moncabang Skrevet 7. januar 2022 #10401 Del Skrevet 7. januar 2022 Lill skrev (På 4.1.2022 den 12.48): Når det gjelder merking av reklame, er det åpenbart som tidligere. Reklame for Keto opplegget hennes merkes ikke, bildet av en genser ble lagt ut på søndag som reklame. På mandag var det visst ikke noe poeng i å merke det som reklame, selv om det faktisk er slik reglene for merking av reklame er. Det fremstår lite ryddig og lite forbrukervennlig. Men her står det Annonselink, noe som betyr at hun får penger hvis noen handler gjennom annonsen, og dermed må det merkes som reklame. Det betyr ikke nødvendigvis at denne genseren er sponset av noen, og det trengs dermed ikke å merkes som reklame hver gang hun har den på- bare hver gang hun legger ut en link som hun får betalt gjennom. Det er så fint om man kan lære seg reglene før man klager på at andre ikke kan dem 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 7. januar 2022 #10402 Del Skrevet 7. januar 2022 moncabang skrev (26 minutter siden): Men her står det Annonselink, noe som betyr at hun får penger hvis noen handler gjennom annonsen, og dermed må det merkes som reklame. Det betyr ikke nødvendigvis at denne genseren er sponset av noen, og det trengs dermed ikke å merkes som reklame hver gang hun har den på- bare hver gang hun legger ut en link som hun får betalt gjennom. Det er så fint om man kan lære seg reglene før man klager på at andre ikke kan dem Det er feil det du skriver her. Så lenge HD har eller hatt en økonomisk vinning av samarbeidet skal det merkes. Hun har reklamert for dette Kay/day settet på IG de siste dagene. Dessuten er selve innlegget hun har merket som reklame merket feil (som heller ikke er noe nytt), det står IKKE hvem annonsøren er før man klikker på linken. Det er heller ikke forbruker vennlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 7. januar 2022 #10403 Del Skrevet 7. januar 2022 (endret) Lileep skrev (1 time siden): Oser ikke profesjonell når den type innlegg postes 😟 Enig - smakløst Endret 7. januar 2022 av irevin 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 7. januar 2022 #10404 Del Skrevet 7. januar 2022 cerruti skrev (1 time siden): Litt slum å holde på med å vise fingeren eller? Alt annet enn feminint og dannet i hvert fall. Det er akkurat dette som blir så typisk HD. Så uendelig kjedelig og forutsigbart. "Alle sier...Jeg får alltid høre...Men jeg driter i dem. Jeg viser dem fingeren jeg". Litt sånn aggressiv. Omatt og omatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline1986 Skrevet 7. januar 2022 #10405 Del Skrevet 7. januar 2022 Og «hide» innlegg om trening og vektnedgang? Når det er akkurat det hun driver med selv? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 7. januar 2022 #10406 Del Skrevet 7. januar 2022 (endret) Finlay skrev (43 minutter siden): Det er akkurat dette som blir så typisk HD. Så uendelig kjedelig og forutsigbart. "Alle sier...Jeg får alltid høre...Men jeg driter i dem. Jeg viser dem fingeren jeg". Litt sånn aggressiv. Omatt og omatt. Ikke noe nytt med den holdningen dessverre. Man kan spørre seg om hva som defineres som «konstruktiv kritikk/tilbakemelding» i influenser verden. Endret 7. januar 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 7. januar 2022 #10407 Del Skrevet 7. januar 2022 (endret) Caroline1986 skrev (12 minutter siden): Og «hide» innlegg om trening og vektnedgang? Når det er akkurat det hun driver med selv? Det handler om at hun ble truet med advokat av eier bak feminin fysikk i fjor fordi hun kritiserte markedsføringen hans som baserte seg på kropp. Er en highlight på profilen. Endret 7. januar 2022 av *blueberry* 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 7. januar 2022 #10408 Del Skrevet 7. januar 2022 Alle de «kampsakene» hennes er så forbanna oppbrukt. Hun ønsker vel å framstå smart🤷♀️ 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 7. januar 2022 #10409 Del Skrevet 7. januar 2022 Lill skrev (3 minutter siden): Ikke noe nytt med den holdningen dessverre. Man kan spørre seg om hva som defineres som «konstruktiv kritikk/tilbakemelding» i influenser verden. "Det er supert om du ikke synes mammarollen er vanskelig, eller om du aldri har oppleved negative tanker om egen kropp" Er det mulig å bli mer passiv-aggressiv?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 7. januar 2022 #10410 Del Skrevet 7. januar 2022 (endret) Luckie skrev (41 minutter siden): Alle de «kampsakene» hennes er så forbanna oppbrukt. Hun ønsker vel å framstå smart🤷♀️ ..og banebrytende..Nei HD du er faktisk ikke det!! Blir bare pinlig når voksne oppfører seg som fjortiser..viser fingern til verden lizzm...Får Ottar-vibber..slik de fremsto på TV..bannet og svertet og viste fingern i tide og utide...Beste måten å ikke bli tatt seriøst på 🙄 Endret 7. januar 2022 av Beatbox 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 8. januar 2022 #10411 Del Skrevet 8. januar 2022 Beatbox skrev (12 timer siden): ..og banebrytende..Nei HD du er faktisk ikke det!! Blir bare pinlig når voksne oppfører seg som fjortiser..viser fingern til verden lizzm...Får Ottar-vibber..slik de fremsto på TV..bannet og svertet og viste fingern i tide og utide...Beste måten å ikke bli tatt seriøst på 🙄 👏👏👏👏👏👏 Kunne ikke skrevet det bedre selv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 8. januar 2022 #10412 Del Skrevet 8. januar 2022 Finlay skrev (13 timer siden): "Det er supert om du ikke synes mammarollen er vanskelig, eller om du aldri har oppleved negative tanker om egen kropp" Er det mulig å bli mer passiv-aggressiv?😂 Det er denne holdningen som forundrer meg og som jeg ikke får til å stemme med hennes valg om å være i bransjen. Jeg er sikker på at sårende og ufine kommentarer går inn på andre influencer og, forskjellen er bare at HD må adressere de med jevne mellomrom. Jeg tror den passiv-aggressive måten å svare på, liksom late som at hun ikke bryr seg og bare vise fingeren til kritikken, er mer et forsøk på å overbevise seg selv om at det er slik hun føler enn at hun faktisk gjør det. Jeg klarer ikke å begripe hvorfor hun ønsker å fortsette å utsette seg for dette ved å være en influencer når hun blir så lett sur og irritert av å lese negative kommentarer, uansett hvor irriterende og belærende de er. Det er en del av gamet. Man kan ikke være influencer og bestemme hva folk skal skrive. Det er lov å bli sint og lei seg, og hets skal aldri tolereres, men dette her er bare hennes vanlige irritasjon som hun må lufte og det kan virkelig ikke være noe følgerne etterlyser mer av. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 8. januar 2022 #10413 Del Skrevet 8. januar 2022 12 minutter siden, Fizzypo said: Det er denne holdningen som forundrer meg og som jeg ikke får til å stemme med hennes valg om å være i bransjen. Jeg er sikker på at sårende og ufine kommentarer går inn på andre influencer og, forskjellen er bare at HD må adressere de med jevne mellomrom. Jeg tror den passiv-aggressive måten å svare på, liksom late som at hun ikke bryr seg og bare vise fingeren til kritikken, er mer et forsøk på å overbevise seg selv om at det er slik hun føler enn at hun faktisk gjør det. Jeg klarer ikke å begripe hvorfor hun ønsker å fortsette å utsette seg for dette ved å være en influencer når hun blir så lett sur og irritert av å lese negative kommentarer, uansett hvor irriterende og belærende de er. Det er en del av gamet. Man kan ikke være influencer og bestemme hva folk skal skrive. Det er lov å bli sint og lei seg, og hets skal aldri tolereres, men dette her er bare hennes vanlige irritasjon som hun må lufte og det kan virkelig ikke være noe følgerne etterlyser mer av. Tipper det er fordi hun tjener penger.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 8. januar 2022 #10414 Del Skrevet 8. januar 2022 Fizzypo skrev (11 minutter siden): Det er denne holdningen som forundrer meg og som jeg ikke får til å stemme med hennes valg om å være i bransjen. Jeg er sikker på at sårende og ufine kommentarer går inn på andre influencer og, forskjellen er bare at HD må adressere de med jevne mellomrom. Jeg tror den passiv-aggressive måten å svare på, liksom late som at hun ikke bryr seg og bare vise fingeren til kritikken, er mer et forsøk på å overbevise seg selv om at det er slik hun føler enn at hun faktisk gjør det. Jeg klarer ikke å begripe hvorfor hun ønsker å fortsette å utsette seg for dette ved å være en influencer når hun blir så lett sur og irritert av å lese negative kommentarer, uansett hvor irriterende og belærende de er. Det er en del av gamet. Man kan ikke være influencer og bestemme hva folk skal skrive. Det er lov å bli sint og lei seg, og hets skal aldri tolereres, men dette her er bare hennes vanlige irritasjon som hun må lufte og det kan virkelig ikke være noe følgerne etterlyser mer av. Det er jo en god del av grunnen til at mange slutter å følge henne pga negativt fokus. Hadde hun ignorert og holdt disse passiv-agressive rantene sine bort fra feeden hadde hun vært mer inspirerende å følge. Sånn markedsføringsmessig virker det som HD ligger noen år bak de yngre influencerne, hun hadde tjent mye på en bedre strategi, høyere kvalitet bilder og et klart fokus. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 8. januar 2022 #10415 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) *blueberry* skrev (15 minutter siden): Det er jo en god del av grunnen til at mange slutter å følge henne pga negativt fokus. Hadde hun ignorert og holdt disse passiv-agressive rantene sine bort fra feeden hadde hun vært mer inspirerende å følge. Sånn markedsføringsmessig virker det som HD ligger noen år bak de yngre influencerne, hun hadde tjent mye på en bedre strategi, høyere kvalitet bilder og et klart fokus. Feil!! Endret 8. januar 2022 av Beatbox 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 8. januar 2022 #10416 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) . Endret 8. januar 2022 av *blueberry* Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 8. januar 2022 #10417 Del Skrevet 8. januar 2022 *blueberry* skrev (2 minutter siden): Vet ikke helt hvorfor du siterer meg med dette 🤔. Jeg sier bare at HD hadde hatt godt av en mer gjennomført businessstrategi. Dagbokformen er gammeldags og mobilbilder er det få som bruker mer enn 50% i feeden lengre. Passiv-aggressiviteten og rotet i nisje gjør at hun ofte får nye følgere, men samtidig mister de gamle. Hun har ikke lengre en god rød tråd. Sorry, det var feil...beklager..skal slette det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 8. januar 2022 #10418 Del Skrevet 8. januar 2022 Lileep skrev (21 minutter siden): Tipper det er fordi hun tjener penger.. Økonomi er nok en motivasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 8. januar 2022 #10419 Del Skrevet 8. januar 2022 3 hours ago, Lill said: Økonomi er nok en motivasjon. Og at hun elsker oppmerksomhet, ifølge henne selv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 8. januar 2022 #10420 Del Skrevet 8. januar 2022 Finnwife skrev (22 minutter siden): Og at hun elsker oppmerksomhet, ifølge henne selv. Hadde hun hatt den jobben hun har om hun ikke hadde likt det? Det er vel åpenbart når man velger ett slikt yrke😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå