det, og så har hun vært innom og lest litt...som hun ALDRI gjør🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 3. februar 2023 #16308 Del Skrevet 3. februar 2023 Luka_S skrev (Akkurat nå): Hun la ut et bilde av at hun ryddet i kjøleskapet, og noen så en pakning av noe som lignet på Saxenda i en skuff. Det var en løs penn, og ingen tvil om at det var Saxenda. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 3. februar 2023 #16309 Del Skrevet 3. februar 2023 Beatbox skrev (5 minutter siden): Så lenge varte det, og så har hun vært innom og lest litt...som hun ALDRI gjør🙄 Ingen tvil om hu el mannen har vært inne å lest nå vaffal 😅 Men en bør Kansje øve litt på å mime før en poster innlegget sitt 🙈🙏🏼 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. februar 2023 #16310 Del Skrevet 3. februar 2023 Beatbox skrev (27 minutter siden): Så lenge varte det, og så har hun vært innom og lest litt...som hun ALDRI gjør🙄 Ja hva skal man skrive, det holdt vel i 24 timer slik alle andre positive innslag gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 3. februar 2023 #16311 Del Skrevet 3. februar 2023 Hun skal jo selvsagt få gjøre hva hun vil, men jeg skjønner ikke at hun i det hele tatt gidder å gi noe oppmerksomhet til at noen mener hun har kleint innhold. Er det ikke like greit å bare overse sånne ting fra hennes side? Mitt inntrykk er at det faktisk går innpå henne når hun må lage en reel ut av det for å sanke sympati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 3. februar 2023 #16312 Del Skrevet 3. februar 2023 Lill skrev (1 time siden): For å nevne noe positivt. Mindre av mindreårig i monitor. To timer siden hun postet et bilde av datteren.. (selvsagt med utseendefokus). Lill skrev (29 minutter siden): Ja hva skal man skrive, det holdt vel i 24 timer slik alle andre positive innslag gjør. Ja, haha!!! Og mer ute av sync en noensinne. 😂 Godt jobbet! 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 3. februar 2023 #16313 Del Skrevet 3. februar 2023 Hånlatteren sitter fortsatt løst, ser jeg... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. februar 2023 #16314 Del Skrevet 3. februar 2023 (endret) Luka_S skrev (34 minutter siden): Hånlatteren sitter fortsatt løst, ser jeg... Kritikken av å bruke mindreårige på HD kanalen uteblir ser jeg. Endret 3. februar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 3. februar 2023 #16315 Del Skrevet 3. februar 2023 (endret) Luka_S skrev (47 minutter siden): Hånlatteren sitter fortsatt løst, ser jeg... Helene Drage poster "content" på sosiale medier for å få oppmerksomhet. Hvis hun IKKE ønsket respons eller oppmerksomhet, hadde disse kleine hjemmevideoene og bilder av det lille barnet hennes kun blitt lagret på hennes egen/mannens mobil, og kansje blitt delt til nære venner og famile. Dette kommer kanske som et sjokk, men man kan faktisk ikke diktere hvilken type respons man får når man poster offentlig. Foreslår at du finner noe annet å moralisere over. Endret 3. februar 2023 av Perle leifer+tillegg 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 3. februar 2023 #16316 Del Skrevet 3. februar 2023 Lill skrev (8 minutter siden): Kritikken av å bruke mindreårige på kanalen sin uteblir ser jeg. Det har andre kommet meg i forkjøpet på, ser jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. februar 2023 #16317 Del Skrevet 3. februar 2023 Luka_S skrev (1 minutt siden): Det har andre kommet meg i forkjøpet på, ser jeg. Whatever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 3. februar 2023 #16318 Del Skrevet 3. februar 2023 Lill skrev (1 minutt siden): Whatever. Wow. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 3. februar 2023 #16319 Del Skrevet 3. februar 2023 50 minutter siden, Luka_S said: Hånlatteren sitter fortsatt løst, ser jeg... Hvis formålet ditt med å plutselig bli aktiv i en tråd, er å skape en bedre diskusjon mtp hva og hvordan ting blir diskutert ang HD, så lykkes du foreløpig ikke. Det som skjer derimot er at du skaper negativitet i form av å kommentere ett eller annet er feil på veldig mye.. du skaper rom for videre diskusjon på dine innlegg, som igjen skaper avsporinger ( som nå). Dette er en diskusjonstråd om HD som influencer. Her vil det komme meninger om alt hun legger ut på sin kanal. Det er ikke til å unngå når hun velger å være aktiv i SoMe. Det virker som du er imot all form for negativitet rundt HD, at det kun er rom for positivitet. Jeg er enig i at enkelte ting trenger man ikke å skrive om, feks direkte på utseende, vekt, om barnet osv. Men når hun lager innhold som kan opplevelse feks kleint, så skjønner jeg virkelig ikke at det er så feil å skrive dette. Å skrive feks at videoen er mer ute av sync enn noen gang, etterfulgt av lattersmiley, er vel ikke hånlatter? Hva mener du er lov å diskutere på et slikt forum egentlig? Hva er lov å si og ikke si? 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. februar 2023 #16320 Del Skrevet 3. februar 2023 Frujohansen sin IG story passer godt med hvordan flere influensere agerer, inkludert HD. Verdt å få med seg, særlig den som omhandler kontekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå