Gjest Finlay Skrevet 22. juni 2022 #13021 Skrevet 22. juni 2022 cerruti skrev (På 19.6.2022 den 19.16): Viser fram at håret har vokst ut… Hadde jeg vært H, hadde jeg ventet lenge med å snakke om håret til barnet mitt igjen etter å ha barbert det - og delt det - for at det skal gro ut tykkere. Man har jo sett litt av hvert hva angår utseendefokus i SoMe gjennom årene, men å se HD vise fram det barberte babyhodet er faktisk noe av det tristeste jeg har sett av en influencer.
Beatbox Skrevet 22. juni 2022 #13022 Skrevet 22. juni 2022 FlikkFlakk skrev (8 timer siden): Jepp, det gjorde hun…jeg kan bare ikke skjønne at noen tror at håret blir tykkere dersom man barberer det 😂 Det er jo hårsekkene UNDER HUDEN som styrer det 👍 Etter tips fra sin mor som er utdannet frisør...... 5
Finnwife Skrevet 22. juni 2022 #13023 Skrevet 22. juni 2022 Kan noen opplyse denne dama om klimautslippene og de jævlige arbeidsforholdene som preger klesindustrien?? Det er ikke akkurat Fairtrade i de 99 kjolene hun til en hver tid har i bestilling 🙃 Men det driter vel hun lang marsj i.. 8 4
Lileep Skrevet 22. juni 2022 #13024 Skrevet 22. juni 2022 7 minutter siden, Finnwife said: Kan noen opplyse denne dama om klimautslippene og de jævlige arbeidsforholdene som preger klesindustrien?? Det er ikke akkurat Fairtrade i de 99 kjolene hun til en hver tid har i bestilling 🙃 Men det driter vel hun lang marsj i.. Det har jo tatt helt av.. trist utvikling. Det ene problemet blir avlasta med et annet problem, mens hun prøver å løse det første. Får håpe hun ikke får en gedigen skattesmell når den tid kommer, fordi hun ikke selv har snøring på hvor mange hundre kjoler hun har fått sponsa.. og dermed kanskje ikke betalt riktig skatt.. hun har jo helt tydelig mista kontrollen helt.. 14
Gjest Finlay Skrevet 22. juni 2022 #13025 Skrevet 22. juni 2022 Finnwife skrev (1 time siden): Kan noen opplyse denne dama om klimautslippene og de jævlige arbeidsforholdene som preger klesindustrien?? Det er ikke akkurat Fairtrade i de 99 kjolene hun til en hver tid har i bestilling 🙃 Men det driter vel hun lang marsj i.. Smiler lykkelig inn i kamera mens hun forteller at 4 nye kjoler er på vei...galskap.
Beatbox Skrevet 22. juni 2022 #13026 Skrevet 22. juni 2022 Finlay skrev (3 minutter siden): Smiler lykkelig inn i kamera mens hun forteller at 4 nye kjoler er på vei...galskap. Hvor lykkelig er hun egentlig...med sitt se meg og shoppe behov... 7
Rosasko Skrevet 22. juni 2022 #13027 Skrevet 22. juni 2022 Betaler hun noe for kjolene hun bestiller? Eller er det kun skatt? 🤔
Lizard Skrevet 22. juni 2022 #13028 Skrevet 22. juni 2022 Siste story; har hun faktisk hoppet av ROS opplegget? Så utrolig dumt av henne, hun er jo aldri på "riktig sted" for noe som helst. Jeg heiet så veldig på henne og håpet at hun skulle klare å bli frisk. 22
h/k Skrevet 22. juni 2022 #13029 Skrevet 22. juni 2022 Ja, det er veldig trist at hun ikke har kapasitet til å følge opp ROS. Hun er faktisk syk og håper hun får til å ta det opp igjen over sommeren. 7
Jammf Skrevet 22. juni 2022 #13030 Skrevet 22. juni 2022 ROS er vel og bra det, men å bytte ut en avhengighet med en annen krever litt mer helhetlig tenkning. Men håper hun finner sin veg etter hvert. Slik hun fremstår nå er hun antakelig ikke på et godt sted. 8
Lileep Skrevet 22. juni 2022 #13031 Skrevet 22. juni 2022 1 hour ago, Lizard said: Siste story; har hun faktisk hoppet av ROS opplegget? Så utrolig dumt av henne, hun er jo aldri på "riktig sted" for noe som helst. Jeg heiet så veldig på henne og håpet at hun skulle klare å bli frisk. Det er vel nettopp dette et sånt opplegg skal hjelpe med. En som er psykisk syk uansett lidelse vil aldri føle at en er på «riktig sted», det vil man finne ut etterhvert. Da er utfordringen å stå i det når disse tankene kommer. Hjelper lite å skylde på de, og bruke det som unnskyldning. Men dette er jo ikke noe nytt, og det ble nevnt tidlig at dette ville ikke vare. Det virker som for meg at hun gir opp når det kreves mye egeninnsats og resulterer ikke kommer etter ei uke.. 12 2
Beatbox Skrevet 22. juni 2022 #13032 Skrevet 22. juni 2022 Lileep skrev (10 minutter siden): Det er vel nettopp dette et sånt opplegg skal hjelpe med. En som er psykisk syk uansett lidelse vil aldri føle at en er på «riktig sted», det vil man finne ut etterhvert. Da er utfordringen å stå i det når disse tankene kommer. Hjelper lite å skylde på de, og bruke det som unnskyldning. Men dette er jo ikke noe nytt, og det ble nevnt tidlig at dette ville ikke vare. Det virker som for meg at hun gir opp når det kreves mye egeninnsats og resulterer ikke kommer etter ei uke.. Hun er et prakteksemplar på hvorfor hun og flere med henne bør holde seg langt unna SoMe....når man er så sykelig opptatt av andres bekreftelser vil man aldri føle seg bra nok...Og denne kjolegalskapen er jo bare enda en greie for å få oppmerksomhet og et sterkt signal om hvordan hun innerst inne har det... 7
*blueberry* Skrevet 22. juni 2022 #13033 Skrevet 22. juni 2022 Så synd å høre at hun har hoppet av ROS fordi hun ikke er på riktig sted. Jeg håper hun kommer tilbake til det en dag hun innser at man aldri er på riktig sted for recovery. Recovery tar lang tid og beinhard jobbing og hodet vil være langt unna på plass mange ganger. Man må stå i det i oppturer og nedturer, tilbakefall og progresjon. Jeg ønsker henne alt godt og håper hun kommer seg opp på hesten igjen om ikke så lenge ❤️. Husk HD, en spiseforstyrrelse er ikke noe man kurerer på noen måneder, det tar år ❤️ Man burde ikke forvente tilfriskning fra BED på kort tid, ingen forventer det samme fra de med anoreksi/ bulimi. En spiseforstyrrelse er komplisert og vil ta mye tid å jobbe seg friskere fra, uansett hvilken det er. 10 1
net0ty Skrevet 22. juni 2022 #13034 Skrevet 22. juni 2022 Nå synes jeg skikkelig synd i henne. Håper hun skjønner at ROS ikke er en ting hun trenger å være flink i for å få utbytte. Også håper jeg at hun slutter å dele om at hun ikke spiser mat. Det kan trigge mange dessverre. 5 2 1
Fotballfluen Skrevet 22. juni 2022 #13035 Skrevet 22. juni 2022 Spiseforstyrrelse er som alkoholisme og andre typer avhengigheter; man vil alltid bære det med seg. Om alle skulle vente til de har overskudd eller til livet var "bra nok" er det omtrent ingen som ville tatt tak i noe som helst. Helene er syk, og en del av sykdomsbildet er dessverre å finne alle mulige unnskyldninger for ikke å ta tak i ting for å bli frisk. Det er skikkelig trist at hun ikke kommer seg ut av dette, håper mannen og de andre rundt henne som er glad i henne tar et ordentlig tak nå når hun ikke evner å gjøre det selv. 10 3 2
Summeer Skrevet 22. juni 2022 #13036 Skrevet 22. juni 2022 Hvorfor reklamere for mat/blender når du har et anstrengt forhold til mat? 3 2
Beatbox Skrevet 22. juni 2022 #13037 Skrevet 22. juni 2022 Summeer skrev (3 minutter siden): Hvorfor reklamere for mat/blender når du har et anstrengt forhold til mat? Fordi money talks... 8
*blueberry* Skrevet 22. juni 2022 #13038 Skrevet 22. juni 2022 Jeg må si at jeg misliker influencere som reklamerer for økonomiske tjenester (nå Folio). I tillegg har jo ikke akkurat HD sterk troverdighet når det kommer til økonomistyring. 18 1
Lileep Skrevet 22. juni 2022 #13039 Skrevet 22. juni 2022 46 minutter siden, *blueberry* said: Jeg må si at jeg misliker influencere som reklamerer for økonomiske tjenester (nå Folio). I tillegg har jo ikke akkurat HD sterk troverdighet når det kommer til økonomistyring. Er vel ikke så veldig lenge siden hun reklamerte for noe alla forbrukslån og en tjeneste som ordnet økonomien? Da var det den tjenesten som var så fantastisk. Nå er det tydeligvis en helt annen tjeneste som er fantastisk.. 6 1
Beatbox Skrevet 22. juni 2022 #13040 Skrevet 22. juni 2022 Lileep skrev (6 minutter siden): Er vel ikke så veldig lenge siden hun reklamerte for noe alla forbrukslån og en tjeneste som ordnet økonomien? Da var det den tjenesten som var så fantastisk. Nå er det tydeligvis en helt annen tjeneste som er fantastisk.. Alt i HD sin verden er fantastisk så lenge hun får betalt for det..... 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå