Roadrunner Skrevet 14. desember 2022 #15281 Del Skrevet 14. desember 2022 Så ca 15 minutter inn i nytt samarbeid med Omnia og ny coach, så begynner midjen allerede å bli mer definert? Troverdigheten er på minussiden allerede (dessverre), men dette tar jo bare kaka. Hvor mange dager er det siden hun poserte foran et møbel fullt av godteri som skulle kastes for NÅ var det slutt (igjen)? Selv om vekta kanskje viser 1-3 kg nedgang så betyr ikke det at definert midje er på plass over natta. Med fare for å bli usakelig (unnskyld!), men får vi definerte kragebein før helgen? 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. desember 2022 #15282 Del Skrevet 14. desember 2022 (endret) Roadrunner skrev (17 minutter siden): Så ca 15 minutter inn i nytt samarbeid med Omnia og ny coach, så begynner midjen allerede å bli mer definert? Troverdigheten er på minussiden allerede (dessverre), men dette tar jo bare kaka. Hvor mange dager er det siden hun poserte foran et møbel fullt av godteri som skulle kastes for NÅ var det slutt (igjen)? Selv om vekta kanskje viser 1-3 kg nedgang så betyr ikke det at definert midje er på plass over natta. Med fare for å bli usakelig (unnskyld!), men får vi definerte kragebein før helgen? Herlighet, det er bare trist. Og ikke minst et veldig dårlig forbilde, var det ikke helseaspektet som var årsaken til at hun «oppsøkte» hjelp? Endret 14. desember 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 14. desember 2022 #15283 Del Skrevet 14. desember 2022 Lill skrev (16 minutter siden): Herlighet, det er bare trist. Og ikke minst et veldig dårlig forbilde, var det ikke helseaspektet som var årsaken til at hun «oppsøkte» hjelp? Det er noe i dette med å forvente ett annet resultat, men fortsatt gjør de samme tingene som ikke har fungert tidligere. Så la oss håpe denne samarbeidspartneren greier å nå inn, å får stoppet kræsjen tidlig. Pakk inn puppene, å ta tak i deg selv i stedet, dette har vi sett før. Og kanskje heller lage noen innlegg om hvorfor det blir anderledes denne gangen, og hvilke grep hun tenker å ta for å unngå at det feiler. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 14. desember 2022 #15284 Del Skrevet 14. desember 2022 (endret) 🙄 panzerpølsa skrev (43 minutter siden): Det er noe i dette med å forvente ett annet resultat, men fortsatt gjør de samme tingene som ikke har fungert tidligere. Så la oss håpe denne samarbeidspartneren greier å nå inn, å får stoppet kræsjen tidlig. Pakk inn puppene, å ta tak i deg selv i stedet, dette har vi sett før. Og kanskje heller lage noen innlegg om hvorfor det blir anderledes denne gangen, og hvilke grep hun tenker å ta for å unngå at det feiler. Hun feiler da ikke! Det er alltid programmet det er noe feil med..eller coachen....🙄 Endret 14. desember 2022 av Beatbox 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. desember 2022 #15285 Del Skrevet 14. desember 2022 Det beste med HD er jo at det kommer alltid en ny endring, og ny endring, og ny plan, og ny plan…. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 14. desember 2022 #15286 Del Skrevet 14. desember 2022 Snublefot62 skrev (12 minutter siden): Det beste med HD er jo at det kommer alltid en ny endring, og ny endring, og ny plan, og ny plan…. ..du glemte listen med forklaringer på hvorfor den forrige planen ikke fungerte... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. desember 2022 #15287 Del Skrevet 14. desember 2022 Beatbox skrev (2 minutter siden): ..du glemte listen med forklaringer på hvorfor den forrige planen ikke fungerte... Nei den utelot jeg med vilje. Den er for lang å komme igjennom. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 14. desember 2022 #15288 Del Skrevet 14. desember 2022 Det er en god stund siden jeg var inne på hennes IG profil, men du verden som hun grafser til seg alt av annonseinntekter som streifer forbi. Spiller ingen rolle om det er helt motstridende med det hun har sagt og gjort tidligere, hun tilpasser seg ut ifra hvem som betaler. Når jeg ser det hun har lagt ut om Omnia og nå dette pinlige "midjen er på vei tilbake" bildet, får jeg momentant TV shop-vibber. Det her er jo en parodi på reklame. Sånn sett gjør hun oss alle en tjeneste ved å fremstille reklamen som så lite troverdig at ingen på død og liv kan falle for det, men man må jo undre seg over hvor langt et menneske er villig til å gå for å ødelegge sitt eget navn og rykte for noen ekstra kroner. Hun er i mine øyne en vits og en skam for alle som faktisk kjemper for kroppspositivisme. Hun er en spiseforstyrret person som på et vemmelig vis bruker sin vekt til å si «se på meg, jeg er plussize og elsker meg selv" og tagge bildene sine ihjel for å sanke følgere. Det hun egentlig gjør er å aktivt prøve å gå ned i vekt "for helsas skyld" og deretter juble over synlig midje og krageben. Det er overhodet ingenting galt i å være plussize eller ønske å gå ned i vekt, men det er galt å holde sitt publikum for narr ved å spille på noe så sårtbart som kropp og følelsesliv kun for å generere mer inntekter. 16 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 14. desember 2022 #15289 Del Skrevet 14. desember 2022 Fizzypo skrev (16 minutter siden): Det er en god stund siden jeg var inne på hennes IG profil, men du verden som hun grafser til seg alt av annonseinntekter som streifer forbi. Spiller ingen rolle om det er helt motstridende med det hun har sagt og gjort tidligere, hun tilpasser seg ut ifra hvem som betaler. Når jeg ser det hun har lagt ut om Omnia og nå dette pinlige "midjen er på vei tilbake" bildet, får jeg momentant TV shop-vibber. Det her er jo en parodi på reklame. Sånn sett gjør hun oss alle en tjeneste ved å fremstille reklamen som så lite troverdig at ingen på død og liv kan falle for det, men man må jo undre seg over hvor langt et menneske er villig til å gå for å ødelegge sitt eget navn og rykte for noen ekstra kroner. Hun er i mine øyne en vits og en skam for alle som faktisk kjemper for kroppspositivisme. Hun er en spiseforstyrret person som på et vemmelig vis bruker sin vekt til å si «se på meg, jeg er plussize og elsker meg selv" og tagge bildene sine ihjel for å sanke følgere. Det hun egentlig gjør er å aktivt prøve å gå ned i vekt "for helsas skyld" og deretter juble over synlig midje og krageben. Det er overhodet ingenting galt i å være plussize eller ønske å gå ned i vekt, men det er galt å holde sitt publikum for narr ved å spille på noe så sårtbart som kropp og følelsesliv kun for å generere mer inntekter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. desember 2022 #15290 Del Skrevet 14. desember 2022 Fizzypo skrev (32 minutter siden): Det er en god stund siden jeg var inne på hennes IG profil, men du verden som hun grafser til seg alt av annonseinntekter som streifer forbi. Spiller ingen rolle om det er helt motstridende med det hun har sagt og gjort tidligere, hun tilpasser seg ut ifra hvem som betaler. Når jeg ser det hun har lagt ut om Omnia og nå dette pinlige "midjen er på vei tilbake" bildet, får jeg momentant TV shop-vibber. Det her er jo en parodi på reklame. Sånn sett gjør hun oss alle en tjeneste ved å fremstille reklamen som så lite troverdig at ingen på død og liv kan falle for det, men man må jo undre seg over hvor langt et menneske er villig til å gå for å ødelegge sitt eget navn og rykte for noen ekstra kroner. Hun er i mine øyne en vits og en skam for alle som faktisk kjemper for kroppspositivisme. Hun er en spiseforstyrret person som på et vemmelig vis bruker sin vekt til å si «se på meg, jeg er plussize og elsker meg selv" og tagge bildene sine ihjel for å sanke følgere. Det hun egentlig gjør er å aktivt prøve å gå ned i vekt "for helsas skyld" og deretter juble over synlig midje og krageben. Det er overhodet ingenting galt i å være plussize eller ønske å gå ned i vekt, men det er galt å holde sitt publikum for narr ved å spille på noe så sårtbart som kropp og følelsesliv kun for å generere mer inntekter. Å fokusere på midje etter knapt en uke med nytt opplegg er urovekkende. Dette er vel noe man som spiseforstyrret hverken bør adressere ut til følgere eller ha fokus på selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 14. desember 2022 #15291 Del Skrevet 14. desember 2022 Fizzypo skrev (35 minutter siden): på et vemmelig vis Der sa du det. Dette er rett og slett forferdelig provoserende. Uredelig og udregelig… 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 14. desember 2022 #15292 Del Skrevet 14. desember 2022 Lill skrev (2 timer siden): Herlighet, det er bare trist. Og ikke minst et veldig dårlig forbilde, var det ikke helseaspektet som var årsaken til at hun «oppsøkte» hjelp? Hun har jo flere ganger sakt ar hun ikke har helseutfordringer ifm overvekten🙈Eller; hun har jo helseutfordring og den heter spiseforstyrrelse 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 14. desember 2022 #15293 Del Skrevet 14. desember 2022 Så den avatar-posten hennes med seg selv som ulike eventyrfigurer og det sier vel mye om eget selvbilde. Hun er vel sikkert 30 kilo tynnere og ligner overhodet ikke på seg selv! Det er trist at hun åpenbart går og har en indre forestilling om at hun skal se ut sånn. Hadde hun vært fornøyd nå, hadde hun ikke gjort seg så mye tynnere. Hun kommer jo aldri til å bli fornøyd, skjønner at det tar på når man har så urealistiske forventninger til vekttap. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. desember 2022 #15294 Del Skrevet 14. desember 2022 hvalstad45 skrev (2 minutter siden): Så den avatar-posten hennes med seg selv som ulike eventyrfigurer og det sier vel mye om eget selvbilde. Hun er vel sikkert 30 kilo tynnere og ligner overhodet ikke på seg selv! Det er trist at hun åpenbart går og har en indre forestilling om at hun skal se ut sånn. Hadde hun vært fornøyd nå, hadde hun ikke gjort seg så mye tynnere. Hun kommer jo aldri til å bli fornøyd, skjønner at det tar på når man har så urealistiske forventninger til vekttap. Disse avatarene ser slik ut, uansett hva man veier. Og man skal ikke se ut som seg selv, det er poenget med den avataren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 14. desember 2022 #15295 Del Skrevet 14. desember 2022 48 minutter siden, Lill said: Disse avatarene ser slik ut, uansett hva man veier. Og man skal ikke se ut som seg selv, det er poenget med den avataren. Poenget et jo absolutt at man skal se ut som seg selv - i en fantasyversjon! Men hvis alle overvektige blir gjort tynne, er det jo en annen greie. Ikke prøvd selv og de jeg har sett har ikke fått helt ny ansiktsform/kropp, men de har kanskje vært ganske tynne fra før. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 14. desember 2022 #15296 Del Skrevet 14. desember 2022 2 hours ago, hvalstad45 said: Poenget et jo absolutt at man skal se ut som seg selv - i en fantasyversjon! Men hvis alle overvektige blir gjort tynne, er det jo en annen greie. Ikke prøvd selv og de jeg har sett har ikke fått helt ny ansiktsform/kropp, men de har kanskje vært ganske tynne fra før. Joda, Lensa gjør deg både tynnere og slenger gjerne på en liten boob-job på toppen. Ikke akkurat noe Helene kan klanders for. https://www.dailymail.co.uk/femail/article-11512429/Women-speak-against-AI-photo-app-Lensa-making-sexualized-versions-themselves.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 14. desember 2022 #15297 Del Skrevet 14. desember 2022 (endret) Helt ærlig … HD viser mye «bloggerfot» og hender i midjen i profil i front 😅 Hu kan vise seg slanke seg tynnere på bilder på insta i front men …. Hvorfor har hun lite av det fra siden ??? For oss som ser hun her så er hun ikke i str 42/44 vaffal . Snålt å se henne på insta kontra RL vaffal 🙈 Noen får en midje i front men ikke fra siden i profil 🙏🏼 Endret 14. desember 2022 av Fredrikstad71mod 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 14. desember 2022 #15298 Del Skrevet 14. desember 2022 (endret) 11 minutter siden, Fredrikstad71mod said: Helt ærlig … HD viser mye «bloggerfot» og hender i midjen i profil i front 😅 Hu kan vise seg slanke seg tynnere på bilder på insta i front men …. Hvorfor har hun lite av det fra siden ??? For oss som ser hun her så er hun ikke i str 42/44 vaffal . Snålt å se henne på insta kontra RL vaffal 🙈 Noen får en midje i front men ikke fra siden i profil 🙏🏼 Er jo noen videoer innimellom hvor hun ikke kan posere, og da ser man jo hvordan hun ser ut naturlig. Synd hun ikke kan stå for den hun er all naturell… hun som påstår hun godtar kroppen sin sånn den er.. Endret 14. desember 2022 av Lileep 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 14. desember 2022 #15299 Del Skrevet 14. desember 2022 Lileep skrev (58 minutter siden): Er jo noen videoer innimellom hvor hun ikke kan posere, og da ser man jo hvordan hun ser ut naturlig. Synd hun ikke kan stå for den hun er all naturell… hun som påstår hun godtar kroppen sin sånn den er.. Ja nettop og har sett det på insta men jeg ser HD mye i RL her . Så for meg blir alt bare sånn kaos med å dele i media at en er PT , kan ha sunn helse selv om en er over 100 kg for trening er godt for helsa , trenger ikke være tynn for å være sunn . Slanke operasjon så på keto noe som der en operere seg skal holde seg langt unna (fett!) for alt handler om da å få i seg dagsrasjon på proteiner 😅 Blir svett av den dama jeg … opp og ned fram og tilbake å om hun ønsker å være ett forbilde for Dere unge så må jeg si 👎🏻 Men aller mest synes jeg synd på henne . Kaos i hodet ennå ang kropp/vekt/spiseforstyrrelse … ballen går som ei klokke . Den tar aldri slutt og går bare rundt og rundt som en ser nå . Ny livsstil , ny plan , trening , mat osv . … trist i grunn . 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 14. desember 2022 #15300 Del Skrevet 14. desember 2022 Ja, det er nok denne ekstreme dobbeltkommunikasjonen mange av oss reagerer på. Hvorfor ikke bare si det som det er og alltid har vært? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå