Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hebi skrev (51 minutter siden):

Tenk at hun sier på story at hun er flink å merke reklame.  Der lo jeg godt..

Jeg syns hun er flink til det jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karamelll skrev (12 minutter siden):

Hun er helt latterlig dårlig på det. Ja, hun merker de fleste storyer med reklame, men med liten skrift, klint ut i et hjørne og i samme farge som bakgrunnen. Jeg melder alle reklameskjulende influensere jeg kommer over inn til Forbrukertilsynet, og i disse black week dager melder jeg sikkert 10 for dagen. På ett eller annet tidspunkt må jo FT ta tak i det. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene hun står i bare undertøyet skal være merket alle som en. Uansett hva "budskapet" er. Det er samarbeid. Ferdig snakka.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karamelll skrev (4 timer siden):

Les noen sider bakover i tråden så får du mange eksempler på dårlig eller umerket reklame som er fra denne måneden bl.a. Bara og Change er vel de som oftest klages på. F.eks. så skriver hun om operasjonen til et undertøysbilde uten at Change er nevnt (samarbeid skal merkes uansett) uten reklamemerking selv om hun har et pågående samarbeid. I kommentarfeltet spør folk om hvor undertøyssettet er fra og da svarer hun Change, gjerne med link. Dette er skjult reklame, og noe som skjer ofte på Helenes Instagram, både på poster og i story. 

Endret av Jaymie
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaymie skrev (1 time siden):

Les noen sider bakover i tråden så får du mange eksempler på dårlig eller umerket reklame som er fra denne måneden bl.a. Bara og Change er vel de som oftest klages på. F.eks. så skriver hun om operasjonen til et undertøysbilde uten at Change er nevnt (samarbeid skal merkes uansett) uten reklamemerking selv om hun har et pågående samarbeid. I kommentarfeltet spør folk om hvor undertøyssettet er fra og da svarer hun Change, gjerne med link. Dette er skjult reklame, og noe som skjer ofte på Helenes Instagram, både på poster og i story. 

Ja det kan stemme. Har ikke helt tenkt over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karamelll skrev (1 time siden):

Ja det kan stemme. Har ikke helt tenkt over det.

Det er det alle påvirkerene regner med, og grunnen til at jeg alltid nevner feilmerking/ umerket reklame. Følgere tenker ikke over det, men påvirkerene virker mer troverdig. Det er sleipt, spesielt når Helene klager over manglende merking hos andre og synes hun selv er så flink 🤦🏼‍♀️  

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (15 minutter siden):

Undres på om hun blir begeistret eller kvalm når hun leser i kommentarfeltet under rumpebildet... 

Tenkte det samme selv. Jeg hadde blitt skeptisk når det et menn 60+ som skriver sexy o.l 👀

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hebi skrev (4 minutter siden):

Tenkte det samme selv. Jeg hadde blitt skeptisk når det et menn 60+ som skriver sexy o.l 👀

Hadde ikke boostet min selvtillit. Og ville kanskje ha vasket føttene mine om de skulle ut på Instagram sånn... 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott

Jeg kommer aldri til å forstå at noen trøkker ræven sin opp i kamera og tar bilde som de legger ut på SoMe. Det er, i mine øyne, lite fint - uavhengig om «modellen» er slank eller tykk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Twistdott skrev (11 minutter siden):

Jeg kommer aldri til å forstå at noen trøkker ræven sin opp i kamera og tar bilde som de legger ut på SoMe. Det er, i mine øyne, lite fint - uavhengig om «modellen» er slank eller tykk. 

Fryktelig lite klasse og stil over dette, og undertøy kan vises på smakfull måte. Dette ble bare puteflaut. Alt jeg ser er ei stor rumpe og skitne føtter. Ikke akkurat en fristende reklame for min del, men tydelig at diverse eldre herrer syns det var spot on. Kanskje ikke helt i undertøykjedens målgruppe. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Flettfrid skrev (3 timer siden):

Trusereklame.....jeg ser "bare" de skittene føttene 🙄😒🤢

Første jeg så å 😬🙈

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være så desperat etter oppmerksomhet at man er villig til å fremstå som *billig og useriøs*..For det meste av det hun har å by på er rompe/kløft og * ta meg * blikk...stusselig egt..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (4 timer siden):

Å være så desperat etter oppmerksomhet at man er villig til å fremstå som *billig og useriøs*..For det meste av det hun har å by på er rompe/kløft og * ta meg * blikk...stusselig egt..

Intet nytt under solen mao 🙈🤪

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...