Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Albbas said:

Igrunn ikke er stygg? Igrunnen var det faktisk en kjip kommentar. Den var ikke godt ment. Skjønner godt at sånne blir blokka. 

Hvorfor skal hun gjøre noe med det da? De som ikke liker det kan jo slutte å følge? Jeg har aldri brydd meg eller lagt merke til det, er bare her det hauses sånn opp. "Å gidameg, litt puppehud, dette må vi si ifra om" 😳 

Litt? Tydeligvis ikke fulgt henne lenge? 

Siden hun tar det opp så er det tydeligvis noe som treffer! Selvfølgelig velger hun selv hva hun poster, men hun må også tåle å høre at det blir for mye! Hun tjener penger på følgere, og det virker mer logisk å ta til seg konstruktiv kritikk for å ikke miste følgere. Og her inne er det lov å ytre sin mening 😉

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lileep skrev (2 timer siden):

HD sier at hun vet det blir mye pupp i bilde om dagen, at hun glemmer seg! Hun har fått mye tilbakemeldinger på det og velger å ta dette opp på SoMe. Da er hun klar over det, men gjør absolutt ingen ting med det. Er vel det som irriterer folk. Hun hører ikke på følgerene sine..

Jeg skjønner ikke hvorfor hun skal høre på dine ønsker (som er et helt fremmed menneske for henne) om klesvalg og tildekking. Hadde du hørt på meg om jeg ba deg kle deg på en annen måte en du gjør? Hvorfor er hun noe mer forpliktet til å endre på sin stil eller væremåte en hva du er? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Lileep said:

Litt? Tydeligvis ikke fulgt henne lenge? 

Siden hun tar det opp så er det tydeligvis noe som treffer! Selvfølgelig velger hun selv hva hun poster, men hun må også tåle å høre at det blir for mye! Hun tjener penger på følgere, og det virker mer logisk å ta til seg konstruktiv kritikk for å ikke miste følgere. Og her inne er det lov å ytre sin mening 😉

Har fulgt henne lenge jeg, men er ikke så prippen og tåler litt hud. 🤷‍♀️ Og ja, jeg sier LITT, hun har store pupper og de synes litt av og til, big deal. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinity skrev (9 timer siden):

Slutt med den moraliseringen da. Vilt fremmede mennesker ber om å kneppe igjen skjorten. Da er det på tide å blokkere og kanskje be dem reise hjem til 1952. 
For en gjeng med pripne folk det er her inne til tider. Det er nesten ikke grenser for hva som kan sjokkere og få øyne til å blø.

Du skriver blant annet at ingen kritiserer deg for negativ innstilling og veldig slitsom klaging…. Her får du din første. 

BK89 skrev (5 timer siden):

Ja! Det er faktisk utrolig lite som skal til for å provosere folk her inne. Ingen som har rett til å be henne kneppe igjen. Alle kvinner har pupper, så fatter ikke at folk fortsatt blir provosert av det i 2021🙈

Latterlig hersketeknikk. Dette handler ikke om prippenhet eller moral men at en dame som har hengt rundt på internettet og eksponert seg selv, og sine tidligere eskapader siden 2012. HD er en eksibitionist, og det er HELT greit.

Men; dersom man poster ting offentlig får man oppmerksomhet. Hvilken TYPE oppmerksomhet og kan man dessverre ikke bestemme selv. Dette grunnen (suprise, suprise) for at dette med å utlevere barn og familieliv er spesielt dumt. Men baby nå er hun over i annen liga. Tidligere gikk denne rollesamenblandingen, twitching med puppene ute, fetisjfotoshooter, og generell puppeflashing litt mer ubemerket hen. Ja, det var til tider schizofrent men få brydde seg og viktiskt av alt. Det beit bare henne selv i ræva. 

Hun har nå fått et større, og annerledes publikum. Folk som ikke vet hva hun tidligere har bedrevet, og det er ikke så veldig rart det blir oppmerksomhet rettet mot dette absurde fokuset på brystene hennes og deres funksjoner. De er hennes kjæreste eiendeler, men det kan jo ikke alle nytilkomme følgere vite..

Endret av Perle
leifer
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perle skrev (43 minutter siden):

Latterlig hersketeknikk. Dette handler ikke om prippenhet eller moral men at en dame som har hengt rundt på internettet og eksponert seg selv, og sine tidligere eskapader siden 2012. HD er en eksibitionist, og det er HELT greit.

Men; dersom man poster ting offentlig får man oppmerksomhet. Hvilken TYPE oppmerksomhet og kan man dessverre ikke bestemme selv. Dette grunnen (suprise, suprise) for at dette med å utlevere barn og familieliv er spesielt dumt. Men baby nå er hun over i annen liga. Tidligere gikk denne rollesamenblandingen, twitching med puppene ute, fetisjfotoshooter, og generell puppeflashing litt mer ubemerket hen. Ja, det var til tider schizofrent men få brydde seg og viktiskt av alt. Det beit bare henne selv i ræva. 

Hun har nå fått et større, og annerledes publikum. Folk som ikke vet hva hun tidligere har bedrevet, og det er ikke så veldig rart det blir oppmerksomhet rettet mot dette absurde fokuset på brystene hennes og deres funksjoner. De er hennes kjæreste eiendeler, men det kan jo ikke alle nytilkomme følgere vite..

Det er ikke snakk om noe hersketeknikker. Men man blir bare så frustrert over hva folk velger å fokusere på. Som kvinne i 2021 så blir man bare provosert når folk ikke takler å se litt kløft, kropp og pupper. Når skal man gå videre fra å bli så sykt provosert av noe så naturlig som pupper? Og man ser det ikke bare i denne tråden for å si det mildt. Det er så enormt mye dritt snakk og slut shaming at jeg blir svett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BK89 skrev (28 minutter siden):

Det er ikke snakk om noe hersketeknikker. Men man blir bare så frustrert over hva folk velger å fokusere på. Som kvinne i 2021 så blir man bare provosert når folk ikke takler å se litt kløft, kropp og pupper. Når skal man gå videre fra å bli så sykt provosert av noe så naturlig som pupper? Og man ser det ikke bare i denne tråden for å si det mildt. Det er så enormt mye dritt snakk og slut shaming at jeg blir svett. 

Jo, det er det. Man er ikke prippen og moralist fordi man påpeker det åpenbare, Helene Drages dobbeltmoral. 

Hun har et patologisk eksponeringsbehov og dette kamufleres som fordekt kroppsaktivisme, eller folkeopplysning om amming. Hun har lagt seg intervjue av VG fordi hon ligger på sofaen og hører på lyden av støvsugren.

HD vil ikke ha råd, eller konstuktiv kritikk. Hun vil bli SETT og høre sin egen stemme. Det er en ærlig sak, men ikke lat som noe annet.  

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perle skrev (Akkurat nå):

Jo, det er det. Man er ikke prippen og moralist fordi man påpeker det åpenbare, Helene Drages dobbeltmoral. 

Hun har et patologisk eksponeringsbehov og dette kamufleres som fordekt kroppsaktivisme, eller folkeopplysning om amming. Hun har lagt seg intervjue av VG fordi hon ligger på sofaen og hører på lyden av støvsugren.

HD vil ikke ha råd, eller konstuktiv kritikk. Hun vil bli SETT og høre sin egen stemme. Det er en ærlig sak, men ikke lat som noe annet.  

Jo, man er prippen når man reagerer på pupper. 

Altså, at hun vil bli sett er vel ikke så rart med tanke på det yrket hun har valgt seg 😛 At hun ikke alltid er god til å ta imot kritikk er en ting, men at hun blokkerer folk som ber henne kneppe igjen genseren e 100% forståelig. Er ikke alt man skal ta imot selv om man har valgt å være offentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BK89 skrev (3 timer siden):

Det handler vell om når det blir gjort med vilje, heeeele tida, mer som flashing. Tror ingen hadde brydd seg om det var av og til, som en normal ammende mor. Har aldri sett noen annen ammende mor som trykker puppene opp i kamera på den måten, hver eneste dag, eller hatt så oppheng i egne pupper. Det er merkelig og det er kleint. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (49 minutter siden):

Det handler vell om når det blir gjort med vilje, heeeele tida, mer som flashing. Tror ingen hadde brydd seg om det var av og til, som en normal ammende mor. Har aldri sett noen annen ammende mor som trykker puppene opp i kamera på den måten, hver eneste dag, eller hatt så oppheng i egne pupper. Det er merkelig og det er kleint. 

Hennes valg. Det er bare pupper så slapp av😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (1 time siden):

Det er mere kleint hvordan noen klarer å se det verste i det meste hun legger ut. Jeg lurer noen ganger på om det er det samme bildene vi ser.. 

En ting er sikkert. Noen ( veldig aktive) brukere i denne tråden burde absolutt slutte å følge henne. Det er daglig syting og vrede og sjokk, for jammen meg viser hun pupp, mage lår !!! 
Så er det jo også den troen på at dere har i oppgave å redde verden fra hennes pupper. 

@Perle Det du lirte av deg om henne er usselt og slemt. Her kan vi virkelig snakke om dobbelmoral. Du later som om du utfører en redelig debatt for å så komme med sjofle karakteristika om henne, og selfølgelig… dra inn hennes fortid. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er helt ute å kjøre på siste innlegget sitt "f*** you" med finger og det hele, med teksten "det har aldri skjedd, MEN NÅR EN MANN KOMMER OG SIER DET SÅ..." det blir ikke mer "hør her b*** melina - whitetrash" enn det der. Skikkelig classy å øve på å banne og vise finger og amme hjemme i stua... bruk heller ammestunden til noe koselig, blikkontakt og samspill med baby under maten er kjempeviktig! 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ammet flere barn, mye og lenge. Mange år tilsammen. Jeg har ammet overalt der det trengtes, og aldri vært flau eller fått noen negative reaksjoner på det. Men jeg satt aldri med puppen ute på den måten hun gjør. Jeg dro opp genseren, da syns veldig lite av brystet. Eller jeg hadde en singlet under de andre klærne. Null problem å kle seg sånn at det funker fint å amme uten å eksponere hele puppen på den måten. Jeg er svært for at babyer skal få spise der de vil, men jeg hadde også reagert negativt om jeg så noen sitte halvnaken på restaurant. Skjønner ikke hvorfor hun insisterer på å gjøre det på den måten. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Summeer skrev (17 minutter siden):

