Girlygirl9 Skrevet 23. januar 2021 #5261 Del Skrevet 23. januar 2021 Jeg digger Helene men skjønner ikke hvorfor hun alltid må ha en fot på tærne? Lang story nå der hun står lenge med en fot vanlig og den andre til siden på tærne, WHY? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 23. januar 2021 #5262 Del Skrevet 23. januar 2021 Girlygirl9 skrev (1 minutt siden): Jeg digger Helene men skjønner ikke hvorfor hun alltid må ha en fot på tærne? Lang story nå der hun står lenge med en fot vanlig og den andre til siden på tærne, WHY? For å se tynnere ut. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girlygirl9 Skrevet 23. januar 2021 #5263 Del Skrevet 23. januar 2021 Cappuccino skrev (Akkurat nå): For å se tynnere ut. Hvorfor tror du det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 23. januar 2021 #5264 Del Skrevet 23. januar 2021 Girlygirl9 skrev (1 minutt siden): Hvorfor tror du det? Vet ikke om hun har sagt akkurat det, men alt handler om hvordan man kan få rumpa til å se større ut, eller hvordan hun kan se smalere ut. Hun har snakket om det med posering tidligere, og at det handler om å se best mulig ut. Det nye er å vise fram og fremheve gravidmagen som nesten ikke ses enda tydeligvis. Om du ser bilder som legges ut på IG og i story er poseringen ansiktsuttrykkene stort sett like hver gang. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. januar 2021 #5265 Del Skrevet 23. januar 2021 Girlygirl9 skrev (2 timer siden): Jeg digger Helene men skjønner ikke hvorfor hun alltid må ha en fot på tærne? Lang story nå der hun står lenge med en fot vanlig og den andre til siden på tærne, WHY? Kalles bloggerfot, de fleste bloggere poserer med ene foten sånn, selv tynne bloggere som CBE (t.o.m på ski) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 23. januar 2021 #5266 Del Skrevet 23. januar 2021 Girlygirl9 skrev (9 timer siden): Hvorfor tror du det? Fordi man ser slankere ut når man poserer sånn. Gir en illusjon om slankere kropp og lengre ben. Prøvde å posere slik i speilet og det er jo litt flatterende, men selve poseringa er litt klein syns jeg. Hadde ikke gjort det selv om jeg ble tatt bilde av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 23. januar 2021 #5267 Del Skrevet 23. januar 2021 (endret) Synes det er litt kleint at hun spør følgerne om råd hva hun burde skaffe til barnet de venter til sommeren. Slike ting er det vel vanligst å snakke med familie og venninner om? Ja, jeg skjønner at det gjøres for å skape engasjement fra de følgerne som ser opp til henne slik at de dermed føler det er et 'venninneforhold'... På meg virker det falskt, påtatt, desperat og pinlig.. Litt trist også. Endret 23. januar 2021 av tutsi123 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 23. januar 2021 #5268 Del Skrevet 23. januar 2021 tutsi123 skrev (5 minutter siden): Synes det er litt kleint at hun spør følgerne om råd hva hun burde skaffe til barnet de venter til sommeren. Slike ting er det vel vanligst å snakke med familie og venninner om? Ja, jeg skjønner at det gjøres for å skape engasjement fra de følgerne som ser opp til henne slik at de dermed føler det er et 'venninneforhold'... På meg virker det falskt, påtatt, desperat og pinlig.. Litt trist også. Er det ikke greit å få litt input fra mer enn familie og venninner da? Mange forskjellige mennesker der ute og garantert noen som har tenkt på noe lurt ingen andre har foreslått. Flere gravide spør jo her på forumet, forteller du de at de skal spørre familie og venner også? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 23. januar 2021 #5269 Del Skrevet 23. januar 2021 Jaymie skrev (11 minutter siden): Er det ikke greit å få litt input fra mer enn familie og venninner da? Mange forskjellige mennesker der ute og garantert noen som har tenkt på noe lurt ingen andre har foreslått. Flere gravide spør jo her på forumet, forteller du de at de skal spørre familie og venner også? Så vidt jeg vet så tjener ikke de penger på å spørre. Dette er en kommersiell instagram konto opprettet i den hensikt å tjene penger. Det er en bedrift, ikke glem det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 23. januar 2021 #5270 Del Skrevet 23. januar 2021 tutsi123 skrev (16 minutter siden): Så vidt jeg vet så tjener ikke de penger på å spørre. Dette er en kommersiell instagram konto opprettet i den hensikt å tjene penger. Det er en bedrift, ikke glem det. Har ikke glemt det, synes bare dette er å dra det veldig langt for å finne noe å kritisere. Noen ganger virker det som man må finne på noe for å kritisere Helene, og dette ville aldri vært kritikkverdig i andre influencertråder. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 23. januar 2021 #5271 Del Skrevet 23. januar 2021 tutsi123 skrev (42 minutter siden): Synes det er litt kleint at hun spør følgerne om råd hva hun burde skaffe til barnet de venter til sommeren. Slike ting er det vel vanligst å snakke med familie og venninner om? Ja, jeg skjønner at det gjøres for å skape engasjement fra de følgerne som ser opp til henne slik at de dermed føler det er et 'venninneforhold'... På meg virker det falskt, påtatt, desperat og pinlig.. Litt trist også. Det er vel kun for å få spons og engasjement? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 23. januar 2021 #5272 Del Skrevet 23. januar 2021 Jaymie skrev (7 minutter siden): Har ikke glemt det, synes bare dette er å dra det veldig langt for å finne noe å kritisere. Noen ganger virker det som man må finne på noe for å kritisere Helene, og dette ville aldri vært kritikkverdig i andre influencertråder. Å joda, i en hver influensertråd der de prøver å skape en følelse av venn/venninneforhold kun i hensikt å tjene penger. Kvalmt uansett om man heter Per, Pål, Kari eller i dette tilfelle Helene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 24. januar 2021 #5273 Del Skrevet 24. januar 2021 tutsi123 skrev (9 timer siden): Synes det er litt kleint at hun spør følgerne om råd hva hun burde skaffe til barnet de venter til sommeren. Slike ting er det vel vanligst å snakke med familie og venninner om? Ja, jeg skjønner at det gjøres for å skape engasjement fra de følgerne som ser opp til henne slik at de dermed føler det er et 'venninneforhold'... På meg virker det falskt, påtatt, desperat og pinlig.. Litt trist også. Skjønner ikk hvorfor det skal være kleint? Er jo som å spørre noen på et forum . Dette blir litt som å lete med lupe for å ta henne på noe 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. januar 2021 #5274 Del Skrevet 24. januar 2021 Synes alle kjører spørrerunder på insta for tiden jeg, i allefall de jeg følger, også Julie Valsø, men har til nå her på forumet bare sett Helene og delvis CBE få kritikk for det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 24. januar 2021 #5275 Del Skrevet 24. januar 2021 Orly skrev (4 timer siden): Skjønner ikk hvorfor det skal være kleint? Er jo som å spørre noen på et forum . Dette blir litt som å lete med lupe for å ta henne på noe Hun spør for å fiske etter spons. Det er ikke mer enn et år siden spleisen for operasjon til hunden, nå skal de ha barn. Barn er MYE dyrere enn hund. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 24. januar 2021 #5276 Del Skrevet 24. januar 2021 FotbaIlflua skrev (24 minutter siden): Hun spør for å fiske etter spons. Det er ikke mer enn et år siden spleisen for operasjon til hunden, nå skal de ha barn. Barn er MYE dyrere enn hund. Gjør det noe? Økonomi kan forøvtig endres mye på ett år. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 24. januar 2021 #5277 Del Skrevet 24. januar 2021 Det er bare litt rart og påtatt at hun spør følgere om råd, når hun i 9 av 10 tilfeller klager på at de som følger henne gir råd og tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 24. januar 2021 #5278 Del Skrevet 24. januar 2021 Tråden er ryddet for personangrep med svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 24. januar 2021 #5279 Del Skrevet 24. januar 2021 Lirah skrev (2 timer siden): Det er bare litt rart og påtatt at hun spør følgere om råd, når hun i 9 av 10 tilfeller klager på at de som følger henne gir råd og tips. Viktig å opprettholde venninneforholdet må vite. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 24. januar 2021 #5280 Del Skrevet 24. januar 2021 Orly skrev (5 timer siden): Gjør det noe? Økonomi kan forøvtig endres mye på ett år. Det er vel begrenset hvor mye den kan endres når den var så dårlig at de ikke engang fikk forbrukslån for ett år siden? De bor i leid leilighet og har ikke jobber med spesielt høy lønn. Det ser heller ikke ut som om forbruket har gått spesielt mye ned. Da er det begrenset hvor mye bedre økonomien kan bli på så kort tid. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå