Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
h/k skrev (2 timer siden):

Jeg har forståelse for at økonomien til alle ikke tillater utenlndsferie, men de har en stor familie og noen må ha en hytte de kunne ha lånt noen dager? Tror hun kan ha godt av litt miljøforandring, det virker ikke som hun har det så bra om dagen. Bare fokusere på familien og kose seg. Kjenner meg igjen i mye av det hun føler av press på hvordan andre oppfatter henne. 

Nei, ikke alle familier har hytte. 

Men hun hadde lett spart inn til en ferietur ved å shoppe litt mindre! Den mengden med kjoler begynner å bli hinsides. 

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Gjest Albbas
Skrevet

Har jeg gått glipp av noe? Har hun sagt at hun ønsker å dra på ferie men ikke har råd? Hun jobber vel hele sommeren? 

Skrevet

Hvorfor så mye mindreårige i monitor i det siste?? 🤬 Fordi hun selv ikke har noe å by på, annet enn reklame, syting og massivt overforbruk?? 

Skjerm nå dattera di Helene, unødvendig å bruke et uskyldig barn for å ha noe å fylle kanalene dine med!

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Denne damen kommer fram på min Ig. Ser på hennes reels. Hun virker så sint. Flekker tenner og vil vise at hun ikke bryr seg? På meg virker hun misunnelig på alt og alle. Men vil virke kul, og late som hun kjører sin egen vei, bra det vel….men der er en ironi…..Som at hun må kjempe for den hun er? Hele tiden. Så slitsomt for henne. 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (7 timer siden):

Denne damen kommer fram på min Ig. Ser på hennes reels. Hun virker så sint. Flekker tenner og vil vise at hun ikke bryr seg? På meg virker hun misunnelig på alt og alle. Men vil virke kul, og late som hun kjører sin egen vei, bra det vel….men der er en ironi…..Som at hun må kjempe for den hun er? Hele tiden. Så slitsomt for henne. 

Jeg tror hun prøver å være positiv, men jeg synes hun har et kroppsspråk som er noe aggressivt og det skinner gjennom at det ikke er genuin glede der. Det er nok mye av grunnen til at reelsene hennes er så cringe. 

• Liker 16
Skrevet

Man klarer å se at hun ikke har det helt greit med seg selv. Å trekke seg bort fra SoMe og den innflytelsen det har på henne burde være det lureste å gjøre. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
MiominMio skrev (28 minutter siden):

Man klarer å se at hun ikke har det helt greit med seg selv. Å trekke seg bort fra SoMe og den innflytelsen det har på henne burde være det lureste å gjøre. 

Det har vært tipset om de siste årene men både hun og mannen påstår hardnakket at det absolutt ikke er behov for 🫣

• Liker 9
Skrevet
Elisiaflisa skrev (1 minutt siden):

Det har vært tipset om de siste årene men både hun og mannen påstår hardnakket at det absolutt ikke er behov for 🫣

Ja, hun vil ikke. Hun mener SoMe er noe hun trives med. Bare synd det ikke synes. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
*blueberry* skrev (55 minutter siden):

Ja, hun vil ikke. Hun mener SoMe er noe hun trives med. Bare synd det ikke synes. 

Hun trives fordi hun elsker å vise seg frem..fair enough...problemet er bare at hun ikke forstår at det legger et press på henne, og så deprimert/sur/aggressiv som hun fremstår så sier jo det litt om at det presset gjør noe med henne når livet skal leves i SoMe-verden døgnet rundt..Når man som influencer har gjort seg totalt avhengig av andres bekreftelser uansett hva det gjelder...da er det på tide å gi seg tenker jeg...finne seg selv og klare å bekrefte seg selv.

• Liker 12
Skrevet
*blueberry* skrev (1 time siden):

Er vel mer en avhengighet enn noe hun trives med vil jeg tro........

• Liker 4
Skrevet
MiominMio skrev (15 minutter siden):

Er vel mer en avhengighet enn noe hun trives med vil jeg tro........

Klikkomani på godt norsk...når man har gjort seg avhengig av klikk og likes

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor fortelle at hun måtte skifte kjole før jobb? Zzzzzzz

• Liker 4
Skrevet
Hvasierdu skrev (11 minutter siden):

Hvorfor fortelle at hun måtte skifte kjole før jobb? Zzzzzzz

Fordi hun har ingen andre……. 

• Liker 6
Skrevet

Så hun fikk sagt at det var blod på den. Funker ikke mensentrusene? 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Gjest tullerikke
Skrevet
loffen skrev (50 minutter siden):

Så hun fikk sagt at det var blod på den. Funker ikke mensentrusene? 

Tipper hun aldri prøvde de med mensen.

Skrevet

Blør gjennom på kjolen.

Kjøp disse trusene. De er så gode 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
31 minutter siden, Hvasierdu said:

Blør gjennom på kjolen.

Kjøp disse trusene. De er så gode 

Mulig dagene går veldig fort pga ferie, men reklamerte ikke hun for disse for veldig kort tid siden også?

• Liker 14
Gjest tullerikke
Skrevet
Lileep skrev (29 minutter siden):

Mulig dagene går veldig fort pga ferie, men reklamerte ikke hun for disse for veldig kort tid siden også?

Jo. 

Skrevet
3 minutter siden, tullerikke said:

Jo. 

Har mensen veldig ofte hun da, må være slitsom.. eller er det denne troverdigheten igjen?

• Liker 9
Gjest tullerikke
Skrevet
Lileep skrev (20 minutter siden):

Har mensen veldig ofte hun da, må være slitsom.. eller er det denne troverdigheten igjen?

Heller mest mot manglende troverdighet gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...