Hun er helt ute å kjøre på siste innlegget sitt "f*** you" med finger og det hele, med teksten "det har aldri skjedd, MEN NÅR EN MANN KOMMER OG SIER DET SÅ..." det blir ikke mer "hør her b*** melina - whitetrash" enn det der. Skikkelig classy å øve på å banne og vise finger og amme hjemme i stua... bruk heller ammestunden til noe koselig, blikkontakt og samspill med baby under maten er kjempeviktig! 

Hun har i hvert fall nok av tid i permisjonen til å lage reels om noe som aldri har skjedd og hva hun skal gjøre hvis det skjer🙄 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVEM er det som mener hun ikke skal amme ute i det offentlige? 

Og hvem sitter å fantaserer i hodet sitt at de skal bli konfrontert av fremmede for å amme, og så vise finger'n? 

Dette er der mest spesielle jeg har sett på lenge. Man legger jo bare ikke ut sånt. Hvertfall ikke når man ammer. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (10 minutter siden):

HVEM er det som mener hun ikke skal amme ute i det offentlige? 

Og hvem sitter å fantaserer i hodet sitt at de skal bli konfrontert av fremmede for å amme, og så vise finger'n? 

Dette er der mest spesielle jeg har sett på lenge. Man legger jo bare ikke ut sånt. Hvertfall ikke når man ammer. 

Hun skriver at hun aldri har opplevd kommentarer, så hvorfor lage noe så dumt? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk flest er da bare positive til amming i Norge i dag. Selvsagt finnes det unntak, men de er så få at det er vanskelig å helt se poenget med å forberede en tale, HVIS det mot formodning skulle dukke opp en sånn "fyr"😅

Og folk biter på ser jeg. 

"Hvorfor i all verden plager det folk at babyer spiser?" "Den fyren kan gå på dass og spise!"

Dessuten - "Baby blokkerer jo utsikten også, så man blotter seg jo ikke akkurat".  Vel vel😂

Synes igrunnen Funkygine får sagt det enkelt og greit:

-Jeg brettet ikke akkurat frem brystet og satt der og blottet meg, men matet ham så diskré som mulig. Ikke fordi jeg skammer meg over puppene mine, for selv om de ikke er mer enn matstasjon for oss ammende, så har jeg ikke behov for å vise dem frem mer enn nødvendig.

JEG AMMER HVOR JEG VIL, NÅR JEG VIL og det syntes jeg virkelig alle andre burde også!

Og om jeg noen gang ser noen prøve å shame en mamma som mater barnet sitt, så deler jeg gladelig ut et par ørefiker!

https://www.funkygine.com/2018/09/25/jeg-ammer-hvor-jeg-vil-nar-jeg-vil/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (1 minutt siden):

Hun skriver at hun aldri har opplevd kommentarer, så hvorfor lage noe så dumt? 

Ja ikke sant. Må være en merkelig fantasi om å bli konfrontert under amming. Kommer sikkert fra samme sted som behovet for å filme eller ta bilde hver eneste gang hun ammer. Dette bekrefter jo bare hva folk her inne har ment om den saken. Ingen her som hyler her om amminga i seg selv, og tror ikke folk på gata heller gjør det. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært mye fokus på puppene den siste tiden og det gir litt motsatt virkning. Har aldri tidligere reagert på amming, men dette blir så mye at jeg reagerer ved å se filmen. Trist for jeg synes at barn skal få spise da de er sultne uansett hvor det er

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lopploella skrev (48 minutter siden):

Jeg har ammet flere barn, mye og lenge. Mange år tilsammen. Jeg har ammet overalt der det trengtes, og aldri vært flau eller fått noen negative reaksjoner på det. Men jeg satt aldri med puppen ute på den måten hun gjør. Jeg dro opp genseren, da syns veldig lite av brystet. Eller jeg hadde en singlet under de andre klærne. Null problem å kle seg sånn at det funker fint å amme uten å eksponere hele puppen på den måten. Jeg er svært for at babyer skal få spise der de vil, men jeg hadde også reagert negativt om jeg så noen sitte halvnaken på restaurant. Skjønner ikke hvorfor hun insisterer på å gjøre det på den måten. 

Hvorfor legge seg borti hvordan andre ammer? Er ingenting, og burde ikke bli gjort så forbanna sexuelt å mate babyen sin. Puppene hennes er babyen sin matstasjon og det er det mest naturlige i verden. Kanskje det heller ikke er så lett å gjøre det diskré hvis man eks har ganske store bryster i amme tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...